Prikladam foto te totalne vymlacene baterky, podarilo se s ni po nabiti nekolikrat v poho nastartovat, jako ja bych rek, ze cajk... mela ale fakt o neco vic jak 3 volty, kdyz jsem ji vytahl z auta

P_20210714_202021.jpg
Ale drzi celkem solidni napeti. I pri vypnuti nabijeni. Necham to jeste bezet a uvidim rano ..
V podstate nize je takovy jakoby lehky naznak, jak se to chova. Ta cerna cara je proud z 375VA victronu, ktery napaji krom me spotreby, ktera se tam chova jako "offset", i tu nabijecku a je to tam videt, jak cykluje a ted jede trvale. Uz to baterku vlastne ted drzi v absorbci a pak mozna prejde do floatu

Poslechem ted bubla. Nepodarilo se mi v te rychlosti zalogovat vsechny hodnoty. Jen tedy odhadem podle odberu z 375VA victrona. Mimochodem oziveno tedy ciste ze slunce... To se ceni.. I kdyz pravda behem te jizdy to byl chvilku benzin. hm .. tak nic

Cca 15:20 jsem ji dal do auta, coz je ta dira kde se nedobiji a victron si oddechl, a nekolikrat se startovalo a jelo nakoupit do mesta, pricemz startovani probihalo za mensi cas nez 20 minut, coz je dle mych informaci dobra doba na dobiti baterky po startovani. V poho to zvladla. Pak znovu vytahnout a na nabijecku... Coz je v grafu taky jaksi videt jako odber. Tedy stale ji to krmi. Dle ampermetru na nabijecce ji to krmi 2A stale pomalu se snizujicim a drzi ji to na 15V +- autobus, nejaky drobny.
fvlog_fvlog_victron_2d_1000x600.png
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.