Elektricka / hybridni auta

Elektromobily, hybridy, elektrokola, elektroskůtry, řešení pro karavany, obytné přívěsy, maringotky, obytné automobily, mobilní domy.
cipis
Moderátor
Příspěvky: 5685
Registrován: pon srp 16, 2021 9:31 pm
Reputace: 703
Lokalita: blízko Brna
Systémové napětí: 24V
Výkon panelů [Wp]: 13+ kWp
Kapacita baterie [kWh]: 30+15
Chci prodávat energii: NE
Chci/Mám dotaci: NE
Bydliště: blízko Brna

Re: Elektricka / hybridni auta

Nový příspěvek od cipis »

Kolega vyse psal, ze problem je mala perforace toho plechu, takze silnejsi vetrak nepomuze, kdyz se neco neudela s tim plechem.
Matess píše: ned dub 20, 2025 8:06 pm
to je takovej problém tam dát silnej větrák?
13,38 kWp: 9850 Wp Jih, 2040 Wp Východ, 1490 Wp Západ
Regulátory Epever a Victron
Phoenix 5 kVA + MP 24/5000 (můj byt + wifi/kamery/atd. + máti byt)
MP2 24/5000 vytěžování do akumulačních kamen
Epever 3kW vytěžování do bojlerů + žebříky
1 kW "nabíječka" 24 V
31 080 Wh staré olovo 15 258 Wh Li-Ion
záloha čerpadla ve sklepě MP12/3000/120-16 + 100Ah 12V monbat
Modře píši jako moderátor, černě jako člen.
Franta2776
Příspěvky: 3979
Registrován: pon úno 01, 2021 4:00 pm
Reputace: 296

Re: Elektricka / hybridni auta

Nový příspěvek od Franta2776 »

Na tom mým grafu je vidět, jak se doba práce mĕniče naplno zkracuje a snížení výkonu je častější.
To bude tím, jak se masa toho 23kg toroidu postupně natápí.Pokud je teplotni čidlo na povrchu toroidu,tak silnĕjši ventilátor a vĕtši průtok vzduchu ošáli čidlo a ochladí povrch, ale teplota uvnitř toroidu neklesá spíše bude dále stoupat.
K tomu aby se zjistilo jestli ten tuning k ničemu je, by se musela měřit teplota jádra a vnitřek vinutí toroidu.
18190Wp=13500Wp jihovýchod 27x500Wp, 4690Wpjihozápad Leapton 14x335Wp, cca 8000W 90ks vakuové trubice jihozápad, Lifepo4 17Sx260Ah, trakční gel 800Ah), Axpert Max 7200VA, Easun Isolar 5500VA,Multiplus 2 48/5000,MPPT 150/85
Pojízdná FV 200Wp=2x100Wp flexibilní+4x280Ah lifepo4+měnič 1500W
Matess
Příspěvky: 1874
Registrován: pon zář 09, 2013 5:16 pm
Reputace: 186
Lokalita: Šumperk
Bydliště: Šumperk

Re: Elektricka / hybridni auta

Nový příspěvek od Matess »

mp2 neznám, ale nemyslím si že by byl victron tak blbej...

https://community.victronenergy.com/t/m ... ling/17035

ale asi lepší řešení je toto

https://communityarchive.victronenergy. ... out-l.html

+ krásnej 3000rpm maglev 12cm vetrak.

https://www.tme.eu/cz/details/mec0251v1 ... -000u-a99/
cipis
Moderátor
Příspěvky: 5685
Registrován: pon srp 16, 2021 9:31 pm
Reputace: 703
Lokalita: blízko Brna
Systémové napětí: 24V
Výkon panelů [Wp]: 13+ kWp
Kapacita baterie [kWh]: 30+15
Chci prodávat energii: NE
Chci/Mám dotaci: NE
Bydliště: blízko Brna

Re: Elektricka / hybridni auta

Nový příspěvek od cipis »

To je ujeté ... Vyhodíš desítky a desítky tisíc za sráč, kterému musíš takhle hnusně bastlit ventilátory, aby fungoval o chvilku déle?
13,38 kWp: 9850 Wp Jih, 2040 Wp Východ, 1490 Wp Západ
Regulátory Epever a Victron
Phoenix 5 kVA + MP 24/5000 (můj byt + wifi/kamery/atd. + máti byt)
MP2 24/5000 vytěžování do akumulačních kamen
Epever 3kW vytěžování do bojlerů + žebříky
1 kW "nabíječka" 24 V
31 080 Wh staré olovo 15 258 Wh Li-Ion
záloha čerpadla ve sklepě MP12/3000/120-16 + 100Ah 12V monbat
Modře píši jako moderátor, černě jako člen.

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Claudebot [Bot] a 2 hosti