Použití baterie z elektrárny v obytce na výjezdy

Elektromobily, hybridy, elektrokola, elektroskůtry, řešení pro karavany, obytné přívěsy, maringotky, obytné automobily, mobilní domy.
mobilik
Příspěvky: 2679
Registrován: úte úno 04, 2014 9:06 am
Bydliště: Neďaleko Košic (SR)

Re: Použití baterie z elektrárny v obytce na výjezdy

Příspěvek od mobilik »

Presne tak, na axpert zabudnite v aute. Je fakt strašne hlučný, radšej nejaký victron Carspa a podobne.
Najprv sa učíme chodiť a hovoriť, neskôr sa učíme sedieť a držať hubu... :stupidme:
Hybridná FVE dom: 6,3kWp, Victron Energy, 12kWh Pylontech+GB-Aku
On-Grid FVE dom: 3,6kWp, FRONIUS AC Coupling+VB
OFF-Grid FVE chata: 1,5kWp, Axpert, PCM, 200Ah/24V 18650
Uživatelský avatar
marsal64
Příspěvky: 1203
Registrován: sob čer 16, 2018 1:45 pm
Lokalita: Velké Popovice
Systémové napětí: 48V
Výkon panelů [Wp]: 9,3
Kapacita baterie [kWh]: 30
Chci prodávat energii: NE
Chci/Mám dotaci: NE
Bydliště: Velké Popovice

Re: Použití baterie z elektrárny v obytce na výjezdy

Příspěvek od marsal64 »

j0hn píše:
2 panely na auto, baterka 7s 60 Ahod Li-ion (1,5 kWhod), Axpert MPPT 3 kW.
Poznámka k tomu o čem uvažuješ: koupil jsem nedávno za dobrou cenu EASUN POWER Solar Inverter 3KVA 24V (https://www.aliexpress.com/item/EASUN-P ... 28850.html) a po prvních testech vypadá dobře. Ventilátor např. neběží, když je "vypnutý", tj. jen dobíjí. Je to samozřejmě PWM, ale já ho využiju ho jako záložní UPS k "velkému" MPPT Axpertovi. Detaily typu lepší upevnění přívodů od baterií má mimochodem z prvního přiblížení lepší ten EASUN klon... Při funkci měniče jsou samozřejmě ventilátory slyšet, ovšem vůbec ne více, než mi produkuje moje Carspa.

  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek