E-kolo
Elektromobily, hybridy, elektrokola, elektroskůtry, řešení pro karavany, obytné přívěsy, maringotky, obytné automobily, mobilní domy.
-
- Příspěvky: 816
- Registrován: pon led 24, 2022 7:27 pm
Re: E-kolo
A ještě jeden postřeh. Mám bafang 1000W, né kvůli výkonu, ale protože jsem potřeboval 120mm osu do širokého rámu. Když dáte vepředu 32zubů, dozadu 40z tak na 350W vyjedete i ten nejprudší kopec v lese, sice rychlostí 4km/h ale vyjedete. Když budete mít vepředu originál 46z tak nepomůže ani 1000W. Kolo se zastaví. Původně jsem měl těch 46 než jsem objevil 32z převodník i s redukcí. Pak se to rapidně zlepšilo a klesla i spotřeba.
Jediná nevýhoda, že víc jak 25 po rovině se šlapáním nepojedete. Ale na silnici nemá smysl dávat 32 zubů když chcete jezdit 40km/h, což já naštěstí nepotřebuju.
1000 je o kilo těžší než 750, ale kilo mě nezabije s tím co kolo celkem váží. Pro člověka, který to má pouze jako přípomoc, chce šlapat, nechce jezdit superkopce v lese a nechce závodit bohatě stačí 250W.
Jediná nevýhoda, že víc jak 25 po rovině se šlapáním nepojedete. Ale na silnici nemá smysl dávat 32 zubů když chcete jezdit 40km/h, což já naštěstí nepotřebuju.
1000 je o kilo těžší než 750, ale kilo mě nezabije s tím co kolo celkem váží. Pro člověka, který to má pouze jako přípomoc, chce šlapat, nechce jezdit superkopce v lese a nechce závodit bohatě stačí 250W.
Ostrov. Aktuálně v provozu 15 kWp 12+10+10 55°jih, 30kWh 48V + 3kWk 12V Lifepo4 a 2x Easun smp 5kW sfázovaný + 3x Must mppt 6kW + UPS 12V 500Va + 3F měnič 3x400V 6kW.
Nabíječka 1kW z generátoru. Elektro koltel 48V DC, 9kW 9 stupňů regulace. 750lt aku nádrž, 200l bojler. 3x split klima na topení a chlazení a samozřejmě automat na uhlí. Protože jsem Eko a Wegan v jedné osobě !
Nabíječka 1kW z generátoru. Elektro koltel 48V DC, 9kW 9 stupňů regulace. 750lt aku nádrž, 200l bojler. 3x split klima na topení a chlazení a samozřejmě automat na uhlí. Protože jsem Eko a Wegan v jedné osobě !
-
- Příspěvky: 3399
- Registrován: pon úno 01, 2021 4:00 pm
Re: E-kolo
No jo,ale vzadu mít 40 zubů není do kopců.To máš levnou kazetu co prodává Mounfiled apod..Já mám vzadu 51zubů a poslední 2 placky používám tak v Dolomitech nebo Alpách u nás jsem snad nepoužil.Motor mám Yamaha,ZdZ píše: ↑pát dub 26, 2024 9:02 amA ještě jeden postřeh. Mám bafang 1000W, né kvůli výkonu, ale protože jsem potřeboval 120mm osu do širokého rámu. Když dáte vepředu 32zubů, dozadu 40z tak na 350W vyjedete i ten nejprudší kopec v lese, sice rychlostí 4km/h ale vyjedete. Když budete mít vepředu originál 46z tak nepomůže ani 1000W. Kolo se zastaví. Původně jsem měl těch 46 než jsem objevil 32z převodník i s redukcí. Pak se to rapidně zlepšilo a klesla i spotřeba.
Jediná nevýhoda, že víc jak 25 po rovině se šlapáním nepojedete. Ale na silnici nemá smysl dávat 32 zubů když chcete jezdit 40km/h, což já naštěstí nepotřebuju.
1000 je o kilo těžší než 750, ale kilo mě nezabije s tím co kolo celkem váží. Pro člověka, který to má pouze jako přípomoc, chce šlapat, nechce jezdit superkopce v lese a nechce závodit bohatě stačí 250W.
Mám tuto kazetu a výdrž je výborná
https://www.cyklodiskont.cz/12-kazeta-s ... GsQAvD_BwE
18190Wp=13500Wp jihovýchod 27x500Wp, 4690Wpjihozápad Leapton 14x335Wp, cca 8000W 90ks vakuové trubice jihozápad, Lifepo4 17Sx260Ah, trakční gel 800Ah), Axpert Max 7200VA, Easun Isolar 5500VA,Multiplus 2 48/5000,MPPT 150/85
Pojízdná FV 200Wp=2x100Wp flexibilní+4x280Ah lifepo4+měnič 1500W
Pojízdná FV 200Wp=2x100Wp flexibilní+4x280Ah lifepo4+měnič 1500W
-
- Příspěvky: 1908
- Registrován: pát lis 11, 2022 8:14 am
- Lokalita: Hlohovec, SR
- Systémové napětí: 48V
- Výkon panelů [Wp]: 5520
- Kapacita baterie [kWh]: 14
- Chci prodávat energii: NE
- Chci/Mám dotaci: NE
- Bydliště: Hlohovec, SR
Re: E-kolo
Súhlas, super výdrž a dobré odstupňovanie.
2x MUST PH1800 5.5kW, 8.85kWp 3x 2S3P, V+J+Z, 16x 280 Ah LiFePO4 (14.3 kWh), BMS JBD 200A, SW: Home Assistant na Synology DS923+ ku tomu ESPHome, Tasmota, MariaDB, InfluxDB, Telegraf, Grafana, Zigbee2MQTT..., HW: ESPlan (ESP32 + LAN 8720 + RS485 + UART). Nejaké moje projekty: MUST-ESPhome, ELTEK Flatpack2 ESPhome, ESP32-EMON, PZEM-017@WiFi, diyBMS-CurrentShunt-ESPhome 01/2023 -> 11/2024 = 8.7 MWh AC
-
- Příspěvky: 2786
- Registrován: sob zář 08, 2012 10:40 pm
- Lokalita: Šternberk
- Systémové napětí: 48V
- Výkon panelů [Wp]: 15000
- Kapacita baterie [kWh]: 40
- Bydliště: v údolí mezi kopci
Re: E-kolo
Čemu říkáš výborná výdrž? Zajímal by mne počet km do odpisu kazety. Já mám Sram CS-PG1210 Eagle, 11-50z a kolo s nejnižším počtem zubů (11) jsem smetl za 800km a další se se třinácti zuby po tisíci km. Řídící jednotku nemám čipovanou a tak na nejtěžší převody už jezdím bez podpory motoru kolem 30 km/h. Připadá mi to, jako by snad ani zuby na kazetě nebyly povrchově kalené. Řetěz není natažený (podle měrky je v toleranci) a tak si nedokážu vysvětlit tak výrazné opotřebení kazety. Teď, po 1300 km už jsem musel jedenáctizubové kolečko úplně zablokovat, protože řetěz na něm už jen přeskakuje. Lživé zdůvodnění dodavatele, že je to způsobeno nevhodným řazením, je nesmyslné, neboť nejsem ochoten na rovince při 35 km/h šlapat kadencí přes 100 otáček za minutu, abych mohl mít zařazeno kolečko s patnácti zuby. Různé vtipné komentáře o tom, že je to způsobené příliš velkou silou pomocného motoru jsou také mimo mísu, jelikož při těchto rychlostech už je motor dávno odpojený.Franta2776 píše: ↑pát dub 26, 2024 9:13 amMám tuto kazetu a výdrž je výborná
https://www.cyklodiskont.cz/12-kazeta-s ... GsQAvD_BwE
15 kWp JJZ + 3x Tristar MPPT60 + Victron 150/100 + 48V LiFePO 850 Ah + UPS 8kW (MPP-Solar 8048 LC) + 4 x nabíječka 1,2 kW (DELTA) Start: 2012
-
- Příspěvky: 816
- Registrován: pon led 24, 2022 7:27 pm
Re: E-kolo
Na šlapcím kole mám eagle 11-50z ale po silnici moc nejezdím, takže malé kolečko nevyužívám ale přední kolo 36z odchází docela rychle. Je to bída oproti osmikolečkovému systému.
Na elektrokole mi všude bohatě stačilo 32-40 alivio 8r, je to stejné jako 36-50 12r, navíc řetěz ten nejsilnější, výdrž rapidně vyšší. A s motorem vyjedu všechno až do převrácení v superprudkém kopci na kořenech a a kamenench.
No a dodavatelé a hodně prodejců jsou podvodníci a lháři, to známe. Nakecají ti to, co se jim hodí. Viz dojezd elektrokola se 600W baterkou 100 kilometrů. Ha ha ha. Leda tak po rovině, na silničce s větrem v zádech a pořádně šlapat.
Na elektrokole mi všude bohatě stačilo 32-40 alivio 8r, je to stejné jako 36-50 12r, navíc řetěz ten nejsilnější, výdrž rapidně vyšší. A s motorem vyjedu všechno až do převrácení v superprudkém kopci na kořenech a a kamenench.
No a dodavatelé a hodně prodejců jsou podvodníci a lháři, to známe. Nakecají ti to, co se jim hodí. Viz dojezd elektrokola se 600W baterkou 100 kilometrů. Ha ha ha. Leda tak po rovině, na silničce s větrem v zádech a pořádně šlapat.
Naposledy upravil(a) ZdZ dne pát dub 26, 2024 10:39 am, celkem upraveno 1 x.
Ostrov. Aktuálně v provozu 15 kWp 12+10+10 55°jih, 30kWh 48V + 3kWk 12V Lifepo4 a 2x Easun smp 5kW sfázovaný + 3x Must mppt 6kW + UPS 12V 500Va + 3F měnič 3x400V 6kW.
Nabíječka 1kW z generátoru. Elektro koltel 48V DC, 9kW 9 stupňů regulace. 750lt aku nádrž, 200l bojler. 3x split klima na topení a chlazení a samozřejmě automat na uhlí. Protože jsem Eko a Wegan v jedné osobě !
Nabíječka 1kW z generátoru. Elektro koltel 48V DC, 9kW 9 stupňů regulace. 750lt aku nádrž, 200l bojler. 3x split klima na topení a chlazení a samozřejmě automat na uhlí. Protože jsem Eko a Wegan v jedné osobě !
-
- Příspěvky: 816
- Registrován: pon led 24, 2022 7:27 pm
Re: E-kolo
Proč by měl být motor při 35km odpojený ? Když dáš 36-50 tak pojedeš 50 kilometrů v hodině po rovině bez větru.kybos píše: ↑pát dub 26, 2024 10:11 amČemu říkáš výborná výdrž? Zajímal by mne počet km do odpisu kazety. Já mám Sram CS-PG1210 Eagle, 11-50z a kolo s nejnižším počtem zubů (11) jsem smetl za 800km a další se se třinácti zuby po tisíci km. Řídící jednotku nemám čipovanou a tak na nejtěžší převody už jezdím bez podpory motoru kolem 30 km/h. Připadá mi to, jako by snad ani zuby na kazetě nebyly povrchově kalené. Řetěz není natažený (podle měrky je v toleranci) a tak si nedokážu vysvětlit tak výrazné opotřebení kazety. Teď, po 1300 km už jsem musel jedenáctizubové kolečko úplně zablokovat, protože řetěz na něm už jen přeskakuje. Lživé zdůvodnění dodavatele, že je to způsobeno nevhodným řazením, je nesmyslné, neboť nejsem ochoten na rovince při 35 km/h šlapat kadencí přes 100 otáček za minutu, abych mohl mít zařazeno kolečko s patnácti zuby. Různé vtipné komentáře o tom, že je to způsobené příliš velkou silou pomocného motoru jsou také mimo mísu, jelikož při těchto rychlostech už je motor dávno odpojený.Franta2776 píše: ↑pát dub 26, 2024 9:13 amMám tuto kazetu a výdrž je výborná
https://www.cyklodiskont.cz/12-kazeta-s ... GsQAvD_BwE
Ostrov. Aktuálně v provozu 15 kWp 12+10+10 55°jih, 30kWh 48V + 3kWk 12V Lifepo4 a 2x Easun smp 5kW sfázovaný + 3x Must mppt 6kW + UPS 12V 500Va + 3F měnič 3x400V 6kW.
Nabíječka 1kW z generátoru. Elektro koltel 48V DC, 9kW 9 stupňů regulace. 750lt aku nádrž, 200l bojler. 3x split klima na topení a chlazení a samozřejmě automat na uhlí. Protože jsem Eko a Wegan v jedné osobě !
Nabíječka 1kW z generátoru. Elektro koltel 48V DC, 9kW 9 stupňů regulace. 750lt aku nádrž, 200l bojler. 3x split klima na topení a chlazení a samozřejmě automat na uhlí. Protože jsem Eko a Wegan v jedné osobě !
-
- Příspěvky: 2786
- Registrován: sob zář 08, 2012 10:40 pm
- Lokalita: Šternberk
- Systémové napětí: 48V
- Výkon panelů [Wp]: 15000
- Kapacita baterie [kWh]: 40
- Bydliště: v údolí mezi kopci
Re: E-kolo
Protože řídící jednotka je nastavená na asistenci motoru do 25 km/h, při vyšších rychlostech se motor vypíná.
15 kWp JJZ + 3x Tristar MPPT60 + Victron 150/100 + 48V LiFePO 850 Ah + UPS 8kW (MPP-Solar 8048 LC) + 4 x nabíječka 1,2 kW (DELTA) Start: 2012
-
- Příspěvky: 1908
- Registrován: pát lis 11, 2022 8:14 am
- Lokalita: Hlohovec, SR
- Systémové napětí: 48V
- Výkon panelů [Wp]: 5520
- Kapacita baterie [kWh]: 14
- Chci prodávat energii: NE
- Chci/Mám dotaci: NE
- Bydliště: Hlohovec, SR
Re: E-kolo
To je typické na ebikoch, lebo každý na tom jazdí 40 kmh na najrýchlejšom prevode po rovine. V lese na trailoch 10z koliesko nezoderieš. A hlavne, záťaž a opotrebenie malých koliesok je výrazne vyššia ako tých väčších.
2x MUST PH1800 5.5kW, 8.85kWp 3x 2S3P, V+J+Z, 16x 280 Ah LiFePO4 (14.3 kWh), BMS JBD 200A, SW: Home Assistant na Synology DS923+ ku tomu ESPHome, Tasmota, MariaDB, InfluxDB, Telegraf, Grafana, Zigbee2MQTT..., HW: ESPlan (ESP32 + LAN 8720 + RS485 + UART). Nejaké moje projekty: MUST-ESPhome, ELTEK Flatpack2 ESPhome, ESP32-EMON, PZEM-017@WiFi, diyBMS-CurrentShunt-ESPhome 01/2023 -> 11/2024 = 8.7 MWh AC
-
- Příspěvky: 3399
- Registrován: pon úno 01, 2021 4:00 pm
Re: E-kolo
Já mám najeto 4700km a první řetěz jsem měnil při 4500km. Kazeta by měla vydržet 2-3řetezy(asi i vydrží). Mám měrku na řetěz, takže vím kdy měnit. Pro srovnání :Kamarád má kolo Spealized ze Sramem 12 kolečko a jezdí na něm ženská. Má nejeto 3000km a měnil 2xřetěz a 1xkazetu.Ten Sram bude srajda.kybos píše: ↑pát dub 26, 2024 10:11 amČemu říkáš výborná výdrž? Zajímal by mne počet km do odpisu kazety. Já mám Sram CS-PG1210 Eagle, 11-50z a kolo s nejnižším počtem zubů (11) jsem smetl za 800km a další se se třinácti zuby po tisíci km. Řídící jednotku nemám čipovanou a tak na nejtěžší převody už jezdím bez podpory motoru kolem 30 km/h. Připadá mi to, jako by snad ani zuby na kazetě nebyly povrchově kalené. Řetěz není natažený (podle měrky je v toleranci) a tak si nedokážu vysvětlit tak výrazné opotřebení kazety. Teď, po 1300 km už jsem musel jedenáctizubové kolečko úplně zablokovat, protože řetěz na něm už jen přeskakuje. Lživé zdůvodnění dodavatele, že je to způsobeno nevhodným řazením, je nesmyslné, neboť nejsem ochoten na rovince při 35 km/h šlapat kadencí přes 100 otáček za minutu, abych mohl mít zařazeno kolečko s patnácti zuby. Různé vtipné komentáře o tom, že je to způsobené příliš velkou silou pomocného motoru jsou také mimo mísu, jelikož při těchto rychlostech už je motor dávno odpojený.Franta2776 píše: ↑pát dub 26, 2024 9:13 amMám tuto kazetu a výdrž je výborná
https://www.cyklodiskont.cz/12-kazeta-s ... GsQAvD_BwE
Bohužel podle podle toho co popisuješ, buď neumíš jezdit na kole. Na kole se jezdí frekvenčně, určitě ne na nejtěžší převod. Nebo máš nevhodné kolo tím myslím nějaký horský speciál. Já používám 10 zubú pouze ve sjezdech v rychlostech přes 50km/h.V podstatě ho nepotřebuji.
18190Wp=13500Wp jihovýchod 27x500Wp, 4690Wpjihozápad Leapton 14x335Wp, cca 8000W 90ks vakuové trubice jihozápad, Lifepo4 17Sx260Ah, trakční gel 800Ah), Axpert Max 7200VA, Easun Isolar 5500VA,Multiplus 2 48/5000,MPPT 150/85
Pojízdná FV 200Wp=2x100Wp flexibilní+4x280Ah lifepo4+měnič 1500W
Pojízdná FV 200Wp=2x100Wp flexibilní+4x280Ah lifepo4+měnič 1500W
-
- Příspěvky: 3399
- Registrován: pon úno 01, 2021 4:00 pm
Re: E-kolo
Jsem se včera vrátil z kola dojezd do mírného kopce takto mám převod, jezdím připomoc EKO,přesně střed
18190Wp=13500Wp jihovýchod 27x500Wp, 4690Wpjihozápad Leapton 14x335Wp, cca 8000W 90ks vakuové trubice jihozápad, Lifepo4 17Sx260Ah, trakční gel 800Ah), Axpert Max 7200VA, Easun Isolar 5500VA,Multiplus 2 48/5000,MPPT 150/85
Pojízdná FV 200Wp=2x100Wp flexibilní+4x280Ah lifepo4+měnič 1500W
Pojízdná FV 200Wp=2x100Wp flexibilní+4x280Ah lifepo4+měnič 1500W
-
- Příspěvky: 2786
- Registrován: sob zář 08, 2012 10:40 pm
- Lokalita: Šternberk
- Systémové napětí: 48V
- Výkon panelů [Wp]: 15000
- Kapacita baterie [kWh]: 40
- Bydliště: v údolí mezi kopci
Re: E-kolo
Mám kromě e-kola i horáka a na tom je ještě původní kazeta a nejeví známky výrazného opotřebení i přesto, že má najeto násobně více než e-kolo. Podstatný rozdíl je ale v tom, že na horáku je sedmikolečko s podstatně širším řetězem (i silnějším a asi i kvalitnějším materiálem kazety ) a proto se opotřebení tolik neprojevuje. Nemyslím si, že by na kole byl nejtěžší převod jen na parádu. E-kolo mám crossové a mělo by tedy zvládat silnici i terén.Franta2776 píše: ↑pát dub 26, 2024 10:50 am...Ten Sram bude srajda.
Bohužel podle podle toho co popisuješ, buď neumíš jezdit na kole. Na kole se jezdí frekvenčně, určitě ne na nejtěžší převod. Nebo máš nevhodné kolo tím myslím nějaký horský speciál. Já používám 10 zubú pouze ve sjezdech v rychlostech přes 50km/h.V podstatě ho nepotřebuji.
15 kWp JJZ + 3x Tristar MPPT60 + Victron 150/100 + 48V LiFePO 850 Ah + UPS 8kW (MPP-Solar 8048 LC) + 4 x nabíječka 1,2 kW (DELTA) Start: 2012
-
- Příspěvky: 3399
- Registrován: pon úno 01, 2021 4:00 pm
Re: E-kolo
Dá se dát dopředu větší placka??Tím se posune používání na střed kazety a plošné síly na kazetu budou nižší.
18190Wp=13500Wp jihovýchod 27x500Wp, 4690Wpjihozápad Leapton 14x335Wp, cca 8000W 90ks vakuové trubice jihozápad, Lifepo4 17Sx260Ah, trakční gel 800Ah), Axpert Max 7200VA, Easun Isolar 5500VA,Multiplus 2 48/5000,MPPT 150/85
Pojízdná FV 200Wp=2x100Wp flexibilní+4x280Ah lifepo4+měnič 1500W
Pojízdná FV 200Wp=2x100Wp flexibilní+4x280Ah lifepo4+měnič 1500W
-
- Příspěvky: 2786
- Registrován: sob zář 08, 2012 10:40 pm
- Lokalita: Šternberk
- Systémové napětí: 48V
- Výkon panelů [Wp]: 15000
- Kapacita baterie [kWh]: 40
- Bydliště: v údolí mezi kopci
Re: E-kolo
Pokud jsi zvyklý šlapat s kadencí 120/minutu, pak ti takový převod asi vyhovuje. Já už na to nemám ani roky ani kondici. Šlapu s kadencí kolem 60/minutu a proto využívám těžší převody. Motor nevozím jako zbytečnou zátěž a využívám jej naplno. On toho Bafang 500 stejně moc nepředvede, za studena dá chvilku i 750 W, ale jak se ohřeje na provozní teplotu tak už to limituje na 500 W a v kopci po prvním kilometru, když se jede pomalu a nefouká vítr, aby měl chlazení, klesá výkon na 250W ať je nastaven jakýkoliv stupeň přípomoci.Franta2776 píše: ↑pát dub 26, 2024 10:58 amJsem se včera vrátil z kola dojezd do mírného kopce takto mám převod, jezdím připomoc EKO,přesně střed
15 kWp JJZ + 3x Tristar MPPT60 + Victron 150/100 + 48V LiFePO 850 Ah + UPS 8kW (MPP-Solar 8048 LC) + 4 x nabíječka 1,2 kW (DELTA) Start: 2012
-
- Příspěvky: 2786
- Registrován: sob zář 08, 2012 10:40 pm
- Lokalita: Šternberk
- Systémové napětí: 48V
- Výkon panelů [Wp]: 15000
- Kapacita baterie [kWh]: 40
- Bydliště: v údolí mezi kopci
Re: E-kolo
To už jsem udělal. Z původních 38 zubů jsem šel na 46 zubů a víc už bych tam asi nedostal, protože se s tím asi při návrhu kostry nepočítalo. Řazení se tak posunulo o kolečko výše a v řetězu je při stejné rychlosti a stejné kadenci šlapání menší síla a tím i menší opotřebení.Franta2776 píše: ↑pát dub 26, 2024 11:11 amDá se dát dopředu větší placka??Tím se posune používání na střed kazety a plošné síly na kazetu budou nižší.
15 kWp JJZ + 3x Tristar MPPT60 + Victron 150/100 + 48V LiFePO 850 Ah + UPS 8kW (MPP-Solar 8048 LC) + 4 x nabíječka 1,2 kW (DELTA) Start: 2012
-
- Příspěvky: 3399
- Registrován: pon úno 01, 2021 4:00 pm
Re: E-kolo
Já tu kadenci nepočítal, ale vysoká je když to není plynulé (přeřazuji)a nízká je když z toho bolí nohy(taky přehazuji). Já jel loni z Hodonína do Přerova nebo z Bumbálky přes Slovensko do Přerova bez problémů a 1/3 baterie mi ještě zbyla.kybos píše: ↑pát dub 26, 2024 11:19 amPokud jsi zvyklý šlapat s kadencí 120/minutu, pak ti takový převod asi vyhovuje. Já už na to nemám ani roky ani kondici. Šlapu s kadencí kolem 60/minutu a proto využívám těžší převody. Motor nevozím jako zbytečnou zátěž a využívám jej naplno. On toho Bafang 500 stejně moc nepředvede, za studena dá chvilku i 750 W, ale jak se ohřeje na provozní teplotu tak už to limituje na 500 W a v kopci po prvním kilometru, když se jede pomalu a nefouká vítr, aby měl chlazení, klesá výkon na 250W ať je nastaven jakýkoliv stupeň přípomoci.Franta2776 píše: ↑pát dub 26, 2024 10:58 amJsem se včera vrátil z kola dojezd do mírného kopce takto mám převod, jezdím připomoc EKO,přesně střed
18190Wp=13500Wp jihovýchod 27x500Wp, 4690Wpjihozápad Leapton 14x335Wp, cca 8000W 90ks vakuové trubice jihozápad, Lifepo4 17Sx260Ah, trakční gel 800Ah), Axpert Max 7200VA, Easun Isolar 5500VA,Multiplus 2 48/5000,MPPT 150/85
Pojízdná FV 200Wp=2x100Wp flexibilní+4x280Ah lifepo4+měnič 1500W
Pojízdná FV 200Wp=2x100Wp flexibilní+4x280Ah lifepo4+měnič 1500W
-
- Příspěvky: 3399
- Registrován: pon úno 01, 2021 4:00 pm
Re: E-kolo
Co to máš prosím Tě za ebike??kybos píše: ↑pát dub 26, 2024 11:24 amTo už jsem udělal. Z původních 38 zubů jsem šel na 46 zubů a víc už bych tam asi nedostal, protože se s tím asi při návrhu kostry nepočítalo. Řazení se tak posunulo o kolečko výše a v řetězu je při stejné rychlosti a stejné kadenci šlapání menší síla a tím i menší opotřebení.Franta2776 píše: ↑pát dub 26, 2024 11:11 amDá se dát dopředu větší placka??Tím se posune používání na střed kazety a plošné síly na kazetu budou nižší.
18190Wp=13500Wp jihovýchod 27x500Wp, 4690Wpjihozápad Leapton 14x335Wp, cca 8000W 90ks vakuové trubice jihozápad, Lifepo4 17Sx260Ah, trakční gel 800Ah), Axpert Max 7200VA, Easun Isolar 5500VA,Multiplus 2 48/5000,MPPT 150/85
Pojízdná FV 200Wp=2x100Wp flexibilní+4x280Ah lifepo4+měnič 1500W
Pojízdná FV 200Wp=2x100Wp flexibilní+4x280Ah lifepo4+měnič 1500W
-
- Příspěvky: 2786
- Registrován: sob zář 08, 2012 10:40 pm
- Lokalita: Šternberk
- Systémové napětí: 48V
- Výkon panelů [Wp]: 15000
- Kapacita baterie [kWh]: 40
- Bydliště: v údolí mezi kopci
Re: E-kolo
Crussis e-Cross 9.7-M
Já tak dlouhé trasy nejezdím. Většinou tak do 60 km. Baterka už pod 25% taky moc nedává a e-kolo je v tomto stavu schopno nahradit přípomocí tak jen zvýšenou hmotnost oproti horáku (33 kg oproti 13 kg).
Já tak dlouhé trasy nejezdím. Většinou tak do 60 km. Baterka už pod 25% taky moc nedává a e-kolo je v tomto stavu schopno nahradit přípomocí tak jen zvýšenou hmotnost oproti horáku (33 kg oproti 13 kg).
15 kWp JJZ + 3x Tristar MPPT60 + Victron 150/100 + 48V LiFePO 850 Ah + UPS 8kW (MPP-Solar 8048 LC) + 4 x nabíječka 1,2 kW (DELTA) Start: 2012
-
- Příspěvky: 3399
- Registrován: pon úno 01, 2021 4:00 pm
Re: E-kolo
To vypadá jako normální kolo. Vypnout nebo ubrat přípomoc a zvednout kadenci.To jsi,ale asi nechtěl slyšet:(((
18190Wp=13500Wp jihovýchod 27x500Wp, 4690Wpjihozápad Leapton 14x335Wp, cca 8000W 90ks vakuové trubice jihozápad, Lifepo4 17Sx260Ah, trakční gel 800Ah), Axpert Max 7200VA, Easun Isolar 5500VA,Multiplus 2 48/5000,MPPT 150/85
Pojízdná FV 200Wp=2x100Wp flexibilní+4x280Ah lifepo4+měnič 1500W
Pojízdná FV 200Wp=2x100Wp flexibilní+4x280Ah lifepo4+měnič 1500W
-
- Příspěvky: 3399
- Registrován: pon úno 01, 2021 4:00 pm
Re: E-kolo
Kybosi,když vezmu obvod tvého kola 223cm a převod 46/11 a kadenci 60.Vycházi mi ,že bys jel 56km/h.
To je divné.
To je divné.
18190Wp=13500Wp jihovýchod 27x500Wp, 4690Wpjihozápad Leapton 14x335Wp, cca 8000W 90ks vakuové trubice jihozápad, Lifepo4 17Sx260Ah, trakční gel 800Ah), Axpert Max 7200VA, Easun Isolar 5500VA,Multiplus 2 48/5000,MPPT 150/85
Pojízdná FV 200Wp=2x100Wp flexibilní+4x280Ah lifepo4+měnič 1500W
Pojízdná FV 200Wp=2x100Wp flexibilní+4x280Ah lifepo4+měnič 1500W
-
- Příspěvky: 2786
- Registrován: sob zář 08, 2012 10:40 pm
- Lokalita: Šternberk
- Systémové napětí: 48V
- Výkon panelů [Wp]: 15000
- Kapacita baterie [kWh]: 40
- Bydliště: v údolí mezi kopci
Re: E-kolo
Takovou rychlostí jezdím jen s kopce a bez šlapání. Na tohle je k dispozici pěkná interaktivní tabulka převodů
První varianta je originál, druhá po úpravě talíře na 46 zubů. Tady už to tak divně nevychází. Při kadenci 60 originál 28,5 km/h, po úpravě 34,5 km/h.
A když to spočítám ručně: pláště mám 29x2.0", tedy obvod je 2,28 m. 2,28/11*46*60*60/1000 = 34,3 km/h, což poměrně dobře koresponduje s uvedenou tabulkou.
První varianta je originál, druhá po úpravě talíře na 46 zubů. Tady už to tak divně nevychází. Při kadenci 60 originál 28,5 km/h, po úpravě 34,5 km/h.
A když to spočítám ručně: pláště mám 29x2.0", tedy obvod je 2,28 m. 2,28/11*46*60*60/1000 = 34,3 km/h, což poměrně dobře koresponduje s uvedenou tabulkou.
15 kWp JJZ + 3x Tristar MPPT60 + Victron 150/100 + 48V LiFePO 850 Ah + UPS 8kW (MPP-Solar 8048 LC) + 4 x nabíječka 1,2 kW (DELTA) Start: 2012
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 4 Odpovědi
- 1333 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Matess