Elektricka / hybridni auta
Elektromobily, hybridy, elektrokola, elektroskůtry, řešení pro karavany, obytné přívěsy, maringotky, obytné automobily, mobilní domy.
-
- Příspěvky: 3514
- Registrován: pon úno 01, 2021 4:00 pm
Re: Elektricka / hybridni auta
Bohužel řídící jednotka převodovky a potom spojky.To co jsi poslal je holá převodovka a ta je v pořádku.
18190Wp=13500Wp jihovýchod 27x500Wp, 4690Wpjihozápad Leapton 14x335Wp, cca 8000W 90ks vakuové trubice jihozápad, Lifepo4 17Sx260Ah, trakční gel 800Ah), Axpert Max 7200VA, Easun Isolar 5500VA,Multiplus 2 48/5000,MPPT 150/85
Pojízdná FV 200Wp=2x100Wp flexibilní+4x280Ah lifepo4+měnič 1500W
Pojízdná FV 200Wp=2x100Wp flexibilní+4x280Ah lifepo4+měnič 1500W
-
- Příspěvky: 2700
- Registrován: sob pro 29, 2012 10:22 pm
- Lokalita: pod Brnem
- Systémové napětí: 24V
Re: Elektricka / hybridni auta
A to z boku není spojka?
Už to vidím, mechatronika je ten správný název. Repase za 35tKč.3x2000VA-VMP-par, NiCd 24V, 22x210-320Wp, 2x85A-VMPPT
-
- Příspěvky: 3514
- Registrován: pon úno 01, 2021 4:00 pm
Re: Elektricka / hybridni auta
Každopádně díky. Poprudim autorizovaný servis:))
18190Wp=13500Wp jihovýchod 27x500Wp, 4690Wpjihozápad Leapton 14x335Wp, cca 8000W 90ks vakuové trubice jihozápad, Lifepo4 17Sx260Ah, trakční gel 800Ah), Axpert Max 7200VA, Easun Isolar 5500VA,Multiplus 2 48/5000,MPPT 150/85
Pojízdná FV 200Wp=2x100Wp flexibilní+4x280Ah lifepo4+měnič 1500W
Pojízdná FV 200Wp=2x100Wp flexibilní+4x280Ah lifepo4+měnič 1500W
-
- Příspěvky: 1844
- Registrován: pát srp 31, 2012 9:20 pm
- Lokalita: Praha
- Systémové napětí: 48V
- Chci prodávat energii: NE
- Chci/Mám dotaci: NE
Re: Elektricka / hybridni auta
Ojebávky našich autorizovaných servisů se nedají brát jako provozní náklady. Když začnou ubývat spalováky, tak hned vyšroubují ceny na EV a určitě jenom u nás se protlačí nějaká povinná roční prohlídka. A taky z čeho budou žít STK..?
10kWp JJZ, 3x SmartSolar 150/85, 3xVictron MP II 5kVA v paralelním režimu, Smartshunt, Cerbo GX, 16x400Ah LiFePO4 s JK BMS B2A24S20P + JK BMS Invertor
-
- Příspěvky: 3514
- Registrován: pon úno 01, 2021 4:00 pm
Re: Elektricka / hybridni auta
Stk už hlasily, že by rádi místo emisí povinné mĕřili degradaci baterie a zadávali do systému.
18190Wp=13500Wp jihovýchod 27x500Wp, 4690Wpjihozápad Leapton 14x335Wp, cca 8000W 90ks vakuové trubice jihozápad, Lifepo4 17Sx260Ah, trakční gel 800Ah), Axpert Max 7200VA, Easun Isolar 5500VA,Multiplus 2 48/5000,MPPT 150/85
Pojízdná FV 200Wp=2x100Wp flexibilní+4x280Ah lifepo4+měnič 1500W
Pojízdná FV 200Wp=2x100Wp flexibilní+4x280Ah lifepo4+měnič 1500W
-
- Příspěvky: 1844
- Registrován: pát srp 31, 2012 9:20 pm
- Lokalita: Praha
- Systémové napětí: 48V
- Chci prodávat energii: NE
- Chci/Mám dotaci: NE
Re: Elektricka / hybridni auta
Jo, tohle mi připomíná "opravy" našeho autoparku ve spřáteleném servisu....tedy spřáteleném s babou, co to u nás měla na starosti. Škráblé dveře...výměna dveří, lak, práce 80tis....."Ehm a proč ten škrábanec je pořád vidět..?".....jenom ho přejeli korekční fixou. Další...výměna nárazníku..ťukanec v malé rychlosti...."výměna nárazníku, chladič motoru, chladič klimy, výměna přední výztuhy..."Ehm...stačilo vlézt pod auto a naprosto všechno bylo původní". A to byla jen naše firma. Druhou opravu zatáhla pojišťovna. Jestli to tak dělá aspoň polovina servisů, tak se není čemu divit, že platíme pojištění jako kráva.gupa píše: ↑čtv led 09, 2025 12:03 pmEsli to byla repase typu dolití přesně na značku, protože automat nefunguje pokud má moc nebo málo oleje. Také mi to hlava nebere ale viděl jsem to dolití a tím zprovoznění převodovky na vlastní oči. Asi dávají čidla už i dovnitř kvůli blokování když to nemá správnou hladinu. Jestli to bylo i u té oktávy, tak se servismani mají dobře ne? Nebo tu repasi pro podnik někdo viděl na zemi a díru místo převodovky? Nová stojí 60tKč plus práce 60tKč? https://www.nejautodily.cz/automaticka- ... HwQAvD_BwE
10kWp JJZ, 3x SmartSolar 150/85, 3xVictron MP II 5kVA v paralelním režimu, Smartshunt, Cerbo GX, 16x400Ah LiFePO4 s JK BMS B2A24S20P + JK BMS Invertor
-
- Příspěvky: 1844
- Registrován: pát srp 31, 2012 9:20 pm
- Lokalita: Praha
- Systémové napětí: 48V
- Chci prodávat energii: NE
- Chci/Mám dotaci: NE
Re: Elektricka / hybridni auta
Já to vidím na budoucí "ekolikvidační" poplateček. Ty baterky hoří, vybuchují, jsou jedovaté, kluci na smeťáku potřebují JFTRDEER certifikaci, takže se nám ta ekolikvidace prodraží.... Teď se směju, ale ona to bude realita.Franta2776 píše: ↑čtv led 09, 2025 1:07 pmStk už hlasily, že by rádi místo emisí povinné mĕřili degradaci baterie a zadávali do systému.
10kWp JJZ, 3x SmartSolar 150/85, 3xVictron MP II 5kVA v paralelním režimu, Smartshunt, Cerbo GX, 16x400Ah LiFePO4 s JK BMS B2A24S20P + JK BMS Invertor
-
- Příspěvky: 3514
- Registrován: pon úno 01, 2021 4:00 pm
Re: Elektricka / hybridni auta
Nám ta mechatronika řadila jenom 2 rychlostní stupnĕ a převodovka hlásila závadu.Po výmĕnĕ to při řazení cukalo, takže výměna spojek.Olej v převodovce bez pilin, mechanicky je OK.
Máme i manuální převodovku v LPG, tam zas z převodovky vyběhla hřidel:))
Máme i manuální převodovku v LPG, tam zas z převodovky vyběhla hřidel:))
18190Wp=13500Wp jihovýchod 27x500Wp, 4690Wpjihozápad Leapton 14x335Wp, cca 8000W 90ks vakuové trubice jihozápad, Lifepo4 17Sx260Ah, trakční gel 800Ah), Axpert Max 7200VA, Easun Isolar 5500VA,Multiplus 2 48/5000,MPPT 150/85
Pojízdná FV 200Wp=2x100Wp flexibilní+4x280Ah lifepo4+měnič 1500W
Pojízdná FV 200Wp=2x100Wp flexibilní+4x280Ah lifepo4+měnič 1500W
-
- Moderátor
- Příspěvky: 5387
- Registrován: pon srp 16, 2021 9:31 pm
- Lokalita: blízko Brna
- Systémové napětí: 24V
- Výkon panelů [Wp]: 13+ kWp
- Kapacita baterie [kWh]: 30+7
- Chci prodávat energii: NE
- Chci/Mám dotaci: NE
- Bydliště: blízko Brna
Re: Elektricka / hybridni auta
Po třech letech ( 80 tis. km) ve Fábce začalo něco pištět. Výměna ložiska v převodovce, a v kompletní režii Škodovky. Je to asi také o tom, jak si nechá zákazník srát na hlavu.
13,38 kWp: 9850 Wp Jih, 2040 Wp Východ, 1490 Wp Západ
Regulátory Epever a Victron
Phoenix 5 kVA + MP 24/5000 (můj byt + wifi/kamery/atd. + máti byt)
MP2 24/5000 vytěžování do akumulačních kamen
Epever 3kW vytěžování do bojlerů + žebříky
1 kW "nabíječka" 24 V
31 080 Wh staré olovo 7 488 Wh Li-Ion
záloha čerpadla ve sklepě MP12/3000/120-16 + 100Ah 12V monbat
Modře píši jako moderátor, černě jako člen.
Regulátory Epever a Victron
Phoenix 5 kVA + MP 24/5000 (můj byt + wifi/kamery/atd. + máti byt)
MP2 24/5000 vytěžování do akumulačních kamen
Epever 3kW vytěžování do bojlerů + žebříky
1 kW "nabíječka" 24 V
31 080 Wh staré olovo 7 488 Wh Li-Ion
záloha čerpadla ve sklepě MP12/3000/120-16 + 100Ah 12V monbat
Modře píši jako moderátor, černě jako člen.
-
- Příspěvky: 1844
- Registrován: pát srp 31, 2012 9:20 pm
- Lokalita: Praha
- Systémové napětí: 48V
- Chci prodávat energii: NE
- Chci/Mám dotaci: NE
Re: Elektricka / hybridni auta
My tedy máme asi 40 aut, prakticky všechno Škoda a poruchovost minimální. Nicméně je točíme po 120-180tis. km. Drtivá většina "závad" je kosmetika od Kauflandu, ťukance, proražené pneu, atp. Obecně si myslím, že koncernová auta mají vysokou kvalitu a poruchovost na minimu. Třeba co vím od kolegy, tak Renaulty se jako firemní docela sypaly.
10kWp JJZ, 3x SmartSolar 150/85, 3xVictron MP II 5kVA v paralelním režimu, Smartshunt, Cerbo GX, 16x400Ah LiFePO4 s JK BMS B2A24S20P + JK BMS Invertor
-
- Příspěvky: 398
- Registrován: pon úno 08, 2016 2:09 pm
- Bydliště: Ondřejov
Re: Elektricka / hybridni auta
Mne je fakt jedno jestli mě servis auta stojí nesmysl, protože auto :
a) blbě navrhli a vyrobili
b) má vlastnosti, které implikují vysoké provozní náklady
c) mě okradli v servisu protože naúčtovali úkony, které neproběhly
d) mě okradli opakovaným stáčením tachometru
e) výměnou dobrých dílů na motoru za špatné
f)...atd...
Podstatné je "Total Cost Ownership"
Co budou dělat lidi z STK? No že ses neptal, co budou dělat elektrikáři, když sis montoval FVE sám, viď... Yo, elektrikáři jsou drazí, protože jich je málo? Mno tak vidíš, lidi z STK se mohou stát pomocnou silou u elektrikáře... Snadné
3xMultiplus 5000VA<=>48V 550Ah LiFePO4
FVE1 - 3,9kWp (JJZ) => Fronius 5kW => AC-OUT / FVE2 - 15,2kWp (JJV, JZ, SZS) => RS 450/200 => DC Busbar
FVE3 - 9,36kWp (JJZ) => SE10k => AC-OUT / FVE4 - 9,36kWp (SVV) => SE17k => AC-IN
FVE1 - 3,9kWp (JJZ) => Fronius 5kW => AC-OUT / FVE2 - 15,2kWp (JJV, JZ, SZS) => RS 450/200 => DC Busbar
FVE3 - 9,36kWp (JJZ) => SE10k => AC-OUT / FVE4 - 9,36kWp (SVV) => SE17k => AC-IN
-
- Příspěvky: 1534
- Registrován: sob bře 30, 2019 10:27 am
- Lokalita: JV od pekla :)
- Systémové napětí: 48V
- Výkon panelů [Wp]: 5100
- Kapacita baterie [kWh]: 13
- Chci/Mám dotaci: NE
Re: Elektricka / hybridni auta
Hlavně co budou dělat chudáci horníci, když si každý bude vyrábět elektřinu ve svých fotovoltaických panelech...
-
- Příspěvky: 398
- Registrován: pon úno 08, 2016 2:09 pm
- Bydliště: Ondřejov
Re: Elektricka / hybridni auta
A co třeba nová TMY. Můj nekrritický pohled mi říká, že to vypadá dobře...
3xMultiplus 5000VA<=>48V 550Ah LiFePO4
FVE1 - 3,9kWp (JJZ) => Fronius 5kW => AC-OUT / FVE2 - 15,2kWp (JJV, JZ, SZS) => RS 450/200 => DC Busbar
FVE3 - 9,36kWp (JJZ) => SE10k => AC-OUT / FVE4 - 9,36kWp (SVV) => SE17k => AC-IN
FVE1 - 3,9kWp (JJZ) => Fronius 5kW => AC-OUT / FVE2 - 15,2kWp (JJV, JZ, SZS) => RS 450/200 => DC Busbar
FVE3 - 9,36kWp (JJZ) => SE10k => AC-OUT / FVE4 - 9,36kWp (SVV) => SE17k => AC-IN
-
- Příspěvky: 3514
- Registrován: pon úno 01, 2021 4:00 pm
Re: Elektricka / hybridni auta
Mě se líbí. Za chvíli, tak bude vypadat většina aut. Bohužel jako ocumlaný bonbón:))))
18190Wp=13500Wp jihovýchod 27x500Wp, 4690Wpjihozápad Leapton 14x335Wp, cca 8000W 90ks vakuové trubice jihozápad, Lifepo4 17Sx260Ah, trakční gel 800Ah), Axpert Max 7200VA, Easun Isolar 5500VA,Multiplus 2 48/5000,MPPT 150/85
Pojízdná FV 200Wp=2x100Wp flexibilní+4x280Ah lifepo4+měnič 1500W
Pojízdná FV 200Wp=2x100Wp flexibilní+4x280Ah lifepo4+měnič 1500W
-
- Příspěvky: 1844
- Registrován: pát srp 31, 2012 9:20 pm
- Lokalita: Praha
- Systémové napětí: 48V
- Chci prodávat energii: NE
- Chci/Mám dotaci: NE
Re: Elektricka / hybridni auta
Mě se líbí i ta současná produkce Tesly, ale nedokážu přežít ten interiér. Ten tablet je tam prostě děsně hnusnej a ať mě členové církve klidně proklejou. Paradox je, že Teslu by brala i manželka, než se podívala dovnitř. Nechápu, že se nesnaží to portfolio trochu dizajnově diverzifikovat.
10kWp JJZ, 3x SmartSolar 150/85, 3xVictron MP II 5kVA v paralelním režimu, Smartshunt, Cerbo GX, 16x400Ah LiFePO4 s JK BMS B2A24S20P + JK BMS Invertor
-
- Příspěvky: 3514
- Registrován: pon úno 01, 2021 4:00 pm
Re: Elektricka / hybridni auta
Zatím číňani nevadí:
18190Wp=13500Wp jihovýchod 27x500Wp, 4690Wpjihozápad Leapton 14x335Wp, cca 8000W 90ks vakuové trubice jihozápad, Lifepo4 17Sx260Ah, trakční gel 800Ah), Axpert Max 7200VA, Easun Isolar 5500VA,Multiplus 2 48/5000,MPPT 150/85
Pojízdná FV 200Wp=2x100Wp flexibilní+4x280Ah lifepo4+měnič 1500W
Pojízdná FV 200Wp=2x100Wp flexibilní+4x280Ah lifepo4+měnič 1500W
-
- Příspěvky: 1844
- Registrován: pát srp 31, 2012 9:20 pm
- Lokalita: Praha
- Systémové napětí: 48V
- Chci prodávat energii: NE
- Chci/Mám dotaci: NE
Re: Elektricka / hybridni auta
Ten "Eňák" je brutus. Nechápu, že se tak trefili.
To Volvo mě překvapuje. Někde jsem četl, že má nějakou výrobní vadu a hoši ze Švédska se docela zapotili.
To Volvo mě překvapuje. Někde jsem četl, že má nějakou výrobní vadu a hoši ze Švédska se docela zapotili.
10kWp JJZ, 3x SmartSolar 150/85, 3xVictron MP II 5kVA v paralelním režimu, Smartshunt, Cerbo GX, 16x400Ah LiFePO4 s JK BMS B2A24S20P + JK BMS Invertor
-
- Příspěvky: 2712
- Registrován: stř úno 02, 2022 10:30 am
- Lokalita: okolí Mělníka
- Systémové napětí: 48V
- Výkon panelů [Wp]: 13000
- Kapacita baterie [kWh]: 15
Re: Elektricka / hybridni auta
kdyz si zvyknes, uz ti to jinde bude pripadat zbytecny Obrazovku tak maj i jina auta a nejhorsi je, kdyz je obrazovka zapustena do palubky. To, ze se muzes prstem drzet a fixovat se na nem je k nezaplaceni U aut, kde se neni ceho drzet se za jizdy netrefis Mit tam kaplicku, kde je to same co na display nedava smysl.
Sem asi divnej ale co ze se ji uvnitr nezda? Fakt me to zajima Jednoduche, vse jde krasne utrit, uklidit Konecne nemusim cistit kaplicku. Podle vnitrku jsme si auto nikdy nevybiral. Ja si to koupil aby me to vozilo kam potrebuju.
A ze je vse na tabletu neberu, protoze krome vyberu muziky a navigace na to neni potreba vubec sahat. Vse se ti nastavi na tvuj profil. O tom se da povidat, brat se to jako zaslepene tesla keci, ale to se musi proste zazit, vzit auto a tyden tim jezdit. Po instalaci sexy buttons (commanderu a knobu) mam na tlacitka i treba mlhovky. Za par korun upgrade auta, co zadna jina automobilka nema bohuzel.
Sem asi divnej ale co ze se ji uvnitr nezda? Fakt me to zajima Jednoduche, vse jde krasne utrit, uklidit Konecne nemusim cistit kaplicku. Podle vnitrku jsme si auto nikdy nevybiral. Ja si to koupil aby me to vozilo kam potrebuju.
A ze je vse na tabletu neberu, protoze krome vyberu muziky a navigace na to neni potreba vubec sahat. Vse se ti nastavi na tvuj profil. O tom se da povidat, brat se to jako zaslepene tesla keci, ale to se musi proste zazit, vzit auto a tyden tim jezdit. Po instalaci sexy buttons (commanderu a knobu) mam na tlacitka i treba mlhovky. Za par korun upgrade auta, co zadna jina automobilka nema bohuzel.
-
- Příspěvky: 2712
- Registrován: stř úno 02, 2022 10:30 am
- Lokalita: okolí Mělníka
- Systémové napětí: 48V
- Výkon panelů [Wp]: 13000
- Kapacita baterie [kWh]: 15
Re: Elektricka / hybridni auta
Skodovce se to docela prezevsechno povedlo. Snad vybrali zatacku. Jeste dodelat software
-
- Příspěvky: 1844
- Registrován: pát srp 31, 2012 9:20 pm
- Lokalita: Praha
- Systémové napětí: 48V
- Chci prodávat energii: NE
- Chci/Mám dotaci: NE
Re: Elektricka / hybridni auta
Prostě vzhled. Taky si nekoupíš zelený svítící zvonáče, protože jsou praktický.
JInak u EV se začíná rozmáhat stejný trend, jako u mobilních telefonů. Výrobci neví čím zaujmout, tak vymýšlejí pípoviny. Číňan asi vede, protože ty jejich auta s blikacíma maskama, pruhama ve dveřích, lcd přes celou palubovku, to je úchylnost.
JInak u EV se začíná rozmáhat stejný trend, jako u mobilních telefonů. Výrobci neví čím zaujmout, tak vymýšlejí pípoviny. Číňan asi vede, protože ty jejich auta s blikacíma maskama, pruhama ve dveřích, lcd přes celou palubovku, to je úchylnost.
10kWp JJZ, 3x SmartSolar 150/85, 3xVictron MP II 5kVA v paralelním režimu, Smartshunt, Cerbo GX, 16x400Ah LiFePO4 s JK BMS B2A24S20P + JK BMS Invertor
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
-
ostrovní nebo hybridní elektrárna na dobíjení auta
od MartinX » » v Elektroporadna
ostrovní nebo hybridní elektrárna na dobíjení auta
- 27 Odpovědi
- 5278 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od rob.brno
-
-
- 0 Odpovědi
- 638 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Oshurty
-
- 0 Odpovědi
- 1376 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od karelkilian
-
-
Elektrická špirála s termostatom G 6/4-topné teleso
od Brčo » » v Ostatní
Elektrická špirála s termostatom G 6/4-topné teleso
- 7 Odpovědi
- 1541 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od gupa
-
-
- 1 Odpovědi
- 914 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od kodl69