BMS4S
Baterie, dobíjení, údržba, zapojení, diskuze i nad jinými způsoby uložení energie
-
- Příspěvky: 1060
- Registrován: úte led 24, 2012 8:55 am
- Lokalita: Okolí Uherského Brodu
- Chci prodávat energii: NE
- Chci/Mám dotaci: NE
BMS4S
Hypotetická otázka. 4S LIFEPO4 a HW BMS. nabíjení nabíječkou pro LIFEPO4 4S. Na kolik ten charger nabije baterky....
skončí korektně na 3,65*4 a dokončí nabíjení? NA BMS je nějaký úbytek...kolik asi?
skončí korektně na 3,65*4 a dokončí nabíjení? NA BMS je nějaký úbytek...kolik asi?
kdo si hraje nezlobí
9xRenesola 240Wp+9x Benq 265Wp, 6xTrina 410Wp, 14x Leapton 450Wp, 2xStuder VT65 1xVT 80, 2x XTM4000-48, 40kW Lifepo4..vše ve výstavbě, hotovo 99%. BMW i3 BEV
9xRenesola 240Wp+9x Benq 265Wp, 6xTrina 410Wp, 14x Leapton 450Wp, 2xStuder VT65 1xVT 80, 2x XTM4000-48, 40kW Lifepo4..vše ve výstavbě, hotovo 99%. BMW i3 BEV
-
- Příspěvky: 915
- Registrován: pon kvě 19, 2014 11:38 am
Re: BMS4S
Včera jsem přesně tohle dělal - nabíječka Victron nastavená na 14.2V, BMS 120A. Při 25A tam byl úbytek skoro 100mV (v cestě je i bočník). S tím, jak napětí na nabíječce dosáhlo 14.2V, začal klesat proud a tím klesal i úbytek na kabeláži, bočníku a BMS. Ve výsledku se ta baterie skutečně nabila na 14.2V a pak nabíječka přešla do floatu.
Hint: 3.65V je obecně považováno za dobré nabíjecí napětí z pohledu výrobce. Z našeho pohledu to nemá smysl a zbytečně se tím snižuje životnost baterie.
Hint: 3.65V je obecně považováno za dobré nabíjecí napětí z pohledu výrobce. Z našeho pohledu to nemá smysl a zbytečně se tím snižuje životnost baterie.
mobilní elektrárna: viewtopic.php?t=4597, 290Wp mono, Winston 12V/130Ah, Victron MPPT 75/15, Victron inverter 12/250VA, Victron charger 20A, Orion 30A
domácí elektrárna: viewtopic.php?t=6898, FV 5kWp, LiFe 48V/120+120Ah, Axpert King 48/5000 + PCM60X + EPever
domácí elektrárna: viewtopic.php?t=6898, FV 5kWp, LiFe 48V/120+120Ah, Axpert King 48/5000 + PCM60X + EPever