Li-ion 40x3S 22kwh

sonyr
Příspěvky: 28
Registrován: pon srp 06, 2012 8:58 pm
Reputace: 1

Li-ion 40x3S 22kwh

Nový příspěvek od sonyr »

Zdravím chtěl bych nabídnout baterie Li-ion 50Ah celkem 120Ks.

Pořizovací cena byla 127tis včetně BMS.

Najeli v Citroenu saxo necelých 40 tisíc km za tři roky.

Je to instalováno komplet v zadním boxu. Box je součástí. Stačí pouze nasadit a jezdit. (jenom naprogramovat jednotku pomoci chceckeles)

Dojezd byl 220km lehkou nohou.

Nikdy nebyly na max napětí a nikdy nebyly pod vybyté.

Nabídněte prosím adekvátní cenu nebo podobnou nabídku nějak se dohodneme. (škoda aby stály)
IMG_20201023_171316.jpg
IMG_20201023_092537.jpg
Filas
Příspěvky: 129
Registrován: úte říj 25, 2011 1:45 pm
Reputace: 4
Lokalita: Praha

Re: Li-ion 40x3S 22kwh

Nový příspěvek od Filas »

Proč je dáváš pryč?
sonyr
Příspěvky: 28
Registrován: pon srp 06, 2012 8:58 pm
Reputace: 1

Re: Li-ion 40x3S 22kwh

Nový příspěvek od sonyr »

Porucha auta. Bohužel.. žena byla nesmírně spokojená. Už se v tom nechci vrtat. Nemám na to čas
lubos
Příspěvky: 39
Registrován: pon říj 24, 2011 11:15 pm
Reputace: 3

Re: Li-ion 40x3S 22kwh

Nový příspěvek od lubos »

Jen se zeptám. Jak bylo řešeno nabíjení v zimě? Z fotek nějaký ohřev není vidět. Také vlastním P106 ještě s NiCd a přemýšlím zda přejít na LiFe.
Co odešlo na eutě? Případný prodej baterie i s eutem ? Nějaký návrh ceny?
Dík Luboš
sonyr
Příspěvky: 28
Registrován: pon srp 06, 2012 8:58 pm
Reputace: 1

Re: Li-ion 40x3S 22kwh

Nový příspěvek od sonyr »

Auto stálo ve vyhřívané garáži. 99% nabíjení vždy doma. Nebylo třeba výhřevu. Teplotu jsem řešil přes bms a před nabíjením nebyla pod deset stupňů. Bateriím vadí až rychlo nabíjení já měl nastaveno na 10A/40 to je hodně šetrné nabijeni.Rychlo nabíjení jsem měl připravené a testoval jsem pouze jednou. Auto mělo poruchu motoru. Již je prodáno zvlášť... Za mě to byla chyba ale měl jsem inzerát komplet. Cenu nabídněte a třeba se sejdeme někde na polovině mé představy... Ještě k lifepo4. Jsou neúměrně těžké vůči těmto Lion. Počet cyklů nevyužijeme ani u liiom natož u lifepo4 :-). Liion se lépe vyvažují a lépe se odhaduje kapacita z napeti. Lifepo4 jenom problémy. Je tam třeba dlouhého balancování malým proudem. Palubní nabíječka na to není standardně stavěná! Také jsem váhal ale liion pro tyto účely rozhodně lepší!
Krnule
Příspěvky: 31
Registrován: ned bře 14, 2021 10:44 am
Reputace: 0

Re: Li-ion 40x3S 22kwh

Nový příspěvek od Krnule »

Zdravím. Jaká je představa o ceně ? Jak moc se rozjíždějí články ? Jak máte řešenou bms a balancování na tolik článků? Kolik cca mají za sebou cyklů? Dekuji za info
sonyr
Příspěvky: 28
Registrován: pon srp 06, 2012 8:58 pm
Reputace: 1

Re: Li-ion 40x3S 22kwh

Nový příspěvek od sonyr »

Články jsem balancoval tak dvakrát do roka. (nenabíjel jsem je na horní hranici k dosažení balancování). Po půl roce používání byly články rozjeté cca o 0,030. Manuálně jsem je srovnal (Nejrychlejší způsob) na zhruba 0,003 až 0,005 a dalších půl roku jezdili dál... Články najeli zhruba 30-40 tisíc km s tím že jsme využívaly zhruba 30-70% kapacity a najelo to cca 150 km na jedno nabití.( jednou jsem dělal test a ujel jsem 230 km na jedno nabití. BMS jsou dvě 20 a 20 buněk. Vesměs sloužily pouze pro kontrolu rozejití článků.
kyocera
Příspěvky: 1337
Registrován: čtv led 15, 2015 1:37 pm
Reputace: 324

Re: Li-ion 40x3S 22kwh

Nový příspěvek od kyocera »

Zdravím,
když už se tady rozjela diskuze, tak z uvedených udajů vychází, že články mají za sebou 266 cyklů. / 40000km děleno 150km na jedno nabití /Výrobce udává pro li-ion 2000cyklů.
/Zde jsou LIFEPO4 ve výhodě kde je běžně 6000 cyklů. / Nevýhoda li-ion je jejich možná hořlavost. Dále v elektromobilu aku oproti běžnému provozu FV články v EV trpí nejvíce při rekuperaci. Zde jsou sice 3ks 50Ah články paralelně, ale při rekuperaci , jízdě z kopce nabijecí proudy dosahují mnohem větší velikosti než při běžném nabijení. I když rekuperace trvá relativně krátký čas, tak se uvádí, že tyto stavy vedou k většímu opotřebení článků a
dochází k pokovování desek litiem a zmenšování účinné aktivní plochy elektrod článku . Osobně bych viděl férovou cenu někde kolem 25tis..Kč
za vše dohromady. Možná se moje odhadní cena může zdát nízká, ale porovnávám to s cenou a kapacitou nových aku zakoupené v NL ve firmě https://www.nkon.nl/en/
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Dotace NE, 6,9kWp ,reg.Harmonie Ver.1, 60A,aku 4kWh LTO,BMS Sokol 400E,řízení Leonardo, LF a HF měnič vlastní Ver.1 a Ver.2, LF Modrá trojka 3kVA,modul HIS,ohřev vody Malibu L.A.3kW,Ver.1
Příprava instalace panel 18kWp,reg.Harmonie12kW Ver.4,měnič AC-DC-AC 1f PECKA 22kW,BMS Sokol 400E řízení Leonardo 360V, modul HIS, DC modul AFDD,modul chytré řízení,Aku 360V, ohřev vody Malibu L.A.3kW,Ver.4
Krnule
Příspěvky: 31
Registrován: ned bře 14, 2021 10:44 am
Reputace: 0

Re: Li-ion 40x3S 22kwh

Nový příspěvek od Krnule »

Dobře děkuji za info. Plánuji přestavbu Peugeotu 106. Použitelné louhovky už se skoro nedají sehnat a stejně ten dojezd a výkon už není co býval . Líbí se mi , že bych vlastně jen namontoval hotovou věc. Mám možnost mít levně bloky baterií 18650 v provedení 2S60P 120Ah . Tak přemýšlím , do čeho jít . No být to k mání za 25tis tak bych do toho i šel , ty bloky 18650 by vyšly levněji , ale toto je zase hotové přímo na auto. Jaká je vaše představa o ceně .
Krnule
Příspěvky: 31
Registrován: ned bře 14, 2021 10:44 am
Reputace: 0

Re: Li-ion 40x3S 22kwh

Nový příspěvek od Krnule »

Ještě bych měl dotaz . Jaké jsou nabíjecí a vybíjecí parametry článku ? Děkuji za info

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Claudebot [Bot] a 0 hostů