Prasárny na občany
Alternativní zdroje energie a právní úprava, revize, nařízení ...
-
- Příspěvky: 1518
- Registrován: sob bře 30, 2019 10:27 am
- Lokalita: JV od pekla :)
- Systémové napětí: 48V
- Výkon panelů [Wp]: 5100
- Kapacita baterie [kWh]: 13
- Chci/Mám dotaci: NE
Re: Prasárny na občany
Ale může. Člověk by nevěřil, co všechno emisemi může projít...volente píše:jestli nazýváš traktory jakýkoliv diesel tak bych rád upozornil, že jsou dnes na mnohem lepší úrovni než benzínové motory.
Také kolikrát nechápu když před sebou vidím o 10 let mladší koncernový vůz, než je můj z produkce PSA, který po přidání plynu sice vyrazí raketově kupředu, ale není za ním vidět. Myslím že z výroby to takto nastaveno asi nebude. Tak proč nevyužívá PČR té možnosti tě zastavit a poslat tě na technickou když se jim něco nezdá. Takový kouřivec nemůže projít Emisema ani náhodou.
Jinak k těm dieselům -- zásadním problémem jsou prachové částice (partition matters) PM velikosti <2.5 um. Norma definuje jen množství částic PM10, tedy <10 um. Přitom čím menší částice, tím větší riziko a menší částice se mohou, pokud se v okolí nalézají větší, na tyto větší navázat (a pak škodí méně). DPF řeší jen částice nad 1 um. Přímovstřikové benzíny jsou bohužel de facto něco jako diesely na benzín, takže trpí identickým problémem, čili ano, z tohoto úhly pohledu může ta věta o té úrovni dávat smysl, bohužel s koncepčně 20+ let starými nepřímovstřikovými velkoobjemovými zážehovými atmosférickými motory, které už tehdy splňovaly zběsilé kalifornské emisní normy, srovnání rozhodně nesnesou.
Dalším problémem moderních dieselů (starých ne) jsou NOx, způsobující ten klasický "kyselý" zápach. To sice řeší katy se vstřikováním močoviny, ale jenom po dobu, kdy jsou v pořádku a kdy v autě ta močovina je. Čili další zbytečný problém.
Posledním problémem je samozřejmě složitost moderních motorů (jak dieselů, tak přímovstřikových benzínů) a z toho plynoucí vysoké servisní náklady. Naopak velkoobjemový atmosferický nepřímovstřikový benzín, to jsou jen svíčky, olej a filtry, vše za drobné.
-
- Příspěvky: 1518
- Registrován: sob bře 30, 2019 10:27 am
- Lokalita: JV od pekla :)
- Systémové napětí: 48V
- Výkon panelů [Wp]: 5100
- Kapacita baterie [kWh]: 13
- Chci/Mám dotaci: NE
Re: Prasárny na občany
To je hodně zjednodušené. Ne že by to často neplatilo, ale určitě je tu skupina lidí, kteří nová auta prostě nechtějí, protože taková, která by jim vyhovovala, se už nevyrábějí, vše je plné nespolehlivé elektroniky (naštěstí má automotive výjimku z RoHS, ale i tak), všechny automobilky hledají, kde ušetřit pár haléřů přímých nákladů a představa, že budou jezdit s nějakou překombinovanou 1.2 nebo 1.4 se dvěma až pěti turby je prostě děsí, takže udržují při životě nějaké pěkné auto s velkým motorem. Ale je fakt, že taková auta zase nepatří mezi ty "čmoudící vehikly".rva píše:Jako vždy jde o peníze. Češi a Slováci nejsou milovníci starých čmoudících vehiklů, které si se zálibou ve volných chvílích hýčkají a udržují je při životě. Ale prostě vydělávají násobně méně, než naši západní sousedé. A kvůli tomu, že musí jezdit do zaměstnání, si nemůžou dovolit koupit ekologické nové auto. Peníze potřebují i na to, aby se najedli a aby měli střechu nad hlavou.
-
- Příspěvky: 1204
- Registrován: pon srp 31, 2015 11:36 am
- Bydliště: Okolie Popradu SR
Re: Prasárny na občany
rva to pochopil ako jediny. Ja napriklad nechcem môjho stareho traktora,pardon auto,chcem krasneho combika nie viac ako 5 rokov stareho a maleho elektrickeho tatoša na bežne dochadzanie za pracou,do mesta a tak. Lenže z našeho platu som bol rad,že sa Mi podarilo zohnať za 550€ stareho zachovale combika,čo fakt malo žerie(5L+-). Po dvoch rokoch pre remeňovu havariu ostalo stať naozaj ďaleko od domu(70km). Nik ho nechcel odtiahnuť pre jeho hmotnosť a vzdialenosť ,a nevedel som,že za 30€ ho dokažem sam opraviť pred domom,tak som bol rodinou a situaciou donuteny kupiť druhe auto,ale už to chcelo niečo lepšie. Tak za 1500€ som z donutenia kupil znova combika 2000 ročnik,ale po roku sa ukazalo,že neni až v tak super stave ako sa pri kupe zdalo,ale to je vec druha. Nim som odtiahol starocha domov. Teraz mam 2 auta,starocha do lesa a na robotu a to druhe na ostatne jazdenie. Nebudem plakať ani za jednym,aj keď staroch je to najlepšie a najpracovitejšie auto čo som kedy mal. Už niekolko krat si zarobilo na seba,lebo jeho nosnosť presahuje 550kg a nemam problem do neho uložiť 180x104x110cm bremeno.
Teraz EU,vravim EU,lebo od nich šiel pokyn o terajšiu emisnu normu,ktoru nedokaže splniť ani ten najnovši a najpremakanejši naftak po dobu garancie teda 5 rokov. Je pravda,že aj vlada môže do toho rozpravať,no pri tomto bola sticha. Teraz každy,čo ma staršie auto a nemôže si dovoliť nove,skonči odkazany na autobus a pešobus. Ja do dvoch rokov pridem o oba auta,lebo dva mesiace do zadu som prešiel STK-EK z tym druhym,ale evidentne to bolo posledne prejdenie. Koľko ľudi ma podobny problem a ma iba stare auto,no potrebuje ho k životu. Mňe auto privirabalo k platu skoro 150€ mesačne,za to bolo zničene a za 3 roky som najazdil 100 000km. To,že auta smradia v mestach,žial Ja neovplivnim,ale takto krutu ranu dať chudobnym zaživam v poslednom obdobi dajak často.
Proste ono tu nejde ani o mňa,Ja to vždy dajak inač poriešim,na to mam ekonomicke zmyšlanie,ale čo ostatny ľudia. Čo rodiny starajuce sa o chore potomstvo.
Tu je uplne zjavne,že višia stredna a bohata trieda nema problem z takouto banalitou,lebo u nich sa obvikle nachadza novšie auto a hlavne benzinove.
Tak nič,už len dodam,bo som sa riadne rozkecal,že rozlučte sa z veteranmy,ja som sa už rozlučil,ale ešte musim stihnuť navoziť domov aspoň 30m dreva.
Teraz EU,vravim EU,lebo od nich šiel pokyn o terajšiu emisnu normu,ktoru nedokaže splniť ani ten najnovši a najpremakanejši naftak po dobu garancie teda 5 rokov. Je pravda,že aj vlada môže do toho rozpravať,no pri tomto bola sticha. Teraz každy,čo ma staršie auto a nemôže si dovoliť nove,skonči odkazany na autobus a pešobus. Ja do dvoch rokov pridem o oba auta,lebo dva mesiace do zadu som prešiel STK-EK z tym druhym,ale evidentne to bolo posledne prejdenie. Koľko ľudi ma podobny problem a ma iba stare auto,no potrebuje ho k životu. Mňe auto privirabalo k platu skoro 150€ mesačne,za to bolo zničene a za 3 roky som najazdil 100 000km. To,že auta smradia v mestach,žial Ja neovplivnim,ale takto krutu ranu dať chudobnym zaživam v poslednom obdobi dajak často.
Proste ono tu nejde ani o mňa,Ja to vždy dajak inač poriešim,na to mam ekonomicke zmyšlanie,ale čo ostatny ľudia. Čo rodiny starajuce sa o chore potomstvo.
Tu je uplne zjavne,že višia stredna a bohata trieda nema problem z takouto banalitou,lebo u nich sa obvikle nachadza novšie auto a hlavne benzinove.
Tak nič,už len dodam,bo som sa riadne rozkecal,že rozlučte sa z veteranmy,ja som sa už rozlučil,ale ešte musim stihnuť navoziť domov aspoň 30m dreva.
Mix panelov podľa potreby zapojene -9,2kWp papierovo +-5,6kW skutočnych;
48v-PCM-80A+Axpert 2,4KW+PJ 6kW;Li-ion -11kWh
24v-PJ 5kW;NiCd -10kWh
12v-10A MPPT;sin~300W;PB 4kWh
48v-PCM-80A+Axpert 2,4KW+PJ 6kW;Li-ion -11kWh
24v-PJ 5kW;NiCd -10kWh
12v-10A MPPT;sin~300W;PB 4kWh
-
- Příspěvky: 2774
- Registrován: ned črc 17, 2011 12:19 pm
- Lokalita: Brno
- Bydliště: Brno
Re: Prasárny na občany
Zdravím ,
trochu OT leč nemarginální .Každý provozovatel / uživatel je odpovědný za technický stav jím provozovaného vozidla . Říká se tomu odpovědnost . Koupí-li si kdokoli vojetýho čoudícího dízla jímž do prostředí bezohledně vypouští toxické karcinogení částice , nezlobte se na mne , je hovado . Na trhu je dost zdravějších vojetin , především benzínů . Ad kontroly českých policajtů , mohou poslat podezřelé auto na kontrolu k nejbližší stanici měření emisí , jenže tak nečiní ze strachu že se jejich subjektivní podezření nepotvrdí a budou za to žalováni Zákony bez jejich používání a vymáhání sou na hovno . Jednoho dne lov na čudící čmoudy bezpochyby začne i u nás , kdy , to netuším , osobně se doufám co nejdříve .
Další věc , nevím jak na Slovensku , v Česku doposud auto musí plnit emisní limity platné v době vyrobení auta je naprosto nereálné požadovat od starších aut plnění nejnovější emisní normy . Pokud dané auto splňuje svými emisemi svou emisní normu , není důvod zakazovat jeho provoz . Zdravá auta , stará či nová se nemají čeho bát . Nemocná jsou povini jejich majitelé uzdravit nebo nechat odejít na odpočinek . Je to o odpovědnosti . Někdy si říkám , pozorujíc čudící auto , strčit jeho rypák k vejfuku a pořádně sešlápnout plynový pedál ať ochutná co dělá svému okolí v duchu přísloví "nečiň druhým co nechceš by činili tobě" .
Bohužel dnešní době nevládne rozum ale sobectví a mamon .
Elektronům zdar
trochu OT leč nemarginální .Každý provozovatel / uživatel je odpovědný za technický stav jím provozovaného vozidla . Říká se tomu odpovědnost . Koupí-li si kdokoli vojetýho čoudícího dízla jímž do prostředí bezohledně vypouští toxické karcinogení částice , nezlobte se na mne , je hovado . Na trhu je dost zdravějších vojetin , především benzínů . Ad kontroly českých policajtů , mohou poslat podezřelé auto na kontrolu k nejbližší stanici měření emisí , jenže tak nečiní ze strachu že se jejich subjektivní podezření nepotvrdí a budou za to žalováni Zákony bez jejich používání a vymáhání sou na hovno . Jednoho dne lov na čudící čmoudy bezpochyby začne i u nás , kdy , to netuším , osobně se doufám co nejdříve .
Další věc , nevím jak na Slovensku , v Česku doposud auto musí plnit emisní limity platné v době vyrobení auta je naprosto nereálné požadovat od starších aut plnění nejnovější emisní normy . Pokud dané auto splňuje svými emisemi svou emisní normu , není důvod zakazovat jeho provoz . Zdravá auta , stará či nová se nemají čeho bát . Nemocná jsou povini jejich majitelé uzdravit nebo nechat odejít na odpočinek . Je to o odpovědnosti . Někdy si říkám , pozorujíc čudící auto , strčit jeho rypák k vejfuku a pořádně sešlápnout plynový pedál ať ochutná co dělá svému okolí v duchu přísloví "nečiň druhým co nechceš by činili tobě" .
Bohužel dnešní době nevládne rozum ale sobectví a mamon .
Elektronům zdar
3,96kWp monokrystalů + 2x regl PCM60X + 24kWh LiFePO4 + 6kW HF sínus měnič , celé na 52V systému .
Chibi v textu vyhrazeny
Chibi v textu vyhrazeny
-
- Příspěvky: 2467
- Registrován: ned kvě 12, 2013 2:24 pm
Re: Prasárny na občany
Protože nemá materiál který by znal zákony ČR. Tak nastavili celý systém do pozice, že místo aby vydali usnesení které můžeš napadnout tak věc odloží z důvodu, že není zjevné zda se jedná o přestupek. Toto usnesení napadnout jednoduše nelze. A tak neustále přibývá příkladů, že porušení zákona nemůže být stíháno protože jediný kdo mohl něco vyšetřit nekoná. Což vede ke spirále že se zákony porušují neustále více a více. Dělají se nové zákony o kterých je samozřejmě dopředu jasné, že taky nebudou vynucovány. Bohužel to lidé poznají až když se to týká přímo jich samotných. To už je pozdě. Bohužel nevidím cestu z tohoto bludného kruhu.volente píše:..... Tak proč nevyužívá PČR té možnosti tě zastavit ..... .
Moudrost nepřichází vždy s věkem, někdy věk přichází sám.
-
- Příspěvky: 1027
- Registrován: pon bře 21, 2011 6:29 pm
- Bydliště: 345m n.m. v Chřibech
Re: Prasárny na občany
13.5. jsem absolvoval emise a STK. Vůz ročník 1976, někteří možná pamatují loňský sraz u Volenteho, tam jsem s ním byl. Ten stroj po drobném doseřízení bez problémů prošel emisním testem i STK a do všech norem se vešel. Bez jakýchkoliv úplatků, doplatků, příplatků, prostě zcela legálně. Ale stejně každý řekne - to auto smrdí. No jistěže smrdí, vzhledem k tomu, co za sračky do toho lejeme. Dřív to nesmrdělo, dnes, bohužel katalyzátor to nemá, tak to prostě smrdí...
Pokud mě uvidíte tančit a nehraje hudba, vypněte, prosím, hlavní jistič...
-
- Příspěvky: 2417
- Registrován: stř srp 20, 2014 1:01 am
- Bydliště: Brno - venkov
Re: Prasárny na občany
Podívejme se za hranice, ani v Německu, nebo v Rakousku, nebo Italii nejezdí jen samá nová auta. Přesně jak napsal Abrams, mám euro 2 tak musím splňovat euro 2. To platí u aut, kde Vám nikdo (zatím) nemůže zakázat používat je, pokud splní podmínky platné v době jeho prodeje. Pardon, uvedené výrobcem v TP.
Což se mi nelíbí třeba u kotlů, a myslím že by to bylo klidně právně napadnutelné. Koupím si v roce 2016 kotel za 50 - 80k Kč, a někdo mi ho zakáže používat po 6ti letech provozu a donutí mě represí koupit si nový. Mimo jiné už dnes přiznávají že není možné toto splnit, protože při množství kotlů které je třeba vyměnit by topenáři s oprávněním museli vyměnit 9000 kotlů měsíčně. Sami si ho namontovat nemůžete, nehledě na to ,že na ten kotel ani nemáte finance. Takže jsou 2 možnosti, v roce 2022 umrznete, nebo vám za topení ve stávajícím kotli bude vyměřena pokuta 50 000,. , samozřejmě hrubě vymahatelná. Takže než umrznete, tak možná nebudete mít kde topit.
Kotlíková dotace je prima tak akorát pro firmy které prodávají a instalují kotle. Pro představu jsem někde četl že na severní moravě byla rozebrána do 1 minuty, dobře, ale dosáhlo na ni asi 18% žadatelů.
Nemám nic proti ekologii, ale nesmí si z ní někdo dělat byznys ve velkém.
To nám za chvilku může někdo přikázat že nesmím používat spotřebič A+, ale musím mít A++.
Tak jsem se vykecal, ale ani trošku se mi neulevilo. Někdy si říkám že jsem rád že jsem starý a nedožiju se Orwelova 1984.
A k tomu už není daleko.
Což se mi nelíbí třeba u kotlů, a myslím že by to bylo klidně právně napadnutelné. Koupím si v roce 2016 kotel za 50 - 80k Kč, a někdo mi ho zakáže používat po 6ti letech provozu a donutí mě represí koupit si nový. Mimo jiné už dnes přiznávají že není možné toto splnit, protože při množství kotlů které je třeba vyměnit by topenáři s oprávněním museli vyměnit 9000 kotlů měsíčně. Sami si ho namontovat nemůžete, nehledě na to ,že na ten kotel ani nemáte finance. Takže jsou 2 možnosti, v roce 2022 umrznete, nebo vám za topení ve stávajícím kotli bude vyměřena pokuta 50 000,. , samozřejmě hrubě vymahatelná. Takže než umrznete, tak možná nebudete mít kde topit.
Kotlíková dotace je prima tak akorát pro firmy které prodávají a instalují kotle. Pro představu jsem někde četl že na severní moravě byla rozebrána do 1 minuty, dobře, ale dosáhlo na ni asi 18% žadatelů.
Nemám nic proti ekologii, ale nesmí si z ní někdo dělat byznys ve velkém.
To nám za chvilku může někdo přikázat že nesmím používat spotřebič A+, ale musím mít A++.
Tak jsem se vykecal, ale ani trošku se mi neulevilo. Někdy si říkám že jsem rád že jsem starý a nedožiju se Orwelova 1984.
A k tomu už není daleko.
5,5kWp - 4x Solartec mono 180Wp +¨6x IBC 155Wp poly + 10x Solea 170Wp mono + 6x Husinage HSG 190Wp + 6x Calyxo 70Wp amorf vertikálně (JV), 2x ZN ShineSolar poly 250Wp + 2x 260Wp poly (JZ), Epever LS 3024B, Epever LS 2024B, MakeSkyBlue 20A, eSmart 3 - 60A, 19 kWh Li-Ion, Axpert MSXE PF1, 24V/3,0kW, Axpert MSXE 24V/2,4kW.
-
- Příspěvky: 2028
- Registrován: ned dub 02, 2017 3:45 pm
- Lokalita: podhůří Orlických hor
- Výkon panelů [Wp]: 7500
- Chci prodávat energii: NE
- Chci/Mám dotaci: NE
Re: Prasárny na občany
Zatím mě ani jeden kotel nemontovala firma,revize samozřejmě ale musí dělat to jinak nejde,mám jen obavu,že kotel nevydrží až do doby kdy by měl být vyměněn.Lze ale použít alternativu jen je třeba na to pamatovat včas a nevázat se jen na jeden druh vytápění,řešení ale zde prezentovat nebudu,je na každém aby si našel řešení sám,případně se dá konzultovat ale ne na netu,jelikož cokoliv je napsáno a odesláno je kdykoliv dohledatelné...Pokud jde o auta,též jsem namontoval něco,co snižuje emise dost podstatným způsobem a pokud se nevyužije jeho vlastností i trochu klesne spotřeba...
7,5kWp-
aexpert max 8 kw,power jack 10 kw a cca 45kW LIFE A LION
aexpert max 8 kw,power jack 10 kw a cca 45kW LIFE A LION
-
- Příspěvky: 2774
- Registrován: ned črc 17, 2011 12:19 pm
- Lokalita: Brno
- Bydliště: Brno
Re: Prasárny na občany
Zdravím ,
HHO ?
Elektronům zdar
HHO ?
Elektronům zdar
3,96kWp monokrystalů + 2x regl PCM60X + 24kWh LiFePO4 + 6kW HF sínus měnič , celé na 52V systému .
Chibi v textu vyhrazeny
Chibi v textu vyhrazeny
-
- Příspěvky: 2028
- Registrován: ned dub 02, 2017 3:45 pm
- Lokalita: podhůří Orlických hor
- Výkon panelů [Wp]: 7500
- Chci prodávat energii: NE
- Chci/Mám dotaci: NE
Re: Prasárny na občany
O tom jsem četl ale nenamontoval,něco ještě jednodušší a levnější ,příjde to na pár korun a docela mě udivilo co to dokáže...jdu se podívat na odkaz a až ho najdu dám ho sem...
7,5kWp-
aexpert max 8 kw,power jack 10 kw a cca 45kW LIFE A LION
aexpert max 8 kw,power jack 10 kw a cca 45kW LIFE A LION
-
- Příspěvky: 2028
- Registrován: ned dub 02, 2017 3:45 pm
- Lokalita: podhůří Orlických hor
- Výkon panelů [Wp]: 7500
- Chci prodávat energii: NE
- Chci/Mám dotaci: NE
Re: Prasárny na občany
7,5kWp-
aexpert max 8 kw,power jack 10 kw a cca 45kW LIFE A LION
aexpert max 8 kw,power jack 10 kw a cca 45kW LIFE A LION
-
- Příspěvky: 1204
- Registrován: pon srp 31, 2015 11:36 am
- Bydliště: Okolie Popradu SR
Re: Prasárny na občany
Jedno HHO mam doma zdob mladi,ale je to hluposť. Dokonca ak vam to najdu namontovane na stkačku,tak neprejdete a ak policajti,tak vam beru papiere od auta a masna pokuta.abrams píše:Zdravím ,
HHO ?
Elektronům zdar
Inak ohladne kotlou,čo to mate za zakon,u nas zatial neviem o ničom.
Mix panelov podľa potreby zapojene -9,2kWp papierovo +-5,6kW skutočnych;
48v-PCM-80A+Axpert 2,4KW+PJ 6kW;Li-ion -11kWh
24v-PJ 5kW;NiCd -10kWh
12v-10A MPPT;sin~300W;PB 4kWh
48v-PCM-80A+Axpert 2,4KW+PJ 6kW;Li-ion -11kWh
24v-PJ 5kW;NiCd -10kWh
12v-10A MPPT;sin~300W;PB 4kWh
-
- Příspěvky: 2467
- Registrován: ned kvě 12, 2013 2:24 pm
Re: Prasárny na občany
2volente: už za socialismu nesměl žádný traktor po zahřátí tvořit tmavý dým. Přesně tu definici neznám, ale dala by se dohledat. Takže dnešní stav na silnicích neodpovídá ani 40 let starým předpisům. Dnes traktorové motory v osobácích za provozu tvoří opravdu černý dým jako když startuje motorový vlak, není to to šedé svinstvo co kdysi produkovaly Avie. Takže to není o tom že vozy splňují staré normy. NE. Ony jsou opravdu šrot. A nikdo mi nevymluví, že to není šrot už od výroby držený v normě pouze následným dnes již nefunkčním filtrem. A jsou to každé ráno okolo 6:30 cestou do práce (9km) desítky strašně rychlých vozů. Klidně se přijeďte podívat. A policajti spí spánkem v lesíku.
Moudrost nepřichází vždy s věkem, někdy věk přichází sám.
-
- Příspěvky: 2028
- Registrován: ned dub 02, 2017 3:45 pm
- Lokalita: podhůří Orlických hor
- Výkon panelů [Wp]: 7500
- Chci prodávat energii: NE
- Chci/Mám dotaci: NE
Re: Prasárny na občany
Je to jako se vším,hloupost to není pokud je to namontované správně,záleží na tom jak je to namontováno lze i tak,že to není moc viditelné...ono to je navrženo hlavně na to aby se zvýšila účinnost spalování a využití paliva a to má i nějaká specifika,proto jsem to zatím ani nezkoušel ale to uefko mě funguje a je dost znát rozdíl ve výkonu,jezdím převážně na lpg a benzín jen pokud není v dosahu plyn auto má najeto přez 100k a je to v pohodě
7,5kWp-
aexpert max 8 kw,power jack 10 kw a cca 45kW LIFE A LION
aexpert max 8 kw,power jack 10 kw a cca 45kW LIFE A LION
-
- Příspěvky: 875
- Registrován: pát čer 23, 2017 7:46 pm
- Bydliště: Brno-venkov
Re: Prasárny na občany
To je něco jako to Cibulkovo siderické informační kyvadlo?jahodovák píše:
10,2kWp poly/mono, XTH6000-48, 2x VT-80A, Li-ion 48kWh
https://forum.mypower.cz/viewtopic.php?f ... 58#p103484
https://forum.mypower.cz/viewtopic.php?f ... ion#p72550
https://forum.mypower.cz/viewtopic.php?f ... 58#p103484
https://forum.mypower.cz/viewtopic.php?f ... ion#p72550
-
- Příspěvky: 3999
- Registrován: úte dub 23, 2013 10:21 am
- Lokalita: Kousek od Lysé nad Labem
- Systémové napětí: 48V
- Výkon panelů [Wp]: 46000
- Kapacita baterie [kWh]: 40
- Chci prodávat energii: NE
- Chci/Mám dotaci: NE
- Bydliště: Kousek od Lysé nad Labem
Re: Prasárny na občany
Jako u spousty dalších věcí důvěřivý člověk skočí častěji na špek. Třeba víno mu více chutná, když se dozví, že se jedná o BIO. http://www.osel.cz/10149-vira-tva-ho-dochutila.html
_______________________________________________________________________
43 kWp, LiFePO4 62 kWh,
EPSolar 60 A/150 V ET6415N + 3x Isolar SM II (5 kW, 450 V, 80 A) + Axpert PIP 5048MS
43 kWp, LiFePO4 62 kWh,
EPSolar 60 A/150 V ET6415N + 3x Isolar SM II (5 kW, 450 V, 80 A) + Axpert PIP 5048MS
-
- Příspěvky: 572
- Registrován: úte črc 22, 2014 6:14 pm
Re: Prasárny na občany
Pozor - kdo neveri v Cibulkovo kyvadlo je automaticky rusky fyzl!
-
- Příspěvky: 2774
- Registrován: ned črc 17, 2011 12:19 pm
- Lokalita: Brno
- Bydliště: Brno
Re: Prasárny na občany
Zdravím ,
ááá , další astrální zesilovač vesmírné energie . Ještě že jej nepotřebuju jezdím s benzínovým motorem MPI . Nepřímé vstřiky bez turba .
Při minulé emisní kontrole sem čučel technikovi přes rameno a co sem viděl mě dostalo . Při volnoběhu se měřené emise pohybovali pod půlkou daných limitů , což bylo velmi milé . Jenže co následovalo po přidání plynu na cca 3.000 toček sem nechápal . CO2 i CO emise spadly skoro na nulu NOx byly na nule celou dobu . Dle techničáku má motor Euro 4 , že by v reálu splňoval i Euro 7 ?
Co vím , tak novější benzínový motory s přímými vstřiky a turbem plní své Euro s odřenýma ušima Což mi hooodně smrdí - nahradit relativně čistý motor x-násobně neschopnějším ? To mi rozum nebere .
Elektronům zdar
ááá , další astrální zesilovač vesmírné energie . Ještě že jej nepotřebuju jezdím s benzínovým motorem MPI . Nepřímé vstřiky bez turba .
Při minulé emisní kontrole sem čučel technikovi přes rameno a co sem viděl mě dostalo . Při volnoběhu se měřené emise pohybovali pod půlkou daných limitů , což bylo velmi milé . Jenže co následovalo po přidání plynu na cca 3.000 toček sem nechápal . CO2 i CO emise spadly skoro na nulu NOx byly na nule celou dobu . Dle techničáku má motor Euro 4 , že by v reálu splňoval i Euro 7 ?
Co vím , tak novější benzínový motory s přímými vstřiky a turbem plní své Euro s odřenýma ušima Což mi hooodně smrdí - nahradit relativně čistý motor x-násobně neschopnějším ? To mi rozum nebere .
Elektronům zdar
3,96kWp monokrystalů + 2x regl PCM60X + 24kWh LiFePO4 + 6kW HF sínus měnič , celé na 52V systému .
Chibi v textu vyhrazeny
Chibi v textu vyhrazeny
-
- Příspěvky: 2774
- Registrován: ned črc 17, 2011 12:19 pm
- Lokalita: Brno
- Bydliště: Brno
Re: Prasárny na občany
Zdravím ,
pokud dízl vyhovuje normě v roku jeho výroby , je v pořádku a může pokračovat v činnosti . Jediné omezení na jeho cestách sou emisní zóny , neměl by tam vstupovat .
Pokud motor svými emisemi překračuje normu v souladu které byl vyroben , je povinností provozovatele tuto skutečnost řešit . Neúměrně čoudící auta (v drtivé většině dízly) nemají problém ve zničeném filtru pevných částic , ale v lepším případě neseřízené naftové čerpadlo či v horším případě velké vůle v ložiscích a válcích . Důsledkem špatně spalujícího dízlovýho motoru jsou masivní emise nespálených uhlovodíků , vysoké koncentrace CO , velké množství aromatických uhlovodíků , emise benzolapyrenu a prachových částic . Jsou-li tyto emise vyšší než na jaké je dimenzován filtr pevných částic , či jejich poměr , filtr to přestane zvládat , selže a zničí se . Zničený nefunkční filtr není příčinou ale důsledkem jeho výměna za nový neodstraní problém . V laboratořích bylo mnohokrát potvrzena "nekonečná" životnost filtru pevných částic . Bohužel pouze v laboratorních podmínkách nemající téměř nic společného s podmínkami v reálném provozu . Který dízl v osobním autě pracuje pouze při optimálních otáčkách bez dynamických změn zatížení , teplot a qality paliva ? Žádný .
Elektronům zdar
pokud dízl vyhovuje normě v roku jeho výroby , je v pořádku a může pokračovat v činnosti . Jediné omezení na jeho cestách sou emisní zóny , neměl by tam vstupovat .
Pokud motor svými emisemi překračuje normu v souladu které byl vyroben , je povinností provozovatele tuto skutečnost řešit . Neúměrně čoudící auta (v drtivé většině dízly) nemají problém ve zničeném filtru pevných částic , ale v lepším případě neseřízené naftové čerpadlo či v horším případě velké vůle v ložiscích a válcích . Důsledkem špatně spalujícího dízlovýho motoru jsou masivní emise nespálených uhlovodíků , vysoké koncentrace CO , velké množství aromatických uhlovodíků , emise benzolapyrenu a prachových částic . Jsou-li tyto emise vyšší než na jaké je dimenzován filtr pevných částic , či jejich poměr , filtr to přestane zvládat , selže a zničí se . Zničený nefunkční filtr není příčinou ale důsledkem jeho výměna za nový neodstraní problém . V laboratořích bylo mnohokrát potvrzena "nekonečná" životnost filtru pevných částic . Bohužel pouze v laboratorních podmínkách nemající téměř nic společného s podmínkami v reálném provozu . Který dízl v osobním autě pracuje pouze při optimálních otáčkách bez dynamických změn zatížení , teplot a qality paliva ? Žádný .
Elektronům zdar
3,96kWp monokrystalů + 2x regl PCM60X + 24kWh LiFePO4 + 6kW HF sínus měnič , celé na 52V systému .
Chibi v textu vyhrazeny
Chibi v textu vyhrazeny
-
- Příspěvky: 2028
- Registrován: ned dub 02, 2017 3:45 pm
- Lokalita: podhůří Orlických hor
- Výkon panelů [Wp]: 7500
- Chci prodávat energii: NE
- Chci/Mám dotaci: NE
Re: Prasárny na občany
Jelikož mám felicii 1,3 mpi jsem na tom podobně,vyzkoušel jsem to a docela jsem se divil,spotřeba skoro neklesla ale i tak dobrý motor se začal chovat uplně jinak,protože to skoro nic nestojí vyzkoušel jsem to,nakonec je to jako se vším,pokud to někoho neosloví,tak to klidně ignoruje...je to na každém....abrams píše:Zdravím ,
ááá , další astrální zesilovač vesmírné energie . Ještě že jej nepotřebuju jezdím s benzínovým motorem MPI . Nepřímé vstřiky bez turba .
Při minulé emisní kontrole sem čučel technikovi přes rameno a co sem viděl mě dostalo . Při volnoběhu se měřené emise pohybovali pod půlkou daných limitů , což bylo velmi milé . Jenže co následovalo po přidání plynu na cca 3.000 toček sem nechápal . CO2 i CO emise spadly skoro na nulu NOx byly na nule celou dobu . Dle techničáku má motor Euro 4 , že by v reálu splňoval i Euro 7 ?
Co vím , tak novější benzínový motory s přímými vstřiky a turbem plní své Euro s odřenýma ušima Což mi hooodně smrdí - nahradit relativně čistý motor x-násobně neschopnějším ? To mi rozum nebere .
Elektronům zdar
7,5kWp-
aexpert max 8 kw,power jack 10 kw a cca 45kW LIFE A LION
aexpert max 8 kw,power jack 10 kw a cca 45kW LIFE A LION