Elektricka / hybridni auta
Elektromobily, hybridy, elektrokola, elektroskůtry, řešení pro karavany, obytné přívěsy, maringotky, obytné automobily, mobilní domy.
-
- Příspěvky: 505
- Registrován: pon čer 10, 2013 8:25 pm
Elektricka / hybridni auta
Obrovsky prinos pro stat, zaplatis jim clo a dph v presnem pomeru o kolik vice te stoji 1/kwh vic, jak z DS...fugas píše:
Fugas nezávislost na systému je vždy dražší než systém ale stojí to zato
Naprosto souhlasím.Vše,co vědomostně a manuálně zvládnu sám,je obrovský přínos
------ Fugas, s teplym motorem jsem schopen na okresce jet za < 4.0 nebo jeste mene (ja to nejak neresim), kdyz jedu okolo 80-90 (jedu na spotrebu) a soucasne mam pod plynovym pedalem hodne pres 500Nm (zmereno na brzde), samozrejme to neni plochac jako u elektromobilu nebo zaskrceneho turba, nic moc nenajedu to auto bylo na hrani... 1,9tdi pd s vyrazne upravenymi mapami, bez pd verze ma spotrebu jeste nizsi. A z temi filtry to neni tak horke jak pises a long life neni 15000 ale 30000 km... Jasne, vymenou po 10000 nic nezkazis, kdysi jsem to delal, ale je to zbytecne...
Samozrejme za 4.0 nejezdim, ale dlouhodoby prumer je tak nejak okolo 6-7 (prece kdyz mam takovy krouatk, nebudu jezdit na spotrebu, ale ten traktor behem 2 vterin predjedu a chci si to uzit).
Jinak kdyz jedu na spotrebu a pak natankuju plnou, tk mi to ukazuje dojezd (vypocitava se z poslednich 50 km spotreby) hodne pres 1200 km na 1 nadrz
Jsem fanda elektromobilu, ale viz vyse, v dph a cle statu za tu srandu vypalne odvadet neodlam, kdyz to nema ani tech 500Nm
Jak to myslis? Posilovacatom píše:- posilovač brzd a řízení bude jistě na elektromobilu složitější a možný problém navíc
- rizeni (servo) mela uz v roce 1999 Skoda fabia elektricke, pravda, melo to pomerne vysoky prikon, vyhoda ale je, ze lze elektronicky nastavit silu (komfort, sport, normal). Jak to maji dnesni benzinova auta nevim...
- brzd ted nevim, ale ESP myslim pracuje take na bazi elektriky standardne a zbytek musi fungovat na mechanicke bazi stejne jako rizeni, ze zakona, takze take nevidim nic slozitejsiho, naopak by se mohlo vyuzivat rekuperace, coz uz slozitejsi je...
-
- Příspěvky: 2774
- Registrován: ned črc 17, 2011 12:19 pm
- Lokalita: Brno
- Bydliště: Brno
Re: Elektricka / hybridni auta
Zdravím ,
Elektronům zdar
Edit : 666-tý příspěvek
bez komentáře .Roger píše:Obrovsky prinos pro stat, zaplatis jim clo a dph v presnem pomeru o kolik vice te stoji 1/kwh vic, jak z DS...fugas píše:Naprosto souhlasím.Vše,co vědomostně a manuálně zvládnu sám,je obrovský přínosabrams píše:
Fugas nezávislost na systému je vždy dražší než systém ale stojí to zato
Toto už vypadá jako čísla z našeho světa .Roger píše:Samozrejme za 4.0 nejezdim, ale dlouhodoby prumer je tak nejak okolo 6-7 (prece kdyz mam takovy krouatk, nebudu jezdit na spotrebu, ale ten traktor behem 2 vterin predjedu a chci si to uzit).
Už je mi to jasný , dokud ti to nenaservírují na stříbrným tácu rovnou pod nos ... .Roger píše:Jsem fanda elektromobilu, ale viz vyse, v dph a cle statu za tu srandu vypalne odvadet neodlam, kdyz to nema ani tech 500Nm
Posilovač brzd je mnohem jednoduší ... v čmoudovy je jím celý spalovací motor , kdežto v Eutu elektrická vývěva s podtlakovým spínačem .atom píše:- posilovač brzd a řízení bude jistě na elektromobilu složitější a možný problém navíc
Aspoň něco kloudného .Roger píše:Jak to myslis? Posilovac
- rizeni (servo) mela uz v roce 1999 Skoda fabia elektricke, pravda, melo to pomerne vysoky prikon, vyhoda ale je, ze lze elektronicky nastavit silu (komfort, sport, normal). Jak to maji dnesni benzinova auta nevim...
- brzd ted nevim, ale ESP myslim pracuje take na bazi elektriky standardne a zbytek musi fungovat na mechanicke bazi stejne jako rizeni, ze zakona, takze take nevidim nic slozitejsiho, naopak by se mohlo vyuzivat rekuperace, coz uz slozitejsi je...
Elektronům zdar
Edit : 666-tý příspěvek
3,96kWp monokrystalů + 2x regl PCM60X + 24kWh LiFePO4 + 6kW HF sínus měnič , celé na 52V systému .
Chibi v textu vyhrazeny
Chibi v textu vyhrazeny
-
- Příspěvky: 2467
- Registrován: ned kvě 12, 2013 2:24 pm
Re: Elektricka / hybridni auta
dulezite je - nastartovat a zapojit trvalou zátěž 63A(90A), a potom měřit proud z alternátoru (klešťový ampérmetr). No a zvyšovat otáčkyabrams píše:Při nejbližší příležitosti změřím chování altíku ve svém autě . Díval sem se že je to BOSCH 63 až 90A že dají takový dělo do 1.4 moc nechápu , změřím a uvidíme
Moudrost nepřichází vždy s věkem, někdy věk přichází sám.
-
- Příspěvky: 505
- Registrován: pon čer 10, 2013 8:25 pm
Elektricka / hybridni auta
Nejaky odporovy drat? To musi ale dpojit autobaterii, co se stane s autem? nechcipne?
----
FUGAS
Ja psal: Obrovsky prinos pro stat, zaplatis jim clo a dph v presnem pomeru o kolik vice te stoji 1/kwh vic, jak z DS...[/quote]
fugas: bez komentáře .
Doplneni ::: - rofl jo? ) A jelikoz naklady na FVE jsou porizovaci, tak jim to DPH a Clo vysolis na 10 let dopredu to DPH (na rozdil od DS), co vic by si stat mohl prat? Protoze je vysoka sance, ze po zarice se FE zacne rozpadat, zaplatis mu to mnohdy jeste jednou (menice, baterie
A ze s lehkou nohou pri Dodrzovani 80-90km/h jedu za 4? A na dalnici 120 na rychlobezku pri 2000 otackach? Kolik RPM ma tvoje auto pri 120 km/h
Ps: Ja jsem si poridil Meter Reader pro iOS, tak az jej zaplnim daty, budu referovat.
----
FUGAS
Ja psal: Obrovsky prinos pro stat, zaplatis jim clo a dph v presnem pomeru o kolik vice te stoji 1/kwh vic, jak z DS...[/quote]
fugas: bez komentáře .
Doplneni ::: - rofl jo? ) A jelikoz naklady na FVE jsou porizovaci, tak jim to DPH a Clo vysolis na 10 let dopredu to DPH (na rozdil od DS), co vic by si stat mohl prat? Protoze je vysoka sance, ze po zarice se FE zacne rozpadat, zaplatis mu to mnohdy jeste jednou (menice, baterie
A ze s lehkou nohou pri Dodrzovani 80-90km/h jedu za 4? A na dalnici 120 na rychlobezku pri 2000 otackach? Kolik RPM ma tvoje auto pri 120 km/h
Ps: Ja jsem si poridil Meter Reader pro iOS, tak az jej zaplnim daty, budu referovat.
-
- Příspěvky: 63
- Registrován: úte čer 05, 2012 3:52 pm
Re: Elektricka / hybridni auta
Roger:
Tak jsme se dozvěděli, že neuznáváš auta co nejedou na dalnico 120+. A co jako? No tak jsi jeden s těch co si měří hodnotu své existence obsahem auta v kterém jedou a rychlostí co sním mohou jet. A co stím máme dělat my ostatní? Tleskat? Modlit se k tobě? Nebo tesat tvá slova do kamena pro příští generace jako novou kapitolu Bible?
Chápeš, že debata je o elektromobilu a ne o tom co jsi vše v životě dokázal a hodnoty které pouze a jenom ty vyznáváš(tj. auto které nejede 250 není auto apod.) a přesvětčuješ o jejich pravdivosti ostatní i když je tím s...š?
Tak jsme se dozvěděli, že neuznáváš auta co nejedou na dalnico 120+. A co jako? No tak jsi jeden s těch co si měří hodnotu své existence obsahem auta v kterém jedou a rychlostí co sním mohou jet. A co stím máme dělat my ostatní? Tleskat? Modlit se k tobě? Nebo tesat tvá slova do kamena pro příští generace jako novou kapitolu Bible?
Chápeš, že debata je o elektromobilu a ne o tom co jsi vše v životě dokázal a hodnoty které pouze a jenom ty vyznáváš(tj. auto které nejede 250 není auto apod.) a přesvětčuješ o jejich pravdivosti ostatní i když je tím s...š?
-
- Příspěvky: 2244
- Registrován: sob pro 21, 2013 6:58 pm
Re: Elektricka / hybridni auta
fugas: bez komentáře .Roger píše:Nejaky odporovy drat? To musi ale dpojit autobaterii, co se stane s autem? nechcipne?
----
FUGAS
Ja psal: Obrovsky prinos pro stat, zaplatis jim clo a dph v presnem pomeru o kolik vice te stoji 1/kwh vic, jak z DS...
Doplneni ::: - rofl jo? ) A jelikoz naklady na FVE jsou porizovaci, tak jim to DPH a Clo vysolis na 10 let dopredu to DPH (na rozdil od DS), co vic by si stat mohl prat? Protoze je vysoka sance, ze po zarice se FE zacne rozpadat, zaplatis mu to mnohdy jeste jednou (menice, baterie
A ze s lehkou nohou pri Dodrzovani 80-90km/h jedu za 4? A na dalnici 120 na rychlobezku pri 2000 otackach? Kolik RPM ma tvoje auto pri 120 km/h
Ps: Ja jsem si poridil Meter Reader pro iOS, tak az jej zaplnim daty, budu referovat.[/quote]
Dostal jsem odpověď a ani jsem se neptal Došlo patrně k záměně autorů,nevadí,stane se
Diskuse je založena na základě žebříčku hodnot.Pokud znám své auto do detailu,je to pro mě obrovské plus.To samé platí o všem ostatním,co denně využívám.
Nebavme se tu o daních a podobných nesmyslech.Pokud musíš řekněme dávat auto do servisu,protože si s tím sám neporadíš,nebo nemáš doma prostředky,pak si ty baterky během životnosti auta koupíš taky.Nehledě na to,že já bych svoje auto kdejakému patlovi z autorizovaného servisu do ruky nedal,viděl jsem co umějí...
Tak máš přemapovanou dýmovnici.To není nic jiného,než kompromis chci aby to jelo/ať mě to nesežere i s botama.Ta spotřeba není zrovna hitparáda,pokud to není Superb v kombíku.Při 120 km/h mám nějakých 1900-2000ot. ,nikdy jsem to moc neřešil Je to C5II Break 2.0Hdi 100Kw základ a 7l/100 to sežere s nacpaným kufrem na vzdálenosti do 50 km.Když budu chtít něco,co odhrabuje,koupím si nějakou motokáru s dvoulitrem a nebudu počítat spotřebu.Najezdím tak 25 000km ročně.Do práce bych Euto bral,proč ne?On je totiž ten ropák po 20 ujetých km reálně ještě studenej a na to se jak známo stejně nešlape.Nesrovnávejme spalováky a Euto.
Isolar 5kW (Axpert klon), LiFePo4 202Ah Lishen 18s.Nyní v přestavbě P106 Electric z projektu LiFePo4 na LiIon 100Ah.
-
- R.I.P.
- Příspěvky: 4927
- Registrován: pát bře 04, 2011 11:36 am
Re: Elektricka / hybridni auta
No a u ceho je jako situace jina? Co se nerozpada kdyz se o to clovek nebude starat? Kable ve zdi od DS?Roger píše:Protoze je vysoka sance, ze po zarice se FE zacne rozpadat, zaplatis mu to mnohdy jeste jednou (menice, baterie
-
- Příspěvky: 856
- Registrován: pon črc 30, 2012 3:43 pm
- Lokalita: Trnava
- Systémové napětí: 48V
- Výkon panelů [Wp]: 4900
- Kapacita baterie [kWh]: 7,5
- Chci prodávat energii: NE
- Chci/Mám dotaci: NE
Re: Elektricka / hybridni auta
Do pozornosti dávam dokument o TESLA elektromobiloch, odporúčam pozrieť. Tí ludia to myslia s elektromobilmi smrtelne vážne. Viem si predstaviť ich auto že by malo dojazd aj 750km naložením väčieho množstva batérií..
http://www.mojevideo.sk/video/1db6a/meg ... sla_s.html
http://www.mojevideo.sk/video/1db6a/meg ... sla_s.html
-
- Příspěvky: 2244
- Registrován: sob pro 21, 2013 6:58 pm
Re: Elektricka / hybridni auta
fugas píše:fugas: bez komentáře .Roger píše:Nejaky odporovy drat? To musi ale dpojit autobaterii, co se stane s autem? nechcipne?
----
FUGAS
Ja psal: Obrovsky prinos pro stat, zaplatis jim clo a dph v presnem pomeru o kolik vice te stoji 1/kwh vic, jak z DS...
Doplneni ::: - rofl jo? ) A jelikoz naklady na FVE jsou porizovaci, tak jim to DPH a Clo vysolis na 10 let dopredu to DPH (na rozdil od DS), co vic by si stat mohl prat? Protoze je vysoka sance, ze po zarice se FE zacne rozpadat, zaplatis mu to mnohdy jeste jednou (menice, baterie
A ze s lehkou nohou pri Dodrzovani 80-90km/h jedu za 4? A na dalnici 120 na rychlobezku pri 2000 otackach? Kolik RPM ma tvoje auto pri 120 km/h
Ps: Ja jsem si poridil Meter Reader pro iOS, tak az jej zaplnim daty, budu referovat.
Dostal jsem odpověď a ani jsem se neptal Došlo patrně k záměně autorů,nevadí,stane se
Diskuse je založena na základě žebříčku hodnot.Pokud znám své auto do detailu,je to pro mě obrovské plus.To samé platí o všem ostatním,co denně využívám.
Nebavme se tu o daních a podobných nesmyslech.Pokud musíš řekněme dávat auto do servisu,protože si s tím sám neporadíš,nebo nemáš doma prostředky,pak si ty baterky během životnosti auta koupíš taky.Nehledě na to,že já bych svoje auto kdejakému patlovi z autorizovaného servisu do ruky nedal,viděl jsem co umějí...
Tak máš přemapovanou dýmovnici.To není nic jiného,než kompromis chci aby to jelo/ať mě to nesežere i s botama.Ta spotřeba není zrovna hitparáda,pokud to není Superb v kombíku.Při 120 km/h mám nějakých 1900-2000ot. ,nikdy jsem to moc neřešil Je to C5II Break 2.0Hdi 100Kw základ a 7l/100 to sežere s nacpaným kufrem na vzdálenosti do 50 km.Když budu chtít něco,co odhrabuje,koupím si nějakou motokáru s dvoulitrem a nebudu počítat spotřebu.Najezdím tak 25 000km ročně.Do práce bych Euto bral,proč ne?On je totiž ten ropák po 20 ujetých km reálně ještě studenej a na to se jak známo stejně nešlape.Nesrovnávejme spalováky a Euto.[/quote]
Pro mě je jádrem tématu,dozvědět se víc o jízdě na elektřinu.Tedy zkušenosti a názory lidí,kteří takový povoz mají,nebo se zajímají natolik,že mohou poskytnout reálné informace o provozu Euta.
Diskuse o překoňovaném pédéčku patří na úplně jiné forum.Ovšem pozor,dají ti tam čočku,že jde o amaterismus a že ostatní součásti auta nejsou na takové úpravy dimenzovány A budou mít pravdu...Nevadí to toliko,pokud to máš na víkendové ježdění.Až na tebe vykoukne ojnice,je to rázem čtvrtka baterek,pokud to umíš opravit sám,půlka pokud to musíš zadat.Tuto formu nezávislosti jsem už zmínil výše.Pokud jde o odpojování baterky auta behem volnoběhu,tak nechcípne.Odpojovat ovšem nic nemusíš,kleště pro změření proudu se dávají na stávající vodič,
Isolar 5kW (Axpert klon), LiFePo4 202Ah Lishen 18s.Nyní v přestavbě P106 Electric z projektu LiFePo4 na LiIon 100Ah.
-
- Příspěvky: 2244
- Registrován: sob pro 21, 2013 6:58 pm
Re: Elektricka / hybridni auta
Omlouvám se všem za duplicitu příspěvku,nestihl jsem to napsat najednou
Isolar 5kW (Axpert klon), LiFePo4 202Ah Lishen 18s.Nyní v přestavbě P106 Electric z projektu LiFePo4 na LiIon 100Ah.
-
- Příspěvky: 930
- Registrován: sob úno 18, 2012 3:59 pm
Re: Elektricka / hybridni auta
Odpojovat baterku za chodu motoru značně nedoporučuji. Motor sice nechcípne, ale v síti nastává přepětí způsobené alternátorem, které ho značně poškozuje a může odpálit část elektroinstalace. Pokud už to jinak nejde, tak provést výměnu co nejrychleji. U moderních aut bych si to nelajznul. Naposled sem to dělal u favorita.
-
- Příspěvky: 930
- Registrován: sob úno 18, 2012 3:59 pm
Re: Elektricka / hybridni auta
A abych se vrátil k tématu, pojedu si do Švýcar pro jedno mini euto, nazývá se konkrétně Mini-el je cca 20 let staré a je to tříkolka. Nicméně lze ho přihlásit, má homologaci EU a když prší, tak vám nebude kapat na maják. Výkon cca 4 kW, dojezd s novýma baterkama cca 150 km (záleží na verzi) a rychlost cca 50 km/h. Jelikož jsou ty vozítka malý, mohl bych vzít ještě jedno navíc, prodejce má 3 (jedno za 1000 Euro, druhý za 1200 a třetí za 2000 Euro, dle stavu a baterií). Kdyžtak se ozvěte.
-
- Příspěvky: 2774
- Registrován: ned črc 17, 2011 12:19 pm
- Lokalita: Brno
- Bydliště: Brno
Re: Elektricka / hybridni auta
Zdravím ,
dnes se k tomu už snad dostanu ... v mezičase sem vymlátil starou auto-aku kterou hodlám při testu připojit pořádnáma start. káblama jako zátěž ke stávající . Odpojit aku při běžícím motoru by byla pěkná volovina .
K měření použiji PowerLog - proud měří na plus pólu , kdežto vesměs ostatní měřáky na mínusu což je v tomto případě měření k prdu . Povede-li se mi to tak jak doufám , budou mít radost hlavně grafomani .
Rogere , DPH a CLO dnes zaplatíš ve všem co vidíš . Koupí FV panelů to DPH a CLO státu sice zaplatím na X let dopředu , ale mnohem déle pak nic NIC to je to .
Elektronům zdar
dnes se k tomu už snad dostanu ... v mezičase sem vymlátil starou auto-aku kterou hodlám při testu připojit pořádnáma start. káblama jako zátěž ke stávající . Odpojit aku při běžícím motoru by byla pěkná volovina .
K měření použiji PowerLog - proud měří na plus pólu , kdežto vesměs ostatní měřáky na mínusu což je v tomto případě měření k prdu . Povede-li se mi to tak jak doufám , budou mít radost hlavně grafomani .
Rogere , DPH a CLO dnes zaplatíš ve všem co vidíš . Koupí FV panelů to DPH a CLO státu sice zaplatím na X let dopředu , ale mnohem déle pak nic NIC to je to .
Elektronům zdar
3,96kWp monokrystalů + 2x regl PCM60X + 24kWh LiFePO4 + 6kW HF sínus měnič , celé na 52V systému .
Chibi v textu vyhrazeny
Chibi v textu vyhrazeny
-
- Příspěvky: 2244
- Registrován: sob pro 21, 2013 6:58 pm
Re: Elektricka / hybridni auta
Zdravím.brin píše:Odpojovat baterku za chodu motoru značně nedoporučuji. Motor sice nechcípne, ale v síti nastává přepětí způsobené alternátorem, které ho značně poškozuje a může odpálit část elektroinstalace. Pokud už to jinak nejde, tak provést výměnu co nejrychleji. U moderních aut bych si to nelajznul. Naposled sem to dělal u favorita.
To nelze popřít.Otázka zněla,jestli auto chcípne.Tedy jsem odpověděl,že ne U moderních aut není vůbec dobré baterku ani vybít,natož odpojovat za běhu.
Isolar 5kW (Axpert klon), LiFePo4 202Ah Lishen 18s.Nyní v přestavbě P106 Electric z projektu LiFePo4 na LiIon 100Ah.
-
- Příspěvky: 930
- Registrován: sob úno 18, 2012 3:59 pm
Re: Elektricka / hybridni auta
Jistě, já to tu dávám jenom jako varování, aby to někdo nezkoušel a pak nesplakal nad výdělkem.
-
- Příspěvky: 437
- Registrován: sob čer 02, 2012 8:22 pm
- Bydliště: 580m n.m. na Vysočině
Re: Elektricka / hybridni auta
Ano to jsem myslel, v klasickém autě je využit podtlak z motoru, bezproblémová věc. Ty spínače a elektrická vývěva jsou bohužel kurvítka navíc s plánovanou životností.abrams píše:Posilovač brzd je mnohem jednoduší ... v čmoudovy je jím celý spalovací motor , kdežto v Eutu elektrická vývěva s podtlakovým spínačem .atom píše:- posilovač brzd a řízení bude jistě na elektromobilu složitější a možný problém navíc
Hyraulické servro má zase o řád vyšší spolehlivost narozdíl od elektrického. Ale chápu, že elektrické je velká úspora energie a to je u elektrovozítek a často i fábií třeba jak sůlRoger píše:Posilovac - rizeni (servo) mela uz v roce 1999 Skoda fabia elektricke.....
Ještě jedna věc u klasického serva je řízení mnohem komunikativnější a čitelnější pro řidiče. U elektrického jde sice nastavit tuhost, strmost, ale zatím to pořád ještě není ono ani u těch nejlepších výrobců. Ale tohle né každý řidič ocení, hlavně že jde točit volantem jedním prstem...
2x Tristar / 26kWh v lithiu / 7,3kWp na střeše / 2xXTM-4000 / >38MWh / start 05/2012 s 440Wp.
-
- Příspěvky: 930
- Registrován: sob úno 18, 2012 3:59 pm
Re: Elektricka / hybridni auta
S tím posilovačem řízení, neslyšel jsem o jediné fábii, u které by odešel. To mi přijde jako solidní spolehlivost.
-
- Příspěvky: 3316
- Registrován: ned led 29, 2012 3:59 pm
- Lokalita: Žabčice
- Systémové napětí: 48V
- Výkon panelů [Wp]: 29139
- Kapacita baterie [kWh]: 12
- Chci prodávat energii: ANO
- Chci/Mám dotaci: NE
Re: Elektricka / hybridni auta
k tomu servu. Jedina nevyhoda hydroserva je moznost netesnosti. Zatim u kazdeho meho auta lehce prolinalo ale nic hroznyho.
S elektro servem jde vic carovat to je pravda. Mel jsem po dobu opravy zapujcen fungl novej hyundai ix35 ma elektro servo.
Pokud stojite nebo jedete velmi pomalu jde tocit jednim prstem. Proste nadhera. Pokud zrychlite tak tuhne a to tak ze hodne takze bocni vitr na dalnici? Velmi neprijemne clovek to musi drzet pomerne velkou silou.
Proc proboha to ti vyrobci takto kazi? Ja chci i ve 130ti mit to servo takto krasne mekky a nebo aspon aby to bylo uzivatelsky nastavitelny. Na tom aute se me nelibily tri veci a vsechno to byly veci softwarove ovladany a zadna moznost nastaveni uzivatelem - vecna skoda uzitna hodnota jde dolu.... prej ani pres diagnosatiku to nende.
Jak jsou na tom ostatni auta nevim nemam zkusenost.
PS fabiu 1,2HTP servo dokaze pri volnobehu a studenym motoru udusit
S elektro servem jde vic carovat to je pravda. Mel jsem po dobu opravy zapujcen fungl novej hyundai ix35 ma elektro servo.
Pokud stojite nebo jedete velmi pomalu jde tocit jednim prstem. Proste nadhera. Pokud zrychlite tak tuhne a to tak ze hodne takze bocni vitr na dalnici? Velmi neprijemne clovek to musi drzet pomerne velkou silou.
Proc proboha to ti vyrobci takto kazi? Ja chci i ve 130ti mit to servo takto krasne mekky a nebo aspon aby to bylo uzivatelsky nastavitelny. Na tom aute se me nelibily tri veci a vsechno to byly veci softwarove ovladany a zadna moznost nastaveni uzivatelem - vecna skoda uzitna hodnota jde dolu.... prej ani pres diagnosatiku to nende.
Jak jsou na tom ostatni auta nevim nemam zkusenost.
PS fabiu 1,2HTP servo dokaze pri volnobehu a studenym motoru udusit
-
- Příspěvky: 1453
- Registrován: pát bře 08, 2013 7:19 pm
- Bydliště: Aš
Re: Elektricka / hybridni auta
to je dobrej nesmysl tu fabii mám a ani jednou se mi to co popisujete nestaloPavelR píše:
PS fabiu 1,2HTP servo dokaze pri volnobehu a studenym motoru udusit
-
- Příspěvky: 3316
- Registrován: ned led 29, 2012 3:59 pm
- Lokalita: Žabčice
- Systémové napětí: 48V
- Výkon panelů [Wp]: 29139
- Kapacita baterie [kWh]: 12
- Chci prodávat energii: ANO
- Chci/Mám dotaci: NE
Re: Elektricka / hybridni auta
ja netvrdim ze to delaji vsechny. kamos ji ma a stalo se mu to parkrat ja to videl jednou. treba tam ma neco spatne co ja vim.
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
-
ostrovní nebo hybridní elektrárna na dobíjení auta
od MartinX » » v Elektroporadna
ostrovní nebo hybridní elektrárna na dobíjení auta
- 27 Odpovědi
- 5155 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od rob.brno
-
-
- 0 Odpovědi
- 621 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Oshurty
-
- 0 Odpovědi
- 1356 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od karelkilian
-
-
Elektrická špirála s termostatom G 6/4-topné teleso
od Brčo » » v Ostatní
Elektrická špirála s termostatom G 6/4-topné teleso
- 7 Odpovědi
- 1481 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od gupa
-
-
- 1 Odpovědi
- 905 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od kodl69