Žvanírna 2

Nezařaditelné
betmen
Příspěvky: 468
Registrován: stř led 11, 2023 2:54 pm
Lokalita: nedaleko od Trencina
Systémové napětí: >48V
Výkon panelů [Wp]: 2080 + 4800
Kapacita baterie [kWh]: 9,6
Chci/Mám dotaci: NE

Re: Žvanírna 2

Nový příspěvek od betmen »

A sedneš ještě i teď na normální kolo, kde se musí makat?
u mna to prebiehalo postupom ze prerobeny favorit (povodna zostala iba kostra). ale kedze clovek unaveny z celeho dna po stavbach, strechach atd nevladze ist z prace na biku a autom je to v Trencine na 50min drania spojky v kolone, tak sa kupil ebike.
ale ten je pomaly a dlho sa nabija, tak som tento rok zmenil na jazdenu cinsku 125cc ;)
a bike zapada prachom...
stacionárny dom :
2080Wp, Siton210, 2x 100L Drazice
4830Wp, Must PV1800 VHM 5548, Calb 16 x 180Ah
pojazdný dom:
120Wp + 12V, 100Ah olovo
prenosná elektraren :
homemade skladaci 2x60Wp + 12V, 75Ah olovo
unicast
Příspěvky: 1523
Registrován: sob bře 30, 2019 10:27 am
Lokalita: JV od pekla :)
Systémové napětí: 48V
Výkon panelů [Wp]: 5100
Kapacita baterie [kWh]: 13
Chci/Mám dotaci: NE

Re: Žvanírna 2

Nový příspěvek od unicast »

Mex píše: úte pro 24, 2024 5:49 pm
Jezdil jsi i předtím na kole?
A sedneš ještě i teď na normální kolo, kde se musí makat?

Já po elektrokole platonicky toužím už dlouho. Ale bojím se toho.
Bojím se, že člověk zleniví a už pak na běžné kolo, kde se musí pořádně zabrat, nesedne.
V tom problém není, jezdím na obou. Akorát na trasách, které si budeš vybírat pro normální kolo, pak bude míň kopců. Pořádně zabrat můžeš i na tom elektrickém, nic ti v tom nebrání. Nebo to taky je možné využívat skutečně jako skútr, to záleží jenom na tobě, tenhle motor a řj umí i plynovou páčku, když si jí namontuješ.

  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek