Výběr elektromobilu PSA zkušenosti
Elektromobily, hybridy, elektrokola, elektroskůtry, řešení pro karavany, obytné přívěsy, maringotky, obytné automobily, mobilní domy.
-
- Příspěvky: 550
- Registrován: stř srp 03, 2011 5:42 pm
- Lokalita: Praha
- Systémové napětí: 24V
- Výkon panelů [Wp]: 1160
- Kapacita baterie [kWh]: 12
- Chci prodávat energii: NE
- Chci/Mám dotaci: NE
Re: Výběr elektromobilu PSA zkušenosti
Zdravím, též gratuluji k přihlášení! Na jakém magistrátu jsi byl? Koukal jsem, že už se dnes nemusí obíhat magistráty všech částí města, což je fajn... Jinak je to jak píše Jarda - podle procent, kdy se ti rozsvítí oko se dá odhadnout stav baterek, ale též to závisí na teplotě baterek. Pokud např. půlku kapacity vyjedeš jeden den a druhý den zbytek, oko se rozsvítí určitě o něco dřív, protože baterky mezitím vychladly, též tam může hrát roli nějaké samovybíjení...
Určitě dám vědět, momentálně ale nemám kde bych ty baterky dostal ven, tak mi auto asi bude nějakou dobu stát....
Určitě dám vědět, momentálně ale nemám kde bych ty baterky dostal ven, tak mi auto asi bude nějakou dobu stát....
(polo) ostrov 1160Wp monokrystal, Midnite Classic 150 + WB Jr, 8S3P (24V) ~540Ah LiFePO (14kWh), HF čína KS-6000p 6kW / 24V čistý sinus
P106 Electric, Samsung SDI 40s3p 148V/180Ah (27kWh) + 9kW fastcharger
P106 Electric, Samsung SDI 40s3p 148V/180Ah (27kWh) + 9kW fastcharger
-
- Příspěvky: 123
- Registrován: úte říj 25, 2011 1:45 pm
Re: Výběr elektromobilu PSA zkušenosti
Byl jsme na hlavním magistrátu v Jungmannově ulici. Stačí tam den předem zavolat, domluvit si schůzku třeba na další den ráno. Byl jsem tam hned v 8 ráno a byl jsem vyřízenej za 5 minut. Ofotí si velký techničák a za poplatek 100,- zaregistují do celé Prahy. Dostal jsem akorát kartičku na okno do Prahy 3 a 7, kde není zatím elektronicky hlídané parkování. Ale od února bude již celá Praha elektronicky a pokud se přidají další čtvrti, tak auto tam bude přidané automaticky.
-
- Příspěvky: 123
- Registrován: úte říj 25, 2011 1:45 pm
Re: Výběr elektromobilu PSA zkušenosti
Jinak jsem našel zajímavé stránky o našich autech, je tam plno rad a úprav, bohužel je to francouzsky, ale pokud neumíte, jde použít Google překladač. Např. mě zaujalo, že odpojením nebo předěláním posilovače řízení na vypínač lze zvýšit dojezd až o 10km.
http://www.vehiculeselectriques.fr/topic1251.html
http://arnaud.meunier.chez-alice.fr/fr/ ... .html#L472
http://www.vehiculeselectriques.fr/topic1251.html
http://arnaud.meunier.chez-alice.fr/fr/ ... .html#L472
-
- Příspěvky: 550
- Registrován: stř srp 03, 2011 5:42 pm
- Lokalita: Praha
- Systémové napětí: 24V
- Výkon panelů [Wp]: 1160
- Kapacita baterie [kWh]: 12
- Chci prodávat energii: NE
- Chci/Mám dotaci: NE
Re: Výběr elektromobilu PSA zkušenosti
Ad magistrát - díky za info! Až budu jezdit, určitě si totaky zařídím...
Ad posilovač - už mě to taky napadlo - v nových autech, kde je pouze čistě elektronické servo bere posilovač proud jak startér - klidně i přes 100A, takže tomu docela věřím
Ad posilovač - už mě to taky napadlo - v nových autech, kde je pouze čistě elektronické servo bere posilovač proud jak startér - klidně i přes 100A, takže tomu docela věřím
(polo) ostrov 1160Wp monokrystal, Midnite Classic 150 + WB Jr, 8S3P (24V) ~540Ah LiFePO (14kWh), HF čína KS-6000p 6kW / 24V čistý sinus
P106 Electric, Samsung SDI 40s3p 148V/180Ah (27kWh) + 9kW fastcharger
P106 Electric, Samsung SDI 40s3p 148V/180Ah (27kWh) + 9kW fastcharger
-
- Příspěvky: 2467
- Registrován: ned kvě 12, 2013 2:24 pm
Re: Výběr elektromobilu PSA zkušenosti
Jen pro pořádek, ten proud je myšlen asi při 12V, ne? Špičkově 1,2kW je i tak celkem dost.... Zlatý vozy bez posilovače .ResHacker píše:...... bere posilovač proud jak startér - klidně i přes 100A, takže tomu docela věřím
Moudrost nepřichází vždy s věkem, někdy věk přichází sám.
-
- Příspěvky: 7667
- Registrován: sob črc 19, 2014 8:56 pm
- Lokalita: severně od Brna
- Systémové napětí: 48V
- Výkon panelů [Wp]: 8kWp
- Kapacita baterie [kWh]: 12kWh
- Chci prodávat energii: NE
- Chci/Mám dotaci: NE
Re: Výběr elektromobilu PSA zkušenosti
Jo, taky mám uschovaný nějaký řízení bez serva, nic z toho neteče, a když je hřebenový, tak má obvykle i životnost přesahující životnost auta... ostatně P106/ citroen saxo - na vrakovištích by se nějaký řízení bez serva snad daly dohledat.
ostrov skoro 8kWp neustále ve stádiu zrodu: smartshunt(ex WBJR), MPPT150/45, MPPT 250/100(ex midnitesolar 150 clasic lite), 16S a různě P cca 340Ah Winston, MP II 5000,( ex Powerjack 8kW, ex samodomo cca 4kW). 48V DC rozvody a spotřebiče.
-
- Příspěvky: 123
- Registrován: úte říj 25, 2011 1:45 pm
Re: Výběr elektromobilu PSA zkušenosti
Prý stačí odpojit nějaké relé nebo dát ho na vypínač. Je někde vzadu u čerpadla. Jinak tady je posilovač hydraulický a čerpadlo běží při jízdě pořád a při záběru má odběr až 70A, takže jeho odpojení je prý docela úspora. Auto je prý ovladatelné bez problému a dokonce při vyšších rychlostech je auto lépe ovladatelné prý.....
-
- Příspěvky: 75
- Registrován: úte kvě 17, 2016 4:04 pm
Re: Výběr elektromobilu PSA zkušenosti
kde to tam je na tech fr. strankach? nejak sem to tam nenasel.. predpokladam ze u cerpadla benzinu?
-
- Příspěvky: 1315
- Registrován: čtv led 15, 2015 1:37 pm
Re: Výběr elektromobilu PSA zkušenosti
Zdravím,
v níže uvedeném článku je tabulka s km a cenou , nabídka 19ks elektromobilů na prodej.
http://www.hybrid.cz/carsharing-emuj-uk ... ktromobily
v níže uvedeném článku je tabulka s km a cenou , nabídka 19ks elektromobilů na prodej.
http://www.hybrid.cz/carsharing-emuj-uk ... ktromobily
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Dotace NE, 6,9kWp ,reg.Harmonie Ver.1, 60A,aku 4kWh LTO,BMS Sokol 400E,řízení Leonardo, LF a HF měnič vlastní Ver.1 a Ver.2, LF Modrá trojka 3kVA,modul HIS,ohřev vody Malibu L.A.3kW,Ver.1
Příprava instalace panel 18kWp,reg.Harmonie12kW Ver.4,měnič AC-DC-AC 1f PECKA 22kW,BMS Sokol 400E řízení Leonardo 360V, modul HIS, DC modul AFDD,modul chytré řízení,Aku 360V, ohřev vody Malibu L.A.3kW,Ver.4
Dotace NE, 6,9kWp ,reg.Harmonie Ver.1, 60A,aku 4kWh LTO,BMS Sokol 400E,řízení Leonardo, LF a HF měnič vlastní Ver.1 a Ver.2, LF Modrá trojka 3kVA,modul HIS,ohřev vody Malibu L.A.3kW,Ver.1
Příprava instalace panel 18kWp,reg.Harmonie12kW Ver.4,měnič AC-DC-AC 1f PECKA 22kW,BMS Sokol 400E řízení Leonardo 360V, modul HIS, DC modul AFDD,modul chytré řízení,Aku 360V, ohřev vody Malibu L.A.3kW,Ver.4
-
- Příspěvky: 550
- Registrován: stř srp 03, 2011 5:42 pm
- Lokalita: Praha
- Systémové napětí: 24V
- Výkon panelů [Wp]: 1160
- Kapacita baterie [kWh]: 12
- Chci prodávat energii: NE
- Chci/Mám dotaci: NE
Re: Výběr elektromobilu PSA zkušenosti
Zdravím zdejší experty na euta koncernu PSA. Konečně se mi podařilo toho svýho kuchnout a podívat se mu na zoubek (rozuměj ), vypadají krásně, byli i s tím origo plastovým průhledným krytem, jen místy jsou trochu okyslé terminály, ale nic hrozného, bude stačit očistit. Jde mi o to, že před časem jsem jezdil uplně normálně, dojezd okolo 75km, najednou při jedný jízdě po asi 15km žlutý světlo, což mi přišlo hodně divný a po pár km jsem opravdu dojezdil. Přisuzoval jsem to nějakýmu najednou odcházejícímu článku.. Po diagnostice tam mám jedinou intermittent chybu: Insulation (porušení izolace?), která šla vpohodě smazat.. Nyní se chystám na všech článcích udělat kapacitní zkoušky, po prvních třech z pod kapoty se zdá být vše OK. Říkám si tedy, jestli problém onoho poklesu napětí (výkonu) nebyl náhodou jinde, než u baterek... nějaké tipy, nápady? Díky!
(polo) ostrov 1160Wp monokrystal, Midnite Classic 150 + WB Jr, 8S3P (24V) ~540Ah LiFePO (14kWh), HF čína KS-6000p 6kW / 24V čistý sinus
P106 Electric, Samsung SDI 40s3p 148V/180Ah (27kWh) + 9kW fastcharger
P106 Electric, Samsung SDI 40s3p 148V/180Ah (27kWh) + 9kW fastcharger
-
- Příspěvky: 75
- Registrován: úte kvě 17, 2016 4:04 pm
Re: Výběr elektromobilu PSA zkušenosti
Že by ti to padlo, ze 75 na 15 je z hlediska vady článků blbost, to je tak 3 a víc články v háji. To najednou neodejde. připojení boxů u pojistek ok? Napětí všech po nabití s nastartovaným autem je jaký? Ideálka trochu hrknout dopředu/dozadu a rychle změřit. Nebo zkusit změřit jednotlivý boxy, Végr měl někde návod. Použije se kablík který se napojí na pojistku a klemu u spodního boxu.
-
- Příspěvky: 550
- Registrován: stř srp 03, 2011 5:42 pm
- Lokalita: Praha
- Systémové napětí: 24V
- Výkon panelů [Wp]: 1160
- Kapacita baterie [kWh]: 12
- Chci prodávat energii: NE
- Chci/Mám dotaci: NE
Re: Výběr elektromobilu PSA zkušenosti
To je mi taky jasný, že je to blbost, ale podle toho hladovýho světla tam najednou muselo docházet k prudkýmu poklesu napětí, což muže být třeba taky jen uvolněným nějakým spojem...když jsem viděl, jak jsou některé klíčové spoje řešeny a co jich tam je a teče přes ně veškerý proud, tak bych se ani nedivil..
(polo) ostrov 1160Wp monokrystal, Midnite Classic 150 + WB Jr, 8S3P (24V) ~540Ah LiFePO (14kWh), HF čína KS-6000p 6kW / 24V čistý sinus
P106 Electric, Samsung SDI 40s3p 148V/180Ah (27kWh) + 9kW fastcharger
P106 Electric, Samsung SDI 40s3p 148V/180Ah (27kWh) + 9kW fastcharger
-
- Příspěvky: 75
- Registrován: úte kvě 17, 2016 4:04 pm
Re: Výběr elektromobilu PSA zkušenosti
Přesně tak, nevím, jestli máš dvě hladový oka, u mě je první 120V a druhý 100V samozřejmě pod zátěží. Začal bych u očištění u pojistek a klem a dotažení no a potom když to nepomůže boxy ven
-
- Příspěvky: 550
- Registrován: stř srp 03, 2011 5:42 pm
- Lokalita: Praha
- Systémové napětí: 24V
- Výkon panelů [Wp]: 1160
- Kapacita baterie [kWh]: 12
- Chci prodávat energii: NE
- Chci/Mám dotaci: NE
Re: Výběr elektromobilu PSA zkušenosti
Boxy už venku mám... a jak píšu, vypadaj moc pěkně... jojo, všechny ty klemy očistim i mezi těma 6V blokama, pak na pojistkách, kabely atd, baterky vybiju a nastrkám zpátky do auta... Nevim, jak by se počítači líbilo, kdybych mu tam dal nabitý baterky a přitom ukazuje 0%, asi bych musel pustit tu jeho inicializaci... což možná stejně nebude špatnej nápad.
(polo) ostrov 1160Wp monokrystal, Midnite Classic 150 + WB Jr, 8S3P (24V) ~540Ah LiFePO (14kWh), HF čína KS-6000p 6kW / 24V čistý sinus
P106 Electric, Samsung SDI 40s3p 148V/180Ah (27kWh) + 9kW fastcharger
P106 Electric, Samsung SDI 40s3p 148V/180Ah (27kWh) + 9kW fastcharger
-
- Příspěvky: 75
- Registrován: úte kvě 17, 2016 4:04 pm
Re: Výběr elektromobilu PSA zkušenosti
Aha, takže tobě to za těch 15km spadlo ze 100% na nulu? Tak to určitě špatnej článek nebude. Když máš špatnej článek, rozsvítí se ti oko třeba v 80% Počítači to bude jedno, ale chce to aby všechny baterky byly nabitý stejně. Počítač ti vypne nabíjení po dosažení určitýho napětí dle teploty. Takže se třeba dostaneš na 20% a vypne to. Potom holt budeš muset hlídat km, budeš mít furt 0% a pojedeš dál. Až to vyjedeš a nabiješ srovná se to.
-
- Příspěvky: 550
- Registrován: stř srp 03, 2011 5:42 pm
- Lokalita: Praha
- Systémové napětí: 24V
- Výkon panelů [Wp]: 1160
- Kapacita baterie [kWh]: 12
- Chci prodávat energii: NE
- Chci/Mám dotaci: NE
Re: Výběr elektromobilu PSA zkušenosti
Nene, ujel jsem asi 15km, počítač kapacity spadnul asi na 85% a už se rozsvítilo světlo a po pár km dost rychle začal omezovat proud a to tak, že za chvíli to skoro nejelo ani po rovině (obvykle, když jsem baterku vyjel tak na 10% a začalo svítit tak docela trvalo, než to auto "zlenivělo" ... tohle bylo fakt dost rychlý...asi ty testy na článcích radši přecejen udělám..
(polo) ostrov 1160Wp monokrystal, Midnite Classic 150 + WB Jr, 8S3P (24V) ~540Ah LiFePO (14kWh), HF čína KS-6000p 6kW / 24V čistý sinus
P106 Electric, Samsung SDI 40s3p 148V/180Ah (27kWh) + 9kW fastcharger
P106 Electric, Samsung SDI 40s3p 148V/180Ah (27kWh) + 9kW fastcharger
-
- Příspěvky: 550
- Registrován: stř srp 03, 2011 5:42 pm
- Lokalita: Praha
- Systémové napětí: 24V
- Výkon panelů [Wp]: 1160
- Kapacita baterie [kWh]: 12
- Chci prodávat energii: NE
- Chci/Mám dotaci: NE
Re: Výběr elektromobilu PSA zkušenosti
Ahoj, takže nakonec to přecejen asi bude články. Původně jsem to šacoval na různě zkorodované spoje na těch masivních pojistkových boxech, ale tím to nejspíše nebude. Ve druhém boxu se 6ti bloky jsou poslední 2 slabé (v ostatních zatím zkoušených článcích bylo zbývající 20-27Ah kapacity), tyto okamžitě padly pod 4V při zatížení asi 35A. Navíc jsou nahoře pod víkem divně černé a přišlo mi, že se docela i za tu chvíli zátěže zahřály.. Zkusím dolít destilku, udělat kapacitní test, ale přijde mi, že to mají nejspíše za sebou...
(polo) ostrov 1160Wp monokrystal, Midnite Classic 150 + WB Jr, 8S3P (24V) ~540Ah LiFePO (14kWh), HF čína KS-6000p 6kW / 24V čistý sinus
P106 Electric, Samsung SDI 40s3p 148V/180Ah (27kWh) + 9kW fastcharger
P106 Electric, Samsung SDI 40s3p 148V/180Ah (27kWh) + 9kW fastcharger
-
- Příspěvky: 75
- Registrován: úte kvě 17, 2016 4:04 pm
Re: Výběr elektromobilu PSA zkušenosti
Jj, když ho nabíjíš měl by ti jeden článek na baterce víc hřát, ten je většinou ko. Bejvá zespoda černej.
-
- Příspěvky: 322
- Registrován: pon čer 20, 2016 1:56 pm
Re: Výběr elektromobilu PSA zkušenosti
pokud sou tam STM-100 budou nektery clanky ve zkatu nekdy to prohori i do vedlejsiho clanku
FVE 4,9KWp kostal piko 5,5 , MVE 17KW , elektroauto ELTRA
-
- Příspěvky: 75
- Registrován: úte kvě 17, 2016 4:04 pm
Re: Výběr elektromobilu PSA zkušenosti
Jinak sem si před tejdnem přivezl Leafa a super Tak Saxo teď bude jen pro manželku. Takže už budem komplet na baterky.
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
-
Zkušenosti a dojmy z provozu starého elektromobilu
od fugas » » v Soběstačnost
Zkušenosti a dojmy z provozu starého elektromobilu
- 49 Odpovědi
- 5614 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od fve
-
-
- 43 Odpovědi
- 4828 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od kodl69
-
- 33 Odpovědi
- 3807 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od abrams
-
- 2 Odpovědi
- 797 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od mirekcafa
-
- 132 Odpovědi
- 9702 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od mypower.cz