Elektricka / hybridni auta

Elektromobily, hybridy, elektrokola, elektroskůtry, řešení pro karavany, obytné přívěsy, maringotky, obytné automobily, mobilní domy.
Franta2776
Příspěvky: 4057
Registrován: pon úno 01, 2021 4:00 pm
Reputace: 299

Re: Elektricka / hybridni auta

Nový příspěvek od Franta2776 »

Při tomto počasí je ten mĕnič schopný držet výkon tĕsnĕ pod 3500W, ale bez výkonové rezervy. Nastavi se na wallboxu 16A a mĕnič dává skutečných 15,1-15,2A to je jeho maximum. Po dokončení nabíjení mĕniči jede ještĕ 30minut ventilátor.Je otázka jakou by mĕl v tomto nasazení životnost.
Když bude horko, těžko udrži i těch 3500W a je spíše vhodný k trvalému zátíženi okolo 3000W.

Vzhledem k povĕsti výrobce, jsem čekal lepší výsledky.

Screenshot_20250424_163004_Chrome.jpg
Naposledy upravil(a) Franta2776 dne čtv dub 24, 2025 4:55 pm, celkem upraveno 1 x.
18190Wp=13500Wp jihovýchod 27x500Wp, 4690Wpjihozápad Leapton 14x335Wp, cca 8000W 90ks vakuové trubice jihozápad, Lifepo4 17Sx260Ah, trakční gel 800Ah), Axpert Max 7200VA, Easun Isolar 5500VA,Multiplus 2 48/5000,MPPT 150/85
Pojízdná FV 200Wp=2x100Wp flexibilní+4x280Ah lifepo4+měnič 1500W
Franta2776
Příspěvky: 4057
Registrován: pon úno 01, 2021 4:00 pm
Reputace: 299

Re: Elektricka / hybridni auta

Nový příspěvek od Franta2776 »

Valdano píše: čtv dub 24, 2025 4:33 pm
Franta2776 píše:
Řekl bych ,že po sundání krytu problém vyřešen.Má jenom jeden ventilátor a je to mrdka mĕnič se špatnĕ vyřešeným chlazením.Stači sundat kryt svorkovnice,aby se nemíchal teplý a studený vzduch ... sundání krytu se chlazení zlepšilo o cca 30% ...

... Problém je,že to má vydržet trvale. Trvale ta 5000 vydrží možná 3400W.
Samotný výrobce v datasheetu u verze Multiplus II 48/5000 uvádí následující
Victron v datasheetu píše:
Cont. output power at 25 °C 4000 W
Cont. output power at 40 °C 3700 W
Cont. output power at 65 °C 3000 W
přičemž těmi teplotami je myšlena měřená teplota uvnitř měniče. Takže ani výrobce neslibuje 4000 W bez ohledu na teplotu. Pokud sundáte kryt tak se teplota o něco sníží viz těch vámi zmíněných 30%. Ještě více byste to zlepšil pokud byste ho bez krytu ještě navíc ofukoval nějakým výkonným externím větrákem za předpokladu okolní teploty vzduchu okolo 20 °C nebo ještě o něco níže (ideálně ofukovat bez krytu výkonným ventilátorem při teplotě okolního vzduchu tak caa 15 až 18°C). ;)
To je otázka, jestli teplota prostředí nebo uvnitř měniče?? Na to jsme odpověď nikde nenašli.Mě osobně zajímá trvalý výkon při normálních podmínkách.
18190Wp=13500Wp jihovýchod 27x500Wp, 4690Wpjihozápad Leapton 14x335Wp, cca 8000W 90ks vakuové trubice jihozápad, Lifepo4 17Sx260Ah, trakční gel 800Ah), Axpert Max 7200VA, Easun Isolar 5500VA,Multiplus 2 48/5000,MPPT 150/85
Pojízdná FV 200Wp=2x100Wp flexibilní+4x280Ah lifepo4+měnič 1500W
Valdano
Příspěvky: 887
Registrován: čtv črc 21, 2022 5:39 pm
Reputace: 140
Lokalita: Česká Lípa
Chci prodávat energii: NE
Chci/Mám dotaci: NE

Re: Elektricka / hybridni auta

Nový příspěvek od Valdano »

Franta2776 píše: čtv dub 24, 2025 4:45 pm
To je otázka, jestli teplota prostředí nebo uvnitř měniče?? Na to jsme odpověď nikde nenašli.Mě osobně zajímá trvalý výkon při normálních podmínkách.
Ohledně těch teplot napište dotaz přímo výrobci.
Franta2776 píše: čtv dub 24, 2025 4:45 pm
Mě osobně zajímá trvalý výkon při normálních podmínkách.
Za normálních podmínek s krytem bez externího ofukování bude záležet hodně na teplotě okolí. Čím více nad cca 18°C tím to bude horší. V teplém počasí se na těch 25 °C nedostanete ani kdyby to bylo chápáno jako okolní teplota. Dle mého názoru by se k těm 4000W dalo za teplého počasí přiblížit leda pokud byste měnič bez krytu ofukoval nějakým výkonným externím větrákem za předpokladu okolní teploty vzduchu ideálně okolo cca 18°C, aby se měnič nerosil. Jenže za teplého počasí byste musel foukat externím ventilátorem na měnič bez krytu ochlazený vzduch z klimatizace což by logicky bylo hodně neefektivní. ;)
Naposledy upravil(a) Valdano dne čtv dub 24, 2025 5:08 pm, celkem upraveno 1 x.
Franta2776
Příspěvky: 4057
Registrován: pon úno 01, 2021 4:00 pm
Reputace: 299

Re: Elektricka / hybridni auta

Nový příspěvek od Franta2776 »

Ještĕ jednou, já si koupil značkový mĕnič od renomovaného výrobce s dobrou povĕsti. Nehodlám nic bastlit ani dodělávat.Ten výrobce podvádí cca 15% ve slibovaném trvalém výkonu, nehodlám to s výrobcem ani řešit.
Budu ho používat jak mi říká rozum.tzn okolo 3000W výkonu.
18190Wp=13500Wp jihovýchod 27x500Wp, 4690Wpjihozápad Leapton 14x335Wp, cca 8000W 90ks vakuové trubice jihozápad, Lifepo4 17Sx260Ah, trakční gel 800Ah), Axpert Max 7200VA, Easun Isolar 5500VA,Multiplus 2 48/5000,MPPT 150/85
Pojízdná FV 200Wp=2x100Wp flexibilní+4x280Ah lifepo4+měnič 1500W
Valdano
Příspěvky: 887
Registrován: čtv črc 21, 2022 5:39 pm
Reputace: 140
Lokalita: Česká Lípa
Chci prodávat energii: NE
Chci/Mám dotaci: NE

Re: Elektricka / hybridni auta

Nový příspěvek od Valdano »

Franta2776 píše: čtv dub 24, 2025 5:08 pm
Ještĕ jednou, já si koupil značkový mĕnič od renomovaného výrobce s dobrou povĕsti. Ten výrobce podvádí cca 15% ve slibovaném trvalém výkonu
Výrobce nepodvádí, protože uvádí, že trvalý výkon je omezen teplotou. Vaše chyba je, že jste si to buď nepřečetl a nebo nepochopil. Dle mého názoru by se to dalo chápat jako podvod pokud by výrobce v datasheetu sliboval trvalý výkon nad 3000W bez ohledu na teplotu, ale to nedělá. ;)

Faktem je, že výrobce definuje trvalý výkon s ohledem na teploty, a to je podstatné. Pokud nelze zajistit vhodné teplotní podmínky nelze počítat s trvalým výkonem nad určitou hranici, o kterou je výkon snížen s ohledem na teplotu. Výrobce uvádí v oficiálním datasheetu výkon 4000W při teplotě 25°C a při teplotě 65°C jen 3000W. Dle mého názoru je tím myšlena měřená teplota uvnitř měniče, protože ve stejném datasheetu je okolní provozní teplota měniče definována jen do 60°C. Pro upřesnění lze samozřejmě kontaktovat výrobce a na to k čemu jsou ty definované teploty vztaženy se poptat, ale nic to nezmění na faktu, že v datasheetu je uvedeno omezení výkonu nad 3000W s ohledem na teplotu.
Franta2776
Příspěvky: 4057
Registrován: pon úno 01, 2021 4:00 pm
Reputace: 299

Re: Elektricka / hybridni auta

Nový příspěvek od Franta2776 »

Ono by to vypadalo marketingově špatnĕ, kdyby napsali skutečnost, při okolní teplotĕ 20st jsou tyto výkony:
1) 4100W - 45minut
2) 3700W- 180minut
3) 3400W- trvale
Tak napíši 5000VA-4000W trvale.Co je skutečnosti dost vzdálené.
Mĕ překvapuje, je tady dost majitelů tohoto mĕniče a nikde jsem nenašel, že by ho nĕkdo zatížit a zmĕřil.

:
18190Wp=13500Wp jihovýchod 27x500Wp, 4690Wpjihozápad Leapton 14x335Wp, cca 8000W 90ks vakuové trubice jihozápad, Lifepo4 17Sx260Ah, trakční gel 800Ah), Axpert Max 7200VA, Easun Isolar 5500VA,Multiplus 2 48/5000,MPPT 150/85
Pojízdná FV 200Wp=2x100Wp flexibilní+4x280Ah lifepo4+měnič 1500W
eman
Příspěvky: 2137
Registrován: pát srp 31, 2012 9:20 pm
Reputace: 220
Lokalita: Praha
Systémové napětí: 48V
Chci prodávat energii: NE
Chci/Mám dotaci: NE

Re: Elektricka / hybridni auta

Nový příspěvek od eman »

Není tam prostě jenom vadný teplotní čidlo? Jestli hlásí jednotce nesmyslnou teplotu, tak ta na to reaguje. Na hulváta bych sundal celý kryt, dal mu pořádnou zátěž a až bude u konce s dechem, tak proměřit teploty. Tam může být i studeňák, cokoliv. Je blbost to neřešit. Zase Victron nejsou úplný blbci, že by slibovali něco, co reálně neumí. Lidi by je za to sežrali a dodávají ty měniče i do lodí za miliony dolarů.
10kWp JJZ, 3x SmartSolar 150/85, 3xVictron MP II 5kVA v paralelním režimu, Smartshunt, Cerbo GX, 16x400Ah LiFePO4 s JK BMS B2A24S20P + JK BMS Invertor
Valdano
Příspěvky: 887
Registrován: čtv črc 21, 2022 5:39 pm
Reputace: 140
Lokalita: Česká Lípa
Chci prodávat energii: NE
Chci/Mám dotaci: NE

Re: Elektricka / hybridni auta

Nový příspěvek od Valdano »

Jestli je tím myšlena okolní a nebo měřená teplota jsou bez konkrétního vyjádření výrobce jen čiré dohady. Sám to s výrobcem nechcete ani řešit tak se nedivte, že to asi ani většinu ostatních zřejmě moc nezajímá. Navíc asi jen málokdo ty měniče provozuje dlouhodobě na maximum a tak zřejmě ani nemá potřebu s tím takto laborovat. Napište jako majitel toho měniče výrobci a požadujte vysvětlení. Pokud vám výrobce potvrdí, že by daný měnič měl splňovat zmíněné parametry a ten váš konkrétní kus je nesplňuje tak je zřejmě vadný a s tímto vyjádřením od výrobce ho pak reklamujte u prodejce jako vadný kus nesplňující výrobcem deklarované a potvrzené parametry a požadujte výměnu měniče za jiný kus, který ty parametry bude splňovat. Třeba máte skutečně v tomto ohledu vadný kus, který to nesplňuje zatímco jiné kusy bez vady jsou na tom lépe. ;)
Franta2776
Příspěvky: 4057
Registrován: pon úno 01, 2021 4:00 pm
Reputace: 299

Re: Elektricka / hybridni auta

Nový příspěvek od Franta2776 »

To na.špatné čidlo nevypadá:
Psal jsem výšé 2 dny po sobĕ po ukončeni půldenního nabíjení bĕžel ventilátor 30minut.Ten toroid musel být pĕknĕ rozpálený než se ochladil.
Však máš Multiplus Emane doma taky,elektřiny je dost
Vezmi 2 topidla po 2 kW a žárovku, strč je před barák na 2 hodiny a ukaž co jsi natočil.
Naposledy upravil(a) Franta2776 dne čtv dub 24, 2025 5:59 pm, celkem upraveno 1 x.
18190Wp=13500Wp jihovýchod 27x500Wp, 4690Wpjihozápad Leapton 14x335Wp, cca 8000W 90ks vakuové trubice jihozápad, Lifepo4 17Sx260Ah, trakční gel 800Ah), Axpert Max 7200VA, Easun Isolar 5500VA,Multiplus 2 48/5000,MPPT 150/85
Pojízdná FV 200Wp=2x100Wp flexibilní+4x280Ah lifepo4+měnič 1500W
eman
Příspěvky: 2137
Registrován: pát srp 31, 2012 9:20 pm
Reputace: 220
Lokalita: Praha
Systémové napětí: 48V
Chci prodávat energii: NE
Chci/Mám dotaci: NE

Re: Elektricka / hybridni auta

Nový příspěvek od eman »

Musíš počkat až bude svítit víc, ale mám ten test v plánu. :D Teď mi rodina přes "noc" vysaje baterku a než se mi dobije a ohřeje bojler, tak je večer. Akorát nemám doma žádný přímotop, takže musím tu spotřebu nějak nakombinovat.
10kWp JJZ, 3x SmartSolar 150/85, 3xVictron MP II 5kVA v paralelním režimu, Smartshunt, Cerbo GX, 16x400Ah LiFePO4 s JK BMS B2A24S20P + JK BMS Invertor
Franta2776
Příspěvky: 4057
Registrován: pon úno 01, 2021 4:00 pm
Reputace: 299

Re: Elektricka / hybridni auta

Nový příspěvek od Franta2776 »

Hodnoty toho mého jsou při 20st C skutečně tyto:
1)4100W-45minut
2)3700W-180minut
3)3400W-trvale,ale neovĕřeno třeba 10 hodinami provozu
Po ukončení nabíjení bĕží ventilator mĕniče ještě 30minut
18190Wp=13500Wp jihovýchod 27x500Wp, 4690Wpjihozápad Leapton 14x335Wp, cca 8000W 90ks vakuové trubice jihozápad, Lifepo4 17Sx260Ah, trakční gel 800Ah), Axpert Max 7200VA, Easun Isolar 5500VA,Multiplus 2 48/5000,MPPT 150/85
Pojízdná FV 200Wp=2x100Wp flexibilní+4x280Ah lifepo4+měnič 1500W
Valdano
Příspěvky: 887
Registrován: čtv črc 21, 2022 5:39 pm
Reputace: 140
Lokalita: Česká Lípa
Chci prodávat energii: NE
Chci/Mám dotaci: NE

Re: Elektricka / hybridni auta

Nový příspěvek od Valdano »

Napište i to jakou verzi firmware v tom vašem měniči máte jestli bude stejná jako má eman, protože i to by mohlo ovlivňovat případné rozdílné chování. Zde je uveden postup jak zjistit verzi firmware u Multiplusu. Nemusíte hned aktualizovat, ale dle tam uvedeného postupu byste měl zjistit jakou verzi v tom vašem Multiplusu aktuálně máte.
Victron píše:
9 . Aktualizace firmwaru
9.1 . Úvod a automatické aktualizace

Jak zjistím, jaká verze firmwaru je k dispozici?
Nejprve se připojte k produktu a poté přejděte na stránku Informace o produktu . Pod verzí firmwaru uvidíte text informující o tom, zda používáte nejnovější dostupnou verzi nebo zda je k dispozici aktualizace.
Antrac1t
Příspěvky: 431
Registrován: ned čer 26, 2022 3:33 pm
Reputace: 78
Lokalita: Znojemsko
Systémové napětí: 48V
Výkon panelů [Wp]: 5500
Kapacita baterie [kWh]: 11
Chci prodávat energii: NE
Chci/Mám dotaci: NE

Re: Elektricka / hybridni auta

Nový příspěvek od Antrac1t »

Franta2776 píše: čtv dub 24, 2025 6:05 pm
Hodnoty toho mého jsou při 20st C skutečně tyto:
1)4100W-45minut
2)3700W-180minut
3)3400W-trvale,ale neovĕřeno třeba 10 hodinami provozu
Po ukončení nabíjení bĕží ventilator mĕniče ještě 30minut
no vidis ty zvladas 2.5% nad limit po dobu 45min, kdyz jsem postoval, ze ja jedu 7.8kW po dobu 2.5hodiny (jel bych dyl, kdyby svitilo), tak jsi reagoval ze nic extra ... btw limit pro 3x3000VA je 7.2kW tzn ... kdyz sem se dival na historicky dat tak z ery kdy jsem jel 1x3000VA tak jsem valil kolem 2.5kW i po dobu 5 hodin aniz musel nejak snizovat vykon, takze bud mas neco spatne s MP2 a nebo mas neco spatne ty nastaveny ...
string1 - 5.5kwp 3S4P - 460wp | 3x Multiplus ii 3000VA 1F systém | Lifepo4 230AH 48V + Seplos BMS, Lifepo4 310AH 48V + Seplos BMS
Franta2776
Příspěvky: 4057
Registrován: pon úno 01, 2021 4:00 pm
Reputace: 299

Re: Elektricka / hybridni auta

Nový příspěvek od Franta2776 »

Valdano píše: čtv dub 24, 2025 6:11 pm
Napište i to jakou verzi firmware v tom vašem měniči máte jestli bude stejná jako má eman, protože i to by mohlo ovlivňovat případné rozdílné chování. Zde je uveden postup jak zjistit verzi firmware u Multiplusu. Nemusíte hned aktualizovat, ale dle tam uvedeného postupu byste měl zjistit jakou verzi v tom vašem Multiplusu aktuálně máte.
Victron píše:
9 . Aktualizace firmwaru
9.1 . Úvod a automatické aktualizace

Jak zjistím, jaká verze firmwaru je k dispozici?
Nejprve se připojte k produktu a poté přejděte na stránku Informace o produktu . Pod verzí firmwaru uvidíte text informující o tom, zda používáte nejnovější dostupnou verzi nebo zda je k dispozici aktualizace.
Mám v Multiplusu posledni verzi v.556
18190Wp=13500Wp jihovýchod 27x500Wp, 4690Wpjihozápad Leapton 14x335Wp, cca 8000W 90ks vakuové trubice jihozápad, Lifepo4 17Sx260Ah, trakční gel 800Ah), Axpert Max 7200VA, Easun Isolar 5500VA,Multiplus 2 48/5000,MPPT 150/85
Pojízdná FV 200Wp=2x100Wp flexibilní+4x280Ah lifepo4+měnič 1500W
Franta2776
Příspěvky: 4057
Registrován: pon úno 01, 2021 4:00 pm
Reputace: 299

Re: Elektricka / hybridni auta

Nový příspěvek od Franta2776 »

Antrac1t píše: čtv dub 24, 2025 7:36 pm
Franta2776 píše: čtv dub 24, 2025 6:05 pm
Hodnoty toho mého jsou při 20st C skutečně tyto:
1)4100W-45minut
2)3700W-180minut
3)3400W-trvale,ale neovĕřeno třeba 10 hodinami provozu
Po ukončení nabíjení bĕží ventilator mĕniče ještě 30minut
no vidis ty zvladas 2.5% nad limit po dobu 45min, kdyz jsem postoval, ze ja jedu 7.8kW po dobu 2.5hodiny (jel bych dyl, kdyby svitilo), tak jsi reagoval ze nic extra ... btw limit pro 3x3000VA je 7.2kW tzn ... kdyz sem se dival na historicky dat tak z ery kdy jsem jel 1x3000VA tak jsem valil kolem 2.5kW i po dobu 5 hodin aniz musel nejak snizovat vykon, takze bud mas neco spatne s MP2 a nebo mas neco spatne ty nastaveny ...
3000 je jiný stroj než 5000 u toho bych začal
Naposledy upravil(a) Franta2776 dne čtv dub 24, 2025 7:46 pm, celkem upraveno 1 x.
18190Wp=13500Wp jihovýchod 27x500Wp, 4690Wpjihozápad Leapton 14x335Wp, cca 8000W 90ks vakuové trubice jihozápad, Lifepo4 17Sx260Ah, trakční gel 800Ah), Axpert Max 7200VA, Easun Isolar 5500VA,Multiplus 2 48/5000,MPPT 150/85
Pojízdná FV 200Wp=2x100Wp flexibilní+4x280Ah lifepo4+měnič 1500W
Antrac1t
Příspěvky: 431
Registrován: ned čer 26, 2022 3:33 pm
Reputace: 78
Lokalita: Znojemsko
Systémové napětí: 48V
Výkon panelů [Wp]: 5500
Kapacita baterie [kWh]: 11
Chci prodávat energii: NE
Chci/Mám dotaci: NE

Re: Elektricka / hybridni auta

Nový příspěvek od Antrac1t »

ok takze victron bude razit logiku, ze u 3000VA to povali a u 5000 ne ...
string1 - 5.5kwp 3S4P - 460wp | 3x Multiplus ii 3000VA 1F systém | Lifepo4 230AH 48V + Seplos BMS, Lifepo4 310AH 48V + Seplos BMS
Franta2776
Příspěvky: 4057
Registrován: pon úno 01, 2021 4:00 pm
Reputace: 299

Re: Elektricka / hybridni auta

Nový příspěvek od Franta2776 »

To.nevim on mi nepadne do.přehřáti nebliká kontrolka temperature a neodstavi se, ale řekne wallboxu uber proud mám toho dost je mi horko zeslabi nabíjení, vychladí se a řekne znovu wallboxu přidej nabíjení, už jsem OK.
Při těch 3400W už nezpomaluje nabíjení a jede kontinuelnĕ.
18190Wp=13500Wp jihovýchod 27x500Wp, 4690Wpjihozápad Leapton 14x335Wp, cca 8000W 90ks vakuové trubice jihozápad, Lifepo4 17Sx260Ah, trakční gel 800Ah), Axpert Max 7200VA, Easun Isolar 5500VA,Multiplus 2 48/5000,MPPT 150/85
Pojízdná FV 200Wp=2x100Wp flexibilní+4x280Ah lifepo4+měnič 1500W
JiříK
Příspěvky: 1036
Registrován: pon bře 21, 2011 6:29 pm
Reputace: 68
Bydliště: 345m n.m. v Chřibech

Re: Elektricka / hybridni auta

Nový příspěvek od JiříK »

Nikdy jsem to tak detailně nezkoumal. Mám tři různé Phoenixy. 12V/1200VA - deset let starý, upeče se při trvalé zátěži 800W. 12V/2000VA - ten ještě pořádnou sodu nedostal a 24V/3000VA - ten upeču při 2000W dlouhodobě. Dvě hodiny max a lehne na overtemperature. Takže Franta má asi pravdu, dlouhodobě to prostě Victron nedává...
Pokud mě uvidíte tančit a nehraje hudba, vypněte, prosím, hlavní jistič...
Valdano
Příspěvky: 887
Registrován: čtv črc 21, 2022 5:39 pm
Reputace: 140
Lokalita: Česká Lípa
Chci prodávat energii: NE
Chci/Mám dotaci: NE

Re: Elektricka / hybridni auta

Nový příspěvek od Valdano »

Franta2776 píše:
...on mi nepadne do.přehřáti nebliká kontrolka temperature a neodstavi se, ale řekne wallboxu uber proud mám toho dost je mi horko zeslabi nabíjení...
Tohle je podstatná informace, která to celé staví do úplně jiné roviny. To co popisujte je dle mého názoru něco úplně jiného než skutečný trvalý max. výkon bez omezení přes komunikaci. Možná jde jen o nějaký problém v nastavení či problém či nedorozumění ve výkladu hodnot v komunikaci mezi konkrétním Wallboxem a měničem. To by nejspíš ani eman nezjistil žádný problém, protože ty jeho spotřebiče co by použil by určitě nereagovaly z hlediska omezení proudu tak jako reaguje ten Wallbox.

Udělejte test, který jste sám navrhoval tj. na výstup toho měniče zapojte hloupé spotřebiče bez komunikace s měničem jak už jste sám zmínil třeba 2 topidla po 2 kW a žárovku 100W. Tyto spotřebiče žádnou komunikaci nemají a tudíž rozhodně proud nesníží a uvidíte zda měnič ubere sám i bez přehřátí a nebo ne a zda nakonec vypadne na přehřátí a pokud ano za jak dlouho. Pokud to s hloupými spotřebiči zvládne mnohem déle tak se pokud možno vyprdněte na komunikaci mezi měničem a Wallboxem a připojujte Walbox k měniči bez komunikace jako by šlo u hloupý spotřebič typu přímotop apod. s tím, že přímo na Wallboxu nastavíte maximální proud, se kterým vám měnič se spotřebiči bez komunikace jel dlouhodobě třeba i 10 a více hodin.
Naposledy upravil(a) Valdano dne čtv dub 24, 2025 8:19 pm, celkem upraveno 2 x.
Franta2776
Příspěvky: 4057
Registrován: pon úno 01, 2021 4:00 pm
Reputace: 299

Re: Elektricka / hybridni auta

Nový příspěvek od Franta2776 »

Mám ještĕ jeden hloupý wallbox jak vyjezdim baterku tak ho vyzkouším.
Podle mĕ to není chyba komunikace, ale záměr Victronu nedovolit přehřátí mĕniče, protože ví, že.to.męnič nezvládne.
18190Wp=13500Wp jihovýchod 27x500Wp, 4690Wpjihozápad Leapton 14x335Wp, cca 8000W 90ks vakuové trubice jihozápad, Lifepo4 17Sx260Ah, trakční gel 800Ah), Axpert Max 7200VA, Easun Isolar 5500VA,Multiplus 2 48/5000,MPPT 150/85
Pojízdná FV 200Wp=2x100Wp flexibilní+4x280Ah lifepo4+měnič 1500W

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Claudebot [Bot] a 1 host