LTO

LiFePO4, LiFeYPO4, atd., zkušenosti, rady, tipy ...
Uživatelský avatar
trud
Příspěvky: 916
Registrován: čtv úno 07, 2013 1:50 am

Re: LTO

Nový příspěvek od trud »

Tak prišla posledná várka..už mam všetkých 11ks, je zaujímave ze posledné 4ks sú iné..su tenšie a majú o cca 60g menej..ale na teste kapacity dopadli rovnako ako tie predošlé--uvidíme.
Diery vyrazené diervačom , kúpené skrutky..ešte očka..dake dosky medzi články a môžem skladať.
Přílohy
11 ks pripravených
11 ks pripravených
Dierovač "žena nadávala" :-)
Dierovač "žena nadávala" :-)
Dierky hotové
Dierky hotové
4830W+5*PWM+3MPPT,18650 pack 7S/60P -28,20V- 4.2kWh+18ks 40Ah/+3ks 16P18650 (Mitsubishi Outlander) 3 kWh+ pack 26650 7S/6P - 0,75kWh+7ks 60Ah (BMWi3) 1,5kWh + testovacia LTO -11*12Ah.+ 7*150Ah od pimpongáča 3,8kWh + 7* 180Ah od pimpongáča 4,6kWh ,Victron VE.Direct 375VA 24V,Victron VE.Direct 1200VA 24V,NoNAME pimpongáč 4kW, "hybrid 3,8kW pimpongač
el.skúter 48V/30Ah, Yaris Hybrid už tretí :-), dáke spotrebiče prestavané na Li 18650,
https://www.spritmonitor.de/en/detail/1240420.html
Uživatelský avatar
alf159
Příspěvky: 10
Registrován: pát kvě 18, 2018 6:51 pm

Re: LTO

Nový příspěvek od alf159 »

Mně už také došly - ten typ co tobě - ne Altairy.
Zkoušel jsem kapacitu, ale jenom proudem 1A (nemám jiný měřák) a naměřil jsem 13700mAh v rozsahu U 1,85-2,75V.
Projekt "skútr" už mám ale vyřešený tak přemýšlím jak je využít...
Uživatelský avatar
trud
Příspěvky: 916
Registrován: čtv úno 07, 2013 1:50 am

Re: LTO

Nový příspěvek od trud »

Po dlhej-dlhej dobe som sa dokopal k poskladaniu LTO batérie do môjho solar.systému. Je to 11 článková batéria, používať ju budem v rozsahu 23,5V-28,35V. Najskôr som mal pripojený ku každému článku voltmeter ale po zistení že merajú všetko len nie napätie ( sú strašne nepresné) som ich odstrihal a batériu radšej merám merákom. Na foto je vidieť akoby boli články rozhodené ale reálne mali keď som ich pripojil do sytému napätie na článkoch od 2,470-2,478V...uvidím ako sa budú správať po pár dňoch. Parametre článkov aj pôvod a testy sú na začiatku tohto vlákna.
Přílohy
IMG_20190530_180640.jpg
IMG_20190530_182756.jpg
IMG_20190530_195327.jpg
IMG_20190531_161337.jpg
IMG_20190531_171716.jpg
4830W+5*PWM+3MPPT,18650 pack 7S/60P -28,20V- 4.2kWh+18ks 40Ah/+3ks 16P18650 (Mitsubishi Outlander) 3 kWh+ pack 26650 7S/6P - 0,75kWh+7ks 60Ah (BMWi3) 1,5kWh + testovacia LTO -11*12Ah.+ 7*150Ah od pimpongáča 3,8kWh + 7* 180Ah od pimpongáča 4,6kWh ,Victron VE.Direct 375VA 24V,Victron VE.Direct 1200VA 24V,NoNAME pimpongáč 4kW, "hybrid 3,8kW pimpongač
el.skúter 48V/30Ah, Yaris Hybrid už tretí :-), dáke spotrebiče prestavané na Li 18650,
https://www.spritmonitor.de/en/detail/1240420.html
KubisKV
Příspěvky: 515
Registrován: pon zář 04, 2017 1:06 pm
Bydliště: Chebsko

Re: LTO

Nový příspěvek od KubisKV »

trud píše:
všetko len nie napätie ( sú strašne nepresné) som ich odstrihal a batériu radšej merám merákom.
z druhé strany je malý trimr na kalibraci.
mam je taky a je treba si je vsechny sladit.
Uživatelský avatar
trud
Příspěvky: 916
Registrován: čtv úno 07, 2013 1:50 am

Re: LTO

Nový příspěvek od trud »

Mam také na lionkach tam ten trimer je.. Tieto sú bez trimru.
4830W+5*PWM+3MPPT,18650 pack 7S/60P -28,20V- 4.2kWh+18ks 40Ah/+3ks 16P18650 (Mitsubishi Outlander) 3 kWh+ pack 26650 7S/6P - 0,75kWh+7ks 60Ah (BMWi3) 1,5kWh + testovacia LTO -11*12Ah.+ 7*150Ah od pimpongáča 3,8kWh + 7* 180Ah od pimpongáča 4,6kWh ,Victron VE.Direct 375VA 24V,Victron VE.Direct 1200VA 24V,NoNAME pimpongáč 4kW, "hybrid 3,8kW pimpongač
el.skúter 48V/30Ah, Yaris Hybrid už tretí :-), dáke spotrebiče prestavané na Li 18650,
https://www.spritmonitor.de/en/detail/1240420.html
Uživatelský avatar
trud
Příspěvky: 916
Registrován: čtv úno 07, 2013 1:50 am

Re: LTO

Nový příspěvek od trud »

Tak po 6 týždňoch v mojom solare sú zrovnane viac ako na začiatku. Rozdiel je až na 3 desatinom mieste a aj to len 3. Najslabšia ma teraz 2.351..s najsilnejšia 2.354..Pouzivam bez balanceru 11ks po 12Ah..z čoho 4 kusy sú trochu iné.. Tenšie a ľahšie o 60g..Čakal som že budu rozhodne.. Ale idú úplne súbežne.
4830W+5*PWM+3MPPT,18650 pack 7S/60P -28,20V- 4.2kWh+18ks 40Ah/+3ks 16P18650 (Mitsubishi Outlander) 3 kWh+ pack 26650 7S/6P - 0,75kWh+7ks 60Ah (BMWi3) 1,5kWh + testovacia LTO -11*12Ah.+ 7*150Ah od pimpongáča 3,8kWh + 7* 180Ah od pimpongáča 4,6kWh ,Victron VE.Direct 375VA 24V,Victron VE.Direct 1200VA 24V,NoNAME pimpongáč 4kW, "hybrid 3,8kW pimpongač
el.skúter 48V/30Ah, Yaris Hybrid už tretí :-), dáke spotrebiče prestavané na Li 18650,
https://www.spritmonitor.de/en/detail/1240420.html
Uživatelský avatar
trud
Příspěvky: 916
Registrován: čtv úno 07, 2013 1:50 am

Re: LTO

Nový příspěvek od trud »

Po takmer 3 mesiacoch rozdiel len 0.003 V.. Bez balancera.. Zdá sa že LTO sa rozchádzajú ešte menej ako lionky...
4830W+5*PWM+3MPPT,18650 pack 7S/60P -28,20V- 4.2kWh+18ks 40Ah/+3ks 16P18650 (Mitsubishi Outlander) 3 kWh+ pack 26650 7S/6P - 0,75kWh+7ks 60Ah (BMWi3) 1,5kWh + testovacia LTO -11*12Ah.+ 7*150Ah od pimpongáča 3,8kWh + 7* 180Ah od pimpongáča 4,6kWh ,Victron VE.Direct 375VA 24V,Victron VE.Direct 1200VA 24V,NoNAME pimpongáč 4kW, "hybrid 3,8kW pimpongač
el.skúter 48V/30Ah, Yaris Hybrid už tretí :-), dáke spotrebiče prestavané na Li 18650,
https://www.spritmonitor.de/en/detail/1240420.html
matobabetak
Příspěvky: 534
Registrován: čtv pro 01, 2016 10:54 am

Re: LTO

Nový příspěvek od matobabetak »

Škoda ze niesu ebike alebo elektroskutre priamo z výroby s LTO článkami, alebo máte niekdo info?
[6x235W poly, axpert 2,4kw,lion samsung sdi 24V 190Ah, 10x 1kwh 18650 bloky, total 15kwh, rashberyy pi4, ICC, zaloha kipor 3kw elektrocentrala
https://pvoutput.org/list.jsp?id=84584&sid=74995
Uživatelský avatar
trud
Příspěvky: 916
Registrován: čtv úno 07, 2013 1:50 am

Re: LTO

Nový příspěvek od trud »

Takže je to už deviaty mesiac čo je testovacia LTO pripojená do mojej FVE. Bez balancera sa články stále držia v limite 0.05V. A to zima vždy rozhodli aj lionky ku 0.07-0.09V. Uz dva mesiace som nebol cez 50% baterky. A pri nízkom napätí sa rozchádzajú lion viac ako keď sa dostanú na 4V na článok.. V podstate stačí jeden slnečný deň a nabitie na 4.03-4.05V a sú zrovnane.
4830W+5*PWM+3MPPT,18650 pack 7S/60P -28,20V- 4.2kWh+18ks 40Ah/+3ks 16P18650 (Mitsubishi Outlander) 3 kWh+ pack 26650 7S/6P - 0,75kWh+7ks 60Ah (BMWi3) 1,5kWh + testovacia LTO -11*12Ah.+ 7*150Ah od pimpongáča 3,8kWh + 7* 180Ah od pimpongáča 4,6kWh ,Victron VE.Direct 375VA 24V,Victron VE.Direct 1200VA 24V,NoNAME pimpongáč 4kW, "hybrid 3,8kW pimpongač
el.skúter 48V/30Ah, Yaris Hybrid už tretí :-), dáke spotrebiče prestavané na Li 18650,
https://www.spritmonitor.de/en/detail/1240420.html
Uživatelský avatar
trud
Příspěvky: 916
Registrován: čtv úno 07, 2013 1:50 am

Re: LTO

Nový příspěvek od trud »

Včera som premeral LTO a rozdiel na člankoch je max 0,03V.......takže cca 10 mesiacov bez balancera. Lionky už budu v lete 3 roky bez balancera, su rozhodene 0,03-0,05V.
4830W+5*PWM+3MPPT,18650 pack 7S/60P -28,20V- 4.2kWh+18ks 40Ah/+3ks 16P18650 (Mitsubishi Outlander) 3 kWh+ pack 26650 7S/6P - 0,75kWh+7ks 60Ah (BMWi3) 1,5kWh + testovacia LTO -11*12Ah.+ 7*150Ah od pimpongáča 3,8kWh + 7* 180Ah od pimpongáča 4,6kWh ,Victron VE.Direct 375VA 24V,Victron VE.Direct 1200VA 24V,NoNAME pimpongáč 4kW, "hybrid 3,8kW pimpongač
el.skúter 48V/30Ah, Yaris Hybrid už tretí :-), dáke spotrebiče prestavané na Li 18650,
https://www.spritmonitor.de/en/detail/1240420.html