Elektricka / hybridni auta
Elektromobily, hybridy, elektrokola, elektroskůtry, řešení pro karavany, obytné přívěsy, maringotky, obytné automobily, mobilní domy.
-
- Příspěvky: 2080
- Registrován: ned úno 17, 2019 9:07 pm
- Reputace: 216
- Lokalita: Liberec
- Systémové napětí: 48V
- Výkon panelů [Wp]: 7820
- Kapacita baterie [kWh]: 32
- Chci prodávat energii: NE
- Chci/Mám dotaci: NE
Re: Elektricka / hybridni auta
Při adaptivním tempomatu jo, respektive stačí mít aktivovaný a nenastavenou rychlost a když máš před sebou auto, tak si to u něj zastaví. Onepedal je za mě největší opruz na světě a koncern se svým předpovídání kruháčů a zatáček a plachtěním v normálním módu mi přijde lepší nez onepedal. Sto lidí sto chutí, ale já chci mít nohu na pedálu co možná nejmíň a to v rekuperačním módu je neskutečný vopruz. Žena zas "onepedal" má ráda, ale když s ní jedu, tak mi přijde že auto nikdy neplachtí, furt jen zrychluje a nebo zpomaluje a pocitově mi to vadí. Máme id.3 a tohle plachtění a předpovídání by mi třeba v tesle hrozně chybělo. Nechápu kde se furt bere touha mít nohu na pedálu a neustále se o něco nohama snažit.
7820Wp, SV 12° 1710Wp Poly, J 90° 1820Wp Mono, JZ 12° 1680Wp Poly, JZ2 12° 1800Wp Mono, J 40° 810Wp Hyundai
MP2 5000VA, MPPT1 150/60tr, MPPT2 150/60tr, 16.8kWh 17S 310Ah AKU1, 15.2kWh 17S 280Ah AKU 2, 2xJK-BMS
MP2 5000VA, MPPT1 150/60tr, MPPT2 150/60tr, 16.8kWh 17S 310Ah AKU1, 15.2kWh 17S 280Ah AKU 2, 2xJK-BMS
-
- Příspěvky: 2981
- Registrován: stř úno 02, 2022 10:30 am
- Reputace: 350
- Lokalita: okolí Mělníka
- Systémové napětí: 48V
- Výkon panelů [Wp]: 13000
- Kapacita baterie [kWh]: 15
Re: Elektricka / hybridni auta
A v čem je lepší přendat nohu na brzdu a začít brzdit místo jen povolení plynu?
-
- Příspěvky: 873
- Registrován: pon lis 08, 2021 9:10 pm
- Reputace: 85
- Lokalita: Posázaví
- Systémové napětí: 48V
- Chci prodávat energii: NE
- Chci/Mám dotaci: NE
- Bydliště: Posázaví
Re: Elektricka / hybridni auta
Při jízdě s 1 pedálem je to vzpomínka na autodrom za mlada
BMW i3 má rekuperaci navíc docela silnou a nedá se nijak nastavit, pocitově je to středně silné brzdění - kombinace s brzdou už je dost nepříjemné zpomalení. Nejlepší je brzdit ubíráním, ale o tom píše Dagus - je třeba mít pořád nohu na pedálu, aby to bylo plynulé. Chybí mi volba, ale dá se to zvyknout. Největší opruz jsou rezavějící kotouče, protože brzdy se téměř nepoužívají. Žena na to prdí - já aspoň jednou za čas, když se do i3 dostanu, cestou do našeho údolí hodím neutrál a trochu kotouče obrzdím.
-
- Příspěvky: 4254
- Registrován: pon úno 01, 2021 4:00 pm
- Reputace: 326
Re: Elektricka / hybridni auta
Jakmile stoupneš na brzdu vypnou se asistentiglottis píše: stř črc 09, 2025 10:23 pmA v čem je lepší přendat nohu na brzdu a začít brzdit místo jen povolení plynu?
18190Wp=13500Wp jihovýchod 27x500Wp, 4690Wpjihozápad Leapton 14x335Wp, cca 8000W 90ks vakuové trubice jihozápad, Lifepo4 17Sx260Ah, trakční gel 800Ah), Axpert Max 7200VA, Easun Isolar 5500VA,Multiplus 2 48/5000,MPPT 150/85
Pojízdná FV 200Wp=2x100Wp flexibilní+4x280Ah lifepo4+měnič 1500W
Pojízdná FV 200Wp=2x100Wp flexibilní+4x280Ah lifepo4+měnič 1500W
-
- Příspěvky: 4254
- Registrován: pon úno 01, 2021 4:00 pm
- Reputace: 326
Re: Elektricka / hybridni auta
Myslím,že je jednopedál nepochopen.Režim B jednopedál používám ve mĕstĕ a není nic lepŝiho.Režim D je plachtĕni a používá se na dálnici a mimo mĕsto.
18190Wp=13500Wp jihovýchod 27x500Wp, 4690Wpjihozápad Leapton 14x335Wp, cca 8000W 90ks vakuové trubice jihozápad, Lifepo4 17Sx260Ah, trakční gel 800Ah), Axpert Max 7200VA, Easun Isolar 5500VA,Multiplus 2 48/5000,MPPT 150/85
Pojízdná FV 200Wp=2x100Wp flexibilní+4x280Ah lifepo4+měnič 1500W
Pojízdná FV 200Wp=2x100Wp flexibilní+4x280Ah lifepo4+měnič 1500W
-
- Příspěvky: 428
- Registrován: sob říj 16, 2021 10:55 am
- Reputace: 108
- Lokalita: Juh BBSK
- Systémové napětí: 48V
- Výkon panelů [Wp]: 3100
- Kapacita baterie [kWh]: 30
- Chci prodávat energii: NE
- Chci/Mám dotaci: NE
Re: Elektricka / hybridni auta
Sú veci, ktoré neovplyvníš. Ale vieš ovplyvniť to, aké to bude mať na teba dopady.TomHC píše: stř črc 09, 2025 9:26 amPointa je v tom, že tie peniaze nie sú zo vzduchu, ale štát si ich musí požičať, ubrať z iných investícií, alebo vybrať od ľudí cez dane...
Já to beriem tak, že som získal čas na rozšírenie FVE a zatiaľ môžem robiť iné dôležité veci.
Navyše žijem tak, že prácou neprodukujem dane (fakt len symbolicky) a spotrebou takisto. Takže za moje prachy to nie je

3s2p Amerisolar 285 = 1,7 kWp JJV + 3s2p 240 = 1,4 kWp ZJZ, Epever 5420AN, Epever 6420AN, 12 kWh 14s100p LiIon 18650 + JK BMS 200A, 18 kWh CATL 14s3p LiIon 115Ah +JBD BMS 60A, Epever iPower 5 kW
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Applebot [Bot], Claudebot [Bot] a 0 hostů