Elektricka / hybridni auta
Elektromobily, hybridy, elektrokola, elektroskůtry, řešení pro karavany, obytné přívěsy, maringotky, obytné automobily, mobilní domy.
-
- Příspěvky: 1945
- Registrován: pát srp 31, 2012 9:20 pm
- Reputace: 199
- Lokalita: Praha
- Systémové napětí: 48V
- Chci prodávat energii: NE
- Chci/Mám dotaci: NE
Re: Elektricka / hybridni auta
Jste mě s těma kotoučema zblbli a o víkendu jsem je kontroloval, při jiné práci na autě. Po 120tis. jsou orezlý a mají hranku, jinak nic a to jezdím brzda-plyn Prahu. Takhle vydřený je tedy nemám. Nejezdíš někde po štěrku?
Ty addony pro Teslu jsou hustý.
Ty addony pro Teslu jsou hustý.
10kWp JJZ, 3x SmartSolar 150/85, 3xVictron MP II 5kVA v paralelním režimu, Smartshunt, Cerbo GX, 16x400Ah LiFePO4 s JK BMS B2A24S20P + JK BMS Invertor
-
- Příspěvky: 420
- Registrován: pon úno 08, 2016 2:09 pm
- Reputace: 61
- Bydliště: Ondřejov
Re: Elektricka / hybridni auta
Jasně, televize jako televize, byt jako byt, chlap ja chlap. Blbost, viď... Taky sem vžydcky nechápal jak někomu vydrží brzdové desky dvojnásobek km než u mně... Yo, koupil jsem asi šunty desky a všichni koupili ty správný.. tím se uklidňuju...
Jasně! Je úplně jedno jestli auto vlastním nebo mám auto na operační leasing od zaměstnavatele a každý bez výjimky přileze do auta a chce vidět to brutální zrychlení. Jasný auto jako auto Tak yo ...
Koukni jak 2t těžky SUV předjiždí ty všechny stejný auta...
A možná Performance 4x4 s drift modem s výkonem 393kW! Tady video .. co to dělá ten "drift mode"
3xMultiplus 5000VA<=>48V 550Ah LiFePO4
FVE1 - 3,9kWp (JJZ) => Fronius 5kW => AC-OUT / FVE2 - 15,2kWp (JJV, JZ, SZS) => RS 450/200 => DC Busbar
FVE3 - 9,36kWp (JJZ) => SE10k => AC-OUT / FVE4 - 9,36kWp (SVV) => SE17k => AC-IN
FVE1 - 3,9kWp (JJZ) => Fronius 5kW => AC-OUT / FVE2 - 15,2kWp (JJV, JZ, SZS) => RS 450/200 => DC Busbar
FVE3 - 9,36kWp (JJZ) => SE10k => AC-OUT / FVE4 - 9,36kWp (SVV) => SE17k => AC-IN
-
- Příspěvky: 3414
- Registrován: ned led 29, 2012 3:59 pm
- Reputace: 246
- Lokalita: Žabčice
- Systémové napětí: 48V
- Výkon panelů [Wp]: 29139
- Kapacita baterie [kWh]: 36
- Chci prodávat energii: ANO
- Chci/Mám dotaci: NE
Re: Elektricka / hybridni auta
zapoměl jsi dodat není auto jao autoJirkaE píše: ↑úte úno 04, 2025 3:53 pmTesla 2 roky cca 40tis.km...
Leasing s omezením nájezdu na 20tis.km na rok.
Kotouče v podobném stavu ,,drážkované" jako na Škodovce.
No jo, ale teď zas přijde argument, že není řidič jako řidič
Tedy můj závěr je ten, že někdo má po 80tis.km krásné kotouče, jiný po 40tis.km vyrychtované....
A je úplně jedno, je-to spalovák který dojiždí ke křižovatkám a do vesnic bez brzd, NEBO jezdí brzda-plyn, NÉÉBO u e-auta jezdí brzda-plyn NEBO využívá o 200% vic rekuperaci.
20250203_103932.jpg
třeba taková navara co máme na firmě sežere desky za 30-40k a kotouče každých +-60k. a to s tím jezdí více ridičů.
Když vedle toho stojí stará xc60 a je to auto lehčí a přitom ty kotouče mají tak dvojnásobnou plochu jak u navary. Tak se není čemu divit. U té jsem taky poprví zažil co znamená že vadnou brzdy.
Taky vím že dost záleží jak s tím kdo jezdí myšleno kudy. Pravidelný dlouhý cesty po dálnici tomu pomáhají. Při přesunu třeba Brno Praha kde ta doprava je už i bez uzavírek tak hustá že naposled jsem se zařadil do pravýho pruhu jen dvakrát a z toho jednou jsem sjížděl na kafe a zbytek cesty jedu v závěsu za nějakou brzdou na adaptivní tempomat tak ty kilometry naskakují a brzdy se flákají ale přitom nereznou ...
Do háje ať už jsou ty samořiditelný auta v provozu aspoň na dálnicích. To bych aspoň mohl něco smysluplnýho dělat na notesu nebo spát
-
- Příspěvky: 1945
- Registrován: pát srp 31, 2012 9:20 pm
- Reputace: 199
- Lokalita: Praha
- Systémové napětí: 48V
- Chci prodávat energii: NE
- Chci/Mám dotaci: NE
Re: Elektricka / hybridni auta
Kolega se ptá, jestli budou mít samořiditelná auta i volby chování...Silniční pirát, strejda s čepicí, mamabus, hustej týpek, dycky levej a čumím do telefonu. Prý, aby to nebylo takový sterilní. Asi si plete Teslu s Omegatronem.
10kWp JJZ, 3x SmartSolar 150/85, 3xVictron MP II 5kVA v paralelním režimu, Smartshunt, Cerbo GX, 16x400Ah LiFePO4 s JK BMS B2A24S20P + JK BMS Invertor
-
- Příspěvky: 3414
- Registrován: ned led 29, 2012 3:59 pm
- Reputace: 246
- Lokalita: Žabčice
- Systémové napětí: 48V
- Výkon panelů [Wp]: 29139
- Kapacita baterie [kWh]: 36
- Chci prodávat energii: ANO
- Chci/Mám dotaci: NE
Re: Elektricka / hybridni auta
jojo. a půjde to kombinovat? dal bych hustýho týpka s telefonem v levým
-
- Příspěvky: 1135
- Registrován: ned led 01, 2023 6:17 pm
- Reputace: 185
- Lokalita: Východně od 3nce
- Systémové napětí: 48V
- Výkon panelů [Wp]: 16kWp
- Kapacita baterie [kWh]: 44kWh
- Chci prodávat energii: NE
- Chci/Mám dotaci: NE
Re: Elektricka / hybridni auta
7,5kWp JV, 3,75kWp JZ, 2 x Victron MP II 5kVA, 3 x SmartSolar 150/70, Smartshunt, Cerbo, 16x280Ah + 16X300Ah + 16x300Ah LiFePO4 + 3xJK BMS.
K levné elektřině se dostaneme jen vytrvalou prací a svým kapitálem. Vladimír List, Elektrisace Československa 1934
K levné elektřině se dostaneme jen vytrvalou prací a svým kapitálem. Vladimír List, Elektrisace Československa 1934
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
-
ostrovní nebo hybridní elektrárna na dobíjení auta
od MartinX » » v Elektroporadna
ostrovní nebo hybridní elektrárna na dobíjení auta
- 27 Odpovědi
- 5443 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od rob.brno
-
-
- 0 Odpovědi
- 704 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Oshurty
-
- 0 Odpovědi
- 1443 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od karelkilian
-
-
Elektrická špirála s termostatom G 6/4-topné teleso
Elektrická špirála s termostatom G 6/4-topné teleso
- 7 Odpovědi
- 1716 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od gupa
-
-
- 1 Odpovědi
- 985 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od kodl69
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Claudebot [Bot], Google [Bot] a 0 hostů