Fórum | MyPower.CZ | Obnovitelné zdroje energie - energetická soběstačnost | Poslední návštěva: stř čer 07, 2023 4:46 pm
jose píše:Kdyby se mírně přidalo na ceně, určitě by se dal najít nějaký ojetý Mitsubishi iMiev/Peugeot iOn/Citroen C-Zero v Německu.
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/detai ... =209604686
nebo dražší u nás:
http://search.yauto.cz/cena-a/?s_k=1&s_f=4
jose píše:Ten odkaz se týká ztráty kapacity v Americe, zejména v jižních státech, Texasu, Kalifornii, Floridě. Jejich teploty se s našimi nedají srovnávat, u nás ty baterie musí vydržet déle. V novějších autech už Nissan montuje upravenou baterku, která je proti těmto vyšším teplotám odolná.
dracekvo píše:Sem na tom stejně. Dojíždím deně 50km i když né po dálnici a ani tak se mi elektromobil nezaplatil. Kdybych schánel něco do 50 tis. Tak hledám fábii na LPG 50kW tj osmiventilovej motor. Nafta se zdá výhodná jen do tý doby, než si začne řikat o údržbu. U benzíňáku se mění jen svíčky a olej. Občas u LPG repase reduktoru a jednou za 10 let nádrž.
Pro elektromobily ještě nedošel čas. Je potřeba zlevnit baterie alespoň na 1/3 ceny. Pak by to už šlo.
brumlaj píše:Správně by to mělo být tak, že v DE platíš cenu bez MWST(tamní DPH) a na hranicích DE/ČR Tě celníci zkásnou s naší DPH. No a pokud jsi plátce, tak požádáš FÚ o vratku toho co Ti na "hranicích" uzmuli.
mobilik píše:Pri kupe auta zo zahranicia co viem tak cena je uz z DPH. A plati v celej EU. Plus ked pride aspon u nas na Slovensko sa plati dan za kubaturu ak to je starsie auto a rozne serepecitly k tomu.
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků