Elektricka / hybridni auta

eman
Příspěvky: 2530
Registrován: pát srp 31, 2012 9:20 pm
Reputace: 269
Lokalita: Praha
Systémové napětí: 48V
Chci prodávat energii: NE
Chci/Mám dotaci: NE

Re: Elektricka / hybridni auta

Nový příspěvek od eman »

Mě vydržela první baterka v nafťáku 12 let a tam dostává jinou čočku, než v EV. Takže bych se toho nebál.
10kWp JJZ, 3x SmartSolar 150/85, 3xVictron MP II 5kVA v paralelním režimu, Smartshunt, Cerbo GX, 16x400Ah LiFePO4 s JK BMS B2A24S20P + JK BMS Invertor
Migel
Příspěvky: 1615
Registrován: ned zář 25, 2022 10:47 am
Reputace: 238
Lokalita: Pod Karpatmi

Re: Elektricka / hybridni auta

Nový příspěvek od Migel »

Ale volakedy boli auta menej narocne na kolisanie napetia v sieti ako teraz, ked je v tych autach xy riadiacich jednotiek....
JZ-2s5p 3,8kWp >> Epever 8415 AN
JV-2s3p 2,7kWp >> Epever 6415 AN
2x Victron MP2 5000V/A paralelne
48V 760Ah/35kWh Li-ion
a stále v štádiu budovania :repair: (rozširovania)
ChlapeczDediny
Příspěvky: 507
Registrován: sob říj 16, 2021 10:55 am
Reputace: 128
Lokalita: Juh BBSK
Systémové napětí: 48V
Výkon panelů [Wp]: 3100
Kapacita baterie [kWh]: 30
Chci prodávat energii: NE
Chci/Mám dotaci: NE

Re: Elektricka / hybridni auta

Nový příspěvek od ChlapeczDediny »

glottis píše: ned říj 19, 2025 1:33 pm
auto to vetsinou hlasi, ze je cas. Ty bys to asi poznal klidne z tech grafu. Ty spicky zateze, kdy klesa napeti by slo o dost niz.
Na dvojkové dieselové oktavce zhasnou hodiny na rádiu. To je tak 14 dní čas na výměnu :repair:
Modulárna rozšíriteľná FVE pod kopcom: 3s2p Amerisolar 285 = 1,7 kWp JJV + 3s2p 240 = 1,4 kWp ZJZ, Epever 5420AN, Epever 6420AN, 12 kWh 14s100p LiIon 18650 + JK BMS 200A, 18 kWh CATL 14s3p LiIon 115Ah +JBD BMS 60A, Epever iPower 5 kW
Naša dôchodková reforma, naša sbestačnosť

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Bing [Bot], Claudebot [Bot] a 1 host