Žvanírna 2
Nezařaditelné
-
- Příspěvky: 903
- Registrován: pát zář 29, 2023 4:12 am
- Lokalita: Brno
- Systémové napětí: >48V
-
- Příspěvky: 903
- Registrován: pát zář 29, 2023 4:12 am
- Lokalita: Brno
- Systémové napětí: >48V
Re: Žvanírna 2
Ten obrázek je opravdu zajímavý.Franta2776 píše: ↑pát zář 06, 2024 2:05 pmNarazil jsem na pěkný obrázek k efektivitě vodíku v osobní dopravě:
458572945_10227711788205720_5547670794886109259_n.jpg
Že má elektrolyzér účinnost někde mezi 50-65% (tady píšou dokonce 70%, což je dost optimistické) a palivový článek opět nějak podobně je celkem známý fakt. Takže s výtěžkem kolem 20-30% z primární energie se tak nějak počítá.
Ale překvapil mě výsledek toho BMW. Toyota to sice piluje už dlouho. Ale BMW nejsou žádná ořezávátka.
O tolik horší výsledek bych fakt nečekal.
-
- Příspěvky: 3433
- Registrován: pon úno 01, 2021 4:00 pm
Re: Žvanírna 2
Mám uložený z dřivĕjṣ̌i doby tento:BEV ohledně účinnosti nemá konkurenciMex píše: ↑pát zář 06, 2024 10:45 pmTen obrázek je opravdu zajímavý.Franta2776 píše: ↑pát zář 06, 2024 2:05 pmNarazil jsem na pěkný obrázek k efektivitě vodíku v osobní dopravě:
458572945_10227711788205720_5547670794886109259_n.jpg
Že má elektrolyzér účinnost někde mezi 50-65% (tady píšou dokonce 70%, což je dost optimistické) a palivový článek opět nějak podobně je celkem známý fakt. Takže s výtěžkem kolem 20-30% z primární energie se tak nějak počítá.
Ale překvapil mě výsledek toho BMW. Toyota to sice piluje už dlouho. Ale BMW nejsou žádná ořezávátka.
O tolik horší výsledek bych fakt nečekal.
18190Wp=13500Wp jihovýchod 27x500Wp, 4690Wpjihozápad Leapton 14x335Wp, cca 8000W 90ks vakuové trubice jihozápad, Lifepo4 17Sx260Ah, trakční gel 800Ah), Axpert Max 7200VA, Easun Isolar 5500VA,Multiplus 2 48/5000,MPPT 150/85
Pojízdná FV 200Wp=2x100Wp flexibilní+4x280Ah lifepo4+měnič 1500W
Pojízdná FV 200Wp=2x100Wp flexibilní+4x280Ah lifepo4+měnič 1500W
-
- Příspěvky: 407
- Registrován: čtv dub 21, 2022 7:15 pm
- Lokalita: Poblíž Hradce Králové
- Systémové napětí: 48V
Re: Žvanírna 2
No ale těch 20C nebo i 5C se jistě podepíše na cyklycké životnosti.... kór když to budu praktikovat na každé křižovatce.
Navíc na ten proud musí být dimenzován propoj článků sloužící jako pojistka, tedy umožňuje i nabíjení 20C..... což se asi článku líbit nebude.
Osobně si myslím že to je důvod proč ty auta pak začnou hořet...
Navíc na ten proud musí být dimenzován propoj článků sloužící jako pojistka, tedy umožňuje i nabíjení 20C..... což se asi článku líbit nebude.
Osobně si myslím že to je důvod proč ty auta pak začnou hořet...
16 panelů DHM-72L9-450 Wp = 7200Wp jih, sklon 17°
2 regulátory EPever Tracer 6415 AN = 6000W
Paralelní adaptér PAL-ADP-50AN
Hlavní měniče Multiplus2 5000VA v sérii 4 + 4kW
Měniče EPever IP+ pro vytěžování 5, 3 a 2kW
135 + 135 + 230 = 500Ah LiFePo na 48V
3* BMS a Balancer Seplos
2 regulátory EPever Tracer 6415 AN = 6000W
Paralelní adaptér PAL-ADP-50AN
Hlavní měniče Multiplus2 5000VA v sérii 4 + 4kW
Měniče EPever IP+ pro vytěžování 5, 3 a 2kW
135 + 135 + 230 = 500Ah LiFePo na 48V
3* BMS a Balancer Seplos
-
- Příspěvky: 2675
- Registrován: stř úno 02, 2022 10:30 am
- Lokalita: okolí Mělníka
- Systémové napětí: 48V
- Výkon panelů [Wp]: 13000
- Kapacita baterie [kWh]: 15
Re: Žvanírna 2
Tohle je zajímavá stránka
https://www.tesla-fire.com/
https://www.tesla-fire.com/
-
- Příspěvky: 1791
- Registrován: pát srp 31, 2012 9:20 pm
- Lokalita: Praha
- Systémové napětí: 48V
- Chci prodávat energii: NE
- Chci/Mám dotaci: NE
Re: Žvanírna 2
Všimněte si, jak fanatici Teslu porovnávají zásadně ve sprintu na rovném úseku. Jakmile by měla udělat, proti tomu Porche, 2-3 kola na okruhu, tak už by to taková onanie nebyla. Navíc si myslím, že u toho Cybertrucku by byla problém už první zatáčka. Tohle jsou prostě YT kraviny. Pokud se tím někdo takhle baví, tak je to jeho problém. U EV se při prodeji aspoň pozná, že se ktomu choval jako dobytek. To vysvětluje to množství Tesel prodávaných po 4 letech s baterkou na 80%, ikdyž mají relativně malý nájezd kolem 150tis.
10kWp JJZ, 3x SmartSolar 150/85, 3xVictron MP II 5kVA v paralelním režimu, Smartshunt, Cerbo GX, 16x400Ah LiFePO4 s JK BMS B2A24S20P + JK BMS Invertor
-
- Příspěvky: 3433
- Registrován: pon úno 01, 2021 4:00 pm
Re: Žvanírna 2
Tak si srovnejte pesimisti srovnatelné a netahej do toho levnou Teslu.Takový Porsche Taycan, baterka 105kWh,výkon 700kW cca 950k a dobíjecí výkon 300kW s plochou křivkou dobíjení.eman píše: ↑sob zář 07, 2024 8:22 amVšimněte si, jak fanatici Teslu porovnávají zásadně ve sprintu na rovném úseku. Jakmile by měla udělat, proti tomu Porche, 2-3 kola na okruhu, tak už by to taková onanie nebyla. Navíc si myslím, že u toho Cybertrucku by byla problém už první zatáčka. Tohle jsou prostě YT kraviny. Pokud se tím někdo takhle baví, tak je to jeho problém. U EV se při prodeji aspoň pozná, že se ktomu choval jako dobytek. To vysvětluje to množství Tesel prodávaných po 4 letech s baterkou na 80%, ikdyž mají relativně malý nájezd kolem 150tis.
18190Wp=13500Wp jihovýchod 27x500Wp, 4690Wpjihozápad Leapton 14x335Wp, cca 8000W 90ks vakuové trubice jihozápad, Lifepo4 17Sx260Ah, trakční gel 800Ah), Axpert Max 7200VA, Easun Isolar 5500VA,Multiplus 2 48/5000,MPPT 150/85
Pojízdná FV 200Wp=2x100Wp flexibilní+4x280Ah lifepo4+měnič 1500W
Pojízdná FV 200Wp=2x100Wp flexibilní+4x280Ah lifepo4+měnič 1500W
-
- Příspěvky: 1791
- Registrován: pát srp 31, 2012 9:20 pm
- Lokalita: Praha
- Systémové napětí: 48V
- Chci prodávat energii: NE
- Chci/Mám dotaci: NE
Re: Žvanírna 2
To musíš napsat těm, co neustále srovnávají Tesla vs. spalovák.
10kWp JJZ, 3x SmartSolar 150/85, 3xVictron MP II 5kVA v paralelním režimu, Smartshunt, Cerbo GX, 16x400Ah LiFePO4 s JK BMS B2A24S20P + JK BMS Invertor
-
- Příspěvky: 3433
- Registrován: pon úno 01, 2021 4:00 pm
Re: Žvanírna 2
Emane,ale Tesla umí líp zatáčet než ty si umíš představit
https://fdrive.cz/clanky/tesla-vymetla- ... kord-10761
https://fdrive.cz/clanky/tesla-vymetla- ... kord-10761
18190Wp=13500Wp jihovýchod 27x500Wp, 4690Wpjihozápad Leapton 14x335Wp, cca 8000W 90ks vakuové trubice jihozápad, Lifepo4 17Sx260Ah, trakční gel 800Ah), Axpert Max 7200VA, Easun Isolar 5500VA,Multiplus 2 48/5000,MPPT 150/85
Pojízdná FV 200Wp=2x100Wp flexibilní+4x280Ah lifepo4+měnič 1500W
Pojízdná FV 200Wp=2x100Wp flexibilní+4x280Ah lifepo4+měnič 1500W
-
- Příspěvky: 386
- Registrován: pon úno 08, 2016 2:09 pm
- Bydliště: Ondřejov
Re: Žvanírna 2
Tomu se říká Produkt Marketing. A ten má Tesla skvělý. Mnohofirem se snaží Teslu napodobit jelikož to co dokázala udělat na existujícím trhu je nevídané. K tomu srovnání. Sledujte trend umisťování výrobku na trh. Takže podstatný je výsledek, Emane. Podivej se na to z pohledu akcionáře. A z pohledu perspektivy, je situace jasná. Porsche vyrábí skvělý nichž věci a vydělají akcionáři Tesly a o tohle se taky hraje.eman píše: ↑sob zář 07, 2024 8:22 amVšimněte si, jak fanatici Teslu porovnávají zásadně ve sprintu na rovném úseku. Jakmile by měla udělat, proti tomu Porche, 2-3 kola na okruhu, tak už by to taková onanie nebyla. Navíc si myslím, že u toho Cybertrucku by byla problém už první zatáčka. Tohle jsou prostě YT kraviny. Pokud se tím někdo takhle baví, tak je to jeho problém. U EV se při prodeji aspoň pozná, že se ktomu choval jako dobytek. To vysvětluje to množství Tesel prodávaných po 4 letech s baterkou na 80%, ikdyž mají relativně malý nájezd kolem 150tis.
Naposledy upravil(a) Ronn dne sob zář 07, 2024 10:09 am, celkem upraveno 1 x.
3xMultiplus 5000VA<=>48V 550Ah LiFePO4
FVE1 - 3,9kWp (JJZ) => Fronius 5kW => AC-OUT / FVE2 - 15,2kWp (JJV, JZ, SZS) => RS 450/200 => DC Busbar
FVE3 - 9,36kWp (JJZ) => SE10k => AC-OUT / FVE4 - 9,36kWp (SVV) => SE17k => AC-IN
FVE1 - 3,9kWp (JJZ) => Fronius 5kW => AC-OUT / FVE2 - 15,2kWp (JJV, JZ, SZS) => RS 450/200 => DC Busbar
FVE3 - 9,36kWp (JJZ) => SE10k => AC-OUT / FVE4 - 9,36kWp (SVV) => SE17k => AC-IN
-
- Příspěvky: 407
- Registrován: čtv dub 21, 2022 7:15 pm
- Lokalita: Poblíž Hradce Králové
- Systémové napětí: 48V
Re: Žvanírna 2
Hele sorry jako ale energie v baterii na celých 9 minut maximálního výkonu mi jako dobrý poměr pro životnost baterie nepřijde....Franta2776 píše: ↑sob zář 07, 2024 9:09 am
Tak si srovnejte pesimisti srovnatelné a netahej do toho levnou Teslu.Takový Porsche Taycan, baterka 105kWh,výkon 700kW cca 950k a dobíjecí výkon 300kW s plochou křivkou dobíjení.
Až si jednou pořídím EV (pokud tedy na něj budu mít a automobilový průmysl se nesesype jako domeček z karet, kdy auto bude pro jen pro vyvolené),
bude jedna z prvních věcí že nechám omezit maximální odběr motoru s ohledem na baterii.
16 panelů DHM-72L9-450 Wp = 7200Wp jih, sklon 17°
2 regulátory EPever Tracer 6415 AN = 6000W
Paralelní adaptér PAL-ADP-50AN
Hlavní měniče Multiplus2 5000VA v sérii 4 + 4kW
Měniče EPever IP+ pro vytěžování 5, 3 a 2kW
135 + 135 + 230 = 500Ah LiFePo na 48V
3* BMS a Balancer Seplos
2 regulátory EPever Tracer 6415 AN = 6000W
Paralelní adaptér PAL-ADP-50AN
Hlavní měniče Multiplus2 5000VA v sérii 4 + 4kW
Měniče EPever IP+ pro vytěžování 5, 3 a 2kW
135 + 135 + 230 = 500Ah LiFePo na 48V
3* BMS a Balancer Seplos
-
- Příspěvky: 3433
- Registrován: pon úno 01, 2021 4:00 pm
Re: Žvanírna 2
To nemusíš dělat.To mají ty auta v sobě už dnesKeraj píše: ↑sob zář 07, 2024 10:09 amHele sorry jako ale energie v baterii na celých 9 minut maximálního výkonu mi jako dobrý poměr pro životnost baterie nepřijde....Franta2776 píše: ↑sob zář 07, 2024 9:09 am
Tak si srovnejte pesimisti srovnatelné a netahej do toho levnou Teslu.Takový Porsche Taycan, baterka 105kWh,výkon 700kW cca 950k a dobíjecí výkon 300kW s plochou křivkou dobíjení.
Až si jednou pořídím EV (pokud tedy na něj budu mít a automobilový průmysl se nesesype jako domeček z karet, kdy auto bude pro jen pro vyvolené),
bude jedna z prvních věcí že nechám omezit maximální odběr motoru s ohledem na baterii.
18190Wp=13500Wp jihovýchod 27x500Wp, 4690Wpjihozápad Leapton 14x335Wp, cca 8000W 90ks vakuové trubice jihozápad, Lifepo4 17Sx260Ah, trakční gel 800Ah), Axpert Max 7200VA, Easun Isolar 5500VA,Multiplus 2 48/5000,MPPT 150/85
Pojízdná FV 200Wp=2x100Wp flexibilní+4x280Ah lifepo4+měnič 1500W
Pojízdná FV 200Wp=2x100Wp flexibilní+4x280Ah lifepo4+měnič 1500W
-
- Příspěvky: 386
- Registrován: pon úno 08, 2016 2:09 pm
- Bydliště: Ondřejov
Re: Žvanírna 2
Tyhle elektro auta nejsou určena na okruh tak je tak prostě nepoužívej. Omezení výkonu máš např. v Tesle dispozici už nyní, nepotřebuješ nikam jezdit něco omezovat. prostě si zmáčkneš chill a jedeš klidne. Ale že zkušenosti všech vlastníků tě ujišťuju že tě to nebude bavit
3xMultiplus 5000VA<=>48V 550Ah LiFePO4
FVE1 - 3,9kWp (JJZ) => Fronius 5kW => AC-OUT / FVE2 - 15,2kWp (JJV, JZ, SZS) => RS 450/200 => DC Busbar
FVE3 - 9,36kWp (JJZ) => SE10k => AC-OUT / FVE4 - 9,36kWp (SVV) => SE17k => AC-IN
FVE1 - 3,9kWp (JJZ) => Fronius 5kW => AC-OUT / FVE2 - 15,2kWp (JJV, JZ, SZS) => RS 450/200 => DC Busbar
FVE3 - 9,36kWp (JJZ) => SE10k => AC-OUT / FVE4 - 9,36kWp (SVV) => SE17k => AC-IN
-
- Příspěvky: 3433
- Registrován: pon úno 01, 2021 4:00 pm
Re: Žvanírna 2
JJ zrychlení a předjížděni fosilních aut v kopci na okresce je návykové. Problém je, že to zrychlí po okresce do kopce na 150km/h a je tam povolených 90km/h.Potom se škrábu za uchem, že takto ne a je to přijít o papíryRonn píše: ↑sob zář 07, 2024 10:14 amTyhle elektro auta nejsou určena na okruh tak je tak prostě nepoužívej. Omezení výkonu máš např. v Tesle dispozici už nyní, nepotřebuješ nikam jezdit něco omezovat. prostě si zmáčkneš chill a jedeš klidne. Ale že zkušenosti všech vlastníků tě ujišťuju že tě to nebude bavit
18190Wp=13500Wp jihovýchod 27x500Wp, 4690Wpjihozápad Leapton 14x335Wp, cca 8000W 90ks vakuové trubice jihozápad, Lifepo4 17Sx260Ah, trakční gel 800Ah), Axpert Max 7200VA, Easun Isolar 5500VA,Multiplus 2 48/5000,MPPT 150/85
Pojízdná FV 200Wp=2x100Wp flexibilní+4x280Ah lifepo4+měnič 1500W
Pojízdná FV 200Wp=2x100Wp flexibilní+4x280Ah lifepo4+měnič 1500W
-
- Příspěvky: 386
- Registrován: pon úno 08, 2016 2:09 pm
- Bydliště: Ondřejov
Re: Žvanírna 2
Souhlas když máš 320 kW na pedálu…Franta2776 píše: ↑sob zář 07, 2024 10:23 amJJ zrychlení a předjížděni fosilních aut v kopci na okresce je návykové. Problém je, že to zrychlí po okresce do kopce na 150km/h a je tam povolených 90km/h.Potom se škrábu za uchem, že takto ne a je to přijít o papíry
Proto taky vznikly funkce pro omezení vykonu a rodičovská kontrola.
3xMultiplus 5000VA<=>48V 550Ah LiFePO4
FVE1 - 3,9kWp (JJZ) => Fronius 5kW => AC-OUT / FVE2 - 15,2kWp (JJV, JZ, SZS) => RS 450/200 => DC Busbar
FVE3 - 9,36kWp (JJZ) => SE10k => AC-OUT / FVE4 - 9,36kWp (SVV) => SE17k => AC-IN
FVE1 - 3,9kWp (JJZ) => Fronius 5kW => AC-OUT / FVE2 - 15,2kWp (JJV, JZ, SZS) => RS 450/200 => DC Busbar
FVE3 - 9,36kWp (JJZ) => SE10k => AC-OUT / FVE4 - 9,36kWp (SVV) => SE17k => AC-IN
-
- Příspěvky: 2675
- Registrován: stř úno 02, 2022 10:30 am
- Lokalita: okolí Mělníka
- Systémové napětí: 48V
- Výkon panelů [Wp]: 13000
- Kapacita baterie [kWh]: 15
Re: Žvanírna 2
Bugatti Veyron na plný výkon plnou nádrž vycucne za 10 minut, pneu vydrží 15 a spojka 20. Jako fakt to chceš takhle porovnávat? kolik stojí pak údržba toho Bugatti? Ale je to supr stroj, inženýrský klenot. O tom žádnáKeraj píše: ↑sob zář 07, 2024 10:09 amHele sorry jako ale energie v baterii na celých 9 minut maximálního výkonu mi jako dobrý poměr pro životnost baterie nepřijde....Franta2776 píše: ↑sob zář 07, 2024 9:09 am
Tak si srovnejte pesimisti srovnatelné a netahej do toho levnou Teslu.Takový Porsche Taycan, baterka 105kWh,výkon 700kW cca 950k a dobíjecí výkon 300kW s plochou křivkou dobíjení.
Až si jednou pořídím EV (pokud tedy na něj budu mít a automobilový průmysl se nesesype jako domeček z karet, kdy auto bude pro jen pro vyvolené),
bude jedna z prvních věcí že nechám omezit maximální odběr motoru s ohledem na baterii.
-
- Příspěvky: 3433
- Registrován: pon úno 01, 2021 4:00 pm
Re: Žvanírna 2
To Glottis. Srovnání Veyron má výkon 882kW. Při účinnosti 25% potřebuje v benzínu cca 3600kW to se rovná cca 400L benzínu za hodinu provozu na plný výkon. Objem nádrže má 100L:))).Ano máš pravdu taky nikam nedojede.
18190Wp=13500Wp jihovýchod 27x500Wp, 4690Wpjihozápad Leapton 14x335Wp, cca 8000W 90ks vakuové trubice jihozápad, Lifepo4 17Sx260Ah, trakční gel 800Ah), Axpert Max 7200VA, Easun Isolar 5500VA,Multiplus 2 48/5000,MPPT 150/85
Pojízdná FV 200Wp=2x100Wp flexibilní+4x280Ah lifepo4+měnič 1500W
Pojízdná FV 200Wp=2x100Wp flexibilní+4x280Ah lifepo4+měnič 1500W
-
- Příspěvky: 407
- Registrován: čtv dub 21, 2022 7:15 pm
- Lokalita: Poblíž Hradce Králové
- Systémové napětí: 48V
Re: Žvanírna 2
Jasně ale pokud zůstane u paliva, tak toho Veyrona doleju z kanystru ... ale 300 kW dobíjení nebude možné všude.
V práci nám nechce ČEZ povolit navýšení výkonu kvůli přípojce... teď jedeme na 3*50A jistič, tedy něco přes 30 kW.
Ale mě nejde o porovnávání extrémních výkonů, já si myslím že to není smysl elektromobilů a naopak jim to i v různé míře škodí.
Pokud je možné si nastavit jízní mód co omezuje odběr motoru tak je to fajn.
Možná by u ostatních módů ( hlavně sport ) měla být zobrazena cena výměny baterie s odpočtem
Ale ano chápu že je návykové, i přes to že to je naprosto zbytečné.
Je možné že časem díky asistentům nebude možné překročení rychlosti povolené v daném úseku... pak se třeba ta koncepce vyrovná či otočí ( poměr výkonu baterie/motor).
V práci nám nechce ČEZ povolit navýšení výkonu kvůli přípojce... teď jedeme na 3*50A jistič, tedy něco přes 30 kW.
Ale mě nejde o porovnávání extrémních výkonů, já si myslím že to není smysl elektromobilů a naopak jim to i v různé míře škodí.
Pokud je možné si nastavit jízní mód co omezuje odběr motoru tak je to fajn.
Možná by u ostatních módů ( hlavně sport ) měla být zobrazena cena výměny baterie s odpočtem
Ale ano chápu že je návykové, i přes to že to je naprosto zbytečné.
Je možné že časem díky asistentům nebude možné překročení rychlosti povolené v daném úseku... pak se třeba ta koncepce vyrovná či otočí ( poměr výkonu baterie/motor).
16 panelů DHM-72L9-450 Wp = 7200Wp jih, sklon 17°
2 regulátory EPever Tracer 6415 AN = 6000W
Paralelní adaptér PAL-ADP-50AN
Hlavní měniče Multiplus2 5000VA v sérii 4 + 4kW
Měniče EPever IP+ pro vytěžování 5, 3 a 2kW
135 + 135 + 230 = 500Ah LiFePo na 48V
3* BMS a Balancer Seplos
2 regulátory EPever Tracer 6415 AN = 6000W
Paralelní adaptér PAL-ADP-50AN
Hlavní měniče Multiplus2 5000VA v sérii 4 + 4kW
Měniče EPever IP+ pro vytěžování 5, 3 a 2kW
135 + 135 + 230 = 500Ah LiFePo na 48V
3* BMS a Balancer Seplos
-
- Příspěvky: 1791
- Registrován: pát srp 31, 2012 9:20 pm
- Lokalita: Praha
- Systémové napětí: 48V
- Chci prodávat energii: NE
- Chci/Mám dotaci: NE
Re: Žvanírna 2
Tak extrémní výkony jsou kravina i u spalováků. Asi jedinný přínos to má pro bezpečné předjetí, jinak je to na houby ve všech směrech. Vysoká spotřeba, často děsivé ceny náhradních dílů, když s tím někdo neumí jezdit tak vysoké náklady na spotřebák. Tahám 1,5t přívěs se 100kW motorem a nemám s tím problém. Nevím k čemu bych měl 200kW.
U EV je aspoň výhoda, že 100-300kW motory žerou při stejné zátěži více-méně stejně a ten motor má jednoduchou konstrukci. Až vychytají ten battery managment a cena bude snesitelná, tak na EV přejdou lidi přirozeně.
U EV je aspoň výhoda, že 100-300kW motory žerou při stejné zátěži více-méně stejně a ten motor má jednoduchou konstrukci. Až vychytají ten battery managment a cena bude snesitelná, tak na EV přejdou lidi přirozeně.
10kWp JJZ, 3x SmartSolar 150/85, 3xVictron MP II 5kVA v paralelním režimu, Smartshunt, Cerbo GX, 16x400Ah LiFePO4 s JK BMS B2A24S20P + JK BMS Invertor
-
- Příspěvky: 407
- Registrován: čtv dub 21, 2022 7:15 pm
- Lokalita: Poblíž Hradce Králové
- Systémové napětí: 48V
Re: Žvanírna 2
Mám trochu strach z toho kdy přijdou ty snesitelné ceny, aby dříve než se tak stane, tak aby ty automobilky a celý ten kolotoč okolo nepadl na hubu...
za chvíli si prostě koupíme auto původem z Číny protože bude za polovinu a po pionýrských začátcích jako u Tesly, to nebude technicky špatná volba
Jen je otázka zda po úpadku automobilového průmyslu na to Čínské EV budeme ještě mít...
za chvíli si prostě koupíme auto původem z Číny protože bude za polovinu a po pionýrských začátcích jako u Tesly, to nebude technicky špatná volba
Jen je otázka zda po úpadku automobilového průmyslu na to Čínské EV budeme ještě mít...
16 panelů DHM-72L9-450 Wp = 7200Wp jih, sklon 17°
2 regulátory EPever Tracer 6415 AN = 6000W
Paralelní adaptér PAL-ADP-50AN
Hlavní měniče Multiplus2 5000VA v sérii 4 + 4kW
Měniče EPever IP+ pro vytěžování 5, 3 a 2kW
135 + 135 + 230 = 500Ah LiFePo na 48V
3* BMS a Balancer Seplos
2 regulátory EPever Tracer 6415 AN = 6000W
Paralelní adaptér PAL-ADP-50AN
Hlavní měniče Multiplus2 5000VA v sérii 4 + 4kW
Měniče EPever IP+ pro vytěžování 5, 3 a 2kW
135 + 135 + 230 = 500Ah LiFePo na 48V
3* BMS a Balancer Seplos