Elektricka / hybridni auta
Elektromobily, hybridy, elektrokola, elektroskůtry, řešení pro karavany, obytné přívěsy, maringotky, obytné automobily, mobilní domy.
-
- Příspěvky: 3563
- Registrován: pon úno 01, 2021 4:00 pm
- Reputace: 243
Re: Elektricka / hybridni auta
Díky za info.To je pro mě nová informace. Na konci tohoto článku se uvádí, že v dané zemi Korei předpokládám, že v Evropě to bude stejné..Tady je video z výroby a v čase 4:25 jsou vidět moduly a články. V serii musí být okolo 100článků, aby to pasovalo na napětí 400V. Když se na ty články v baterce dívám bude se proud asi dělit na 4 větve ne na 2.I tak se těch článů nemůžu z videa dopočítatValdano píše: ↑sob led 18, 2025 9:06 pmV předchozí části tématu jste zmiňoval, že máte EV BMW i5. Vy máte v BMW i5 baterii složenou z článků CATL? Podle popisu viz odkaz (vychází z dat zveřejněných přímo BMW) jsou baterie dodávané v EV BMW i5 složeny z článků Samsung SDI (stejně jako ve většině ostatních modelů EV BMW) a nikoli CATL. CATL články jsou jen v modelech BMW iX1, iX3 a iX xDrive40.
Zmiňoval jste články 100Ah a tomu by nejblíže odpovídaly právě ony odkazované Samsung SDI 94Ah. Články s následnou vyšší kapacitou Samsung SDI jsou 120Ah.
18190Wp=13500Wp jihovýchod 27x500Wp, 4690Wpjihozápad Leapton 14x335Wp, cca 8000W 90ks vakuové trubice jihozápad, Lifepo4 17Sx260Ah, trakční gel 800Ah), Axpert Max 7200VA, Easun Isolar 5500VA,Multiplus 2 48/5000,MPPT 150/85
Pojízdná FV 200Wp=2x100Wp flexibilní+4x280Ah lifepo4+měnič 1500W
Pojízdná FV 200Wp=2x100Wp flexibilní+4x280Ah lifepo4+měnič 1500W
-
- Příspěvky: 1897
- Registrován: pát srp 31, 2012 9:20 pm
- Reputace: 189
- Lokalita: Praha
- Systémové napětí: 48V
- Chci prodávat energii: NE
- Chci/Mám dotaci: NE
Re: Elektricka / hybridni auta
Jak píšu, já jezdím po Praze ne po okruhu v Mostě. Tak častou výměnu kotoučů jsem nikdy neviděl. Ani u korporátních aut se za těch 130tis. nikdy neměnili. Jestli ty nemáš vyčůranýho mechanika..Franta2776 píše: ↑sob led 18, 2025 8:51 pmEmane ty náš kulíš.Destičky mĕníš po 30000km a kotouče ti vydrží 250000km.To ty destičky.odřeš na čem??Mě vydrží na spalováku kotouče dvoje destičky vyjímečnĕ troje.eman píše: ↑sob led 18, 2025 5:20 pmNájezd 30-40k ročně Praha a okolí, takže brzdy používám. Nájezd 250tis. Přední kotouče původní, zadní nové, protože se mi vzhledově nelíbili..800Kč/ks. Děstičky mi vydrží cca 30tis. km 400Kč/sada na nápravu. Olej po 20tis km, 1100Kč i s filtrem. Cca 3000Kč stojí Eloys pro DPF na 150tis. km, kabinový a motorový filtr vzduchu tak 600Kč oba ročně.Franta2776 píše: ↑sob led 18, 2025 3:27 pmKluci, napište místo prskáni, kolik sad kotoučů a destiček spotřebujete na 300000km u vašich miláčků:???::)))
Ještě něco?
Měnil jsem jenom zadní kotouče, protože byl problém s třmenem a několikrát jsem spálil zadní brzdu. Kotouč se pak zvlnil. Přední jsou původní a docela ohnilý, letos je asi taky dám nové.
10kWp JJZ, 3x SmartSolar 150/85, 3xVictron MP II 5kVA v paralelním režimu, Smartshunt, Cerbo GX, 16x400Ah LiFePO4 s JK BMS B2A24S20P + JK BMS Invertor
-
- Příspěvky: 934
- Registrován: pát zář 29, 2023 4:12 am
- Reputace: 147
- Lokalita: Brno
- Systémové napětí: >48V
Re: Elektricka / hybridni auta
Budoucnost jsou autonomní inteligentní auta.
A ta budou asi spíš elektrická.
A ta budou asi spíš elektrická.
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
-
ostrovní nebo hybridní elektrárna na dobíjení auta
od MartinX » » v Elektroporadna
ostrovní nebo hybridní elektrárna na dobíjení auta
- 27 Odpovědi
- 5319 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od rob.brno
-
-
- 0 Odpovědi
- 650 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Oshurty
-
- 0 Odpovědi
- 1388 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od karelkilian
-
-
Elektrická špirála s termostatom G 6/4-topné teleso
Elektrická špirála s termostatom G 6/4-topné teleso
- 7 Odpovědi
- 1604 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od gupa
-
-
- 1 Odpovědi
- 929 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od kodl69
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Claudebot [Bot] a 0 hostů