Žvanírna 2

Nezařaditelné
eman
Příspěvky: 1623
Registrován: pát srp 31, 2012 9:20 pm
Lokalita: Praha
Systémové napětí: 48V
Chci prodávat energii: NE
Chci/Mám dotaci: NE

Re: Žvanírna 2

Příspěvek od eman »

Je to celkově pozitivní, až na trochu podivné názory. :) Nulovou údržbu jako výhodu moc nevidím, zvlášť když to auto bylo minimálně 2 roky v záruce. A "test" opotřebení podvozku tím, že jemně "zavrtí" kolem byl dost úsměvný. Na tom je vidět, že točit videa na YT může naprosto kdokoliv a lidi si pak myslí, že ví co dělá.
10kWp JJZ, 3x SmartSolar 150/85, 3xVictron MP II 5kVA v paralelním režimu, Smartshunt, Cerbo GX, 16x400Ah LiFePO4 s JK BMS B2A24S20P + JK BMS Invertor
glottis
Příspěvky: 2601
Registrován: stř úno 02, 2022 10:30 am
Lokalita: okolí Mělníka
Systémové napětí: 48V
Výkon panelů [Wp]: 13000
Kapacita baterie [kWh]: 15

Re: Žvanírna 2

Příspěvek od glottis »

Pouc nas :) Jak se to dela s podvozkem? Vule v loziskach nebo cepech zjistis presne takhle a i automechanik mechanik me to tak ukazoval :) geometrii si nechaj udelat. Zaruku na auto to ma 4 roky nebo 80000km. To natocil taxikar do 3/4 roku nez o zaruku prisel. Neco tam pry ale uz menili a bylo to i na geometrii. Co chces jeste na tom udrzovat? Brzdy prakticky jak nove.
Uživatelský avatar
TomHC
Příspěvky: 1804
Registrován: pát lis 11, 2022 8:14 am
Lokalita: Hlohovec, SR
Systémové napětí: 48V
Výkon panelů [Wp]: 5520
Kapacita baterie [kWh]: 14
Chci prodávat energii: NE
Chci/Mám dotaci: NE
Bydliště: Hlohovec, SR

Re: Žvanírna 2

Příspěvek od TomHC »

Moje bývalé bmw e91 so 402000km by toho o servise veľa nepovedalo. To len gentlemani na bazoši napíšu "po servise v hodnote 4000€" a predávajú za 4500€ :mrgreen:
2x MUST PH1800 5.5kW, 8.85kWp 3x 2S3P, V+J+Z, 16x 280 Ah LiFePO4 (14.3 kWh), BMS JBD 200A, SW: Home Assistant na Synology DS923+ ku tomu ESPHome, Tasmota, MariaDB, InfluxDB, Telegraf, Grafana, Zigbee2MQTT..., HW: ESPlan (ESP32 + LAN 8720 + RS485 + UART). Nejaké moje projekty: MUST-ESPhome, ELTEK Flatpack2 ESPhome, ESP32-EMON, PZEM-017@WiFi, diyBMS-CurrentShunt-ESPhome 01/2023 -> 10/2024 = 8.3 MWh AC
eman
Příspěvky: 1623
Registrován: pát srp 31, 2012 9:20 pm
Lokalita: Praha
Systémové napětí: 48V
Chci prodávat energii: NE
Chci/Mám dotaci: NE

Re: Žvanírna 2

Příspěvek od eman »

glottis píše: stř lis 20, 2024 8:39 pm
Pouc nas :) Jak se to dela s podvozkem? Vule v loziskach nebo cepech zjistis presne takhle a i automechanik mechanik me to tak ukazoval :) geometrii si nechaj udelat. Zaruku na auto to ma 4 roky nebo 80000km. To natocil taxikar do 3/4 roku nez o zaruku prisel. Neco tam pry ale uz menili a bylo to i na geometrii. Co chces jeste na tom udrzovat? Brzdy prakticky jak nove.
Takhle nepoznáš ani vůli v ložisku, natož v silentblocích. Aby se to kolo kývalo, tak už tam žádné silentbloky nemáš. Náprava musí být pod zátěží, rukou s tím kolem ani nehneš. Jinak, pro mechaniky platí to samé, co pro všechny řemesla...20% ví co dělá.
10kWp JJZ, 3x SmartSolar 150/85, 3xVictron MP II 5kVA v paralelním režimu, Smartshunt, Cerbo GX, 16x400Ah LiFePO4 s JK BMS B2A24S20P + JK BMS Invertor
glottis
Příspěvky: 2601
Registrován: stř úno 02, 2022 10:30 am
Lokalita: okolí Mělníka
Systémové napětí: 48V
Výkon panelů [Wp]: 13000
Kapacita baterie [kWh]: 15

Re: Žvanírna 2

Příspěvek od glottis »

rukou vule v lozisku a v cepech poznas, jak na zemi, tak na zvedaku. Silentblokum po dvou letech nic nebude
glottis
Příspěvky: 2601
Registrován: stř úno 02, 2022 10:30 am
Lokalita: okolí Mělníka
Systémové napětí: 48V
Výkon panelů [Wp]: 13000
Kapacita baterie [kWh]: 15

Re: Žvanírna 2

Příspěvek od glottis »

Ale to tu stejne vedeme uplne zbytecnou diskuzi. Ikdyby tomu auto neco mechanickeho po dvou letech bylo tak se to da opravit hodne levne. Nejdrazsi elektronika po dvou letech bude uplne v cajku. Na vsech autech, bez ohledu na pohon se sere s vekem hlavne elektrika.

K tesle pak je online a zadarmo servisni dokumentace. Kdo je schopnej udrzovat spalovak a umi cist, muze servisovat teslu.

https://service.tesla.com/docs/Model3/S ... index.html

Lidem se to moc nelibi ale tesla model 3 ma naslapnuto stat se tou lidem oblibenou oktavkou. Driv to tak mozna nebylo, ty auta meli svoje mouchy ale oni jedou jako fretka. To co koncern dela 10 let v tesle agile vyvojem maj za rok max.
glottis
Příspěvky: 2601
Registrován: stř úno 02, 2022 10:30 am
Lokalita: okolí Mělníka
Systémové napětí: 48V
Výkon panelů [Wp]: 13000
Kapacita baterie [kWh]: 15

Re: Žvanírna 2

Příspěvek od glottis »

Mimochodem je ted black friday sleva 20 procent na sexy buttons. Comander, knob a tak. Kdyz se to vezme pres nekoho z YT, landa, nejrychlejsi tesla nebo tak, tak je tam jeste dalsich 10% off.
eman
Příspěvky: 1623
Registrován: pát srp 31, 2012 9:20 pm
Lokalita: Praha
Systémové napětí: 48V
Chci prodávat energii: NE
Chci/Mám dotaci: NE

Re: Žvanírna 2

Příspěvek od eman »

Já nezpochybňuju, že to nejde opravit, ale jak provádí kontrolu a jaký blbosti tam žvaní v obou videích. Stav se musí posuzovat komplexně a ne že řekne, je to 3 roky starý, tak je to ok bez ohledu na nájezd, kdo s tím jezdil, profesi, atd. Navíc ta cena určitě zohlednila spíš tu folii a ne podvozek.

P.S. Stejně si myslím, že to video byla jen reklama před prodejem.
10kWp JJZ, 3x SmartSolar 150/85, 3xVictron MP II 5kVA v paralelním režimu, Smartshunt, Cerbo GX, 16x400Ah LiFePO4 s JK BMS B2A24S20P + JK BMS Invertor

  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek