Elektricka / hybridni auta

Elektromobily, hybridy, elektrokola, elektroskůtry, řešení pro karavany, obytné přívěsy, maringotky, obytné automobily, mobilní domy.
eman
Příspěvky: 1945
Registrován: pát srp 31, 2012 9:20 pm
Reputace: 199
Lokalita: Praha
Systémové napětí: 48V
Chci prodávat energii: NE
Chci/Mám dotaci: NE

Re: Elektricka / hybridni auta

Nový příspěvek od eman »

Jste mě s těma kotoučema zblbli a o víkendu jsem je kontroloval, při jiné práci na autě. :D Po 120tis. jsou orezlý a mají hranku, jinak nic a to jezdím brzda-plyn Prahu. Takhle vydřený je tedy nemám. Nejezdíš někde po štěrku?

Ty addony pro Teslu jsou hustý.
10kWp JJZ, 3x SmartSolar 150/85, 3xVictron MP II 5kVA v paralelním režimu, Smartshunt, Cerbo GX, 16x400Ah LiFePO4 s JK BMS B2A24S20P + JK BMS Invertor
Ronn
Příspěvky: 420
Registrován: pon úno 08, 2016 2:09 pm
Reputace: 61
Bydliště: Ondřejov

Re: Elektricka / hybridni auta

Nový příspěvek od Ronn »

JirkaE píše: úte úno 04, 2025 3:53 pm
No jo, ale teď zas přijde argument, že není řidič jako řidič :lol: :lol: :lol:
Jasně, televize jako televize, byt jako byt, chlap ja chlap. Blbost, viď... Taky sem vžydcky nechápal jak někomu vydrží brzdové desky dvojnásobek km než u mně... Yo, koupil jsem asi šunty desky a všichni koupili ty správný.. tím se uklidňuju...
JirkaE píše: úte úno 04, 2025 3:53 pm
A je úplně jedno, je-to spalovák který dojiždí ke křižovatkám a do vesnic bez brzd, NEBO jezdí brzda-plyn, NÉÉBO u e-auta jezdí brzda-plyn NEBO využívá o 200% vic rekuperaci.
Jasně! Je úplně jedno jestli auto vlastním nebo mám auto na operační leasing od zaměstnavatele :) a každý bez výjimky přileze do auta a chce vidět to brutální zrychlení. Jasný auto jako auto :) Tak yo ... :)

Koukni jak 2t těžky SUV předjiždí ty všechny stejný auta...



A možná Performance 4x4 s drift modem s výkonem 393kW! Tady video .. co to dělá ten "drift mode"
3xMultiplus 5000VA<=>48V 550Ah LiFePO4
FVE1 - 3,9kWp (JJZ) => Fronius 5kW => AC-OUT / FVE2 - 15,2kWp (JJV, JZ, SZS) => RS 450/200 => DC Busbar
FVE3 - 9,36kWp (JJZ) => SE10k => AC-OUT / FVE4 - 9,36kWp (SVV) => SE17k => AC-IN
PavelR
Příspěvky: 3414
Registrován: ned led 29, 2012 3:59 pm
Reputace: 246
Lokalita: Žabčice
Systémové napětí: 48V
Výkon panelů [Wp]: 29139
Kapacita baterie [kWh]: 36
Chci prodávat energii: ANO
Chci/Mám dotaci: NE

Re: Elektricka / hybridni auta

Nový příspěvek od PavelR »

JirkaE píše: úte úno 04, 2025 3:53 pm
Tesla 2 roky cca 40tis.km...
Leasing s omezením nájezdu na 20tis.km na rok.

Kotouče v podobném stavu ,,drážkované" jako na Škodovce.

No jo, ale teď zas přijde argument, že není řidič jako řidič :lol: :lol: :lol:

Tedy můj závěr je ten, že někdo má po 80tis.km krásné kotouče, jiný po 40tis.km vyrychtované....

A je úplně jedno, je-to spalovák který dojiždí ke křižovatkám a do vesnic bez brzd, NEBO jezdí brzda-plyn, NÉÉBO u e-auta jezdí brzda-plyn NEBO využívá o 200% vic rekuperaci.


20250203_103932.jpg
zapoměl jsi dodat není auto jao auto :-D

třeba taková navara co máme na firmě sežere desky za 30-40k a kotouče každých +-60k. a to s tím jezdí více ridičů.
Když vedle toho stojí stará xc60 a je to auto lehčí a přitom ty kotouče mají tak dvojnásobnou plochu jak u navary. Tak se není čemu divit. U té jsem taky poprví zažil co znamená že vadnou brzdy.

Taky vím že dost záleží jak s tím kdo jezdí myšleno kudy. Pravidelný dlouhý cesty po dálnici tomu pomáhají. Při přesunu třeba Brno Praha kde ta doprava je už i bez uzavírek tak hustá že naposled jsem se zařadil do pravýho pruhu jen dvakrát a z toho jednou jsem sjížděl na kafe a zbytek cesty jedu v závěsu za nějakou brzdou na adaptivní tempomat tak ty kilometry naskakují a brzdy se flákají ale přitom nereznou ...

Do háje ať už jsou ty samořiditelný auta v provozu aspoň na dálnicích. To bych aspoň mohl něco smysluplnýho dělat na notesu nebo spát :lol: :lol:
eman
Příspěvky: 1945
Registrován: pát srp 31, 2012 9:20 pm
Reputace: 199
Lokalita: Praha
Systémové napětí: 48V
Chci prodávat energii: NE
Chci/Mám dotaci: NE

Re: Elektricka / hybridni auta

Nový příspěvek od eman »

Kolega se ptá, jestli budou mít samořiditelná auta i volby chování...Silniční pirát, strejda s čepicí, mamabus, hustej týpek, dycky levej a čumím do telefonu. :D Prý, aby to nebylo takový sterilní. Asi si plete Teslu s Omegatronem. :D
10kWp JJZ, 3x SmartSolar 150/85, 3xVictron MP II 5kVA v paralelním režimu, Smartshunt, Cerbo GX, 16x400Ah LiFePO4 s JK BMS B2A24S20P + JK BMS Invertor
PavelR
Příspěvky: 3414
Registrován: ned led 29, 2012 3:59 pm
Reputace: 246
Lokalita: Žabčice
Systémové napětí: 48V
Výkon panelů [Wp]: 29139
Kapacita baterie [kWh]: 36
Chci prodávat energii: ANO
Chci/Mám dotaci: NE

Re: Elektricka / hybridni auta

Nový příspěvek od PavelR »

jojo. a půjde to kombinovat? dal bych hustýho týpka s telefonem v levým :-D
pibi
Příspěvky: 1135
Registrován: ned led 01, 2023 6:17 pm
Reputace: 185
Lokalita: Východně od 3nce
Systémové napětí: 48V
Výkon panelů [Wp]: 16kWp
Kapacita baterie [kWh]: 44kWh
Chci prodávat energii: NE
Chci/Mám dotaci: NE

Re: Elektricka / hybridni auta

Nový příspěvek od pibi »

7,5kWp JV, 3,75kWp JZ, 2 x Victron MP II 5kVA, 3 x SmartSolar 150/70, Smartshunt, Cerbo, 16x280Ah + 16X300Ah + 16x300Ah LiFePO4 + 3xJK BMS.
K levné elektřině se dostaneme jen vytrvalou prací a svým kapitálem. Vladimír List, Elektrisace Československa 1934

  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Claudebot [Bot] a 0 hostů