Žvanírna 2
Nezařaditelné
-
- Příspěvky: 790
- Registrován: pát dub 21, 2023 7:17 pm
- Lokalita: Kousek od Rozvadova
- Systémové napětí: 48V
- Výkon panelů [Wp]: 2,0+2,25+2,25+0,9kWp
- Kapacita baterie [kWh]: 11+11+16kWh
- Chci prodávat energii: NE
- Chci/Mám dotaci: NE
Re: Žvanírna 2
To si nemyslím, o firmě Hertz...
Všechny tyto firmy, včetně třeba DHL a mnohých jiných, prodávají později použitá auta skrz jiné prostředníky, ve velkých objemech.
Například DHL auta jsou z mého ohledu super pro přestavby na Kemping verze obytňáků - za rozumnou cenu.
Auta Hermes, Hertz, Sixt, Europcar, Adac a další jdou pak pravidelně do prodeje, snadno se ty bazary a prodejci dají v Německu i jinde najít.
Prodej Tesly je jiný, je moc brzo, mnohé ještě ani nebyli převzaté = firma Hertz je doposud ani nemá a jak se spekuluje - někdo z managerů si naběhl na podobné články s podobnými prognozami a nesmysly...
A očekávali velký zájem.
Ale ten není.
Stále jsou to jedinci, kterým se to vyplatí, mají doma velkou FV nebo se chtějí předvést, ale nic to nemění na tom, že to pro průměrného člověka v Německu není a už vůbec ne v Česku.
Já osobně se těším také, ale nyní je to ekonomický nesmysl a zatím ani náznak, že by se to mělo změnit.
Tohle mohou utáhnout Norové se svým rozpočtem dotovaným něčím jiným, taky Čína se svým počtem zbohatlíků a v zájmu převálcování evropské výrobny aut - která jim leží v žaludku, stejně jako ekonomická čísla, která si sami mění k obrazu svému.
Ano, věřím že to přijde, JEDNOU, ale nebyl to ani rok 2024 a nebude to ani 2025, za rok si to tady můžeme zvopáknout znova.
Až se trh nasytí a budou to mít všichni ,,co na to mají" (včetně Číny) přijde propad a stopka, jako u všeho.
V Číně to bude dřív než v Evropě, protože tam to žene jen počet obyvatel, ale těch co na to ,,doopravdy mají" je proti Evropě jen strašně malý procento.
Pak to teprve přijde a i do Evropy půjde pod cenou, jen aby ty ekonomiky EU zlomily úplně..
Všechny tyto firmy, včetně třeba DHL a mnohých jiných, prodávají později použitá auta skrz jiné prostředníky, ve velkých objemech.
Například DHL auta jsou z mého ohledu super pro přestavby na Kemping verze obytňáků - za rozumnou cenu.
Auta Hermes, Hertz, Sixt, Europcar, Adac a další jdou pak pravidelně do prodeje, snadno se ty bazary a prodejci dají v Německu i jinde najít.
Prodej Tesly je jiný, je moc brzo, mnohé ještě ani nebyli převzaté = firma Hertz je doposud ani nemá a jak se spekuluje - někdo z managerů si naběhl na podobné články s podobnými prognozami a nesmysly...
A očekávali velký zájem.
Ale ten není.
Stále jsou to jedinci, kterým se to vyplatí, mají doma velkou FV nebo se chtějí předvést, ale nic to nemění na tom, že to pro průměrného člověka v Německu není a už vůbec ne v Česku.
Já osobně se těším také, ale nyní je to ekonomický nesmysl a zatím ani náznak, že by se to mělo změnit.
Tohle mohou utáhnout Norové se svým rozpočtem dotovaným něčím jiným, taky Čína se svým počtem zbohatlíků a v zájmu převálcování evropské výrobny aut - která jim leží v žaludku, stejně jako ekonomická čísla, která si sami mění k obrazu svému.
Ano, věřím že to přijde, JEDNOU, ale nebyl to ani rok 2024 a nebude to ani 2025, za rok si to tady můžeme zvopáknout znova.
Až se trh nasytí a budou to mít všichni ,,co na to mají" (včetně Číny) přijde propad a stopka, jako u všeho.
V Číně to bude dřív než v Evropě, protože tam to žene jen počet obyvatel, ale těch co na to ,,doopravdy mají" je proti Evropě jen strašně malý procento.
Pak to teprve přijde a i do Evropy půjde pod cenou, jen aby ty ekonomiky EU zlomily úplně..
Teplota vody jen z FV : Bojler 2 a Bojler 3
Výkon jednotlivých stringů on-line : String 1 - 2,00kWp / String 2 - 2,30kWp / String 3 - 2,25kWp
Porovnání všech 3 stringů : String 1 - String 3
Výkon jednotlivých stringů on-line : String 1 - 2,00kWp / String 2 - 2,30kWp / String 3 - 2,25kWp
Porovnání všech 3 stringů : String 1 - String 3
-
- Příspěvky: 2634
- Registrován: sob pro 29, 2012 10:22 pm
- Lokalita: pod Brnem
- Systémové napětí: 24V
Re: Žvanírna 2
Nabíječi elektro zavazí se svými škatulemi po celém městě, kde nejde zaparkovat to vidím z té fotky. Fosilní palivo by nikdy takto nezaclánělo. Je to jak s byty, radní a jejich kamoši obsazují a podníkají a běžní občané si mohou nasrat, protože nemají na byt ani eauto protože je neustále někdo okrádá na příjmu. Navíc si zabírají parkovací místa za které asi platí dost málo poplatků. Potom si někdo potřebuje koupit sváču a nemá kde zaparkovat. To vidím z té fotky.Franta2776 píše: ↑čtv pro 26, 2024 11:32 amTi řidiči fosilu jsou asi slepí, neměli by mít řidičák. V Rakousku jsem nic takového neviděl:
Poplatky z veřejných nabíjecích stojanů jako z kulturních akcí a jiných věcí na území měst a obcí, to by se mělo stanovit. Minimálně 20-100 tisícKč za stojan a rok na obecním a 10-50tisíc za jeden stojan na soukromém. To by bylo místa na parkování navíc. Škoda že nebyl zhotoven snímek z předního okna, typuji, že poplatek města za parkování v několika tisícové výši za rok byl uhrazen.
Naposledy upravil(a) gupa dne sob pro 28, 2024 4:07 pm, celkem upraveno 6 x.
3x2000VA-VMP-par, NiCd 24V, 22x210-320Wp, 2x85A-VMPPT
-
- Příspěvky: 1938
- Registrován: pát lis 11, 2022 8:14 am
- Lokalita: Hlohovec, SR
- Systémové napětí: 48V
- Výkon panelů [Wp]: 5520
- Kapacita baterie [kWh]: 14
- Chci prodávat energii: NE
- Chci/Mám dotaci: NE
- Bydliště: Hlohovec, SR
Re: Žvanírna 2
Ešte že existujú jazdené EV sa super cenu. A občas sa nájde niekto, komu EV s malým dojazdom celkom vyhovuje. Hádam nebudem sám
2x MUST PH1800 5.5kW, 8.85kWp 3x 2S3P, V+J+Z, 16x 280 Ah LiFePO4 (14.3 kWh), BMS JBD 200A, SW: Home Assistant na Synology DS923+ ku tomu ESPHome, Tasmota, MariaDB, InfluxDB, Telegraf, Grafana, Zigbee2MQTT..., HW: ESPlan (ESP32 + LAN 8720 + RS485 + UART). Nejaké moje projekty: MUST-ESPhome, ELTEK Flatpack2 ESPhome, ESP32-EMON, PZEM-017@WiFi, diyBMS-CurrentShunt-ESPhome 01/2023 -> 11/2024 = 8.7 MWh AC
-
- Příspěvky: 1019
- Registrován: ned led 01, 2023 6:17 pm
- Lokalita: Východně od 3nce
- Systémové napětí: 48V
- Výkon panelů [Wp]: 14kWp
- Kapacita baterie [kWh]: 28kWh
- Chci prodávat energii: NE
- Chci/Mám dotaci: NE
Re: Žvanírna 2
Nesouhlasím s Tebou, jedinec, který se spalovákem zabere 2 nabíjecí stání je dobytek a ne chudák, který si šel pro sváču a neměl kde zaparkovat. Ale už jsem viděl i lepšího borce, s rezavou BMW 5 napříč zabral 3 stání pro invalidy před naším Penny.
7,5kWp JV, 3,75kWp JZ, 2 x Victron MP II 5kVA, 3 x SmartSolar 150/70, Smartshunt, Cerbo, 16x280Ah + 16X300Ah LiFePO4 + 2xJK BMS.
K levné elektřině se dostaneme jen vytrvalou prací a svým kapitálem. Vladimír List, Elektrisace Československa 1934
K levné elektřině se dostaneme jen vytrvalou prací a svým kapitálem. Vladimír List, Elektrisace Československa 1934
-
- Příspěvky: 1938
- Registrován: pát lis 11, 2022 8:14 am
- Lokalita: Hlohovec, SR
- Systémové napětí: 48V
- Výkon panelů [Wp]: 5520
- Kapacita baterie [kWh]: 14
- Chci prodávat energii: NE
- Chci/Mám dotaci: NE
- Bydliště: Hlohovec, SR
Re: Žvanírna 2
Ten na BMW bol mentálny invalid
2x MUST PH1800 5.5kW, 8.85kWp 3x 2S3P, V+J+Z, 16x 280 Ah LiFePO4 (14.3 kWh), BMS JBD 200A, SW: Home Assistant na Synology DS923+ ku tomu ESPHome, Tasmota, MariaDB, InfluxDB, Telegraf, Grafana, Zigbee2MQTT..., HW: ESPlan (ESP32 + LAN 8720 + RS485 + UART). Nejaké moje projekty: MUST-ESPhome, ELTEK Flatpack2 ESPhome, ESP32-EMON, PZEM-017@WiFi, diyBMS-CurrentShunt-ESPhome 01/2023 -> 11/2024 = 8.7 MWh AC
-
- Příspěvky: 2634
- Registrován: sob pro 29, 2012 10:22 pm
- Lokalita: pod Brnem
- Systémové napětí: 24V
Re: Žvanírna 2
Trojnásobný invalida nebo tři invalidi v jednom BMW. Určitě nebylo kde zaparkovat, tak to tam píchnul. Možná měl zezadu rampu a zastavil jak má aby ho nesejmul nějaký chytrák co neumí řídit když se invalida sune na vozíku z auta zadem po rampě.
Já před Tescem zastavuji normálně na čáře uprostřed a víš proč? Aby mne nějaký blb neškrábnul kvůli lajnám co jsou na 5cm pod dveřmi. Takže nejprve je potřeba pozorovat proč se tak děje a potom vynášet result. Zhnilé BMW má dnes skoro každý chudák co nemá na lepší.
Naposledy upravil(a) gupa dne sob pro 28, 2024 5:43 pm, celkem upraveno 1 x.
3x2000VA-VMP-par, NiCd 24V, 22x210-320Wp, 2x85A-VMPPT
-
- Příspěvky: 1938
- Registrován: pát lis 11, 2022 8:14 am
- Lokalita: Hlohovec, SR
- Systémové napětí: 48V
- Výkon panelů [Wp]: 5520
- Kapacita baterie [kWh]: 14
- Chci prodávat energii: NE
- Chci/Mám dotaci: NE
- Bydliště: Hlohovec, SR
Re: Žvanírna 2
To áno, niektoré parkoviská majú čiary namaľované podľa Daewoo Tico
2x MUST PH1800 5.5kW, 8.85kWp 3x 2S3P, V+J+Z, 16x 280 Ah LiFePO4 (14.3 kWh), BMS JBD 200A, SW: Home Assistant na Synology DS923+ ku tomu ESPHome, Tasmota, MariaDB, InfluxDB, Telegraf, Grafana, Zigbee2MQTT..., HW: ESPlan (ESP32 + LAN 8720 + RS485 + UART). Nejaké moje projekty: MUST-ESPhome, ELTEK Flatpack2 ESPhome, ESP32-EMON, PZEM-017@WiFi, diyBMS-CurrentShunt-ESPhome 01/2023 -> 11/2024 = 8.7 MWh AC
-
- Příspěvky: 790
- Registrován: pát dub 21, 2023 7:17 pm
- Lokalita: Kousek od Rozvadova
- Systémové napětí: 48V
- Výkon panelů [Wp]: 2,0+2,25+2,25+0,9kWp
- Kapacita baterie [kWh]: 11+11+16kWh
- Chci prodávat energii: NE
- Chci/Mám dotaci: NE
Re: Žvanírna 2
Třeba jeden elektro ježděný domeček na kolečkách je tady
https://www.kleinanzeigen.de/s-anzeige/ ... -276-17322
Chtěl bych vidět, jak by to vypadalo, kdybych u té nabíječky zaparkoval tohle...
https://www.kleinanzeigen.de/s-anzeige/ ... -276-17322
Chtěl bych vidět, jak by to vypadalo, kdybych u té nabíječky zaparkoval tohle...
Teplota vody jen z FV : Bojler 2 a Bojler 3
Výkon jednotlivých stringů on-line : String 1 - 2,00kWp / String 2 - 2,30kWp / String 3 - 2,25kWp
Porovnání všech 3 stringů : String 1 - String 3
Výkon jednotlivých stringů on-line : String 1 - 2,00kWp / String 2 - 2,30kWp / String 3 - 2,25kWp
Porovnání všech 3 stringů : String 1 - String 3
-
- Příspěvky: 2634
- Registrován: sob pro 29, 2012 10:22 pm
- Lokalita: pod Brnem
- Systémové napětí: 24V
Re: Žvanírna 2
Všechny parkoviště to v posledních 20 letech tak mají v Česku. Asi kvůli dopravním inženýrům a požadavkům na třídu velkého marketu. Nacpat více aut před barák znamená že si někdo kus toho parkoviště koupil a musela se zachovat kapacita kvůli těm inženýrům a jejím požadavkům. Před tím teskem vyrostly navíc dva kiosky a DM a lékarna před kterou je zákaz.
Jednou jsem v takovém kanclu kde ke každé dopravní značce je nějaký počet papíru. Haldy papíru na sobě a vyjádření které je jiné na papíru a jiné ve skutečnosti. 2x jsem tam byl vyřizovat a 2x ztracený čas, protože tak to funguje jen pro byrokrata, ne pro potřebu obslužnosti třeba domu nebo obchoďáku. A gdyž vidím tu bandu jak si tam dávají nabíječky když je přecpáno, tak jsem z toho takto naladěný. Prostě blbákov s emobilitou přerůstá v nové trafiky a parazity. Na spalováku to dělí víc jak 50% ceny paliv, takže elektromobilita má co v trafikatsví dohánět. Proto do toho jde hodně "podnikatelů" vč. státní ideologie sepsanou do plánu rozvoje.
Jednou jsem v takovém kanclu kde ke každé dopravní značce je nějaký počet papíru. Haldy papíru na sobě a vyjádření které je jiné na papíru a jiné ve skutečnosti. 2x jsem tam byl vyřizovat a 2x ztracený čas, protože tak to funguje jen pro byrokrata, ne pro potřebu obslužnosti třeba domu nebo obchoďáku. A gdyž vidím tu bandu jak si tam dávají nabíječky když je přecpáno, tak jsem z toho takto naladěný. Prostě blbákov s emobilitou přerůstá v nové trafiky a parazity. Na spalováku to dělí víc jak 50% ceny paliv, takže elektromobilita má co v trafikatsví dohánět. Proto do toho jde hodně "podnikatelů" vč. státní ideologie sepsanou do plánu rozvoje.
3x2000VA-VMP-par, NiCd 24V, 22x210-320Wp, 2x85A-VMPPT
-
- Příspěvky: 1938
- Registrován: pát lis 11, 2022 8:14 am
- Lokalita: Hlohovec, SR
- Systémové napětí: 48V
- Výkon panelů [Wp]: 5520
- Kapacita baterie [kWh]: 14
- Chci prodávat energii: NE
- Chci/Mám dotaci: NE
- Bydliště: Hlohovec, SR
Re: Žvanírna 2
Alebo sú tie miesta pre toto
2x MUST PH1800 5.5kW, 8.85kWp 3x 2S3P, V+J+Z, 16x 280 Ah LiFePO4 (14.3 kWh), BMS JBD 200A, SW: Home Assistant na Synology DS923+ ku tomu ESPHome, Tasmota, MariaDB, InfluxDB, Telegraf, Grafana, Zigbee2MQTT..., HW: ESPlan (ESP32 + LAN 8720 + RS485 + UART). Nejaké moje projekty: MUST-ESPhome, ELTEK Flatpack2 ESPhome, ESP32-EMON, PZEM-017@WiFi, diyBMS-CurrentShunt-ESPhome 01/2023 -> 11/2024 = 8.7 MWh AC
-
- Příspěvky: 2634
- Registrován: sob pro 29, 2012 10:22 pm
- Lokalita: pod Brnem
- Systémové napětí: 24V
Re: Žvanírna 2
Ještě mne napadá že to je majitel parkoviště a stojanů a ten druhý spalovák je najmutá údržba stojanů. A šli do tepla obchodu nebo baru, ladit na těch stojanech přes wifi softvér. Takže to je zatarasený kvůli údržbě a měšťák tak může akorát zasalutovat a jet si dojíst na služebnu čaj a rohlík s máslem a medem.
3x2000VA-VMP-par, NiCd 24V, 22x210-320Wp, 2x85A-VMPPT
-
- Příspěvky: 1998
- Registrován: ned úno 17, 2019 9:07 pm
- Lokalita: Liberec
- Systémové napětí: 48V
- Výkon panelů [Wp]: 7820
- Kapacita baterie [kWh]: 32
- Chci prodávat energii: NE
- Chci/Mám dotaci: NE
Re: Žvanírna 2
Třeba to myslel naopak dobře, aby se tam ty 2 eauta vešli a neblokoval ani jednoho. Tohle bych ještě uznal. Typicky u mcdonaldu na to vždycky nějaký fosilista kašle, když si může koupit to jídlo v drive, když už má tak super dojezd. Ale chápu, oni tam pro fosil nemají vyhrazeno 90% stání a tankují u benzinky, takže nezabírají u mcdonaldu místo. Leč je to soukromej pozemek a když si majitel přeje 2 nabíječky, tak by to měl každý ctít, minimálně jak ctí invalidy. Bohužel i na to nějaká hovada serou a to se mi vždy vaří krev .
7820Wp, SV 12° 1710Wp Poly, J 90° 1820Wp Mono, JZ 12° 1680Wp Poly, JZ2 12° 1800Wp Mono, J 40° 810Wp Hyundai
MP2 5000VA, MPPT1 150/60tr, MPPT2 150/60tr, 16.8kWh 17S 310Ah AKU1, 15.2kWh 17S 280Ah AKU 2, 2xJK-BMS
MP2 5000VA, MPPT1 150/60tr, MPPT2 150/60tr, 16.8kWh 17S 310Ah AKU1, 15.2kWh 17S 280Ah AKU 2, 2xJK-BMS
-
- Příspěvky: 3358
- Registrován: ned led 29, 2012 3:59 pm
- Lokalita: Žabčice
- Systémové napětí: 48V
- Výkon panelů [Wp]: 29139
- Kapacita baterie [kWh]: 12
- Chci prodávat energii: ANO
- Chci/Mám dotaci: NE
Re: Žvanírna 2
ano takový taškařice znám.gupa píše: ↑sob pro 28, 2024 5:37 pmTrojnásobný invalida nebo tři invalidi v jednom BMW. Určitě nebylo kde zaparkovat, tak to tam píchnul. Možná měl zezadu rampu a zastavil jak má aby ho nesejmul nějaký chytrák co neumí řídit když se invalida sune na vozíku z auta zadem po rampě.
Já před Tescem zastavuji normálně na čáře uprostřed a víš proč? Aby mne nějaký blb neškrábnul kvůli lajnám co jsou na 5cm pod dveřmi. Takže nejprve je potřeba pozorovat proč se tak děje a potom vynášet result. Zhnilé BMW má dnes skoro každý chudák co nemá na lepší.
když se podívám na tu fábku na fotce tak já když to šlo zaparkoval vedle takovýho umělce tak abych se vlezl k levé čáře a jemu stál 5cm od levých dveří. Někdy se to podařilo.
Ty ksichty jsou k nezaplacení. Jednou na mě pán křičel něco o debilech. tak já se mu omluvil že jsem si myslel že parkuje na pravém místě když má víc jak 50% auta v pravo a levé je tím pádem volné ... toto nečekal.
Je pravda dělal jsem to se starým autem kde mi byly případný klíčový dekory ukradený.
-
- Příspěvky: 1793
- Registrován: pát srp 31, 2012 9:20 pm
- Lokalita: Praha
- Systémové napětí: 48V
- Chci prodávat energii: NE
- Chci/Mám dotaci: NE
Re: Žvanírna 2
Náš korporát je v 4 roky staré budově a dvě patra podzemních garáží mají malovaná parkovací místa klika na kliku. Řekl bych, že mimo politiků, debilita nejvíc postihuje profese architekt a projektant. To co poslední dobou plodí, to jsem nikdy neviděl. V sousední vesnici vyplodili křižovatku do pravých úhlů a realizační firma to bez mrknutí oka postavila. Trvalo skoro rok, než to někdo aspoň trochu upravil.
Takže bych se nezlobil na dementa, co zaparkoval přes dvě místa, on je to problém celé společnosti.
Takže bych se nezlobil na dementa, co zaparkoval přes dvě místa, on je to problém celé společnosti.
10kWp JJZ, 3x SmartSolar 150/85, 3xVictron MP II 5kVA v paralelním režimu, Smartshunt, Cerbo GX, 16x400Ah LiFePO4 s JK BMS B2A24S20P + JK BMS Invertor