Žvanírna 2
Nezařaditelné
-
- Příspěvky: 2675
- Registrován: pon úno 01, 2021 4:00 pm
Re: Začátek konce elektromobility?
A jak Tesle funguje Head ap display???
18190Wp=13500Wp jihovýchod 27x500Wp, 4690Wpjihozápad Leapton 14x335Wp, cca 8000W 90ks vakuové trubice jihozápad, baterie štítkových 73kWh(Lifepo4 17Sx260Ah, trakční gel štítkových 1230Ah), Axpert Max 7200VA, Easun Isolar 5500VA,Mppt Easun 6048
Pojízdná FV 200Wp=2x100Wp flexibilní+4x280Ah lifepo4+měnič 1500W
Pojízdná FV 200Wp=2x100Wp flexibilní+4x280Ah lifepo4+měnič 1500W
-
- Příspěvky: 247
- Registrován: čtv pro 17, 2020 3:16 pm
- Bydliště: Senica
Re: Začátek konce elektromobility?
buffer by mohol byt aj "naraznik" nie? myslim tym preklad..
-
- Příspěvky: 2240
- Registrován: stř úno 02, 2022 10:30 am
- Lokalita: okolí Mělníka
- Systémové napětí: 48V
- Výkon panelů [Wp]: 13000
- Kapacita baterie [kWh]: 15
Re: Začátek konce elektromobility?
Nějaký má?
![:)) :))](./images/smilies/mpwsun.png)
-
- Příspěvky: 2615
- Registrován: čtv črc 19, 2018 12:14 am
- Bydliště: Vidiek, Trhanova Lhota
Re: Začátek konce elektromobility?
A důvody proč to dělá znáš? Nebo se domníváš! Nebo vlastní zkušenost?Franta2776 píše: ↑úte kvě 14, 2024 10:32 amTěch 5L to je 5%, když se nabere rovnou do kanystru, žádná bonz karta neodhalí.Já občas jezdil na ONO tam stojím ve frontě za 3 auty a je to občas vidět.
Myslím ten dotaz oprávněně, nikoli jako .......
-
- Příspěvky: 247
- Registrován: čtv pro 17, 2020 3:16 pm
- Bydliště: Senica
Re: Začátek konce elektromobility?
Napr ja som braval benzin do kanystru...
Bolo pre mna pohodlnejsie a casovo efektivnejsie tankovat raz a poriadne a potom doma vo volnom case liat benzin, nez chodit na benzinku nonstop.
PS: 98oktan nie je hocikde..
Tiez som musel byt za podivina![Very Happy :D](./images/smilies/icon_e_biggrin.gif)
A ono to musi ludi aj stvat, ked niekto pred nimi otvori kufor a tam....
Bolo pre mna pohodlnejsie a casovo efektivnejsie tankovat raz a poriadne a potom doma vo volnom case liat benzin, nez chodit na benzinku nonstop.
PS: 98oktan nie je hocikde..
Tiez som musel byt za podivina
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_e_biggrin.gif)
A ono to musi ludi aj stvat, ked niekto pred nimi otvori kufor a tam....
-
- Příspěvky: 786
- Registrován: pon bře 21, 2011 11:12 pm
- Systémové napětí: 48V
- Výkon panelů [Wp]: 3780
- Kapacita baterie [kWh]: 18
Re: Začátek konce elektromobility?
Já byl zase asi 2x tankovat do kanystru elektroautem ![Wink ;)](./images/smilies/icon_e_wink.gif)
Bylo to do sekačky, než mi klekl motor a neuznali záruku.
OT: značce HECHT se doporučují obloukem vyhnout.
![Wink ;)](./images/smilies/icon_e_wink.gif)
Bylo to do sekačky, než mi klekl motor a neuznali záruku.
OT: značce HECHT se doporučují obloukem vyhnout.
5 kVA Axpert King @ 3,78 kWp [12x AUO 315Wp mono]
18 kWh [5x Pylontech US3000]
Rozpracováno:
Fangpusun MPPT 150/70 Tr @ 1,89 kWp [6x AUO 315Wp mono]
5 kVA Axpert King II @ 5,52 kWp [12 x AS 460Wp mono]
18 kWh [5x Pylontech US3000]
Rozpracováno:
Fangpusun MPPT 150/70 Tr @ 1,89 kWp [6x AUO 315Wp mono]
5 kVA Axpert King II @ 5,52 kWp [12 x AS 460Wp mono]
-
- Příspěvky: 2675
- Registrován: pon úno 01, 2021 4:00 pm
Re: Začátek konce elektromobility?
18190Wp=13500Wp jihovýchod 27x500Wp, 4690Wpjihozápad Leapton 14x335Wp, cca 8000W 90ks vakuové trubice jihozápad, baterie štítkových 73kWh(Lifepo4 17Sx260Ah, trakční gel štítkových 1230Ah), Axpert Max 7200VA, Easun Isolar 5500VA,Mppt Easun 6048
Pojízdná FV 200Wp=2x100Wp flexibilní+4x280Ah lifepo4+měnič 1500W
Pojízdná FV 200Wp=2x100Wp flexibilní+4x280Ah lifepo4+měnič 1500W
-
- Příspěvky: 2675
- Registrován: pon úno 01, 2021 4:00 pm
Re: Začátek konce elektromobility?
Co jsem zažil, tak hlavně řidiči dodávek majíci doma naftové auto.NOPARasito píše: ↑pát kvě 17, 2024 9:39 pmA důvody proč to dělá znáš? Nebo se domníváš! Nebo vlastní zkušenost?Franta2776 píše: ↑úte kvě 14, 2024 10:32 amTěch 5L to je 5%, když se nabere rovnou do kanystru, žádná bonz karta neodhalí.Já občas jezdil na ONO tam stojím ve frontě za 3 auty a je to občas vidět.
Myslím ten dotaz oprávněně, nikoli jako .......
18190Wp=13500Wp jihovýchod 27x500Wp, 4690Wpjihozápad Leapton 14x335Wp, cca 8000W 90ks vakuové trubice jihozápad, baterie štítkových 73kWh(Lifepo4 17Sx260Ah, trakční gel štítkových 1230Ah), Axpert Max 7200VA, Easun Isolar 5500VA,Mppt Easun 6048
Pojízdná FV 200Wp=2x100Wp flexibilní+4x280Ah lifepo4+měnič 1500W
Pojízdná FV 200Wp=2x100Wp flexibilní+4x280Ah lifepo4+měnič 1500W
-
- Příspěvky: 2240
- Registrován: stř úno 02, 2022 10:30 am
- Lokalita: okolí Mělníka
- Systémové napětí: 48V
- Výkon panelů [Wp]: 13000
- Kapacita baterie [kWh]: 15
Re: Začátek konce elektromobility?
3 a Y ne. S a X nevím.Franta2776 píše: ↑pát kvě 17, 2024 10:02 pmJá si myslel,že má.
-
- Příspěvky: 2675
- Registrován: pon úno 01, 2021 4:00 pm
Re: Začátek konce elektromobility?
Toto je zajímavá funkce EV bod 3.Ty návody k použití je potřeba číst ne až je zařízení beznadějně zničeno.Jak to dělá většina populace.
18190Wp=13500Wp jihovýchod 27x500Wp, 4690Wpjihozápad Leapton 14x335Wp, cca 8000W 90ks vakuové trubice jihozápad, baterie štítkových 73kWh(Lifepo4 17Sx260Ah, trakční gel štítkových 1230Ah), Axpert Max 7200VA, Easun Isolar 5500VA,Mppt Easun 6048
Pojízdná FV 200Wp=2x100Wp flexibilní+4x280Ah lifepo4+měnič 1500W
Pojízdná FV 200Wp=2x100Wp flexibilní+4x280Ah lifepo4+měnič 1500W
-
- Příspěvky: 2675
- Registrován: pon úno 01, 2021 4:00 pm
Re: Začátek konce elektromobility?
Kdyby někdo sháněl frunk na svoje auto.
https://www.frunk.at/shop/?product-page=1
https://www.frunk.at/shop/?product-page=1
18190Wp=13500Wp jihovýchod 27x500Wp, 4690Wpjihozápad Leapton 14x335Wp, cca 8000W 90ks vakuové trubice jihozápad, baterie štítkových 73kWh(Lifepo4 17Sx260Ah, trakční gel štítkových 1230Ah), Axpert Max 7200VA, Easun Isolar 5500VA,Mppt Easun 6048
Pojízdná FV 200Wp=2x100Wp flexibilní+4x280Ah lifepo4+měnič 1500W
Pojízdná FV 200Wp=2x100Wp flexibilní+4x280Ah lifepo4+měnič 1500W
-
- Příspěvky: 22
- Registrován: pát zář 02, 2022 4:55 pm
- Lokalita: Chrudimsko
- Systémové napětí: 48V
- Výkon panelů [Wp]: 5400
Re: Začátek konce elektromobility?
Omluva, nenašel jsem lepší thread, tak s dovolením napíšu sem (a prosím případně admina o přehození).
Mám Škoda Citigo EIV. Jde mi o nabíjení z FVE.
Pokud vezmu přenosnou orig. nabíječku od Citigo (16A, 230V) a dám ji na FVE (viz můj popis 5kW), tak se zapne nabíjení auta, Axpert začne dodávat - ale po cca 20-30 sekundách nabíječka vypne - a pak za cca 5 sekund zase zapne.
Myslel jsem, že to je nedostatkem výkonu FVE, tak jsem (i z jiných důvodů) přikoupil https://www.kaufland.cz/product/4668749 ... 6362076207. - bohužel, projev nabíjení je úplně stejný, i když jsem dal nízký výkon na 6A (tak nabíjí tak minutu a pak vypne a po chvíli opět zapne).
Zkoušel jsem SBU a SUB režim, je to stejné.
Pokud připojím nabíječku na DS (
), tak nabíjení probíhá OK a nepřerušuje se....
Nepotkal se s tím někdo?
Mám Škoda Citigo EIV. Jde mi o nabíjení z FVE.
Pokud vezmu přenosnou orig. nabíječku od Citigo (16A, 230V) a dám ji na FVE (viz můj popis 5kW), tak se zapne nabíjení auta, Axpert začne dodávat - ale po cca 20-30 sekundách nabíječka vypne - a pak za cca 5 sekund zase zapne.
Myslel jsem, že to je nedostatkem výkonu FVE, tak jsem (i z jiných důvodů) přikoupil https://www.kaufland.cz/product/4668749 ... 6362076207. - bohužel, projev nabíjení je úplně stejný, i když jsem dal nízký výkon na 6A (tak nabíjí tak minutu a pak vypne a po chvíli opět zapne).
Zkoušel jsem SBU a SUB režim, je to stejné.
Pokud připojím nabíječku na DS (
![Embarrassed :oops:](./images/smilies/icon_redface.gif)
Nepotkal se s tím někdo?
5,4kWp jih (12x 455Wp 6S2P, instalováno na louce) | PIP 5048 mkx 5kW/48V | 4??kWh batt (4x 12V/100Ah Pb trakce)
-
- Příspěvky: 2675
- Registrován: pon úno 01, 2021 4:00 pm
Re: Začátek konce elektromobility?
To bude odpojovat přímo nabíječka v autě.Axpert produkuje brum mě to vadí u dobrého domácího kina.Na DS hraje normál a na Axpert je tam brum na žádných jiných spotřebičích jsem to nespozoroval.
Rada je vyzkoušet jiný měnič.
Rada je vyzkoušet jiný měnič.
18190Wp=13500Wp jihovýchod 27x500Wp, 4690Wpjihozápad Leapton 14x335Wp, cca 8000W 90ks vakuové trubice jihozápad, baterie štítkových 73kWh(Lifepo4 17Sx260Ah, trakční gel štítkových 1230Ah), Axpert Max 7200VA, Easun Isolar 5500VA,Mppt Easun 6048
Pojízdná FV 200Wp=2x100Wp flexibilní+4x280Ah lifepo4+měnič 1500W
Pojízdná FV 200Wp=2x100Wp flexibilní+4x280Ah lifepo4+měnič 1500W
-
- Příspěvky: 2224
- Registrován: sob pro 29, 2012 10:22 pm
- Lokalita: pod Brnem
- Systémové napětí: 24V
Re: Začátek konce elektromobility?
Známému to dělala T3 nad 10A u dvou šňůr do 16A stejně. Prý to po nějaké době asi 14 dnů přestalo a nyní to nabíjí až 16A bez odpojování. Napadá mne že to může být zemí a vzdáleností rozpojení PEN. Šnůru co měl se vůbec nerozjela na 2x115V. (nálepka na ní, vyloženě upozorňovala, že musí být uzemněný PE kolík) Takže to proto typuji na nějaký šum na N nebo PE drátu co jdou do zásuvky. To že mu to přestalo, spekuloval, že to Tesla prý na dálku nějak vyladila.
3x2000VA-VMP-par, NiCd 24V, 22x210-320Wp, 2x85A-VMPPT
-
- Příspěvky: 85
- Registrován: stř úno 19, 2020 6:28 pm
- Lokalita: Bystřice pod Hostýnem
- Systémové napětí: 48V
- Výkon panelů [Wp]: 16000
- Kapacita baterie [kWh]: 40
Re: Začátek konce elektromobility?
Mám kamaráda, co má ten samý problém Citigo iV/axpert MAX 7200, akorát mu to sepne, po pár sekundách vypne a už nezapne. Musí to odpojit, popojet autem a pak znovu zapojit. Někdy se to chytne, někdy ne. Vyzkoušeno s více nabíjecími kabely, to odpojování dělá auto. Ze sítě v pohodě. Podle mě z toho axperta leze hodně rušení a nedělá to dobře řídící elektronice, chtělo by to nějaký VF filtr na výstup. Zatím chci vyzkoušet jen nějaký větší ferit na kabel. Jinak origo přenosná nabíječka je jen 10A/230V.
12 panelů východ, 24 panelů západ, 18 panelů jih Amerisolar, Victron Smartsolar 1x150/70 + 2x150/100 -Tr VE.Can, 3x Victron Multiplus I 48/5000, BMV 700, Color Control GX, Baterie Li-Ion 8x Tesla battery pack + SimpBMS, ET340, ostrovní režim s možností přepnutí na síť, spuštěno 27.4.2020, Wall box smart EVSE, Tesla Y
-
- Příspěvky: 2675
- Registrován: pon úno 01, 2021 4:00 pm
Re: Začátek konce elektromobility?
Mě to na MAxe 7200 nabíjí BMW celý den 2kW.Problém bude v té levné nabíječce v Citigo,že si s tím neporadí.
18190Wp=13500Wp jihovýchod 27x500Wp, 4690Wpjihozápad Leapton 14x335Wp, cca 8000W 90ks vakuové trubice jihozápad, baterie štítkových 73kWh(Lifepo4 17Sx260Ah, trakční gel štítkových 1230Ah), Axpert Max 7200VA, Easun Isolar 5500VA,Mppt Easun 6048
Pojízdná FV 200Wp=2x100Wp flexibilní+4x280Ah lifepo4+měnič 1500W
Pojízdná FV 200Wp=2x100Wp flexibilní+4x280Ah lifepo4+měnič 1500W
-
- Příspěvky: 85
- Registrován: stř úno 19, 2020 6:28 pm
- Lokalita: Bystřice pod Hostýnem
- Systémové napětí: 48V
- Výkon panelů [Wp]: 16000
- Kapacita baterie [kWh]: 40
Re: Začátek konce elektromobility?
Leaf II i Tesla S mu na axpertu nabíjí taky normálně, ale to citigo je v tomhle trochu slabší.Franta2776 píše: ↑pon kvě 20, 2024 7:32 am Mě to na MAxe 7200 nabíjí BMW celý den 2kW.Problém bude v té levné nabíječce v Citigo,že si s tím neporadí.
12 panelů východ, 24 panelů západ, 18 panelů jih Amerisolar, Victron Smartsolar 1x150/70 + 2x150/100 -Tr VE.Can, 3x Victron Multiplus I 48/5000, BMV 700, Color Control GX, Baterie Li-Ion 8x Tesla battery pack + SimpBMS, ET340, ostrovní režim s možností přepnutí na síť, spuštěno 27.4.2020, Wall box smart EVSE, Tesla Y
-
- Příspěvky: 2615
- Registrován: čtv črc 19, 2018 12:14 am
- Bydliště: Vidiek, Trhanova Lhota
Re: Začátek konce elektromobility?
Enyaq mi na jistici vrcel. Takze je to problém celeho VW.Tomano79 píše: ↑pon kvě 20, 2024 9:51 amLeaf II i Tesla S mu na axpertu nabíjí taky normálně, ale to citigo je v tomhle trochu slabší.Franta2776 píše: ↑pon kvě 20, 2024 7:32 am Mě to na MAxe 7200 nabíjí BMW celý den 2kW.Problém bude v té levné nabíječce v Citigo,že si s tím neporadí.
-
- Příspěvky: 2675
- Registrován: pon úno 01, 2021 4:00 pm
Re: Začátek konce elektromobility?
Za ty prachy dobrý. Evropský auto s velkou baterkou 87kWh. Pro Enyaq to je těžká konkurence.
18190Wp=13500Wp jihovýchod 27x500Wp, 4690Wpjihozápad Leapton 14x335Wp, cca 8000W 90ks vakuové trubice jihozápad, baterie štítkových 73kWh(Lifepo4 17Sx260Ah, trakční gel štítkových 1230Ah), Axpert Max 7200VA, Easun Isolar 5500VA,Mppt Easun 6048
Pojízdná FV 200Wp=2x100Wp flexibilní+4x280Ah lifepo4+měnič 1500W
Pojízdná FV 200Wp=2x100Wp flexibilní+4x280Ah lifepo4+měnič 1500W
-
- Příspěvky: 2615
- Registrován: čtv črc 19, 2018 12:14 am
- Bydliště: Vidiek, Trhanova Lhota
Re: Začátek konce elektromobility?
Předohrab je smrt u EV.