Žvanírna 2
Nezařaditelné
-
- Příspěvky: 468
- Registrován: stř led 11, 2023 2:54 pm
- Lokalita: nedaleko od Trencina
- Systémové napětí: >48V
- Výkon panelů [Wp]: 2080 + 4800
- Kapacita baterie [kWh]: 9,6
- Chci/Mám dotaci: NE
Re: Žvanírna 2
u mna to prebiehalo postupom ze prerobeny favorit (povodna zostala iba kostra). ale kedze clovek unaveny z celeho dna po stavbach, strechach atd nevladze ist z prace na biku a autom je to v Trencine na 50min drania spojky v kolone, tak sa kupil ebike.A sedneš ještě i teď na normální kolo, kde se musí makat?
ale ten je pomaly a dlho sa nabija, tak som tento rok zmenil na jazdenu cinsku 125cc
a bike zapada prachom...
stacionárny dom :
2080Wp, Siton210, 2x 100L Drazice
4830Wp, Must PV1800 VHM 5548, Calb 16 x 180Ah
pojazdný dom:
120Wp + 12V, 100Ah olovo
prenosná elektraren :
homemade skladaci 2x60Wp + 12V, 75Ah olovo
2080Wp, Siton210, 2x 100L Drazice
4830Wp, Must PV1800 VHM 5548, Calb 16 x 180Ah
pojazdný dom:
120Wp + 12V, 100Ah olovo
prenosná elektraren :
homemade skladaci 2x60Wp + 12V, 75Ah olovo
-
- Příspěvky: 1523
- Registrován: sob bře 30, 2019 10:27 am
- Lokalita: JV od pekla :)
- Systémové napětí: 48V
- Výkon panelů [Wp]: 5100
- Kapacita baterie [kWh]: 13
- Chci/Mám dotaci: NE
Re: Žvanírna 2
V tom problém není, jezdím na obou. Akorát na trasách, které si budeš vybírat pro normální kolo, pak bude míň kopců. Pořádně zabrat můžeš i na tom elektrickém, nic ti v tom nebrání. Nebo to taky je možné využívat skutečně jako skútr, to záleží jenom na tobě, tenhle motor a řj umí i plynovou páčku, když si jí namontuješ.