Žvanírna 2

Nezařaditelné
emedium
Příspěvky: 203
Registrován: ned led 15, 2023 5:29 pm
Lokalita: Frenštát pod Radhoštěm

Re: Žvanírna 2

Příspěvek od emedium »

https://www.autojournal.cz/prelomovy-vy ... -kdekoliv/

akorát nespočítali o kolik se zvedne spotřeba vyšším aerodynamickým odporem střešního nákladu
unicast
Příspěvky: 1420
Registrován: sob bře 30, 2019 10:27 am
Lokalita: JV od pekla :)
Systémové napětí: 48V
Výkon panelů [Wp]: 5100
Kapacita baterie [kWh]: 13
Chci/Mám dotaci: NE

Re: Žvanírna 2

Příspěvek od unicast »

FV panely budou dříve či později (a to spíše dříve, než později) nějak zaintegrovány do karosérie, aby nezvyšovaly odpor vzduchu, o to není třeba mít obavy.
glottis
Příspěvky: 2407
Registrován: stř úno 02, 2022 10:30 am
Lokalita: okolí Mělníka
Systémové napětí: 48V
Výkon panelů [Wp]: 13000
Kapacita baterie [kWh]: 15

Re: Žvanírna 2

Příspěvek od glottis »

toyota prius to ma nebo bude mit

https://www.motortrend.com/features/the ... -recharge/

Ale jako nevim no :) Mohlo by to byt zajimave tak ze by v aute porad neco bezelo, treba sentry jako v tesle nebo pripadne klimatizace/vetrak aby se neprehrival interier. Ze by melo smysl to, ze se to za 3 tydny na slunci nabije si uplne jistej nejsem
Franta2776
Příspěvky: 2864
Registrován: pon úno 01, 2021 4:00 pm

Re: Žvanírna 2

Příspěvek od Franta2776 »

18190Wp=13500Wp jihovýchod 27x500Wp, 4690Wpjihozápad Leapton 14x335Wp, cca 8000W 90ks vakuové trubice jihozápad, baterie štítkových 73kWh(Lifepo4 17Sx260Ah, trakční gel štítkových 1230Ah), Axpert Max 7200VA, Easun Isolar 5500VA,Mppt Easun 6048
Pojízdná FV 200Wp=2x100Wp flexibilní+4x280Ah lifepo4+měnič 1500W
Uživatelský avatar
TomHC
Příspěvky: 1569
Registrován: pát lis 11, 2022 8:14 am
Lokalita: Hlohovec, SR
Systémové napětí: 48V
Výkon panelů [Wp]: 5520
Kapacita baterie [kWh]: 14
Chci prodávat energii: NE
Chci/Mám dotaci: NE
Bydliště: Hlohovec, SR

Re: Žvanírna 2

Příspěvek od TomHC »

Tak už je doma, pridal som sa do cirkvi Elektrónovej :)
Přílohy
20240821_125400.jpg
MUST PV1800 VHM 48V 5.5kW, 5.52kWp (12x TPL mono 460W, 2S2P východ, 2S4P juh), 16x 280 Ah LiFePO4 (14.3 kWh) BMS JBD-AP21S001-L21S-200A-B, SW: Home Assistant na Synology DS923+ ku tomu ESPHome, Tasmota, MariaDB, InfluxDB, Telegraf, Grafana, Zigbee2MQTT..., HW: ESPlan (ESP32 + LAN 8720 + RS485 + UART). Nejaké moje projekty: MUST-ESPhome, ELTEK Flatpack2 ESPhome, ESP32-EMON, PZEM-017@WiFi, diyBMS-CurrentShunt-ESPhome 01/2023 -> 09/2024 = 7.5 MWh AC
luky
Příspěvky: 888
Registrován: pon kvě 19, 2014 11:38 am

Re: Žvanírna 2

Příspěvek od luky »

TomHC píše: stř srp 21, 2024 3:34 pm Tak už je doma, pridal som sa do cirkvi Elektrónovej :)
Hele, 100kW verze. Vítej v klubu. My máme na budíku aktuálně 120 000 km.
mobilní elektrárna: viewtopic.php?t=4597, 290Wp mono, Winston 12V/130Ah, Victron MPPT 75/15, Victron inverter 12/250VA, Victron charger 20A
domácí elektrárna: viewtopic.php?t=6898, FV 4010Wp (6x415+4x380), CATL 48V/120Ah, Axpert King 48/5000 + PCM60X + MakeSkyBlue
eman
Příspěvky: 1409
Registrován: pát srp 31, 2012 9:20 pm
Lokalita: Praha
Systémové napětí: 48V
Chci prodávat energii: NE
Chci/Mám dotaci: NE

Re: Žvanírna 2

Příspěvek od eman »

Cože to je za herku? :)

Mě tu nejdřív Glottis nadchnul s cenou náhradních dílů na Teslu, ale pak jsem si přečetl to masívní brečení na FB kvůli servisu a zase mě to přešlo. :D Nakonec Tesly tak bezporuchový nejsou a podle těch diskuzí to tam vypadá, že zlaté časy Tesly skončily. Hned v závěsu jsou EV od Opelu.
3,3kWp + 3,4kWp JJZ, 2x SmartSolar 150/85, 3xVictron MP II 5kVA v paralelním režimu, Smartshunt, Cerbo GX, 16x400Ah LiFePO4 s JK BMS B2A24S20P + JK BMS Invertor
Antrac1t
Příspěvky: 346
Registrován: ned čer 26, 2022 3:33 pm
Lokalita: Znojemsko
Systémové napětí: 48V
Výkon panelů [Wp]: 5500
Kapacita baterie [kWh]: 11
Chci prodávat energii: NE
Chci/Mám dotaci: NE

Re: Žvanírna 2

Příspěvek od Antrac1t »

TomHC píše: stř srp 21, 2024 3:34 pm Tak už je doma, pridal som sa do cirkvi Elektrónovej :)
kolik kostoval ten e-golf?
string1 - 5.5kwp 3S4P - 460wp | 3x Multiplus ii 3000VA 1F systém | Lifepo4 230AH 48V + Seplos BMS
Uživatelský avatar
TomHC
Příspěvky: 1569
Registrován: pát lis 11, 2022 8:14 am
Lokalita: Hlohovec, SR
Systémové napětí: 48V
Výkon panelů [Wp]: 5520
Kapacita baterie [kWh]: 14
Chci prodávat energii: NE
Chci/Mám dotaci: NE
Bydliště: Hlohovec, SR

Re: Žvanírna 2

Příspěvek od TomHC »

Antrac1t píše: stř srp 21, 2024 6:13 pm
TomHC píše: stř srp 21, 2024 3:34 pm Tak už je doma, pridal som sa do cirkvi Elektrónovej :)
kolik kostoval ten e-golf?
15700€, ale v super stave, karoséria, podvozok aj interiér.
MUST PV1800 VHM 48V 5.5kW, 5.52kWp (12x TPL mono 460W, 2S2P východ, 2S4P juh), 16x 280 Ah LiFePO4 (14.3 kWh) BMS JBD-AP21S001-L21S-200A-B, SW: Home Assistant na Synology DS923+ ku tomu ESPHome, Tasmota, MariaDB, InfluxDB, Telegraf, Grafana, Zigbee2MQTT..., HW: ESPlan (ESP32 + LAN 8720 + RS485 + UART). Nejaké moje projekty: MUST-ESPhome, ELTEK Flatpack2 ESPhome, ESP32-EMON, PZEM-017@WiFi, diyBMS-CurrentShunt-ESPhome 01/2023 -> 09/2024 = 7.5 MWh AC
Antrac1t
Příspěvky: 346
Registrován: ned čer 26, 2022 3:33 pm
Lokalita: Znojemsko
Systémové napětí: 48V
Výkon panelů [Wp]: 5500
Kapacita baterie [kWh]: 11
Chci prodávat energii: NE
Chci/Mám dotaci: NE

Re: Žvanírna 2

Příspěvek od Antrac1t »

TomHC píše: stř srp 21, 2024 6:26 pm
Antrac1t píše: stř srp 21, 2024 6:13 pm
TomHC píše: stř srp 21, 2024 3:34 pm Tak už je doma, pridal som sa do cirkvi Elektrónovej :)
kolik kostoval ten e-golf?
15700€, ale v super stave, karoséria, podvozok aj interiér.
dostal jsi k tomu aji diagnostiku baterii? jakej to ma SOH po tech 32k km
string1 - 5.5kwp 3S4P - 460wp | 3x Multiplus ii 3000VA 1F systém | Lifepo4 230AH 48V + Seplos BMS
Mex
Příspěvky: 688
Registrován: pát zář 29, 2023 4:12 am
Lokalita: Brno
Systémové napětí: >48V

Re: Žvanírna 2

Příspěvek od Mex »

Líbí se mi ty budíky.
Měřák zbývající kapacity baterky co vypadá jako klasický palivoměr, měřák příkonu co vypadá jako otáčkoměr.
glottis
Příspěvky: 2407
Registrován: stř úno 02, 2022 10:30 am
Lokalita: okolí Mělníka
Systémové napětí: 48V
Výkon panelů [Wp]: 13000
Kapacita baterie [kWh]: 15

Re: Žvanírna 2

Příspěvek od glottis »

Mex píše: stř srp 21, 2024 6:58 pm Líbí se mi ty budíky.
Měřák zbývající kapacity baterky co vypadá jako klasický palivoměr, měřák příkonu co vypadá jako otáčkoměr.
jj, je to super oldschool. Dela se verze i s display misto budiku. Mam verzi taky s budikama, nejdriv jsem si rikal skoda ale nakonec dobre :) Otackomer/Vykon je i rozdelenej po 10kw :) takze presne vidis jakej vykon jede.
glottis
Příspěvky: 2407
Registrován: stř úno 02, 2022 10:30 am
Lokalita: okolí Mělníka
Systémové napětí: 48V
Výkon panelů [Wp]: 13000
Kapacita baterie [kWh]: 15

Re: Žvanírna 2

Příspěvek od glottis »

eman píše: stř srp 21, 2024 5:49 pm Cože to je za herku? :)

Mě tu nejdřív Glottis nadchnul s cenou náhradních dílů na Teslu, ale pak jsem si přečetl to masívní brečení na FB kvůli servisu a zase mě to přešlo. :D Nakonec Tesly tak bezporuchový nejsou a podle těch diskuzí to tam vypadá, že zlaté časy Tesly skončily. Hned v závěsu jsou EV od Opelu.
Vzdy se breci kdyz neco nejde. Jdi na forum peugeotu nebo jine znacky a shvalne jestli tam lidi tlachaj o tom jak je to super a ze nic nepotrebujou :)

Tesly se serou spis model S a X. 3 a Y malo. 3ka pak ma nejlevnejsi dily. Takovej lidovej vuz :) Co treba pisou ze se sere a na jakem modelu?
eman
Příspěvky: 1409
Registrován: pát srp 31, 2012 9:20 pm
Lokalita: Praha
Systémové napětí: 48V
Chci prodávat energii: NE
Chci/Mám dotaci: NE

Re: Žvanírna 2

Příspěvek od eman »

Je to skupina o EV. Závady se tam moc nedozvíš, většinou jsou tam odborníci na blikání Tesly na hudbu, ale popis provozní závady je ve stylu "pane vedoucí nejede to" :D Asi 2x jsem tam zahlédnul, že čeká na nějakou řídící jednotku.
Zatím nechám EV u ledu. Teď potřebuju něco velkého a ideálně v hybridu.
3,3kWp + 3,4kWp JJZ, 2x SmartSolar 150/85, 3xVictron MP II 5kVA v paralelním režimu, Smartshunt, Cerbo GX, 16x400Ah LiFePO4 s JK BMS B2A24S20P + JK BMS Invertor
Franta2776
Příspěvky: 2864
Registrován: pon úno 01, 2021 4:00 pm

Re: Žvanírna 2

Příspěvek od Franta2776 »

eman píše: stř srp 21, 2024 9:49 pm Je to skupina o EV. Závady se tam moc nedozvíš, většinou jsou tam odborníci na blikání Tesly na hudbu, ale popis provozní závady je ve stylu "pane vedoucí nejede to" :D Asi 2x jsem tam zahlédnul, že čeká na nějakou řídící jednotku.
Zatím nechám EV u ledu. Teď potřebuju něco velkého a ideálně v hybridu.
Jà se byl pro syna podívat v Auto Esa na Corollu kombi v hybridu.R.v 2021 najeto do 40000km za 450000kc nebo stojí 3pĕknÿ pŕedvádĕčky v ve Varech za 600000kč.
Ta auta v Esa jsou vykoupený z pražského carsheringu vybrat by se tam dalo.Na dálnici je asi úspornější diesel,záleží kde jezdíš.
18190Wp=13500Wp jihovýchod 27x500Wp, 4690Wpjihozápad Leapton 14x335Wp, cca 8000W 90ks vakuové trubice jihozápad, baterie štítkových 73kWh(Lifepo4 17Sx260Ah, trakční gel štítkových 1230Ah), Axpert Max 7200VA, Easun Isolar 5500VA,Mppt Easun 6048
Pojízdná FV 200Wp=2x100Wp flexibilní+4x280Ah lifepo4+měnič 1500W
Franta2776
Příspěvky: 2864
Registrován: pon úno 01, 2021 4:00 pm

Re: Žvanírna 2

Příspěvek od Franta2776 »

18190Wp=13500Wp jihovýchod 27x500Wp, 4690Wpjihozápad Leapton 14x335Wp, cca 8000W 90ks vakuové trubice jihozápad, baterie štítkových 73kWh(Lifepo4 17Sx260Ah, trakční gel štítkových 1230Ah), Axpert Max 7200VA, Easun Isolar 5500VA,Mppt Easun 6048
Pojízdná FV 200Wp=2x100Wp flexibilní+4x280Ah lifepo4+měnič 1500W
eman
Příspěvky: 1409
Registrován: pát srp 31, 2012 9:20 pm
Lokalita: Praha
Systémové napětí: 48V
Chci prodávat energii: NE
Chci/Mám dotaci: NE

Re: Žvanírna 2

Příspěvek od eman »

Franta2776 píše: čtv srp 22, 2024 3:19 pm
eman píše: stř srp 21, 2024 9:49 pm Je to skupina o EV. Závady se tam moc nedozvíš, většinou jsou tam odborníci na blikání Tesly na hudbu, ale popis provozní závady je ve stylu "pane vedoucí nejede to" :D Asi 2x jsem tam zahlédnul, že čeká na nějakou řídící jednotku.
Zatím nechám EV u ledu. Teď potřebuju něco velkého a ideálně v hybridu.
Jà se byl pro syna podívat v Auto Esa na Corollu kombi v hybridu.R.v 2021 najeto do 40000km za 450000kc nebo stojí 3pĕknÿ pŕedvádĕčky v ve Varech za 600000kč.
Ta auta v Esa jsou vykoupený z pražského carsheringu vybrat by se tam dalo.Na dálnici je asi úspornější diesel,záleží kde jezdíš.
Jo ty Corolly v ESA jsem viděl taky. Mají doslova zdemolovaný interiér. O mechanický stav jsem se už nezajímal. Jeden by nevěřil, že mají najeto jenom 40tis. Uvnitř vypadají tak na 250tis. :D Proto jsou tak levné.
3,3kWp + 3,4kWp JJZ, 2x SmartSolar 150/85, 3xVictron MP II 5kVA v paralelním režimu, Smartshunt, Cerbo GX, 16x400Ah LiFePO4 s JK BMS B2A24S20P + JK BMS Invertor
Franta2776
Příspěvky: 2864
Registrován: pon úno 01, 2021 4:00 pm

Re: Žvanírna 2

Příspěvek od Franta2776 »

Emane ony jsou z cársheringu v Praze.Ve Zlíně stojí tři. Z toho jedna celkem pěkná bez pojistné události. Té zase chybí záznam o jakékoliv první olejové výměně po 15000km ani v Toyotě o ní nic neví.Celkem jsem tě Toyot viděl 5 ks a žádná nebyla bez vad. I když ty by jsi spíš uživil Plug in hybrida.
18190Wp=13500Wp jihovýchod 27x500Wp, 4690Wpjihozápad Leapton 14x335Wp, cca 8000W 90ks vakuové trubice jihozápad, baterie štítkových 73kWh(Lifepo4 17Sx260Ah, trakční gel štítkových 1230Ah), Axpert Max 7200VA, Easun Isolar 5500VA,Mppt Easun 6048
Pojízdná FV 200Wp=2x100Wp flexibilní+4x280Ah lifepo4+měnič 1500W
eman
Příspěvky: 1409
Registrován: pát srp 31, 2012 9:20 pm
Lokalita: Praha
Systémové napětí: 48V
Chci prodávat energii: NE
Chci/Mám dotaci: NE

Re: Žvanírna 2

Příspěvek od eman »

To vysvětluje ten stav. Já koukal na 3 a pak mě to přestalo bavit. Nechce se mi věřit, že by u toho kašlali i výměnu oleje, ale možné je všechno.
3,3kWp + 3,4kWp JJZ, 2x SmartSolar 150/85, 3xVictron MP II 5kVA v paralelním režimu, Smartshunt, Cerbo GX, 16x400Ah LiFePO4 s JK BMS B2A24S20P + JK BMS Invertor
Franta2776
Příspěvky: 2864
Registrován: pon úno 01, 2021 4:00 pm

Re: Žvanírna 2

Příspěvek od Franta2776 »

Navíc ty z roku 2021 mají 120k a z roku 2023 mají 140k.
18190Wp=13500Wp jihovýchod 27x500Wp, 4690Wpjihozápad Leapton 14x335Wp, cca 8000W 90ks vakuové trubice jihozápad, baterie štítkových 73kWh(Lifepo4 17Sx260Ah, trakční gel štítkových 1230Ah), Axpert Max 7200VA, Easun Isolar 5500VA,Mppt Easun 6048
Pojízdná FV 200Wp=2x100Wp flexibilní+4x280Ah lifepo4+měnič 1500W

  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek