Li-ion 40x3S 22kwh
-
- Příspěvky: 27
- Registrován: pon srp 06, 2012 8:58 pm
Li-ion 40x3S 22kwh
Zdravím chtěl bych nabídnout baterie Li-ion 50Ah celkem 120Ks.
Pořizovací cena byla 127tis včetně BMS.
Najeli v Citroenu saxo necelých 40 tisíc km za tři roky.
Je to instalováno komplet v zadním boxu. Box je součástí. Stačí pouze nasadit a jezdit. (jenom naprogramovat jednotku pomoci chceckeles)
Dojezd byl 220km lehkou nohou.
Nikdy nebyly na max napětí a nikdy nebyly pod vybyté.
Nabídněte prosím adekvátní cenu nebo podobnou nabídku nějak se dohodneme. (škoda aby stály)
Pořizovací cena byla 127tis včetně BMS.
Najeli v Citroenu saxo necelých 40 tisíc km za tři roky.
Je to instalováno komplet v zadním boxu. Box je součástí. Stačí pouze nasadit a jezdit. (jenom naprogramovat jednotku pomoci chceckeles)
Dojezd byl 220km lehkou nohou.
Nikdy nebyly na max napětí a nikdy nebyly pod vybyté.
Nabídněte prosím adekvátní cenu nebo podobnou nabídku nějak se dohodneme. (škoda aby stály)
-
- Příspěvky: 123
- Registrován: úte říj 25, 2011 1:45 pm
Re: Li-ion 40x3S 22kwh
Proč je dáváš pryč?
-
- Příspěvky: 27
- Registrován: pon srp 06, 2012 8:58 pm
Re: Li-ion 40x3S 22kwh
Porucha auta. Bohužel.. žena byla nesmírně spokojená. Už se v tom nechci vrtat. Nemám na to čas
-
- Příspěvky: 37
- Registrován: pon říj 24, 2011 11:15 pm
Re: Li-ion 40x3S 22kwh
Jen se zeptám. Jak bylo řešeno nabíjení v zimě? Z fotek nějaký ohřev není vidět. Také vlastním P106 ještě s NiCd a přemýšlím zda přejít na LiFe.
Co odešlo na eutě? Případný prodej baterie i s eutem ? Nějaký návrh ceny?
Dík Luboš
Co odešlo na eutě? Případný prodej baterie i s eutem ? Nějaký návrh ceny?
Dík Luboš
-
- Příspěvky: 27
- Registrován: pon srp 06, 2012 8:58 pm
Re: Li-ion 40x3S 22kwh
Auto stálo ve vyhřívané garáži. 99% nabíjení vždy doma. Nebylo třeba výhřevu. Teplotu jsem řešil přes bms a před nabíjením nebyla pod deset stupňů. Bateriím vadí až rychlo nabíjení já měl nastaveno na 10A/40 to je hodně šetrné nabijeni.Rychlo nabíjení jsem měl připravené a testoval jsem pouze jednou. Auto mělo poruchu motoru. Již je prodáno zvlášť... Za mě to byla chyba ale měl jsem inzerát komplet. Cenu nabídněte a třeba se sejdeme někde na polovině mé představy... Ještě k lifepo4. Jsou neúměrně těžké vůči těmto Lion. Počet cyklů nevyužijeme ani u liiom natož u lifepo4 . Liion se lépe vyvažují a lépe se odhaduje kapacita z napeti. Lifepo4 jenom problémy. Je tam třeba dlouhého balancování malým proudem. Palubní nabíječka na to není standardně stavěná! Také jsem váhal ale liion pro tyto účely rozhodně lepší!