Elektricka / hybridni auta
-
- Příspěvky: 2530
- Registrován: pát srp 31, 2012 9:20 pm
- Reputace: 269
- Lokalita: Praha
- Systémové napětí: 48V
- Chci prodávat energii: NE
- Chci/Mám dotaci: NE
Re: Elektricka / hybridni auta
Mě vydržela první baterka v nafťáku 12 let a tam dostává jinou čočku, než v EV. Takže bych se toho nebál.
10kWp JJZ, 3x SmartSolar 150/85, 3xVictron MP II 5kVA v paralelním režimu, Smartshunt, Cerbo GX, 16x400Ah LiFePO4 s JK BMS B2A24S20P + JK BMS Invertor
-
- Příspěvky: 1615
- Registrován: ned zář 25, 2022 10:47 am
- Reputace: 238
- Lokalita: Pod Karpatmi
Re: Elektricka / hybridni auta
Ale volakedy boli auta menej narocne na kolisanie napetia v sieti ako teraz, ked je v tych autach xy riadiacich jednotiek....
JZ-2s5p 3,8kWp >> Epever 8415 AN
JV-2s3p 2,7kWp >> Epever 6415 AN
2x Victron MP2 5000V/A paralelne
48V 760Ah/35kWh Li-ion
a stále v štádiu budovania
(rozširovania)
JV-2s3p 2,7kWp >> Epever 6415 AN
2x Victron MP2 5000V/A paralelne
48V 760Ah/35kWh Li-ion
a stále v štádiu budovania

-
- Příspěvky: 507
- Registrován: sob říj 16, 2021 10:55 am
- Reputace: 128
- Lokalita: Juh BBSK
- Systémové napětí: 48V
- Výkon panelů [Wp]: 3100
- Kapacita baterie [kWh]: 30
- Chci prodávat energii: NE
- Chci/Mám dotaci: NE
Re: Elektricka / hybridni auta
Na dvojkové dieselové oktavce zhasnou hodiny na rádiu. To je tak 14 dní čas na výměnuglottis píše: ned říj 19, 2025 1:33 pmauto to vetsinou hlasi, ze je cas. Ty bys to asi poznal klidne z tech grafu. Ty spicky zateze, kdy klesa napeti by slo o dost niz.

Modulárna rozšíriteľná FVE pod kopcom: 3s2p Amerisolar 285 = 1,7 kWp JJV + 3s2p 240 = 1,4 kWp ZJZ, Epever 5420AN, Epever 6420AN, 12 kWh 14s100p LiIon 18650 + JK BMS 200A, 18 kWh CATL 14s3p LiIon 115Ah +JBD BMS 60A, Epever iPower 5 kW
Naša dôchodková reforma, naša sbestačnosť
Naša dôchodková reforma, naša sbestačnosť
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Bing [Bot], Claudebot [Bot] a 1 host