Stavba 1kWh batérie z lion článkov 18650.
LiFePO4, LiFeYPO4, atd., zkušenosti, rady, tipy ...
-
- Příspěvky: 5451
- Registrován: pát úno 13, 2015 2:24 pm
- Lokalita: SO, SK
- Bydliště: SO, SK
Re: Stavba 1kWh batérie z lion článkov 18650.
Lenže ono to može dopadnúť aj takto:
https://www.youtube.com/watch?v=FDKdSXLprD8
A pretože mám ebike doma, tak sa skor ako svoje baterky, bojím nechať doma tu z ebiku,
lebo predpokladám, že to len nabodovali s Ni pásikmi bez poistiek.
https://www.youtube.com/watch?v=FDKdSXLprD8
A pretože mám ebike doma, tak sa skor ako svoje baterky, bojím nechať doma tu z ebiku,
lebo predpokladám, že to len nabodovali s Ni pásikmi bez poistiek.
DC-AC inverter REC Lion DC-AC ESP32 DIY inv. 15 GB za sekundu DIY MPPT Holder
Zjedz vsetko, co si kupil, v obchode a netreba ti tasku, auto ci chladnicku.
Zjedz vsetko, co si kupil, v obchode a netreba ti tasku, auto ci chladnicku.
-
- Příspěvky: 1203
- Registrován: čtv bře 12, 2015 10:18 pm
- Lokalita: Praha 6
- Bydliště: Praha 6
Re: Stavba 1kWh batérie z lion článkov 18650.
Ano, správně, jelikož první obrázek nebyl moc odstrašující je třeba sebrat videa nejlépe z celého světa a ukázat jak je to šíleně nebezpečné .Přitom pokud by mě začalo dýmat kolo začal bych to řešit, jenže tady se točí a točí. Bůh ví jak to vlastně bylo a proč se nehasilo atd. Další uváděný případ je cyklista, natáčen ještě za jízdy, zase proč nic neříkající video, že by autor videa věděl jak to bude pokračovat? Dneska kdejaký blb udělá cokoli za lajky. Upozorňuji dále na šíleně nebezpečné bydlení v domech, jízdu v autech, pozor i suchá louka může hořet, takže ani tam se nestěhovat, snad ani na skalnaté podloží, co kdyby uhodilo? Atd.
Nemám rád tenhle stát.
-
- Příspěvky: 2774
- Registrován: ned črc 17, 2011 12:19 pm
- Lokalita: Brno
- Bydliště: Brno
Re: Stavba 1kWh batérie z lion článkov 18650.
Zdravím ,
Jak Jsi psal Kiwi , pojiskový dratky na každým článku sou výjímečnou raritou .
Elektronům zdar
Žeprej bez emisní dopravní prostředek . Hasiči zjevně furt neví jak správně hasit . Jako kde co jinýho i nerady nešetrné zacházení . Zátěže v uvedených E-bajcích bývají hoooodně za bezpečnou hranou .rottenkiwi píše:Lenže ono to može dopadnúť aj takto:
https://www.youtube.com/watch?v=FDKdSXLprD8
A pretože mám ebike doma, tak sa skor ako svoje baterky, bojím nechať doma tu z ebiku,
lebo predpokladám, že to len nabodovali s Ni pásikmi bez poistiek.
Jak Jsi psal Kiwi , pojiskový dratky na každým článku sou výjímečnou raritou .
Elektronům zdar
3,96kWp monokrystalů + 2x regl PCM60X + 24kWh LiFePO4 + 6kW HF sínus měnič , celé na 52V systému .
Chibi v textu vyhrazeny
Chibi v textu vyhrazeny
-
- Příspěvky: 3422
- Registrován: ned led 12, 2014 7:41 pm
- Lokalita: Hlučín
- Bydliště: Hlučín
Re: Stavba 1kWh batérie z lion článkov 18650.
Na tom obrázku jsou fake články co dají sotva 0.5Ah,pokud se kutil držel popisku s 6Ah a dle toho nabíjel,tak se divím,že křapnul jen jeden.Zase díky tomu ojebání kapacity to nemělo sílu na větší destrukci . Baterky na kolo mám doma čtyři kusy 36V/ 504Wh,jednu jsem ze zvědavosti rozdělal a jsou tam pásky natvrdo bodované a mezi bloky 5px8s jednotlivé vývody k BMS.Válečky tam jsou se zeleným obalem popis nešel ani jeden vidět,tak netuším co tam je,výpočtově 2.8Ah.
16kWp/JZ-50°/20xChaori 230 ,JV-90°/8xLeapton 650 + <JZ-90° /15xJAsolar / Mono 385, regl Midnite Classic 150<89A> , 1x EASUN <80A> a 1x EASUN <100A>,baterka 17s 54.4VDC LFP4/784Ah<uloží 42kWh>,měnič XTH 8000-48V špičkově 21kW
-
- Příspěvky: 7727
- Registrován: sob črc 19, 2014 8:56 pm
- Lokalita: severně od Brna
- Systémové napětí: 48V
- Výkon panelů [Wp]: 8kWp
- Kapacita baterie [kWh]: 12kWh
- Chci prodávat energii: NE
- Chci/Mám dotaci: NE
Re: Stavba 1kWh batérie z lion článkov 18650.
Tohle je standart. Proto taky hasič ukazoval vypálenou stodolu: pes shodil elektrokolo na nějakej kraml nebo hrábě, propíchlo to jeden článek a pak už to šlo plamenem včetně stodoly. Předpokládám, že kdyby tam byly pojistkový drátky, tak ten jeden článek zasyčí a snad ani nic nezapálí... Ostatně ve vercajku je to taky tak, ale jenom 2p, a na bazaru prodávaná baterka 80Ah vypadá že je taky natvrdo. U toho vercajku jako pojistka funguje zůženej niklovanej pásek, cca na 5mm , to dokážou LG HE2 2p5s upálit jak nic, tak možná se spoléhá na tohle. Baterku do kola jsem před chvilkou dokompletoval, 8p13s z těch LG HE2, - póly bodovaný, + přes pojistkový drátky pájený. Měla by v tom být uschovaná skoro 1kWh elektriky. 8s na elektrokolo? obvykle to bejvá 10s, což odpovídá jmen. napětí 37V. Pak by to bylo 4p10s, a baterky něco přes 3Ah.
Mám ještě laminátovej obal, do toho by mi mělo vlézt 104placek 3.5Ah, což je celkem 28Ah 13s. Původní plán byl přes 30Ah, ale člověk míní ale osud mění, 117 placek tam nedostanu ani násilím.
Mám ještě laminátovej obal, do toho by mi mělo vlézt 104placek 3.5Ah, což je celkem 28Ah 13s. Původní plán byl přes 30Ah, ale člověk míní ale osud mění, 117 placek tam nedostanu ani násilím.
ostrov skoro 8kWp neustále ve stádiu zrodu: smartshunt(ex WBJR), MPPT150/45, MPPT 250/100(ex midnitesolar 150 clasic lite), 16S a různě P cca 340Ah Winston, MP II 5000,( ex Powerjack 8kW, ex samodomo cca 4kW). 48V DC rozvody a spotřebiče.
-
- Příspěvky: 3422
- Registrován: ned led 12, 2014 7:41 pm
- Lokalita: Hlučín
- Bydliště: Hlučín
Re: Stavba 1kWh batérie z lion článkov 18650.
16kWp/JZ-50°/20xChaori 230 ,JV-90°/8xLeapton 650 + <JZ-90° /15xJAsolar / Mono 385, regl Midnite Classic 150<89A> , 1x EASUN <80A> a 1x EASUN <100A>,baterka 17s 54.4VDC LFP4/784Ah<uloží 42kWh>,měnič XTH 8000-48V špičkově 21kW
-
- Příspěvky: 1245
- Registrován: pon srp 08, 2011 3:14 pm
- Lokalita: Senec
- Systémové napětí: 48V
- Výkon panelů [Wp]: cca 35kwp
- Kapacita baterie [kWh]: malá
- Bydliště: Slovensko
Re: Stavba 1kWh batérie z lion článkov 18650.
perfektná je tá stránka,rozne sposoby zloženia,nabijania 18650-tok.
A som rád ,že nielen u mňa sú tisíce článkov v poličkách
A som rád ,že nielen u mňa sú tisíce článkov v poličkách
málo kwp , 60V 1,2kAh , 15S 600P Lion + 60V 198Ah Lifepo4 , 10 x MPPT VT-80 , 4xStuder XTH 8000 vo výstavbe ,
Záloha:180Wp ,12V LiFePO4 60Ah , epsolar 10 ,victron 350w sinus
Záloha:180Wp ,12V LiFePO4 60Ah , epsolar 10 ,victron 350w sinus
-
- Příspěvky: 2623
- Registrován: čtv črc 19, 2018 12:14 am
- Bydliště: Vidiek, Trhanova Lhota
Re: Stavba 1kWh batérie z lion článkov 18650.
Tesla hadra. Masakrrrrrmarko250 píše:
-
- Příspěvky: 572
- Registrován: úte črc 22, 2014 6:14 pm
Re: Stavba 1kWh batérie z lion článkov 18650.
Hezke - nicmene technologie se pouziva min. od IC obvodu...
-
- Příspěvky: 7727
- Registrován: sob črc 19, 2014 8:56 pm
- Lokalita: severně od Brna
- Systémové napětí: 48V
- Výkon panelů [Wp]: 8kWp
- Kapacita baterie [kWh]: 12kWh
- Chci prodávat energii: NE
- Chci/Mám dotaci: NE
Re: Stavba 1kWh batérie z lion článkov 18650.
Taky bych řekl. A myslíte, že tohle není zrovna baterka z tesly?
ostrov skoro 8kWp neustále ve stádiu zrodu: smartshunt(ex WBJR), MPPT150/45, MPPT 250/100(ex midnitesolar 150 clasic lite), 16S a různě P cca 340Ah Winston, MP II 5000,( ex Powerjack 8kW, ex samodomo cca 4kW). 48V DC rozvody a spotřebiče.
-
- Příspěvky: 1938
- Registrován: čtv zář 13, 2012 4:35 pm
Re: Stavba 1kWh batérie z lion článkov 18650.
Není to zbytečná váha na víc?
-
- Příspěvky: 2623
- Registrován: čtv črc 19, 2018 12:14 am
- Bydliště: Vidiek, Trhanova Lhota
Re: Stavba 1kWh batérie z lion článkov 18650.
Nerekl bych, Tesla tam ma prolisy, ale tusim to jiz stejne roboticky bodujekodl69 píše:Taky bych řekl. A myslíte, že tohle není zrovna baterka z tesly?
https://youtu.be/bNd-yJtRPhk
A prave proto to ma z plechu aby omezili trochu vahu oproti tady sikmoockovi.
-
- Příspěvky: 2623
- Registrován: čtv črc 19, 2018 12:14 am
- Bydliště: Vidiek, Trhanova Lhota
Re: Stavba 1kWh batérie z lion článkov 18650.
Tenhle způsob balíčků se ti bude při údržbě baterii po určitém čase docela hodit, takže s odstupem času se budeš moci pochválit . Jen asi si neopustím pozn. kontroly dotažení šroubových spojů ( to jen ze setrvačnosti)Jozef51 píše:Jednoduche a kratke otazky ale odpovedat nie je jednoduche a nie na jednu stranu textu. Tak aspon nieco.el_salvadore píše:@Jozef51 ako spajas clanky a na co budes pouzivat aku pack? Aky mas nazor na riesenia s PCB pre velke aku packy (napr. od Jehu), a co BMS?
Robim bateriu pre fotovoltaiku. Maximalna kapacita 48V/350-380Ah. V prvej etape bude osadena kapacita zhruba polovicna. Bateria bude zlozena z jednotlivo demontovatelnych modulov 4.2V/30Ah(priblizne). Podobne a demontovatelne moduly budu aj z prizmatickych clankov. Samotna bateria nebude obsahovat ziadne silove vodice s jedinou vynimkou. Samotne clanky. Silove vodice budu iba na privodoch k baterii. System montaze modulov - nulovaci mostik. Nasledujuce foto ukazuje ako asi bude vypadat v realite. Umiestnenie vo vanicke z nevodiveho materialu s protipoziarnym naterom a pocitam s moznostou zaliatia vodou. Ale definitivna verzia konstrukcie este neexistuje (stale zberam informacie a skusenosti z fora a internetu). Pri konstrukcii tejto experimentalnej baterie budu zatial pouzite styri typy modulov. ModulPrizma prizmaticke clanky 4.2V/30Ah/5A, modul40A 4.2V/30Ah/40A, modul70A 4.2V/30Ah/70A a modul80A 4.2V/30Ah/80A. Posledny prudovy udaj zodpoveda maximalnemu spickovemu prudu clankov pouzitych v module. Kompletne osadena bateria by mala vediet trvale dodat az 100-120A/48V a kratkodoba spicka 300A by nemal byt problem. Nabijacie prudy spolahlivo 60A ale znesie aj 100A spickovo a kratkodobe snad 120A. Istenie baterie bude na 300A.
Z elektroniky mam odskusany pasivny balancer (vzorom bol balancer Studer). Definitivne zapojenie este neexistuje ale tu je odskusana pracovna verzia - nastavenie balancovania 3.3 az 20V s hystereziou 10mV, odskusany spinac na scheme 8A, v reale bude pouzity asi jednotranzistorovy jednoduchy a velmi lacny spinac s MOSFETom pracujucim v rozsahu 2.5 az 20V. Tu opat zdoraznim, ze sa jedna sice o fungujuce zapojenie odskusane s clankami LiFePO4, Li4.2V a akumulatorom Pb 12V ale stale iba o pracovnu verziu.
Teplotne snimace budu asi realizovane monolitickymi termostatmi na fixnu teplotu. Spodnu hranicu napatia clankov bude sledovat BMS ktora ale este neexistuje. BMS bude zatazovat svojim napajanim vsetky clanky rovnako. Nie ako je dnes bezne spodne 3-4 clanky. Meranie a sledovanie napatia jednotlivych clankov bude realizovane tak aby zatazovaci prud clanku bol cca desiatky uA. Ale to je zatial nerealizovana buducnost.
Tema nie je zatial vycerpane na rozdiel odo mna:)
-
- Příspěvky: 115
- Registrován: čtv črc 16, 2015 12:56 pm
- Bydliště: Praha a okolí
Re: Stavba 1kWh batérie z lion článkov 18650.
Požár skladu s bateriemi u Prahy se nedaří zkrotit, hoří i pole.
https://www.idnes.cz/praha/zpravy/pozar ... zpravy_klu
Nechci tu nikoho vytáčet OT, mám rozkuchaných pár baterií z NBK a chci si zkusit něco poskládat, ale pro větší instalace by se mi z hlediska požární ochrany líbilo něco jako:
https://www.heureka.cz/?h%5Bfraze%5D=Proteng
Při testech to uhasilo to i požár autobusu.
https://www.idnes.cz/auto/zpravodajstvi ... chnika_rja
https://www.idnes.cz/praha/zpravy/pozar ... zpravy_klu
Nechci tu nikoho vytáčet OT, mám rozkuchaných pár baterií z NBK a chci si zkusit něco poskládat, ale pro větší instalace by se mi z hlediska požární ochrany líbilo něco jako:
https://www.heureka.cz/?h%5Bfraze%5D=Proteng
Při testech to uhasilo to i požár autobusu.
https://www.idnes.cz/auto/zpravodajstvi ... chnika_rja
-
- Příspěvky: 2037
- Registrován: stř zář 05, 2018 8:38 pm
Re: Stavba 1kWh batérie z lion článkov 18650.
Jo ten.proteng sem.uz videl. Hodne se to.probiralo na volvoforu jako ochrana do auta. Ve vsech tech videii to sestuji tak ze zapali nadrzku z benzinem na studenym motoru.
Ale.kdyz budes mit rozhycovanej motor (baterie) tak to bude fungovat uplne jinak...
Ale.kdyz budes mit rozhycovanej motor (baterie) tak to bude fungovat uplne jinak...
Dumiho ostruvek: 4,7kWp, 13,3kWh, 2400W inverter
-
- Příspěvky: 1203
- Registrován: čtv bře 12, 2015 10:18 pm
- Lokalita: Praha 6
- Bydliště: Praha 6
Re: Stavba 1kWh batérie z lion článkov 18650.
No jo, další senzace, že to chytlo od zkratu při neodborné manipulaci asi nevadí, hlavně, že se toho nějakým způsobem účastní baterky.
Nemám rád tenhle stát.
-
- Příspěvky: 2623
- Registrován: čtv črc 19, 2018 12:14 am
- Bydliště: Vidiek, Trhanova Lhota
Re: Stavba 1kWh batérie z lion článkov 18650.
Baterie dle me v zarodku ok na haseni, ale vicemene kdyby k necemu doslo je potreba chladit, tim snizis retezovou reakci.Viktor X píše:Požár skladu s bateriemi u Prahy se nedaří zkrotit, hoří i pole.
https://www.idnes.cz/praha/zpravy/pozar ... zpravy_klu
Nechci tu nikoho vytáčet OT, mám rozkuchaných pár baterií z NBK a chci si zkusit něco poskládat, ale pro větší instalace by se mi z hlediska požární ochrany líbilo něco jako:
https://www.heureka.cz/?h%5Bfraze%5D=Proteng
Při testech to uhasilo to i požár autobusu.
https://www.idnes.cz/auto/zpravodajstvi ... chnika_rja
"Pak musí hasiči použít co největší množství vody (!) na ochlazení baterií (aby nedošlo k samovznícení) a výrobce přímo doporučuje použití termokamery. "
Viz.clanek: https://auto.tn.nova.cz/clanek/novinky/ ... obily.html
Pokud nepodceni nikdo skladani baterii a da bezpecnostni pojistky a trochu nehorlaveho materialu nemelo by se to u solarnika stat.
Samozrejme pokud mas zapojeny baterie v papirove krabici, nebo i dreveny regal nic moc, tak si koledujes o maler.(ale jen muj nazor na vec).
Tusim neni solarnikuv sen zazit ve vlastni elektrarne reakci jako na slunci??? Jelikoz panely mas na strese atd.
Naposledy upravil(a) NOPARasito dne úte črc 16, 2019 7:10 pm, celkem upraveno 2 x.
-
- Příspěvky: 115
- Registrován: čtv črc 16, 2015 12:56 pm
- Bydliště: Praha a okolí
Re: Stavba 1kWh batérie z lion článkov 18650.
"jednatel Pavel Toulec agentuře ČTK řekl, že neví, co může být příčinou požáru. Podle něj ale haly - bývalé zemědělské objekty - slouží pouze jako sklady"
Že by to rozebírali rovnou ve skladu, to se mi nezdá... Ale v uzavřeném prostoru ala rozvaděč bych řekl, že lepší Proteng, než nic.
Že by to rozebírali rovnou ve skladu, to se mi nezdá... Ale v uzavřeném prostoru ala rozvaděč bych řekl, že lepší Proteng, než nic.
-
- Příspěvky: 572
- Registrován: úte črc 22, 2014 6:14 pm
Re: Stavba 1kWh batérie z lion článkov 18650.
No vidite a pritom staci mit u toho klimatizaci + termokameru a NEMUZE SE NIC STAT i kdyby to bylo pohazene v papirovych krabickach a propojene pavoukem !!
-
- Příspěvky: 5451
- Registrován: pát úno 13, 2015 2:24 pm
- Lokalita: SO, SK
- Bydliště: SO, SK
Re: Stavba 1kWh batérie z lion článkov 18650.
NO ked som si prečítal tieto články:
https://www.idnes.cz/auto/motorky/fritz ... otorky_fdv
https://www.idnes.cz/auto/zpravodajstvi ... tomoto_fdv
Tak som sa dozvedel, že najlepší, najmúdrejší su inžinieri, ktorí robia
jednoduché benzínové, potom nejaké plynové a nakoniec dízlové motory.
A tí ing., čo robia baterky a kompaktné elektromotory s chladením,
to sú tí najhorší, oni si vobec neuvedomujú, akí sú ti vyššie menovaní špičkoví,
oni si neuvedomujú, že elektormotor a baterka: citujem:
https://www.youtube.com/watch?v=-3o9bQm25Js
https://www.youtube.com/watch?v=BYSXCHFA7MM
To akože, on to myslí vážne ? To tých niekoľko stotisíc ľudí, čo zaplatili
za Tesly S, X, Y, 3 sú uplne padnutí na hlavu, keď 3 roky čakajú na euto ?
A čo sa týka bezpečnosti LiX najma z 18650 a 21700 doma, tak ak to niekto
napájkuje nepevno, alebo naboduje napevno bez poistiek, alebo tam dá
30 A poistky na článok, tak mu asi nepomože ani oceľová krabica 1 m x 1 m x 1 m,
ak tam bude mať články s hustotou 800 Wh na l, tak to bude 1000 x 800 Wh = 800 kWh,
takže dajme tomu 50 % na články, to je 400 kWh, tak ak sa to vnútri raz dostane
na teplotu, kde sa "thermal runaway" už nedá zastaviť,
či tam v tej krabici budú krabičky z papiera s hmotnosťou 10 g, tak tých
10 g, papiera, voči taviacim sa 400 kWh LiX, je úplne nič.
Podobne či tam bude pár gramov dreva, to myslím nebude mať na výslednú
teplotu tej taveniny, takmer žiadny vplyv.
Tá oceľová krabica akurát zastaví lietanie článkov okolo, resp. to spomalí,
ale keďže v článku je organické rozpúšťadlo, ktoré má dostatok C aj O,
može tam byť aj kovové Li, takže to bude horieť dokedy sa nezačne taviť
aj tá krabica.
A určite, ak mám termokameru + niekoľko desiatok Dallas sond, tak
ak mám niekoĺko rokov/mesiacov teplotu 18 až 22.5 *C a naraz je tam
spot/oblasť, kde mám 28 či 35 *C, asi to nenechám tak, ale to prejdem
druhou termokamerou, príp. tam dám prst a ak tu je tepl, tak baterku
odstavím, tehlicku 28x3.1 Ah vyberiem, rozoberiem a pátram po príčinách,
alebo to odnesiem tam, kde vykupujú baterky a kúpim ďalších 28 článkov,
a ak sa bude dať, tak to vymením a idem ďalej.
https://www.idnes.cz/auto/motorky/fritz ... otorky_fdv
https://www.idnes.cz/auto/zpravodajstvi ... tomoto_fdv
Tak som sa dozvedel, že najlepší, najmúdrejší su inžinieri, ktorí robia
jednoduché benzínové, potom nejaké plynové a nakoniec dízlové motory.
A tí ing., čo robia baterky a kompaktné elektromotory s chladením,
to sú tí najhorší, oni si vobec neuvedomujú, akí sú ti vyššie menovaní špičkoví,
oni si neuvedomujú, že elektormotor a baterka: citujem:
Asi mal na mysli tieto bezpečné dízlové mašiny:„Pomocí ,elektrochemické továrny‘ nikdy nelze dosáhnout výkonnosti a bezpečnosti spalovacího motoru.“
Zdroj: https://www.idnes.cz/auto/zpravodajstvi ... tomoto_fdv
https://www.youtube.com/watch?v=-3o9bQm25Js
https://www.youtube.com/watch?v=BYSXCHFA7MM
To akože, on to myslí vážne ? To tých niekoľko stotisíc ľudí, čo zaplatili
za Tesly S, X, Y, 3 sú uplne padnutí na hlavu, keď 3 roky čakajú na euto ?
A čo sa týka bezpečnosti LiX najma z 18650 a 21700 doma, tak ak to niekto
napájkuje nepevno, alebo naboduje napevno bez poistiek, alebo tam dá
30 A poistky na článok, tak mu asi nepomože ani oceľová krabica 1 m x 1 m x 1 m,
ak tam bude mať články s hustotou 800 Wh na l, tak to bude 1000 x 800 Wh = 800 kWh,
takže dajme tomu 50 % na články, to je 400 kWh, tak ak sa to vnútri raz dostane
na teplotu, kde sa "thermal runaway" už nedá zastaviť,
či tam v tej krabici budú krabičky z papiera s hmotnosťou 10 g, tak tých
10 g, papiera, voči taviacim sa 400 kWh LiX, je úplne nič.
Podobne či tam bude pár gramov dreva, to myslím nebude mať na výslednú
teplotu tej taveniny, takmer žiadny vplyv.
Tá oceľová krabica akurát zastaví lietanie článkov okolo, resp. to spomalí,
ale keďže v článku je organické rozpúšťadlo, ktoré má dostatok C aj O,
može tam byť aj kovové Li, takže to bude horieť dokedy sa nezačne taviť
aj tá krabica.
A určite, ak mám termokameru + niekoľko desiatok Dallas sond, tak
ak mám niekoĺko rokov/mesiacov teplotu 18 až 22.5 *C a naraz je tam
spot/oblasť, kde mám 28 či 35 *C, asi to nenechám tak, ale to prejdem
druhou termokamerou, príp. tam dám prst a ak tu je tepl, tak baterku
odstavím, tehlicku 28x3.1 Ah vyberiem, rozoberiem a pátram po príčinách,
alebo to odnesiem tam, kde vykupujú baterky a kúpim ďalších 28 článkov,
a ak sa bude dať, tak to vymením a idem ďalej.
DC-AC inverter REC Lion DC-AC ESP32 DIY inv. 15 GB za sekundu DIY MPPT Holder
Zjedz vsetko, co si kupil, v obchode a netreba ti tasku, auto ci chladnicku.
Zjedz vsetko, co si kupil, v obchode a netreba ti tasku, auto ci chladnicku.
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
-
Stavba aku z použitých 18650 lion článků
od vla » » v LiFe*
Stavba aku z použitých 18650 lion článků
- 9 Odpovědi
- 5480 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od vlkazajac
-
-
- 0 Odpovědi
- 455 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Joskob
-
- 1 Odpovědi
- 401 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od rottenkiwi
-
- 11 Odpovědi
- 875 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od mihlit
-
- 9 Odpovědi
- 1629 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Skrat