Elektricka / hybridni auta
Elektromobily, hybridy, elektrokola, elektroskůtry, řešení pro karavany, obytné přívěsy, maringotky, obytné automobily, mobilní domy.
-
- Příspěvky: 2037
- Registrován: stř zář 05, 2018 8:38 pm
Re: Elektricka / hybridni auta
neco za 200k bych asi uplne nenazyval autem... Mozna tak spotrebnim priblizovadlem...střídač_N píše:V současnosti je možné spalovací auto v nejlacinějším provedení koupit kolem 200 000,-Kč.
Tohle sekani nakladu me desne s*re. Akorat se tim produkuje dalsi a dalsi odpad a plejtva se energii a surovinou.
Kdyby to auto radsi vyrobili poradne, aby vydrzelo 20-30 let jako starsi vozy. Ale to dnesni konzumni spolecnost nechce. Koupit, pouzit, vyhodit, to je dnesni styl (Chybi mi zvracejici smajlik). Staci se podivat, dneska lidi meni mobil co rok az dva jen protoze ze se jim zda pomalej, protoze si ho zasrali bordelem. Pritom ho staci zresetovat a znova nastavit...
Dumiho ostruvek: 4,7kWp, 13,3kWh, 2400W inverter
-
- R.I.P.
- Příspěvky: 3481
- Registrován: úte čer 11, 2013 10:40 pm
Re: Elektricka / hybridni auta
Je realistická možnosť, že dnešný vozový park na zemi - asi miliarda automobilov - sa zachová po dlhú dobu v nezmenenej podobe prechodom na syntetický benzín. Konzervatívny prístup k vývoju automobilizmu je lacnejší, ako revolučný.
https://www.euro.cz/byznys/opet-na-scen ... ry-1367648
Prekvapujúce je zistenie, že aj elektromobil je v porovnaní s dnešným automobilom " špinavý ". Väčší podiel tvorby prachových častíc má brzdový systém + pneumatiky ako majú zhorené zbytky paliva.
https://www.euro.cz/byznys/opet-na-scen ... ry-1367648
Prekvapujúce je zistenie, že aj elektromobil je v porovnaní s dnešným automobilom " špinavý ". Väčší podiel tvorby prachových častíc má brzdový systém + pneumatiky ako majú zhorené zbytky paliva.
750 Wp, LS3024B, 18650 - 198P8S 30,4 V, Multiplus C 800 nonstop / všetky slabé spotrebiče
1950 Wp, 2 x LS3024B, VS2024N, olovo - 330 Ah / 24 V, Carspa 3000 sin deň / silné spotrebiče a ohrev TUV
5995 kWh za meničmi za posledné 2 roky.
1950 Wp, 2 x LS3024B, VS2024N, olovo - 330 Ah / 24 V, Carspa 3000 sin deň / silné spotrebiče a ohrev TUV
5995 kWh za meničmi za posledné 2 roky.
-
- Příspěvky: 2037
- Registrován: stř zář 05, 2018 8:38 pm
Re: Elektricka / hybridni auta
jo to souhlasim, bydlim u hlavni silnice a neustale clovek utira zbytky desticek z parapetu
uz vymejslej odsavace brzdneho prachu na kola....
To ze elektromobil neni eko vyhra vi prece kazdej normalni clovek, kdyz tu elektriku nemas z FVE tak jezdis na uhli nebo jadro.... Aneb, elektromobil ma vejfuk v tusimicich
cely je to postaveny na hlavu a elektromoibl nepovazuju za neco Eko co by v soucasny dobe bylo eko friendly ani nahodou.
Vzdy me pobavi ty reci jak spalovak ma blbou ucinnost a prevod W/km vychazi pro spalovak nekolikrat draz. Jenze ono v ty uhelce ta ucinnost taky nnei, takze mozna je to jeste horsi kdyz se to prepocte. jasne da se rict, ze energie z FVE je cista, ale kolik elektromobilu na ni jezdi? na to ji mame malo.
uz vymejslej odsavace brzdneho prachu na kola....
To ze elektromobil neni eko vyhra vi prece kazdej normalni clovek, kdyz tu elektriku nemas z FVE tak jezdis na uhli nebo jadro.... Aneb, elektromobil ma vejfuk v tusimicich
cely je to postaveny na hlavu a elektromoibl nepovazuju za neco Eko co by v soucasny dobe bylo eko friendly ani nahodou.
Vzdy me pobavi ty reci jak spalovak ma blbou ucinnost a prevod W/km vychazi pro spalovak nekolikrat draz. Jenze ono v ty uhelce ta ucinnost taky nnei, takze mozna je to jeste horsi kdyz se to prepocte. jasne da se rict, ze energie z FVE je cista, ale kolik elektromobilu na ni jezdi? na to ji mame malo.
Dumiho ostruvek: 4,7kWp, 13,3kWh, 2400W inverter
-
- Příspěvky: 698
- Registrován: sob říj 21, 2017 2:22 pm
Re: Elektricka / hybridni auta
Již když jsem psal úvahu nad cenou budoucích e aut, byl jsem si téměř jist, že se najde nějaký pitomec jenž bude posuzovat nikoli technický problém, ale své ego.dumi píše:.....neco za 200k bych asi uplne nenazyval autem... Mozna tak spotrebnim priblizovadlem......
Dlouhou dobu jsem měl FABIA Junior 1.0 v základním provedení na LPG. Bylo to moje nejlepší životní auto. Minimální údržba, navíc za pár korun. Shnilo. Sháním nějaké zachovalé neb se mi nechce stále dotovat opraváře a stát. Auto mi slouží vskutku jako spotřební přibližovadlo z bodu A, do bodu B. Nic víc od auta neočekávám. Znak sociálního statusu nějakým ukrutným skvostem je mi vskutku k hovn.... NEmám na to, a dokonce na to již ani nechci mít.
-
- Příspěvky: 2037
- Registrován: stř zář 05, 2018 8:38 pm
Re: Elektricka / hybridni auta
Uz vidim jak si tu honim ego mym 20 let starym autem, jsi me docela pobavil
Neresim ego, ale tehnicky problem plytvani a vyrabeni suntu. Proc ti ta fabie shnila? Dyt to preci neni tak stare auto. Kdyby neshnila mohla slouzit dal. Proc moje 20 let stary auto nehnije a vesele dal jezdi? Protoze se na vyrobe nesetrilo. Jenze ja ho koupil a dodal mu patricnou udrzbu za 30 tisic. Kolik te stala ta fabie? jak dlouho uz jezdila?
Ver mi, neni to o egu, ale o pristupu spolecnosti, vyrobit levnej klump, kterej vydrzi 5 let, zahodit a vyrobit novy, to je to co mi desne vadi a proto stale tvrdim, ze to je spotrebni priblizovadlo.
Prosim odpust si nadavky do pitomcu, na to tu neni nikdo zvedavy. Precti si ten prispevek celej a nekoukej zabednene jen na jeden radek.
Neresim ego, ale tehnicky problem plytvani a vyrabeni suntu. Proc ti ta fabie shnila? Dyt to preci neni tak stare auto. Kdyby neshnila mohla slouzit dal. Proc moje 20 let stary auto nehnije a vesele dal jezdi? Protoze se na vyrobe nesetrilo. Jenze ja ho koupil a dodal mu patricnou udrzbu za 30 tisic. Kolik te stala ta fabie? jak dlouho uz jezdila?
Ver mi, neni to o egu, ale o pristupu spolecnosti, vyrobit levnej klump, kterej vydrzi 5 let, zahodit a vyrobit novy, to je to co mi desne vadi a proto stale tvrdim, ze to je spotrebni priblizovadlo.
Prosim odpust si nadavky do pitomcu, na to tu neni nikdo zvedavy. Precti si ten prispevek celej a nekoukej zabednene jen na jeden radek.
Dumiho ostruvek: 4,7kWp, 13,3kWh, 2400W inverter
-
- Příspěvky: 3204
- Registrován: stř lis 28, 2018 7:57 pm
- Bydliště: Vyškov
Re: Elektricka / hybridni auta
40kw baterie za 8000eur tonje nějakých 5000 za kwh
https://www.teslamagazin.sk/renault-zoe ... a-nemecko/
https://www.teslamagazin.sk/renault-zoe ... a-nemecko/
-
- Příspěvky: 698
- Registrován: sob říj 21, 2017 2:22 pm
Re: Elektricka / hybridni auta
Nikomu nenadávám, jen jsem si dovolil napsat své úvahy při psaní textu.dumi píše:...Prosim odpust si nadavky do pitomcu, na to tu neni nikdo zvedavy......
Dovolil jsem si reagovat na otázku:
Nevím, že by se někdo ptal co je na autech blbě, či jak je udělat ještě blběji. To jsou takové ty knížecí rady. Udělat pořádně.dracekvo píše:Když se tak dívám na ty ceny baterek. Proč je EV tak drahý? Co tam je navíc oproti spalováku.
"To ze elektromobil neni eko vyhra vi prece kazdej normalni clovek," Asi nejsem každý člověk, neb si to nemyslím. Naopak, vidím v e autech jisté osvobození od starostí, zatím na cesty kolem komína. No a jelikož na cestu kolem komína asi nevložím částku kolem 0,75Mil Kč, tak se asi oprávněně ptáme, kdy cena bude taková, aby se to na to okolo komína stalo dostupným.
Takové ty všeobjímající kecy jsou sice možné, leč skutečným problémům notně vzdálené a jako bonus, nic neřeší.
Jen k té Fabii. U nich je problém spojení předního blatníku a prahů. Při zanedbání péče o toto místo, to skoro u všech zhnije. Mohl bych si to dokonce opravit sám, leč náklady jsou větší, než koupit auto, kdo se o něj staral a tomuto problému předešel.
Ač jsem fanda automobilismu a automobilovému sportu jsem se aktivně věnoval skoro dvacet roků, chci si již dát od vrtání se v autech pokoj. Chci auto, které slouží mně, nikoli já jemu, což e auto bezesporu aktivně plní.
-
- Příspěvky: 1495
- Registrován: sob bře 30, 2019 10:27 am
- Lokalita: JV od pekla :)
- Systémové napětí: 48V
- Výkon panelů [Wp]: 5100
- Kapacita baterie [kWh]: 13
- Chci/Mám dotaci: NE
Re: Elektricka / hybridni auta
Obávám se, že s neduhy současných baterií, zejména pak LiON, je to spíše poukázka na starosti.střídač_N píše:Naopak, vidím v e autech jisté osvobození od starostí
-
- Příspěvky: 698
- Registrován: sob říj 21, 2017 2:22 pm
Re: Elektricka / hybridni auta
Jo jo, je to tak. Příkopy jsou lemovány Teslami s pokaženou baterkou, Leafy jsou taky na střídačku mezi nimi, občas se najde i nějaký I ON, či nějaká jiná elektrická LiON potvora. Pitomí lidé si je ale stále a furt kupují jak smyslů zbavení. Těm lidem co si nějaké to e auto koupí vskutku není pomoci. Skoro se mi chce napsat samí pitomci, ale nechci být nařčen z nadávek, tudíž na to ani nepomyslím.unicast píše:Obávám se, že s neduhy současných baterií, zejména pak LiON, je to spíše poukázka na starosti.
No a já bych se chtěl k těmto problémovým lidem přiřadit.
-
- Příspěvky: 3074
- Registrován: stř dub 27, 2016 12:12 am
Re: Elektricka / hybridni auta
Nebojte kluci, za pár let se určitě trh s elektromobily rozjede, nabídka bude širší a cenové rozpětí větší. Takže si konečně každý budeme moci pořídit vozítko dle vlastních preferencí.
Někdo si vezme superlevné plastikové
Někdo ekologické s nejnižší možnou spotřebou.
A já si třeba vezmu takové, co bude hlavně zábavné svezení.
V autech se vůbec nevyznám, horšího řidiče než jsem já se také hledá těžko, ale přesto mne ježdění baví. A pěkném a svižném elektrovozítku to určitě bude zábava ještě větší. Jupí
Někdo si vezme superlevné plastikové
Někdo ekologické s nejnižší možnou spotřebou.
A já si třeba vezmu takové, co bude hlavně zábavné svezení.
V autech se vůbec nevyznám, horšího řidiče než jsem já se také hledá těžko, ale přesto mne ježdění baví. A pěkném a svižném elektrovozítku to určitě bude zábava ještě větší. Jupí
Youdova ostrovní laboratoř 20kWp: https://youda.mypower.cz
-
- Příspěvky: 1495
- Registrován: sob bře 30, 2019 10:27 am
- Lokalita: JV od pekla :)
- Systémové napětí: 48V
- Výkon panelů [Wp]: 5100
- Kapacita baterie [kWh]: 13
- Chci/Mám dotaci: NE
Re: Elektricka / hybridni auta
K čemu tahle ješitná, podrážděná reakce?střídač_N píše:Jo jo, je to tak. Příkopy jsou lemovány Teslami s pokaženou baterkou, Leafy jsou taky na střídačku mezi nimi, občas se najde i nějaký I ON, či nějaká jiná elektrická LiON potvora. Pitomí lidé si je ale stále a furt kupují jak smyslů zbavení. Těm lidem co si nějaké to e auto koupí vskutku není pomoci. Skoro se mi chce napsat samí pitomci, ale nechci být nařčen z nadávek, tudíž na to ani nepomyslím.
No a já bych se chtěl k těmto problémovým lidem přiřadit.
Mně stačí ta LiONka v elektrokole (48 V/800 Wh jmenovité kapacity). Nenabíjet naplno jindy než před vyjetím, nevybít do plna, při skladování přes zimu udržovat na úrovni nějakých 50 - 80 %, teď k tomu dopočítávat ta napětí a když to nedodržím, přicházím o kapacitu. Teď po dvou a čtvrt roce už vidím, že z 800 Wh je nějakých v lepším případě 650, kolik přesně, to nikdo netuší, ono to v dalším cyklu bude beztak jinak. Do toho samozřejmě všudypřítomné riziko požáru, zejména při nabíjení přes noc.
Když to srovnám se sekačkou (srovnatelně výkonný motor), na kterou totálně kašlu a když mi letos nestartovala, tak jsem z ní prostě vylil těch pár deci tři roky starého benzínu a dal za 60 Kč novou svíčku, tak je to fakt jenom hromada starostí.
-
- Příspěvky: 1750
- Registrován: pon zář 09, 2013 5:16 pm
- Lokalita: Šumperk
- Bydliště: Šumperk
Re: Elektricka / hybridni auta
co na tom bylo ješitného a podrážděného? Já se jen bavil...
-
- Příspěvky: 2467
- Registrován: ned kvě 12, 2013 2:24 pm
Re: Elektricka / hybridni auta
Je to pouze o momentálním rozhodnutí. Já ročně najezdím tak 15-20kkm. Měl jsem již zlobivou Filcku na LPG. Jako každý zde mám FVE. Tak nějak jsem odpozoroval, že vůz mne stojí 20kKč/rok. Nový se odepisuje, starý se opravuje. Takže když se naskytla možnost zakoupit šest let starého iOna za 215kKč šel jsem do toho. Deset let vydrží, náklady na údržbu téměř nulové (odmyslíme-li si kabinový filtr a stěrače), po konci životnosti půjdou akumulátory do sklepa. Již přes rok a půl jej užívám, tedy již mám z kupní ceny "odepsáno" 30kKč. Uznávám, že to chce trochu změnu v myšlení. Jo a probírané destičky právě u elektromobilu jsou jako nové i u již 8 let starého vozu. Takže minimum prachu v ovzduší a na cestě. Dokonce jsem kolegovi iOňákovi pomáhal když mu v zimě dělalo brždění problém - zasekávaly se mu brzdy. Prostě bylo zapotřebí zarezlý mechanismus několikrát prudce prošlápnout. Takže zbývá jen ten otěr pneumatik. Destičky úspora oproti fosilu tak 90% - většina brždění se děje rekuperací. Ideálně se to pozná když člověk při brždění vyřadí do neutrálu a tedy i rekuperaci - je to stejný pocit jakoby ztratil posilovač u fosilu.střídač_N píše:........ Určitě se na nás, méně majetné, dostane v řádu pětiletek.
Moudrost nepřichází vždy s věkem, někdy věk přichází sám.
-
- Příspěvky: 1938
- Registrován: čtv zář 13, 2012 4:35 pm
Re: Elektricka / hybridni auta
Je trošku mimo místu srovnávat kolo a auto. Sice nevím jaký máš motor a jaké je průměrné zatížení článků v C na tom konkrétním kole.unicast píše:Mně stačí ta LiONka v elektrokole (48 V/800 Wh jmenovité kapacity).
Ale pochybuju že jakékoliv běžné kolo má nějakou pokročilou BMS jako auto, kdy články běhají v rozmezí cca 4,105V - 3,4V. Monitoruje se napětí a teplota každého článku, počítá se SOC. Pokud se zvýší teplota, tak se aktivně chladí. Jak kvalitní články jsou v kole vůbec použity.
Toto je vše co kolo nikdy mít nebude. Proto jsou výrobci aut schopni dát na baterku záruku třeba hyundai až 8 let nebo 200 tis km
Je to právě ten největší argument lidí co kritizují elektromobily, že baterky odejdou po 2 letech jako u elektrokola, které je blbě používané, blbě nabíjené a ve většíne případů i přetěžované.
Jenže je to srovnávání jablek s hruškama.
Střeba srovnání se sekačkou. Já bych spíš elektrokolo srovnal s motorem od fichla. Tam člověk taky pořád něco ladil, aby to jelo. Protože prostě ochuzená a levná technologie.
-
- Příspěvky: 698
- Registrován: sob říj 21, 2017 2:22 pm
Re: Elektricka / hybridni auta
brumlaj píše:........... Je to pouze o momentálním rozhodnutí.......
Bezesporu. Pokud by iON byl jen o trošku větší, tedy v klasice pro 5 lidí, už bych jej dávno sedlal. Takto musím počkat na něco od ŠKODA, bude li to nějak finančně přístupné.
Zde až tak úplně nejde o provozní náklady, neb LPG je pořád výrazně lacinější než jakýkoli elektromobil, leč ta úleva od starostí od svíček, filtrů, provozních kapalin a jejich výměn a pořád na palubce něco poruchového svítí a jiné pitomosti.
Zatím to u e auta vidím v růžových barvách. Snad se nepletu.
-
- Příspěvky: 3204
- Registrován: stř lis 28, 2018 7:57 pm
- Bydliště: Vyškov
Re: Elektricka / hybridni auta
Co Fluence ZE to už trošku se autu blíží ceny už taky trochu padly ale nevím jestli je 4 nebo 5 místnýstřídač_N píše:brumlaj píše:........... Je to pouze o momentálním rozhodnutí.......
Bezesporu. Pokud by iON byl jen o trošku větší, tedy v klasice pro 5 lidí, už bych jej dávno sedlal. Takto musím počkat na něco od ŠKODA, bude li to nějak finančně přístupné.
Zde až tak úplně nejde o provozní náklady, neb LPG je pořád výrazně lacinější než jakýkoli elektromobil, leč ta úleva od starostí od svíček, filtrů, provozních kapalin a jejich výměn a pořád na palubce něco poruchového svítí a jiné pitomosti.
Zatím to u e auta vidím v růžových barvách. Snad se nepletu.
-
- Příspěvky: 698
- Registrován: sob říj 21, 2017 2:22 pm
Re: Elektricka / hybridni auta
Ony se ty nabídky objevují zákeřně v nevhodný čas. Právě se snad dokončuje STK na OCTAVIA LPG, tudíž se mlsné pohledy na nějakou elektriku o dva roky odkládají.diablo007 píše:....Co Fluence ZE to už trošku se autu blíží ceny už taky trochu padly ale nevím jestli je 4 nebo 5 místný
-
- Příspěvky: 3074
- Registrován: stř dub 27, 2016 12:12 am
Re: Elektricka / hybridni auta
Já bych elektrický auto chtěl, ale vadí mi asi tak tři věci:
1) Ty hezký jsou moooc drahý.
2) Levnější jsou pořád dost drahý a navíc vypadají divně.
3) Nabíjení mimo domov je učiněný "očistec".
Kratší dojezd už jsem překousnul, ty drahý modely už se začínají blížit benzíňákům, takže by to snad šlo použít i na okružní cestu po Evropě.
Ovšem bod 3) to je fakt peklo:
To, že 1 kWh odebraná na DC rychlonabíječce někde dálnice vyjde po přepočtu cenově skoro stejně, jako by člověk jezdil benzíňákem se spotřebou 5L/100km, to už jsem překousnul. Nejvíc bych stejně nabíjel doma z FVE, takže "zadarmo". Ale co fakt nechápu je, proč se u DC nabíječek nedá platit normální kreditkou. Proč jako musím mít registraci, apku, RFID kartu nějakého provozovatele nabíjecí sítě? Jen u nás aby tak člověk měl 3 takový registrace. A jak přejede hranice do Německa, Polska, Rakouska, tak tam jsou zase jiný sítě, s vlastní registrací, vlastníma appkama, vlastníma RFID kartama. To přece není normální todleto! Když chci natankovat tekutýho dinosaura u Shellu,tak taky nemusím mít nějakou jejich podělanou kartu, ani u Agipu, OMV, INA, Benziny, EuroOilu, Slovnaftu.... tak proč to s tou elektrikou je tak komplikovaný? Kreditku má přece každej. Přijedu, zasunu, mávnu a jdu v klidu na kafe.
Může mi to někdo vysvětlit, proč to nejde?
Mimochodem, kreditkou se dá platit už i jízdné u naší místní autobusové společnosti...registrace není třeba, jízdenka stojí 12 korun.
1) Ty hezký jsou moooc drahý.
2) Levnější jsou pořád dost drahý a navíc vypadají divně.
3) Nabíjení mimo domov je učiněný "očistec".
Kratší dojezd už jsem překousnul, ty drahý modely už se začínají blížit benzíňákům, takže by to snad šlo použít i na okružní cestu po Evropě.
Ovšem bod 3) to je fakt peklo:
To, že 1 kWh odebraná na DC rychlonabíječce někde dálnice vyjde po přepočtu cenově skoro stejně, jako by člověk jezdil benzíňákem se spotřebou 5L/100km, to už jsem překousnul. Nejvíc bych stejně nabíjel doma z FVE, takže "zadarmo". Ale co fakt nechápu je, proč se u DC nabíječek nedá platit normální kreditkou. Proč jako musím mít registraci, apku, RFID kartu nějakého provozovatele nabíjecí sítě? Jen u nás aby tak člověk měl 3 takový registrace. A jak přejede hranice do Německa, Polska, Rakouska, tak tam jsou zase jiný sítě, s vlastní registrací, vlastníma appkama, vlastníma RFID kartama. To přece není normální todleto! Když chci natankovat tekutýho dinosaura u Shellu,tak taky nemusím mít nějakou jejich podělanou kartu, ani u Agipu, OMV, INA, Benziny, EuroOilu, Slovnaftu.... tak proč to s tou elektrikou je tak komplikovaný? Kreditku má přece každej. Přijedu, zasunu, mávnu a jdu v klidu na kafe.
Může mi to někdo vysvětlit, proč to nejde?
Mimochodem, kreditkou se dá platit už i jízdné u naší místní autobusové společnosti...registrace není třeba, jízdenka stojí 12 korun.
Youdova ostrovní laboratoř 20kWp: https://youda.mypower.cz
-
- Příspěvky: 1938
- Registrován: čtv zář 13, 2012 4:35 pm
Re: Elektricka / hybridni auta
Youda:
je to prostě novinka a navíc to mají na starosti zkostnatělé společnosti co se nejsou schopni mezi sebou dohodnout.
Zhruba jako v dobách kdy začínal spalovací motor a benzín se kupoval různě po obchodech v kanistrách.
Nicméné, zažíváme teď něco, co se pak nejspíš bude nechat vyprávět vnoučatům. Že jezdíme za pár korun bez daně, tak jako naši předci v prvních autech.
Potom se toho chopil stát a začlo se danit.
Já to v budoucnu vidím na přísný zákaz nabíjení doma, nebo doma bude elektroměr na speciálních hodinách, které budou jen pro nabíjení a budou pěkně zdaněný. Auto v sobě bude mít rovnou práskací čip pokud dostane špatnou elektriku.
Něco jako je topná nafta a obyčejná nafta. Běda jak si nabiješ nezdaněnou elektriku. Daňový podvod, pokuty, ve větším vězení.
Dále elektromobilitě předpovídám nucenou ekologickou likvidaci vozidla. Takže žádné takové že mi z vraku zůstanou doma baterky. Budu ho muset dát na ekolikvidaci zdarma a tyto baterie se dostanou k VIP společnostem, které si je zapojí do svého bateriového úložiště a budou nepřímo přes poplatky za elektřinu tahat obyčejný lidem další peníze z kapsy.
je to prostě novinka a navíc to mají na starosti zkostnatělé společnosti co se nejsou schopni mezi sebou dohodnout.
Zhruba jako v dobách kdy začínal spalovací motor a benzín se kupoval různě po obchodech v kanistrách.
Nicméné, zažíváme teď něco, co se pak nejspíš bude nechat vyprávět vnoučatům. Že jezdíme za pár korun bez daně, tak jako naši předci v prvních autech.
Potom se toho chopil stát a začlo se danit.
Já to v budoucnu vidím na přísný zákaz nabíjení doma, nebo doma bude elektroměr na speciálních hodinách, které budou jen pro nabíjení a budou pěkně zdaněný. Auto v sobě bude mít rovnou práskací čip pokud dostane špatnou elektriku.
Něco jako je topná nafta a obyčejná nafta. Běda jak si nabiješ nezdaněnou elektriku. Daňový podvod, pokuty, ve větším vězení.
Dále elektromobilitě předpovídám nucenou ekologickou likvidaci vozidla. Takže žádné takové že mi z vraku zůstanou doma baterky. Budu ho muset dát na ekolikvidaci zdarma a tyto baterie se dostanou k VIP společnostem, které si je zapojí do svého bateriového úložiště a budou nepřímo přes poplatky za elektřinu tahat obyčejný lidem další peníze z kapsy.
-
- Příspěvky: 2623
- Registrován: čtv črc 19, 2018 12:14 am
- Bydliště: Vidiek, Trhanova Lhota
Re: Elektricka / hybridni auta
Tvoje posledni predstava je peknej humus .dracekvo píše:Youda:
je to prostě novinka a navíc to mají na starosti zkostnatělé společnosti co se nejsou schopni mezi sebou dohodnout.
Zhruba jako v dobách kdy začínal spalovací motor a benzín se kupoval různě po obchodech v kanistrách.
Nicméné, zažíváme teď něco, co se pak nejspíš bude nechat vyprávět vnoučatům. Že jezdíme za pár korun bez daně, tak jako naši předci v prvních autech.
Potom se toho chopil stát a začlo se danit.
Já to v budoucnu vidím na přísný zákaz nabíjení doma, nebo doma bude elektroměr na speciálních hodinách, které budou jen pro nabíjení a budou pěkně zdaněný. Auto v sobě bude mít rovnou práskací čip pokud dostane špatnou elektriku.
Něco jako je topná nafta a obyčejná nafta. Běda jak si nabiješ nezdaněnou elektriku. Daňový podvod, pokuty, ve větším vězení.
Dále elektromobilitě předpovídám nucenou ekologickou likvidaci vozidla. Takže žádné takové že mi z vraku zůstanou doma baterky. Budu ho muset dát na ekolikvidaci zdarma a tyto baterie se dostanou k VIP společnostem, které si je zapojí do svého bateriového úložiště a budou nepřímo přes poplatky za elektřinu tahat obyčejný lidem další peníze z kapsy.
Ale dovedu si predstavit prizivniky, kteri to snad i prosadi a ovcani s tim budou souhlasit
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
-
ostrovní nebo hybridní elektrárna na dobíjení auta
od MartinX » » v Elektroporadna
ostrovní nebo hybridní elektrárna na dobíjení auta
- 27 Odpovědi
- 5149 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od rob.brno
-
-
- 0 Odpovědi
- 621 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Oshurty
-
- 0 Odpovědi
- 1352 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od karelkilian
-
-
Elektrická špirála s termostatom G 6/4-topné teleso
od Brčo » » v Ostatní
Elektrická špirála s termostatom G 6/4-topné teleso
- 7 Odpovědi
- 1478 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od gupa
-
-
- 1 Odpovědi
- 904 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od kodl69