Poloostrov do 4KWp /2015
Porada před realizací, doporučení, rady, nápady týkající se plánovaných ostrovních nebo poloostrovních systémů, projektování, zkušenosti, schémata, vhodné komponenty
-
- Příspěvky: 7659
- Registrován: sob črc 19, 2014 8:56 pm
- Lokalita: severně od Brna
- Systémové napětí: 48V
- Výkon panelů [Wp]: 8kWp
- Kapacita baterie [kWh]: 12kWh
- Chci prodávat energii: NE
- Chci/Mám dotaci: NE
Re: Poloostrov do 4KWp /2015
nemám to na koruny, ale pro moje podmínky mi to přijde řekněme jako zvýšení na úrovni meziroční inflace, tj nic zvláštního se zatím neděje...
ostrov skoro 8kWp neustále ve stádiu zrodu: smartshunt(ex WBJR), MPPT150/45, MPPT 250/100(ex midnitesolar 150 clasic lite), 16S a různě P cca 340Ah Winston, MP II 5000,( ex Powerjack 8kW, ex samodomo cca 4kW). 48V DC rozvody a spotřebiče.
-
- Příspěvky: 3409
- Registrován: ned led 12, 2014 7:41 pm
- Lokalita: Hlučín
- Bydliště: Hlučín
Re: Poloostrov do 4KWp /2015
Včera vyjímečný prosincový den s nabitím baterky na 100% SOC ,výroba střechy JZ za prosinec :
16kWp/JZ-50°/20xChaori 230 ,JV-90°/8xLeapton 650 + <JZ-90° /15xJAsolar / Mono 385, regl Midnite Classic 150<89A> , 1x EASUN <80A> a 1x EASUN <100A>,baterka 17s 54.4VDC LFP4/784Ah<uloží 42kWh>,měnič XTH 8000-48V špičkově 21kW
-
- Příspěvky: 3409
- Registrován: ned led 12, 2014 7:41 pm
- Lokalita: Hlučín
- Bydliště: Hlučín
Re: Poloostrov do 4KWp /2015
Tak máme tu konec roku, kdy za měničem svítí čistých 46.49MWh ,takže prosinec vzal 285kWh z FVE a 18kWh z DS. Celkově jsem letos spotřeboval 8.87MWh z FVE a 191kWh z DS. Panely na JZ střeše opět bez poklesu výkonu, letos mají maximálku 5448 W,podrobná výroba v příloze 12_2023.ods.Nejhorší měsíc celkově byl listopad a leden. Z FVE jsem uplatnil za osm celých sezón v domě 48.09MWh ,když připočtu počáteční pálení přebytků ještě přez DC a to 1.6MWh.
361 520Kč jsou celkové náklady i s omyly dokupem a prodejem věcí z ní do teď.KWh tedy vychází na 7.52Kč z FVE .Poslední cena za kWh z DS byla teď v prosinci 13.96Kč .
Tak spoustu slunce do dalšího roku 2024 a bezproblémový chod Vašich FVE přeji .
361 520Kč jsou celkové náklady i s omyly dokupem a prodejem věcí z ní do teď.KWh tedy vychází na 7.52Kč z FVE .Poslední cena za kWh z DS byla teď v prosinci 13.96Kč .
Tak spoustu slunce do dalšího roku 2024 a bezproblémový chod Vašich FVE přeji .
16kWp/JZ-50°/20xChaori 230 ,JV-90°/8xLeapton 650 + <JZ-90° /15xJAsolar / Mono 385, regl Midnite Classic 150<89A> , 1x EASUN <80A> a 1x EASUN <100A>,baterka 17s 54.4VDC LFP4/784Ah<uloží 42kWh>,měnič XTH 8000-48V špičkově 21kW
-
- Příspěvky: 3409
- Registrován: ned led 12, 2014 7:41 pm
- Lokalita: Hlučín
- Bydliště: Hlučín
Re: Poloostrov do 4KWp /2015
Jaj,tak jsem se spletl v odpočtu u spotřeby z DS,za prosinec tam je 111kWh a celkově tedy za rok 284kWh:
16kWp/JZ-50°/20xChaori 230 ,JV-90°/8xLeapton 650 + <JZ-90° /15xJAsolar / Mono 385, regl Midnite Classic 150<89A> , 1x EASUN <80A> a 1x EASUN <100A>,baterka 17s 54.4VDC LFP4/784Ah<uloží 42kWh>,měnič XTH 8000-48V špičkově 21kW
-
- Příspěvky: 3409
- Registrován: ned led 12, 2014 7:41 pm
- Lokalita: Hlučín
- Bydliště: Hlučín
Re: Poloostrov do 4KWp /2015
Tak první měsíc roku 2024 mám za sebou za měničem svítí 46.82 MWh,za leden tedy bylo spotřebováno v domu 330kWh z FVE a 83kWh z DS.Výroba JZ střechy:
16kWp/JZ-50°/20xChaori 230 ,JV-90°/8xLeapton 650 + <JZ-90° /15xJAsolar / Mono 385, regl Midnite Classic 150<89A> , 1x EASUN <80A> a 1x EASUN <100A>,baterka 17s 54.4VDC LFP4/784Ah<uloží 42kWh>,měnič XTH 8000-48V špičkově 21kW
-
- Příspěvky: 3409
- Registrován: ned led 12, 2014 7:41 pm
- Lokalita: Hlučín
- Bydliště: Hlučín
Re: Poloostrov do 4KWp /2015
Celkem z FVE 47 260kWh .Únor spotřebováno z FVE 440kWh+93kWh z DS ,byla celkem tma . Pořídil jsem si další vytěžovač v podobě EV
16kWp/JZ-50°/20xChaori 230 ,JV-90°/8xLeapton 650 + <JZ-90° /15xJAsolar / Mono 385, regl Midnite Classic 150<89A> , 1x EASUN <80A> a 1x EASUN <100A>,baterka 17s 54.4VDC LFP4/784Ah<uloží 42kWh>,měnič XTH 8000-48V špičkově 21kW
-
- Příspěvky: 3409
- Registrován: ned led 12, 2014 7:41 pm
- Lokalita: Hlučín
- Bydliště: Hlučín
Re: Poloostrov do 4KWp /2015
Žití s FVE už osádka zase bere jako samozřejmost a začli mi tady pěkně zatěžovat měnič a to tak ,že se poprvé vypl na přetížení a to za celou dobu několikaletého provozu,banda jedna.Samozřejmě jen restart a do pár sekund zase naběhl.Taky mám za sebou první svévolnou poruchu na odpojovači baterka>regl(5kW) ,normálně jsem jaksi zapoměl po výměně dvou reglů makesky za ten jeden 5kW na to,že združení do jednoho odpojovače mělo být podpořeno výměnou keramické pojistky 63A za silnější 80-100A. Nyní, kdy ta fasáda dává plný výkon po ránu 74-78A ,tak se jedna pojistka v odpojovači začla hřát tak,že roztavila celé tělo a pomalu sjíždělo uchycení s ní i s přípoji gravitačně dolů tělem odpojovače. Naštěstí jsem byl doma a ucítil pach plastu a hned to našel.Nyní překopáno a dobrá rady zní,běžte si překontrolovat při plném výkonu kabeláže a jištění,jestli někde není teplo víc ,než je zdrávo. Jinak se nyní parádně přitápí klimami,vytěžuje do AN , nabíjí EV a s UV lampami v jezírku drží křišťálová voda . Jen ten leden/únor a půlka března stála za houby,pořád temno u nás.
Výroba JZ střechy:
Výroba JZ střechy:
16kWp/JZ-50°/20xChaori 230 ,JV-90°/8xLeapton 650 + <JZ-90° /15xJAsolar / Mono 385, regl Midnite Classic 150<89A> , 1x EASUN <80A> a 1x EASUN <100A>,baterka 17s 54.4VDC LFP4/784Ah<uloží 42kWh>,měnič XTH 8000-48V špičkově 21kW
-
- Příspěvky: 360
- Registrován: ned čer 20, 2021 10:09 am
- Lokalita: Śenkvice
- Systémové napětí: 48V
- Výkon panelů [Wp]: 16100
- Kapacita baterie [kWh]: 28
- Chci prodávat energii: NE
- Chci/Mám dotaci: NE
- Bydliště: Šenkvice - Slovensko
Re: Poloostrov do 4KWp /2015
Tak to vidím na ďalšie rozširovanie FVE
spolu 16,1kWp - JVV 2,2kWp sklon 45°, JJZ 4,9kWp sklon 55°, JJZ 4,4kWp sklon 24°, bifaciálna pergola 4,6 kWp 9°
Victron Easysolar 5000/48V + Epever Ipower plus 5000/48V iba na vyťažovanie TUV, ÚK, bazén + ďalší 5kW Ipower záloha a príprava na nabíjanie elektromobilu.
Victron Bluesolar MPPT 150/35, 2x Smartsolar 250/85. Lifepo4 48V/560Ah cca 28kWh -16x 320Ah LiitoKala ( reálna kapacita 283 - 294Ah) + 16x 280Ah Eve spolu na Victron Smartshunte.
Victron Easysolar 5000/48V + Epever Ipower plus 5000/48V iba na vyťažovanie TUV, ÚK, bazén + ďalší 5kW Ipower záloha a príprava na nabíjanie elektromobilu.
Victron Bluesolar MPPT 150/35, 2x Smartsolar 250/85. Lifepo4 48V/560Ah cca 28kWh -16x 320Ah LiitoKala ( reálna kapacita 283 - 294Ah) + 16x 280Ah Eve spolu na Victron Smartshunte.
-
- Příspěvky: 3409
- Registrován: ned led 12, 2014 7:41 pm
- Lokalita: Hlučín
- Bydliště: Hlučín
Re: Poloostrov do 4KWp /2015
48MWh za měničem a za březen tedy FVE dodala do domu 740kWh a z DS šlo 79kWh čistých.
16kWp/JZ-50°/20xChaori 230 ,JV-90°/8xLeapton 650 + <JZ-90° /15xJAsolar / Mono 385, regl Midnite Classic 150<89A> , 1x EASUN <80A> a 1x EASUN <100A>,baterka 17s 54.4VDC LFP4/784Ah<uloží 42kWh>,měnič XTH 8000-48V špičkově 21kW
-
- Příspěvky: 3409
- Registrován: ned led 12, 2014 7:41 pm
- Lokalita: Hlučín
- Bydliště: Hlučín
Re: Poloostrov do 4KWp /2015
Celkově 49MWh za měničem ,v měsíci dubnu bylo v domě spotřebováno 1000kWh a z DS šlo 8kWh(čtyři dny tmy ). Zbyla spousta dřeva(30%) za topné období 23/24 ,díky teplému průběhu zimy,hodně se dalo vypomoct klimatizacemi poslední dva měsíce . Docela hustý spotřebič je EV ,s kterým mám najeto přes 3200km a jen jednou jsem šel zkusit dobíjet na superchargru ze zvědavosti na čas,průběh a kvůli aktivaci účtu a to za 380Kč,to je zatím jediný náklad na tuto ujetou vzdálenost.Průměrnou spotřeba při podílu 50/50%(dálnice/zbytek) je 15.5kWh/100km ,s 2t SUV čtyřkolkou 378kW/500Nm super výsledek.Navíc v takovém PL jsou nabíječky stále zdarma u každého kauflandu,či lídlu,sice s omezeným výkonem 19kW,ale je to fajn když máš přez 100km po nákupu v autě,aniž bys musel na to čekat.Sem tam jsou tam i free nabíječky 24hod/7dnů s větším výkonem,jak kde.Nyní nás zase čeká období velké výroby energie z našich FVE,takže do listopadu rutina. Panely na střeše momentálně dosahují výkonových maxim,tento týden tam bylo i 5316W z 4.6kWp,tudíž opět bez známek poklesu výkonu.
16kWp/JZ-50°/20xChaori 230 ,JV-90°/8xLeapton 650 + <JZ-90° /15xJAsolar / Mono 385, regl Midnite Classic 150<89A> , 1x EASUN <80A> a 1x EASUN <100A>,baterka 17s 54.4VDC LFP4/784Ah<uloží 42kWh>,měnič XTH 8000-48V špičkově 21kW
-
- Příspěvky: 766
- Registrován: ned lis 13, 2011 5:52 pm
- Bydliště: SK
Re: Poloostrov do 4KWp /2015
Ahojmarko250 píše: ↑úte dub 30, 2024 7:36 pmCelkově 49MWh za měničem ,v měsíci dubnu bylo v domě spotřebováno 1000kWh a z DS šlo 8kWh(čtyři dny tmy ). Zbyla spousta dřeva(30%) za topné období 23/24 ,díky teplému průběhu zimy,hodně se dalo vypomoct klimatizacemi poslední dva měsíce . Docela hustý spotřebič je EV ,s kterým mám najeto přes 3200km a jen jednou jsem šel zkusit dobíjet na superchargru ze zvědavosti na čas,průběh a kvůli aktivaci účtu a to za 380Kč,to je zatím jediný náklad na tuto ujetou vzdálenost.Průměrnou spotřeba při podílu 50/50%(dálnice/zbytek) je 15.5kWh/100km ,s 2t SUV čtyřkolkou 378kW/500Nm super výsledek.Navíc v takovém PL jsou nabíječky stále zdarma u každého kauflandu,či lídlu,sice s omezeným výkonem 19kW,ale je to fajn když máš přez 100km po nákupu v autě,aniž bys musel na to čekat.Sem tam jsou tam i free nabíječky 24hod/7dnů s větším výkonem,jak kde.Nyní nás zase čeká období velké výroby energie z našich FVE,takže do listopadu rutina. Panely na střeše momentálně dosahují výkonových maxim,tento týden tam bylo i 5316W z 4.6kWp,tudíž opět bez známek poklesu výkonu.
fve.png
Ako nabijas EV doma? 1 faza ? Na e-golf mi to staci. Planujem dalsi presne takyto EV vytazovak a tam je ulozisko vetsie.
-
- Příspěvky: 3409
- Registrován: ned led 12, 2014 7:41 pm
- Lokalita: Hlučín
- Bydliště: Hlučín
Re: Poloostrov do 4KWp /2015
Ano klasicky přijedu, strčím to do zásuvky 230VAC/3kW max a jdu pryč.Pokud chci vyšší výkon ,tak jsem si koupil 3f 32A nabíječku https://www.kaufland.cz/product/4840074 ... n=customer ,která se chová v 3f zásuvce 400VAC kde vede jen 1f z FVE tak,že pustí z ní jen jednu fázi nastaveným výkonem na nabíječce do auta.Je to limitované samozřejmě jističem na té 3f zásuvce,takže to člověk musí rozumně nastavit buď na nabíječce,nebo v autě.
16kWp/JZ-50°/20xChaori 230 ,JV-90°/8xLeapton 650 + <JZ-90° /15xJAsolar / Mono 385, regl Midnite Classic 150<89A> , 1x EASUN <80A> a 1x EASUN <100A>,baterka 17s 54.4VDC LFP4/784Ah<uloží 42kWh>,měnič XTH 8000-48V špičkově 21kW
-
- Příspěvky: 766
- Registrován: ned lis 13, 2011 5:52 pm
- Bydliště: SK
Re: Poloostrov do 4KWp /2015
Mám niečo za podobné peniaze ale rovno z 230V.marko250 píše: ↑ned kvě 05, 2024 10:21 pmAno klasicky přijedu, strčím to do zásuvky 230VAC/3kW max a jdu pryč.Pokud chci vyšší výkon ,tak jsem si koupil 3f 32A nabíječku https://www.kaufland.cz/product/4840074 ... n=customer ,která se chová v 3f zásuvce 400VAC kde vede jen 1f z FVE tak,že pustí z ní jen jednu fázi nastaveným výkonem na nabíječce do auta.Je to limitované samozřejmě jističem na té 3f zásuvce,takže to člověk musí rozumně nastavit buď na nabíječce,nebo v autě.
Ešte dotaz.U bateriových uložišť sa často riešia mikrocykly.
Riešiš mikrocykly u EV baterky,alebo vypínaš rekuperaci napr. cez S3XY?
-
- Příspěvky: 3280
- Registrován: pon úno 01, 2021 4:00 pm
Re: Poloostrov do 4KWp /2015
Já si teď objednal toto:
https://www.kaufland.cz/product/4668749 ... 6362076207
Doufám ,že to nejsou vyhozený peníze.
https://www.kaufland.cz/product/4668749 ... 6362076207
Doufám ,že to nejsou vyhozený peníze.
18190Wp=13500Wp jihovýchod 27x500Wp, 4690Wpjihozápad Leapton 14x335Wp, cca 8000W 90ks vakuové trubice jihozápad, Lifepo4 17Sx260Ah, trakční gel 800Ah), Axpert Max 7200VA, Easun Isolar 5500VA,Multiplus 2 48/5000,MPPT 150/85
Pojízdná FV 200Wp=2x100Wp flexibilní+4x280Ah lifepo4+měnič 1500W
Pojízdná FV 200Wp=2x100Wp flexibilní+4x280Ah lifepo4+měnič 1500W
-
- Příspěvky: 862
- Registrován: stř říj 02, 2013 8:57 am
Re: Poloostrov do 4KWp /2015
Ten popis nějak nesedí 32A to nebude 1 fáze.
-
- Příspěvky: 1315
- Registrován: čtv led 15, 2015 1:37 pm
Re: Poloostrov do 4KWp /2015
Ten odkaz,z kauflandu co uvedl Franta 2776 , je opravdu jedna fáze 32A je max. proud, pokud Váš hlavní jistič je náležitě dimenzovaný
Níže uvádím parametry i pro jaké auta je určena
Model: 32A
Maximální nabíjecí výkon: 7 kW
Norma: IEC 62196-1 2014, IEC 62196-2 2014, IEC 61851-1 2017 IEC 62752 2016
Jmenovité napětí: 230V AC
Jmenovitý proud: 32A
Pracovní frekvence: 50Hz
Izolační odpor: >10MΩ
Stupeň ochrany: IP67, konektor vozidla IP54
Kontaktní odpor: ≤0,5mΩ
Síla upnutí a uvolnění zástrčky: ≤100N
Rozsah provozních teplot: -40°C~+50°C
Provozní vlhkost: 5 % (95 RH)
Hmotnost: cca 2,82 kg
Zásuvka 230V : napájení, 3 pin
Nabíjecí zásuvka: Typ 2
Vhodné pro :
Audi - E-tron / A3 E-tron / Q7 E-tron
BMW - 330e / 530e / 740e / i3 / i8 / X5 xDrive40e
Hyundai - IONIQ Electric / KONA Electric
Jaguar - I Pace
Kia - e-Niro / e-Soul / Niro PHEV / Optima PHEV
Mercedes - B250e Electric / C350e PHEV / GLE 500e PHEV / S500 Sedan PHEV
Mini-Countryman PHEV
Nissan-LEAF
Renault - ZOE
Smart - EQ pro čtyři / fortwo
Tesla - Model 3 / Model S / Model X
Toyota - Prius Plug-In Hybrid
Volkswagen - e-Golf / e-Up / Golf GTE
Volvo - S90 PHEV / V60 PHEV / V90 PHEV / XC60 PHEV / XC90 PHEV
Níže uvádím parametry i pro jaké auta je určena
Model: 32A
Maximální nabíjecí výkon: 7 kW
Norma: IEC 62196-1 2014, IEC 62196-2 2014, IEC 61851-1 2017 IEC 62752 2016
Jmenovité napětí: 230V AC
Jmenovitý proud: 32A
Pracovní frekvence: 50Hz
Izolační odpor: >10MΩ
Stupeň ochrany: IP67, konektor vozidla IP54
Kontaktní odpor: ≤0,5mΩ
Síla upnutí a uvolnění zástrčky: ≤100N
Rozsah provozních teplot: -40°C~+50°C
Provozní vlhkost: 5 % (95 RH)
Hmotnost: cca 2,82 kg
Zásuvka 230V : napájení, 3 pin
Nabíjecí zásuvka: Typ 2
Vhodné pro :
Audi - E-tron / A3 E-tron / Q7 E-tron
BMW - 330e / 530e / 740e / i3 / i8 / X5 xDrive40e
Hyundai - IONIQ Electric / KONA Electric
Jaguar - I Pace
Kia - e-Niro / e-Soul / Niro PHEV / Optima PHEV
Mercedes - B250e Electric / C350e PHEV / GLE 500e PHEV / S500 Sedan PHEV
Mini-Countryman PHEV
Nissan-LEAF
Renault - ZOE
Smart - EQ pro čtyři / fortwo
Tesla - Model 3 / Model S / Model X
Toyota - Prius Plug-In Hybrid
Volkswagen - e-Golf / e-Up / Golf GTE
Volvo - S90 PHEV / V60 PHEV / V90 PHEV / XC60 PHEV / XC90 PHEV
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Dotace NE, 6,9kWp ,reg.Harmonie Ver.1, 60A,aku 4kWh LTO,BMS Sokol 400E,řízení Leonardo, LF a HF měnič vlastní Ver.1 a Ver.2, LF Modrá trojka 3kVA,modul HIS,ohřev vody Malibu L.A.3kW,Ver.1
Příprava instalace panel 18kWp,reg.Harmonie12kW Ver.4,měnič AC-DC-AC 1f PECKA 22kW,BMS Sokol 400E řízení Leonardo 360V, modul HIS, DC modul AFDD,modul chytré řízení,Aku 360V, ohřev vody Malibu L.A.3kW,Ver.4
Dotace NE, 6,9kWp ,reg.Harmonie Ver.1, 60A,aku 4kWh LTO,BMS Sokol 400E,řízení Leonardo, LF a HF měnič vlastní Ver.1 a Ver.2, LF Modrá trojka 3kVA,modul HIS,ohřev vody Malibu L.A.3kW,Ver.1
Příprava instalace panel 18kWp,reg.Harmonie12kW Ver.4,měnič AC-DC-AC 1f PECKA 22kW,BMS Sokol 400E řízení Leonardo 360V, modul HIS, DC modul AFDD,modul chytré řízení,Aku 360V, ohřev vody Malibu L.A.3kW,Ver.4
-
- Příspěvky: 2601
- Registrován: stř úno 02, 2022 10:30 am
- Lokalita: okolí Mělníka
- Systémové napětí: 48V
- Výkon panelů [Wp]: 13000
- Kapacita baterie [kWh]: 15
Re: Poloostrov do 4KWp /2015
Většina těch aut ze seznamu ale neumí 32A na fázi. Ale wallbox fungovat bude.kyocera píše: ↑pát kvě 10, 2024 2:29 amTen odkaz,z kauflandu co uvedl Franta 2776 , je opravdu jedna fáze 32A je max. proud, pokud Váš hlavní jistič je náležitě dimenzovaný
Níže uvádím parametry i pro jaké auta je určena
Model: 32A
Maximální nabíjecí výkon: 7 kW
Norma: IEC 62196-1 2014, IEC 62196-2 2014, IEC 61851-1 2017 IEC 62752 2016
Jmenovité napětí: 230V AC
Jmenovitý proud: 32A
Pracovní frekvence: 50Hz
Izolační odpor: >10MΩ
Stupeň ochrany: IP67, konektor vozidla IP54
Kontaktní odpor: ≤0,5mΩ
Síla upnutí a uvolnění zástrčky: ≤100N
Rozsah provozních teplot: -40°C~+50°C
Provozní vlhkost: 5 % (95 RH)
Hmotnost: cca 2,82 kg
Zásuvka 230V : napájení, 3 pin
Nabíjecí zásuvka: Typ 2
Vhodné pro :
Audi - E-tron / A3 E-tron / Q7 E-tron
BMW - 330e / 530e / 740e / i3 / i8 / X5 xDrive40e
Hyundai - IONIQ Electric / KONA Electric
Jaguar - I Pace
Kia - e-Niro / e-Soul / Niro PHEV / Optima PHEV
Mercedes - B250e Electric / C350e PHEV / GLE 500e PHEV / S500 Sedan PHEV
Mini-Countryman PHEV
Nissan-LEAF
Renault - ZOE
Smart - EQ pro čtyři / fortwo
Tesla - Model 3 / Model S / Model X
Toyota - Prius Plug-In Hybrid
Volkswagen - e-Golf / e-Up / Golf GTE
Volvo - S90 PHEV / V60 PHEV / V90 PHEV / XC60 PHEV / XC90 PHEV
-
- Příspěvky: 1315
- Registrován: čtv led 15, 2015 1:37 pm
Re: Poloostrov do 4KWp /2015
Proto ta nabiječka má možnost nastavení proudu a tím je univerzální i pro ty auta, které
neumí 32A , tedy 7kW na jednu fázi.A nabiječku je možné použít pro seznam aut výše uvedených.
neumí 32A , tedy 7kW na jednu fázi.A nabiječku je možné použít pro seznam aut výše uvedených.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Dotace NE, 6,9kWp ,reg.Harmonie Ver.1, 60A,aku 4kWh LTO,BMS Sokol 400E,řízení Leonardo, LF a HF měnič vlastní Ver.1 a Ver.2, LF Modrá trojka 3kVA,modul HIS,ohřev vody Malibu L.A.3kW,Ver.1
Příprava instalace panel 18kWp,reg.Harmonie12kW Ver.4,měnič AC-DC-AC 1f PECKA 22kW,BMS Sokol 400E řízení Leonardo 360V, modul HIS, DC modul AFDD,modul chytré řízení,Aku 360V, ohřev vody Malibu L.A.3kW,Ver.4
Dotace NE, 6,9kWp ,reg.Harmonie Ver.1, 60A,aku 4kWh LTO,BMS Sokol 400E,řízení Leonardo, LF a HF měnič vlastní Ver.1 a Ver.2, LF Modrá trojka 3kVA,modul HIS,ohřev vody Malibu L.A.3kW,Ver.1
Příprava instalace panel 18kWp,reg.Harmonie12kW Ver.4,měnič AC-DC-AC 1f PECKA 22kW,BMS Sokol 400E řízení Leonardo 360V, modul HIS, DC modul AFDD,modul chytré řízení,Aku 360V, ohřev vody Malibu L.A.3kW,Ver.4
-
- Příspěvky: 862
- Registrován: stř říj 02, 2013 8:57 am
Re: Poloostrov do 4KWp /2015
Trochu pokukuji po e-Golfu a někde se psalo že 7 kW je na 2 fáze. Budu mít 2x King tak že na jedné fázi není problém 32A . Hlavní jistič je jen 3x25A tam by potom šlo nabíjet 11kW.
-
- Příspěvky: 2601
- Registrován: stř úno 02, 2022 10:30 am
- Lokalita: okolí Mělníka
- Systémové napětí: 48V
- Výkon panelů [Wp]: 13000
- Kapacita baterie [kWh]: 15
Re: Poloostrov do 4KWp /2015
Jo egolf má 2 fáze a na každé 16A. Třeba já to stejně jedu na 2*6A abych se vešel do výkonu svých měničů.
A jinak, pokud nemam primo auto, co ma 1x 32A tak mi prijde blbost takovou nabijecku kupovat. Vzal bych si normalne 3x16 nebo 3x32. Spis 3x16 kvuli sile kabelu. Porad takove nabijecce muzu podle me dat jen jednu fazi a melo by to nabijet jednofazove a kdyz budu potrebovat rychle, pripnu dalsi dve.
A jinak, pokud nemam primo auto, co ma 1x 32A tak mi prijde blbost takovou nabijecku kupovat. Vzal bych si normalne 3x16 nebo 3x32. Spis 3x16 kvuli sile kabelu. Porad takove nabijecce muzu podle me dat jen jednu fazi a melo by to nabijet jednofazove a kdyz budu potrebovat rychle, pripnu dalsi dve.
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 0 Odpovědi
- 828 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od mobilik
-
- 37 Odpovědi
- 2907 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Dolfinho
-
- 1 Odpovědi
- 681 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od mobilik
-
- 22 Odpovědi
- 4419 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od mobilik
-
-
Zatmění slunce 20.3.2015, 9:37 - 11:58
od mypower.cz » » v Soběstačnost
Zatmění slunce 20.3.2015, 9:37 - 11:58
- 40 Odpovědi
- 7414 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od mobilik
-