Žvanírna 2
Nezařaditelné
-
- Příspěvky: 2701
- Registrován: stř úno 02, 2022 10:30 am
- Lokalita: okolí Mělníka
- Systémové napětí: 48V
- Výkon panelů [Wp]: 13000
- Kapacita baterie [kWh]: 15
Re: Začátek konce elektromobility?
nasel jsem co mi sdilel kamarad. Ted byl teslou ve 4 lidech na slovensku. Nic tim nechci naznacovat, jen realna cisla. Odkaz na teslifi sem davat bez svoleni nechci
Je to statistika za nekolik dni, cesta tam, cesta zpatky, nejake pojizdky
Total Kilometers 916.12
Rated Kilometers Used 1,362.58
Efficiency 67.23 %
Time Driven 9 Hours 13 Minutes
kWh Used 192.29 kWh
Wh/km 210 Wh
Cost $ 24.05
4 Charges
kWh Added 169.23 kWh
Cost $ 1,319.60
Time Charging 1 Hours 54 Minutes
Nejdelsi useky pak maj takovehle staty
Avg 101 km/h
Max 163 km/h
Avg 116 km/h
Max 163 km/h
Avg 125 km/h
Max 167 km/h
Je to statistika za nekolik dni, cesta tam, cesta zpatky, nejake pojizdky
Total Kilometers 916.12
Rated Kilometers Used 1,362.58
Efficiency 67.23 %
Time Driven 9 Hours 13 Minutes
kWh Used 192.29 kWh
Wh/km 210 Wh
Cost $ 24.05
4 Charges
kWh Added 169.23 kWh
Cost $ 1,319.60
Time Charging 1 Hours 54 Minutes
Nejdelsi useky pak maj takovehle staty
Avg 101 km/h
Max 163 km/h
Avg 116 km/h
Max 163 km/h
Avg 125 km/h
Max 167 km/h
-
- Příspěvky: 2244
- Registrován: sob pro 21, 2013 6:58 pm
Re: Začátek konce elektromobility?
Udělat 125km/h průměr, znamená to vymazat před nájezdem na dálnici a pak to vyčíst. Když pojedeš normální kombinaci a klidně to na dálnici pustíš na těch jeho 160, stejně průměr 70 neprekrocíš. Před odjezdem Praha-Ostrava jsem to pro zajímavost několikrát zkoušel, když jsem si hrál se spotřebou. A to mi na těch 400km vychází asi 25 město a okreska.
V nejlepším případě bys nesměl zastavit ani na čůrání.
V nejlepším případě bys nesměl zastavit ani na čůrání.
Isolar 5kW (Axpert klon), LiFePo4 202Ah Lishen 18s.Nyní v přestavbě P106 Electric z projektu LiFePo4 na LiIon 100Ah.
-
- Příspěvky: 3503
- Registrován: pon úno 01, 2021 4:00 pm
Re: Začátek konce elektromobility?
To Číňanů funguje výborně.
Na 400V výborné.
Na 400V výborné.
18190Wp=13500Wp jihovýchod 27x500Wp, 4690Wpjihozápad Leapton 14x335Wp, cca 8000W 90ks vakuové trubice jihozápad, Lifepo4 17Sx260Ah, trakční gel 800Ah), Axpert Max 7200VA, Easun Isolar 5500VA,Multiplus 2 48/5000,MPPT 150/85
Pojízdná FV 200Wp=2x100Wp flexibilní+4x280Ah lifepo4+měnič 1500W
Pojízdná FV 200Wp=2x100Wp flexibilní+4x280Ah lifepo4+měnič 1500W
-
- Příspěvky: 2701
- Registrován: stř úno 02, 2022 10:30 am
- Lokalita: okolí Mělníka
- Systémové napětí: 48V
- Výkon panelů [Wp]: 13000
- Kapacita baterie [kWh]: 15
Re: Začátek konce elektromobility?
To tak dělá to teslifi. Rozseka cestu podle zastávek. Nic ručně nedělá. Všechny ty úseky byly 100km+fugas píše: ↑pát dub 05, 2024 4:21 pmUdělat 125km/h průměr, znamená to vymazat před nájezdem na dálnici a pak to vyčíst. Když pojedeš normální kombinaci a klidně to na dálnici pustíš na těch jeho 160, stejně průměr 70 neprekrocíš. Před odjezdem Praha-Ostrava jsem to pro zajímavost několikrát zkoušel, když jsem si hrál se spotřebou. A to mi na těch 400km vychází asi 25 město a okreska.
V nejlepším případě bys nesměl zastavit ani na čůrání.
Zeptám se jestli to můžu zveřejnit. Pokud to teda někoho zajímá
-
- Příspěvky: 3503
- Registrován: pon úno 01, 2021 4:00 pm
Re: Začátek konce elektromobility?
To by se nabijelo,kdyby jsme měli chytré elektroměry a byli na spotu.V sobotu v by si důchodci nabili na celý týden.Kapacita sítě je volná není poptávka:))
18190Wp=13500Wp jihovýchod 27x500Wp, 4690Wpjihozápad Leapton 14x335Wp, cca 8000W 90ks vakuové trubice jihozápad, Lifepo4 17Sx260Ah, trakční gel 800Ah), Axpert Max 7200VA, Easun Isolar 5500VA,Multiplus 2 48/5000,MPPT 150/85
Pojízdná FV 200Wp=2x100Wp flexibilní+4x280Ah lifepo4+měnič 1500W
Pojízdná FV 200Wp=2x100Wp flexibilní+4x280Ah lifepo4+měnič 1500W
-
- Příspěvky: 4043
- Registrován: úte dub 23, 2013 10:21 am
- Lokalita: Kousek od Lysé nad Labem
- Systémové napětí: 48V
- Výkon panelů [Wp]: 46000
- Kapacita baterie [kWh]: 40
- Chci prodávat energii: NE
- Chci/Mám dotaci: NE
- Bydliště: Kousek od Lysé nad Labem
Re: Začátek konce elektromobility?
Bohužel kdyby byly rozšířené chytré elektroměry, tak by ceny nešly do záporna, protože by byl větší odběr od těch, kteří by si dobíjeli baterie.
_______________________________________________________________________
43 kWp, LiFePO4 62 kWh,
EPSolar 60 A/150 V ET6415N + 3x Isolar SM II (5 kW, 450 V, 80 A) + Axpert PIP 5048MS
43 kWp, LiFePO4 62 kWh,
EPSolar 60 A/150 V ET6415N + 3x Isolar SM II (5 kW, 450 V, 80 A) + Axpert PIP 5048MS
-
- Příspěvky: 3503
- Registrován: pon úno 01, 2021 4:00 pm
Re: Začátek konce elektromobility?
Jj to máš pravdu,vyrovnala by se odběrová křivka.Ještě nejsme v létě a propad se opakuje každý víkend.
18190Wp=13500Wp jihovýchod 27x500Wp, 4690Wpjihozápad Leapton 14x335Wp, cca 8000W 90ks vakuové trubice jihozápad, Lifepo4 17Sx260Ah, trakční gel 800Ah), Axpert Max 7200VA, Easun Isolar 5500VA,Multiplus 2 48/5000,MPPT 150/85
Pojízdná FV 200Wp=2x100Wp flexibilní+4x280Ah lifepo4+měnič 1500W
Pojízdná FV 200Wp=2x100Wp flexibilní+4x280Ah lifepo4+měnič 1500W
-
- Příspěvky: 2244
- Registrován: sob pro 21, 2013 6:58 pm
Re: Začátek konce elektromobility?
Tak jasně. Pokud to seká na úseky, dělá to na základě nějakého algoritmu, který třeba vyzobe tu dálnici. Třeba to má nějaký důvod.glottis píše: ↑pát dub 05, 2024 5:03 pmTo tak dělá to teslifi. Rozseka cestu podle zastávek. Nic ručně nedělá. Všechny ty úseky byly 100km+fugas píše: ↑pát dub 05, 2024 4:21 pmUdělat 125km/h průměr, znamená to vymazat před nájezdem na dálnici a pak to vyčíst. Když pojedeš normální kombinaci a klidně to na dálnici pustíš na těch jeho 160, stejně průměr 70 neprekrocíš. Před odjezdem Praha-Ostrava jsem to pro zajímavost několikrát zkoušel, když jsem si hrál se spotřebou. A to mi na těch 400km vychází asi 25 město a okreska.
V nejlepším případě bys nesměl zastavit ani na čůrání.
Zeptám se jestli to můžu zveřejnit. Pokud to teda někoho zajímá
Isolar 5kW (Axpert klon), LiFePo4 202Ah Lishen 18s.Nyní v přestavbě P106 Electric z projektu LiFePo4 na LiIon 100Ah.
-
- Příspěvky: 241
- Registrován: úte bře 21, 2023 1:42 pm
- Lokalita: Praha
- Systémové napětí: >48V
- Výkon panelů [Wp]: 7640
- Kapacita baterie [kWh]: 19+Nádrž
- Chci prodávat energii: NE
- Chci/Mám dotaci: NE
Re: Začátek konce elektromobility?
Tak pokud se nemusí zajíždět do centra velkého města a všechna místa jsou blízko dálnice, ta se dá mít denní průměr i těch 120 a to včetně zastávek na tankování.
Ostrov založený na Epever IP5000-42-Plus + 2 pole s Tracer5420AN a Tracer6420AN + 18x Envision 305Ah LiFePO4
-
- Příspěvky: 3503
- Registrován: pon úno 01, 2021 4:00 pm
Re: Začátek konce elektromobility?
Když jsem byl mladý a hloupý a spěchal jsem, měl jsem průměry na dálnici okolo 160km/h.Samozřejmě v noci.Dnes bych takovou jízdou přišel do týdne o papíry.fugas píše: ↑pát dub 05, 2024 4:21 pmUdělat 125km/h průměr, znamená to vymazat před nájezdem na dálnici a pak to vyčíst. Když pojedeš normální kombinaci a klidně to na dálnici pustíš na těch jeho 160, stejně průměr 70 neprekrocíš. Před odjezdem Praha-Ostrava jsem to pro zajímavost několikrát zkoušel, když jsem si hrál se spotřebou. A to mi na těch 400km vychází asi 25 město a okreska.
V nejlepším případě bys nesměl zastavit ani na čůrání.
18190Wp=13500Wp jihovýchod 27x500Wp, 4690Wpjihozápad Leapton 14x335Wp, cca 8000W 90ks vakuové trubice jihozápad, Lifepo4 17Sx260Ah, trakční gel 800Ah), Axpert Max 7200VA, Easun Isolar 5500VA,Multiplus 2 48/5000,MPPT 150/85
Pojízdná FV 200Wp=2x100Wp flexibilní+4x280Ah lifepo4+měnič 1500W
Pojízdná FV 200Wp=2x100Wp flexibilní+4x280Ah lifepo4+měnič 1500W
-
- Příspěvky: 2244
- Registrován: sob pro 21, 2013 6:58 pm
Re: Začátek konce elektromobility?
Jasně že měl. Můžeš mít i 220. Za předpokladu, že vymažeš počítač v té rychlosti a pojedeš stále 220. Jak ale dojedeš do zástavby a zpomalíš, nebo dokonce zastavíš na semaforu, jde to prudce dolů. Proto píšu kombinovanou. Podívej se schválně teď v autě. Budeš mít kolem 50. Jestli jezdíš ostřeji, tak max 53.
Isolar 5kW (Axpert klon), LiFePo4 202Ah Lishen 18s.Nyní v přestavbě P106 Electric z projektu LiFePo4 na LiIon 100Ah.
-
- Příspěvky: 2244
- Registrován: sob pro 21, 2013 6:58 pm
Re: Začátek konce elektromobility?
Nemá cenu se o tom dohadovat, není to důležité. Pokud se přiznám, že jezdím max 150 a v Praze to vymažu. Za Brnem mám skutečně průměr dejme tomu nějakých 115. Na Rohlence zastavím na jídlo a než schladim turbo, spadne to na 108. Za dvě minuty. Je to průměr a když do výpočtu vlozis nulu i na těch pár minut, zamává to s výsledkem. Při tankování vypínač klíček a nepočítá se. Semafor je jiná.
Isolar 5kW (Axpert klon), LiFePo4 202Ah Lishen 18s.Nyní v přestavbě P106 Electric z projektu LiFePo4 na LiIon 100Ah.
-
- Příspěvky: 1834
- Registrován: pát srp 31, 2012 9:20 pm
- Lokalita: Praha
- Systémové napětí: 48V
- Chci prodávat energii: NE
- Chci/Mám dotaci: NE
Re: Začátek konce elektromobility?
Nemá náhodou ČEZ teď někdy začít měnit elektroměry všem za ty chytré?
10kWp JJZ, 3x SmartSolar 150/85, 3xVictron MP II 5kVA v paralelním režimu, Smartshunt, Cerbo GX, 16x400Ah LiFePO4 s JK BMS B2A24S20P + JK BMS Invertor
-
- Příspěvky: 3503
- Registrován: pon úno 01, 2021 4:00 pm
Re: Začátek konce elektromobility?
Problém je nedostatek těchto elektroměru.Jsou sotva pro majitele mikrozdrojů.Teď by je přednostně měli dát těm co budou sdílet.
18190Wp=13500Wp jihovýchod 27x500Wp, 4690Wpjihozápad Leapton 14x335Wp, cca 8000W 90ks vakuové trubice jihozápad, Lifepo4 17Sx260Ah, trakční gel 800Ah), Axpert Max 7200VA, Easun Isolar 5500VA,Multiplus 2 48/5000,MPPT 150/85
Pojízdná FV 200Wp=2x100Wp flexibilní+4x280Ah lifepo4+měnič 1500W
Pojízdná FV 200Wp=2x100Wp flexibilní+4x280Ah lifepo4+měnič 1500W
-
- Příspěvky: 2701
- Registrován: stř úno 02, 2022 10:30 am
- Lokalita: okolí Mělníka
- Systémové napětí: 48V
- Výkon panelů [Wp]: 13000
- Kapacita baterie [kWh]: 15
Re: Začátek konce elektromobility?
tak to dela podle toho, jako bych u spalovaku otocil klickem a vystoupil. Proste nova jizda. Ale je to fuk, pisu to uz jen tak pro to aby jsme byli chytrejsi
-
- Příspěvky: 506
- Registrován: ned zář 19, 2021 7:38 pm
Re: Začátek konce elektromobility?
Od cervence tem odbernym mistum s >6MWh spotrebou za rok budou pry postupne menit. Pro ty s mensi spotrebou bez vyrobny se davat nemaji. Jen za penize.
Od cervence nabidne Cez prodej spot a OTE 15 minutove ceny (nyni jsou hodinove spotove ceny).
„Kdybych měl 8 hodin na pokácení stromu, 6 bych strávil broušení sekyry.“ — Abraham Lincoln
-
- Příspěvky: 2623
- Registrován: čtv črc 19, 2018 12:14 am
- Bydliště: Vidiek, Trhanova Lhota
Re: Začátek konce elektromobility?
-
- Příspěvky: 3503
- Registrován: pon úno 01, 2021 4:00 pm
Re: Začátek konce elektromobility?
Já mám cca 500kWh/rok,uvidím jak s tím pohne EV,proto zatím nezmenšuji jistič.NOPARasito píše: ↑pát dub 05, 2024 9:24 pm
18190Wp=13500Wp jihovýchod 27x500Wp, 4690Wpjihozápad Leapton 14x335Wp, cca 8000W 90ks vakuové trubice jihozápad, Lifepo4 17Sx260Ah, trakční gel 800Ah), Axpert Max 7200VA, Easun Isolar 5500VA,Multiplus 2 48/5000,MPPT 150/85
Pojízdná FV 200Wp=2x100Wp flexibilní+4x280Ah lifepo4+měnič 1500W
Pojízdná FV 200Wp=2x100Wp flexibilní+4x280Ah lifepo4+měnič 1500W
-
- Příspěvky: 2623
- Registrován: čtv črc 19, 2018 12:14 am
- Bydliště: Vidiek, Trhanova Lhota
Re: Začátek konce elektromobility?
U mě nepohlo.Franta2776 píše: ↑pát dub 05, 2024 9:31 pmJá mám cca 500kWh/rok,uvidím jak s tím pohne EV,proto zatím nezmenšuji jistič.NOPARasito píše: ↑pát dub 05, 2024 9:24 pm
-
- Příspěvky: 3503
- Registrován: pon úno 01, 2021 4:00 pm
Re: Začátek konce elektromobility?
Jak to řešíš přes zimu a kolik máš kWp?NOPARasito píše: ↑pát dub 05, 2024 9:32 pmU mě nepohlo.Franta2776 píše: ↑pát dub 05, 2024 9:31 pmJá mám cca 500kWh/rok,uvidím jak s tím pohne EV,proto zatím nezmenšuji jistič.NOPARasito píše: ↑pát dub 05, 2024 9:24 pm
18190Wp=13500Wp jihovýchod 27x500Wp, 4690Wpjihozápad Leapton 14x335Wp, cca 8000W 90ks vakuové trubice jihozápad, Lifepo4 17Sx260Ah, trakční gel 800Ah), Axpert Max 7200VA, Easun Isolar 5500VA,Multiplus 2 48/5000,MPPT 150/85
Pojízdná FV 200Wp=2x100Wp flexibilní+4x280Ah lifepo4+měnič 1500W
Pojízdná FV 200Wp=2x100Wp flexibilní+4x280Ah lifepo4+měnič 1500W