Li-ion 40x3S 22kwh
-
- Příspěvky: 28
- Registrován: pon srp 06, 2012 8:58 pm
- Reputace: 1
Li-ion 40x3S 22kwh
Zdravím chtěl bych nabídnout baterie Li-ion 50Ah celkem 120Ks.
Pořizovací cena byla 127tis včetně BMS.
Najeli v Citroenu saxo necelých 40 tisíc km za tři roky.
Je to instalováno komplet v zadním boxu. Box je součástí. Stačí pouze nasadit a jezdit. (jenom naprogramovat jednotku pomoci chceckeles)
Dojezd byl 220km lehkou nohou.
Nikdy nebyly na max napětí a nikdy nebyly pod vybyté.
Nabídněte prosím adekvátní cenu nebo podobnou nabídku nějak se dohodneme. (škoda aby stály)
Pořizovací cena byla 127tis včetně BMS.
Najeli v Citroenu saxo necelých 40 tisíc km za tři roky.
Je to instalováno komplet v zadním boxu. Box je součástí. Stačí pouze nasadit a jezdit. (jenom naprogramovat jednotku pomoci chceckeles)
Dojezd byl 220km lehkou nohou.
Nikdy nebyly na max napětí a nikdy nebyly pod vybyté.
Nabídněte prosím adekvátní cenu nebo podobnou nabídku nějak se dohodneme. (škoda aby stály)
-
- Příspěvky: 129
- Registrován: úte říj 25, 2011 1:45 pm
- Reputace: 4
- Lokalita: Praha
Re: Li-ion 40x3S 22kwh
Proč je dáváš pryč?
-
- Příspěvky: 28
- Registrován: pon srp 06, 2012 8:58 pm
- Reputace: 1
Re: Li-ion 40x3S 22kwh
Porucha auta. Bohužel.. žena byla nesmírně spokojená. Už se v tom nechci vrtat. Nemám na to čas
-
- Příspěvky: 39
- Registrován: pon říj 24, 2011 11:15 pm
- Reputace: 3
Re: Li-ion 40x3S 22kwh
Jen se zeptám. Jak bylo řešeno nabíjení v zimě? Z fotek nějaký ohřev není vidět. Také vlastním P106 ještě s NiCd a přemýšlím zda přejít na LiFe.
Co odešlo na eutě? Případný prodej baterie i s eutem ? Nějaký návrh ceny?
Dík Luboš
Co odešlo na eutě? Případný prodej baterie i s eutem ? Nějaký návrh ceny?
Dík Luboš
-
- Příspěvky: 28
- Registrován: pon srp 06, 2012 8:58 pm
- Reputace: 1
Re: Li-ion 40x3S 22kwh
Auto stálo ve vyhřívané garáži. 99% nabíjení vždy doma. Nebylo třeba výhřevu. Teplotu jsem řešil přes bms a před nabíjením nebyla pod deset stupňů. Bateriím vadí až rychlo nabíjení já měl nastaveno na 10A/40 to je hodně šetrné nabijeni.Rychlo nabíjení jsem měl připravené a testoval jsem pouze jednou. Auto mělo poruchu motoru. Již je prodáno zvlášť... Za mě to byla chyba ale měl jsem inzerát komplet. Cenu nabídněte a třeba se sejdeme někde na polovině mé představy... Ještě k lifepo4. Jsou neúměrně těžké vůči těmto Lion. Počet cyklů nevyužijeme ani u liiom natož u lifepo4
. Liion se lépe vyvažují a lépe se odhaduje kapacita z napeti. Lifepo4 jenom problémy. Je tam třeba dlouhého balancování malým proudem. Palubní nabíječka na to není standardně stavěná! Také jsem váhal ale liion pro tyto účely rozhodně lepší!

-
- Příspěvky: 31
- Registrován: ned bře 14, 2021 10:44 am
- Reputace: 0
Re: Li-ion 40x3S 22kwh
Zdravím. Jaká je představa o ceně ? Jak moc se rozjíždějí články ? Jak máte řešenou bms a balancování na tolik článků? Kolik cca mají za sebou cyklů? Dekuji za info
-
- Příspěvky: 28
- Registrován: pon srp 06, 2012 8:58 pm
- Reputace: 1
Re: Li-ion 40x3S 22kwh
Články jsem balancoval tak dvakrát do roka. (nenabíjel jsem je na horní hranici k dosažení balancování). Po půl roce používání byly články rozjeté cca o 0,030. Manuálně jsem je srovnal (Nejrychlejší způsob) na zhruba 0,003 až 0,005 a dalších půl roku jezdili dál... Články najeli zhruba 30-40 tisíc km s tím že jsme využívaly zhruba 30-70% kapacity a najelo to cca 150 km na jedno nabití.( jednou jsem dělal test a ujel jsem 230 km na jedno nabití. BMS jsou dvě 20 a 20 buněk. Vesměs sloužily pouze pro kontrolu rozejití článků.
-
- Příspěvky: 1337
- Registrován: čtv led 15, 2015 1:37 pm
- Reputace: 324
Re: Li-ion 40x3S 22kwh
Zdravím,
když už se tady rozjela diskuze, tak z uvedených udajů vychází, že články mají za sebou 266 cyklů. / 40000km děleno 150km na jedno nabití /Výrobce udává pro li-ion 2000cyklů.
/Zde jsou LIFEPO4 ve výhodě kde je běžně 6000 cyklů. / Nevýhoda li-ion je jejich možná hořlavost. Dále v elektromobilu aku oproti běžnému provozu FV články v EV trpí nejvíce při rekuperaci. Zde jsou sice 3ks 50Ah články paralelně, ale při rekuperaci , jízdě z kopce nabijecí proudy dosahují mnohem větší velikosti než při běžném nabijení. I když rekuperace trvá relativně krátký čas, tak se uvádí, že tyto stavy vedou k většímu opotřebení článků a
dochází k pokovování desek litiem a zmenšování účinné aktivní plochy elektrod článku . Osobně bych viděl férovou cenu někde kolem 25tis..Kč
za vše dohromady. Možná se moje odhadní cena může zdát nízká, ale porovnávám to s cenou a kapacitou nových aku zakoupené v NL ve firmě https://www.nkon.nl/en/
když už se tady rozjela diskuze, tak z uvedených udajů vychází, že články mají za sebou 266 cyklů. / 40000km děleno 150km na jedno nabití /Výrobce udává pro li-ion 2000cyklů.
/Zde jsou LIFEPO4 ve výhodě kde je běžně 6000 cyklů. / Nevýhoda li-ion je jejich možná hořlavost. Dále v elektromobilu aku oproti běžnému provozu FV články v EV trpí nejvíce při rekuperaci. Zde jsou sice 3ks 50Ah články paralelně, ale při rekuperaci , jízdě z kopce nabijecí proudy dosahují mnohem větší velikosti než při běžném nabijení. I když rekuperace trvá relativně krátký čas, tak se uvádí, že tyto stavy vedou k většímu opotřebení článků a
dochází k pokovování desek litiem a zmenšování účinné aktivní plochy elektrod článku . Osobně bych viděl férovou cenu někde kolem 25tis..Kč
za vše dohromady. Možná se moje odhadní cena může zdát nízká, ale porovnávám to s cenou a kapacitou nových aku zakoupené v NL ve firmě https://www.nkon.nl/en/
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Dotace NE, 6,9kWp ,reg.Harmonie Ver.1, 60A,aku 4kWh LTO,BMS Sokol 400E,řízení Leonardo, LF a HF měnič vlastní Ver.1 a Ver.2, LF Modrá trojka 3kVA,modul HIS,ohřev vody Malibu L.A.3kW,Ver.1
Příprava instalace panel 18kWp,reg.Harmonie12kW Ver.4,měnič AC-DC-AC 1f PECKA 22kW,BMS Sokol 400E řízení Leonardo 360V, modul HIS, DC modul AFDD,modul chytré řízení,Aku 360V, ohřev vody Malibu L.A.3kW,Ver.4
Dotace NE, 6,9kWp ,reg.Harmonie Ver.1, 60A,aku 4kWh LTO,BMS Sokol 400E,řízení Leonardo, LF a HF měnič vlastní Ver.1 a Ver.2, LF Modrá trojka 3kVA,modul HIS,ohřev vody Malibu L.A.3kW,Ver.1
Příprava instalace panel 18kWp,reg.Harmonie12kW Ver.4,měnič AC-DC-AC 1f PECKA 22kW,BMS Sokol 400E řízení Leonardo 360V, modul HIS, DC modul AFDD,modul chytré řízení,Aku 360V, ohřev vody Malibu L.A.3kW,Ver.4
-
- Příspěvky: 31
- Registrován: ned bře 14, 2021 10:44 am
- Reputace: 0
Re: Li-ion 40x3S 22kwh
Dobře děkuji za info. Plánuji přestavbu Peugeotu 106. Použitelné louhovky už se skoro nedají sehnat a stejně ten dojezd a výkon už není co býval . Líbí se mi , že bych vlastně jen namontoval hotovou věc. Mám možnost mít levně bloky baterií 18650 v provedení 2S60P 120Ah . Tak přemýšlím , do čeho jít . No být to k mání za 25tis tak bych do toho i šel , ty bloky 18650 by vyšly levněji , ale toto je zase hotové přímo na auto. Jaká je vaše představa o ceně .
-
- Příspěvky: 31
- Registrován: ned bře 14, 2021 10:44 am
- Reputace: 0
Re: Li-ion 40x3S 22kwh
Ještě bych měl dotaz . Jaké jsou nabíjecí a vybíjecí parametry článku ? Děkuji za info
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Claudebot [Bot] a 0 hostů