Elektricka / hybridni auta
Elektromobily, hybridy, elektrokola, elektroskůtry, řešení pro karavany, obytné přívěsy, maringotky, obytné automobily, mobilní domy.
-
- Příspěvky: 95
- Registrován: pon lis 15, 2021 9:07 pm
- Reputace: 12
Re: Elektricka / hybridni auta
Prorazeni nadrze neni az tak pravdepodobne, ale cokoliv trochu vic na cumak hne motorem nebo trubkama a jak je to vysokotlake tak ta mlha se vzduchem teprv dokaze udelat inferno. Takze je potreba to okamzite odpojit a nenechat tlakovat dal. Samotna nafta kdyz vytece z prorazene nadrze tak jen tak jednoduse nezahori.
-
- Příspěvky: 3343
- Registrován: sob pro 29, 2012 10:22 pm
- Reputace: 153
- Lokalita: pod Brnem
- Systémové napětí: 24V
Re: Elektricka / hybridni auta
Proto mají auta nárazový odpojovač. U elektroaut je určitě také něco takového.
3x2000VA-VMP-par, NiCd 24V, 22x210-320Wp, 2x85A-VMPPT, ABC-&-XYZ mypower.cz Ať ti to běží jako hodinky na baterku s čerstvou expirací!
-
- Příspěvky: 1555
- Registrován: ned zář 25, 2022 10:47 am
- Reputace: 202
- Lokalita: Pod Karpatmi
Re: Elektricka / hybridni auta
Je tam "manualny odpojovac" ziadny narazovy a podobne..niektore starsie modely beznych spalovakov mali narazovy alebo tzv. Inertny spinac. Ale ked vozidlo nabehlo na nejaku jamu tak sa aktivoval...
Elektricke auta maju normalizovany/zjednoteny spinac pre servisne ukony ale hlavne pre hasicov a zachranarov je to preto rovnake, vacsinou sa nachadza v motorovom priestore, ktory ked sa rozpoji tak sa vypnu hlavne el.casti vozidla
Elektricke auta maju normalizovany/zjednoteny spinac pre servisne ukony ale hlavne pre hasicov a zachranarov je to preto rovnake, vacsinou sa nachadza v motorovom priestore, ktory ked sa rozpoji tak sa vypnu hlavne el.casti vozidla
JZ-2s5p 3,8kWp >> Epever 8415 AN
JV-2s3p 2,7kWp >> Epever 6415 AN
2x Victron MP2 5000V/A paralelne
48V 760Ah/35kWh Li-ion
a stále v štádiu budovania
(rozširovania)
JV-2s3p 2,7kWp >> Epever 6415 AN
2x Victron MP2 5000V/A paralelne
48V 760Ah/35kWh Li-ion
a stále v štádiu budovania

-
- Příspěvky: 95
- Registrován: pon lis 15, 2021 9:07 pm
- Reputace: 12
Re: Elektricka / hybridni auta
Napr. BMW minimalne 25 let pouziva pyro fuse, je to aktivovane z jednotky airbagu a pri urcitem narazu to odpali i tuto patronu a odpoji komplet silove + od baterky. Budou to tak mit resene i ostatni automobilky, mozna jen trochu pozdejsiho data vyroby.
-
- Příspěvky: 1220
- Registrován: čtv črc 21, 2022 5:39 pm
- Reputace: 195
- Lokalita: Česká Lípa
- Chci prodávat energii: NE
- Chci/Mám dotaci: NE
Re: Elektricka / hybridni auta
Baterie "v háji" je u elektromobilu podstatná závada. Prodejce o stavu baterií v těch nabízených autech nic nepíše a v inzerátu přímo uvádí "Více info pouze na telefonu". Předpokládám, že pokud jste se o auta z toho konkrétního inzerátu zajímal tak jste tomu prodejci také zavolal. Pokud ano, řekl vám ke stavu baterií v těch nabízených autech něco bližšího? Má k nim udělanou diagnostiku?cuki píše: úte srp 26, 2025 10:13 amTa baterie bude v háji... Koukám na ty auta už nějaký pátek...Valdano píše: úte srp 26, 2025 12:59 amTřeba Smar Fortwo 451 Electric sice zablokované nabíjení a nepojízdné, ale dle popisu lze údajně opět odblokovat a zprovoznit...
Ten kdo by tedy měl případně zájem ať tomu prodejci zavolá a zkusí k tomu získat více informací a než by to kupoval tak by bylo vhodné nechat udělat v servisu aktuální diagnostiku baterky a odhad ceny zprovoznění včetně toho v inzerátu zmíněného odblokování nabíjení u konkrétního kusu auta, o které by byl zájem. Bez diagnostiky baterie, která prokáže její použitelnost, určitě nekupovat. Udělat diagnostiku baterie elektromobilu stojí v servisu obecně okolo 2000 až 2500Kč. Pokud z těch aut chce mít prodejce nějaký "vejvar" tak se musí víc snažit a diagnostiku baterie by měl mít ke každému z nich udělanou. Jinak to od něj asi nikdo nekoupí.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Claudebot [Bot], Google [Bot] a 0 hostů