Žvanírna 2
Nezařaditelné
-
- Příspěvky: 1721
- Registrován: pát srp 31, 2012 9:20 pm
- Lokalita: Praha
- Systémové napětí: 48V
- Chci prodávat energii: NE
- Chci/Mám dotaci: NE
Re: Žvanírna 2
To jsou strašný kydy v tom článku. Jojo "rostou" jim prodeje za dumpingový ceny v Číně. V EU je slavný BYD se svojí cenou taky neprodejný, stejně jako ten VW. Taky klopí brutální peníze za odstavné plochy, po tom co sem navozili milion aut.
Navíc nevím, proč bych kupoval číňana s nulovou servisní podporou, když můžu za stejný peníze koupit Škodu, podpořit českou firmu, český zaměstnance a nechat peníze doma. Číňan nám se** na hlavu a my tomu zase tleskáme, stejně jako se to dělo, když tu trh s potravinama přebíral Lidl a spol. a teď máme nejdražší žrádlo v EU.
Navíc nevím, proč bych kupoval číňana s nulovou servisní podporou, když můžu za stejný peníze koupit Škodu, podpořit českou firmu, český zaměstnance a nechat peníze doma. Číňan nám se** na hlavu a my tomu zase tleskáme, stejně jako se to dělo, když tu trh s potravinama přebíral Lidl a spol. a teď máme nejdražší žrádlo v EU.
10kWp JJZ, 3x SmartSolar 150/85, 3xVictron MP II 5kVA v paralelním režimu, Smartshunt, Cerbo GX, 16x400Ah LiFePO4 s JK BMS B2A24S20P + JK BMS Invertor
-
- Příspěvky: 1879
- Registrován: pát lis 11, 2022 8:14 am
- Lokalita: Hlohovec, SR
- Systémové napětí: 48V
- Výkon panelů [Wp]: 5520
- Kapacita baterie [kWh]: 14
- Chci prodávat energii: NE
- Chci/Mám dotaci: NE
- Bydliště: Hlohovec, SR
Re: Žvanírna 2
To je dosť ekonomicky naivná predstavakoupit Škodu, podpořit českou firmu, český zaměstnance a nechat peníze doma
2x MUST PH1800 5.5kW, 8.85kWp 3x 2S3P, V+J+Z, 16x 280 Ah LiFePO4 (14.3 kWh), BMS JBD 200A, SW: Home Assistant na Synology DS923+ ku tomu ESPHome, Tasmota, MariaDB, InfluxDB, Telegraf, Grafana, Zigbee2MQTT..., HW: ESPlan (ESP32 + LAN 8720 + RS485 + UART). Nejaké moje projekty: MUST-ESPhome, ELTEK Flatpack2 ESPhome, ESP32-EMON, PZEM-017@WiFi, diyBMS-CurrentShunt-ESPhome 01/2023 -> 11/2024 = 8.7 MWh AC
-
- Příspěvky: 3381
- Registrován: pon úno 01, 2021 4:00 pm
Re: Žvanírna 2
Už dnes se dováží více aut z Číny do Evropy než z Evropy do Číny. A nejdražší potraviny určitě v EU nemáme.eman píše: ↑úte pro 03, 2024 7:48 pmTo jsou strašný kydy v tom článku. Jojo "rostou" jim prodeje za dumpingový ceny v Číně. V EU je slavný BYD se svojí cenou taky neprodejný, stejně jako ten VW. Taky klopí brutální peníze za odstavné plochy, po tom co sem navozili milion aut.
Navíc nevím, proč bych kupoval číňana s nulovou servisní podporou, když můžu za stejný peníze koupit Škodu, podpořit českou firmu, český zaměstnance a nechat peníze doma. Číňan nám se** na hlavu a my tomu zase tleskáme, stejně jako se to dělo, když tu trh s potravinama přebíral Lidl a spol. a teď máme nejdražší žrádlo v EU.
18190Wp=13500Wp jihovýchod 27x500Wp, 4690Wpjihozápad Leapton 14x335Wp, cca 8000W 90ks vakuové trubice jihozápad, Lifepo4 17Sx260Ah, trakční gel 800Ah), Axpert Max 7200VA, Easun Isolar 5500VA,Multiplus 2 48/5000,MPPT 150/85
Pojízdná FV 200Wp=2x100Wp flexibilní+4x280Ah lifepo4+měnič 1500W
Pojízdná FV 200Wp=2x100Wp flexibilní+4x280Ah lifepo4+měnič 1500W
-
- Příspěvky: 1996
- Registrován: ned úno 17, 2019 9:07 pm
- Lokalita: Liberec
- Systémové napětí: 48V
- Výkon panelů [Wp]: 7820
- Kapacita baterie [kWh]: 32
- Chci prodávat energii: NE
- Chci/Mám dotaci: NE
Re: Žvanírna 2
V poměru cena/kvalita/obsah by se nad tím asi dalo diskutovat u toho jídla.
Jasný škodovka zisky pošle do VW, ale lidi tady alespoň zaměstná. Ano není to za platy v říši, ale lepší jak nic od Číňana.
Jasný škodovka zisky pošle do VW, ale lidi tady alespoň zaměstná. Ano není to za platy v říši, ale lepší jak nic od Číňana.
7820Wp, SV 12° 1710Wp Poly, J 90° 1820Wp Mono, JZ 12° 1680Wp Poly, JZ2 12° 1800Wp Mono, J 40° 810Wp Hyundai
MP2 5000VA, MPPT1 150/60tr, MPPT2 150/60tr, 16.8kWh 17S 310Ah AKU1, 15.2kWh 17S 280Ah AKU 2, 2xJK-BMS
MP2 5000VA, MPPT1 150/60tr, MPPT2 150/60tr, 16.8kWh 17S 310Ah AKU1, 15.2kWh 17S 280Ah AKU 2, 2xJK-BMS
-
- Příspěvky: 3381
- Registrován: pon úno 01, 2021 4:00 pm
Re: Žvanírna 2
Na čínském trhu se prodá cca 500000 BEV mĕsíčnĕ z toho VW prodá 14500ks.Podil BEV výtaznĕ roste.To jak nesmysl nevypadá.
18190Wp=13500Wp jihovýchod 27x500Wp, 4690Wpjihozápad Leapton 14x335Wp, cca 8000W 90ks vakuové trubice jihozápad, Lifepo4 17Sx260Ah, trakční gel 800Ah), Axpert Max 7200VA, Easun Isolar 5500VA,Multiplus 2 48/5000,MPPT 150/85
Pojízdná FV 200Wp=2x100Wp flexibilní+4x280Ah lifepo4+měnič 1500W
Pojízdná FV 200Wp=2x100Wp flexibilní+4x280Ah lifepo4+měnič 1500W
-
- Příspěvky: 3381
- Registrován: pon úno 01, 2021 4:00 pm
Re: Žvanírna 2
18190Wp=13500Wp jihovýchod 27x500Wp, 4690Wpjihozápad Leapton 14x335Wp, cca 8000W 90ks vakuové trubice jihozápad, Lifepo4 17Sx260Ah, trakční gel 800Ah), Axpert Max 7200VA, Easun Isolar 5500VA,Multiplus 2 48/5000,MPPT 150/85
Pojízdná FV 200Wp=2x100Wp flexibilní+4x280Ah lifepo4+měnič 1500W
Pojízdná FV 200Wp=2x100Wp flexibilní+4x280Ah lifepo4+měnič 1500W
-
- Příspěvky: 380
- Registrován: pon úno 08, 2016 2:09 pm
- Bydliště: Ondřejov
Re: Žvanírna 2
A td si představ, že tu stávající TMY (RWD, AWD, Performance) budeš moct koupit do konce roku s palivem na celý příští rok... Krása...
3xMultiplus 5000VA<=>48V 550Ah LiFePO4
FVE1 - 3,9kWp (JJZ) => Fronius 5kW => AC-OUT / FVE2 - 15,2kWp (JJV, JZ, SZS) => RS 450/200 => DC Busbar
FVE3 - 9,36kWp (JJZ) => SE10k => AC-OUT / FVE4 - 9,36kWp (SVV) => SE17k => AC-IN
FVE1 - 3,9kWp (JJZ) => Fronius 5kW => AC-OUT / FVE2 - 15,2kWp (JJV, JZ, SZS) => RS 450/200 => DC Busbar
FVE3 - 9,36kWp (JJZ) => SE10k => AC-OUT / FVE4 - 9,36kWp (SVV) => SE17k => AC-IN
-
- Příspěvky: 1721
- Registrován: pát srp 31, 2012 9:20 pm
- Lokalita: Praha
- Systémové napětí: 48V
- Chci prodávat energii: NE
- Chci/Mám dotaci: NE
Re: Žvanírna 2
Teď jsem někde četl, že "Eňák" byl v EU nejprodávanější i před Teslou. Ale zapomněl jsem za jaké období. To mi připadá fantastický. Snad ztoho průseru VW vyjde Škoda bez šrámů. Čert ví, co se vylíhne v hlavách VW bafuňářů, aby si zachránili prdel.
10kWp JJZ, 3x SmartSolar 150/85, 3xVictron MP II 5kVA v paralelním režimu, Smartshunt, Cerbo GX, 16x400Ah LiFePO4 s JK BMS B2A24S20P + JK BMS Invertor
-
- Příspěvky: 3381
- Registrován: pon úno 01, 2021 4:00 pm
Re: Žvanírna 2
Výhoda škodovky je, že je vyhnaná rozměrově na hranici svojí třídy a je určitě dobrá, to mě nepřekvapuje.. Mě překvapuje těch 70 Poršáků + 6 Roysů v BEV. A to obdivovatelé spalováků tvrdí,že BEV není Porsche.
18190Wp=13500Wp jihovýchod 27x500Wp, 4690Wpjihozápad Leapton 14x335Wp, cca 8000W 90ks vakuové trubice jihozápad, Lifepo4 17Sx260Ah, trakční gel 800Ah), Axpert Max 7200VA, Easun Isolar 5500VA,Multiplus 2 48/5000,MPPT 150/85
Pojízdná FV 200Wp=2x100Wp flexibilní+4x280Ah lifepo4+měnič 1500W
Pojízdná FV 200Wp=2x100Wp flexibilní+4x280Ah lifepo4+měnič 1500W
-
- Příspěvky: 380
- Registrován: pon úno 08, 2016 2:09 pm
- Bydliště: Ondřejov
Re: Žvanírna 2
Celý koncern vytáhne z průseru jen okamžitá integrace Rivian SW do VŠECH koncernových aut. Ostatně část vývoje pro koncern Rivian už dělá... 20:15 zmiňuje CEO Rivianu, že čipy z RIVN R1 a R2 budou ve "VW brandech "
3xMultiplus 5000VA<=>48V 550Ah LiFePO4
FVE1 - 3,9kWp (JJZ) => Fronius 5kW => AC-OUT / FVE2 - 15,2kWp (JJV, JZ, SZS) => RS 450/200 => DC Busbar
FVE3 - 9,36kWp (JJZ) => SE10k => AC-OUT / FVE4 - 9,36kWp (SVV) => SE17k => AC-IN
FVE1 - 3,9kWp (JJZ) => Fronius 5kW => AC-OUT / FVE2 - 15,2kWp (JJV, JZ, SZS) => RS 450/200 => DC Busbar
FVE3 - 9,36kWp (JJZ) => SE10k => AC-OUT / FVE4 - 9,36kWp (SVV) => SE17k => AC-IN
-
- Příspěvky: 3381
- Registrován: pon úno 01, 2021 4:00 pm
Re: Žvanírna 2
Noři rádi dýchaji čistý vzduch;
https://fdrive.cz/clanky/norsko-hlasi-p ... ncen-13583
https://fdrive.cz/clanky/norsko-hlasi-p ... ncen-13583
18190Wp=13500Wp jihovýchod 27x500Wp, 4690Wpjihozápad Leapton 14x335Wp, cca 8000W 90ks vakuové trubice jihozápad, Lifepo4 17Sx260Ah, trakční gel 800Ah), Axpert Max 7200VA, Easun Isolar 5500VA,Multiplus 2 48/5000,MPPT 150/85
Pojízdná FV 200Wp=2x100Wp flexibilní+4x280Ah lifepo4+měnič 1500W
Pojízdná FV 200Wp=2x100Wp flexibilní+4x280Ah lifepo4+měnič 1500W
-
- Příspěvky: 518
- Registrován: čtv črc 21, 2022 5:39 pm
- Lokalita: Česká Lípa
- Chci prodávat energii: NE
- Chci/Mám dotaci: NE
Re: Žvanírna 2
V ČR je to s počtem provozovaných elektromobilů velká bída a nic nenasvědčuje tomu, že se to v dohledné době zlepší.
Zdroj: Elektromobilita v číslech (2024)
Zdroj: Jak je na tom ČR s podílem EV v rámci EU (2024)
Zdroj: Elektromobilita v číslech (2024)
Z celkového počtu cca 6,7 milionů osobních aut vozového parku ČR je to ubohých cca 0,47%. Přitom do 14. října 2024 běžely dotace na nákupy EV pro podnikatele, které ten nárůst trochu pošťouchly. Jinak by to byla ještě větší mizérie.V Česku bylo k 30. září 2024 provozováno 31713 osobních bateriových elektrických vozidel kat. M1, během devíti měsíců letošního roku se jejich počet zvýšil o 9262 vozidel (pozn. vč. ojetin).
Zdroj: Jak je na tom ČR s podílem EV v rámci EU (2024)
Česko se v podílu bateriových elektromobilů dlouhodobě pohybuje mezi zeměmi EU na chvostu, nejinak tomu je zatím i v letošním roce. Důvodu proč tomu tak je, bude celá řada, jedním z nich však nepochybně zůstává stále velká obliba naftových motorizací, která nás co do podílu v letošním roce řadí na druhé místo mezi zeměmi EU hned za první Irsko.
-
- Příspěvky: 1721
- Registrován: pát srp 31, 2012 9:20 pm
- Lokalita: Praha
- Systémové napětí: 48V
- Chci prodávat energii: NE
- Chci/Mám dotaci: NE
Re: Žvanírna 2
Já se nedivím. Mega za auto je šílená suma i pro nadprůměrný plat,když benzín koupíš za polovinu. Zvlášť když jsou tu lidi rádi, že seženou bydlení, které je ekonomicky nezruinuje. Pak tu máme nejvyšší, "specifické ceny" elektřiny v EU, ruší se tu výhody pro EV, spoustu vymaštěných politiků co si na hejtění EV postavili živnost, atd.
10kWp JJZ, 3x SmartSolar 150/85, 3xVictron MP II 5kVA v paralelním režimu, Smartshunt, Cerbo GX, 16x400Ah LiFePO4 s JK BMS B2A24S20P + JK BMS Invertor
-
- Příspěvky: 3381
- Registrován: pon úno 01, 2021 4:00 pm
Re: Žvanírna 2
jj toto je naše budoucnost k tomu nefunkční systém měření emisí a STK:
https://elektrickevozy.cz/clanky/stara- ... zne-mladsi
Jsme vrakoviště Evropy.
https://elektrickevozy.cz/clanky/stara- ... zne-mladsi
Jsme vrakoviště Evropy.
18190Wp=13500Wp jihovýchod 27x500Wp, 4690Wpjihozápad Leapton 14x335Wp, cca 8000W 90ks vakuové trubice jihozápad, Lifepo4 17Sx260Ah, trakční gel 800Ah), Axpert Max 7200VA, Easun Isolar 5500VA,Multiplus 2 48/5000,MPPT 150/85
Pojízdná FV 200Wp=2x100Wp flexibilní+4x280Ah lifepo4+měnič 1500W
Pojízdná FV 200Wp=2x100Wp flexibilní+4x280Ah lifepo4+měnič 1500W
-
- Příspěvky: 715
- Registrován: pát dub 21, 2023 7:17 pm
- Lokalita: Kousek od Rozvadova
- Systémové napětí: 48V
- Výkon panelů [Wp]: 2,0+2,25+2,25+0,9kWp
- Kapacita baterie [kWh]: 11+11+16kWh
- Chci prodávat energii: NE
- Chci/Mám dotaci: NE
Re: Žvanírna 2
Možná by mohl autor článku zmínit i několik zásadních informací, jako třeba že podíl dovežených aut, na počet obyvatel je v podstatě identický, nikoliv dvojnásobný, což je dost zavádějící info, protože Slováků je míň než polovina.Franta2776 píše: ↑stř pro 04, 2024 10:15 pmjj toto je naše budoucnost k tomu nefunkční systém měření emisí a STK:
https://elektrickevozy.cz/clanky/stara- ... zne-mladsi
Jsme vrakoviště Evropy.
Taky by se zde mohla objevit dost zásadní informace, že počet Slováků v produktivním věku, žijících jinde v Evropě je vyloženě alarmující, nicméně jsou každé sčítání falešně započítaný - jako že žijí v SK.
A ano, velká část z nich vozí domů auta, která nejsou tak přebraná a mladší, protože k nim mají lepší přístup.
Suma sumárum, článek o ničem, velmi zavádějící článek i čísla.
Pro Frantu : pokud je v Norsku pracovní trh rozložen tak, že práce nevyžaduje výrazné dojíždění, tak v kombinaci s tím, že dotace na E-auto dělali v Norsku i víc než půlku ceny vozu, plus bonusy za výkup starých dieselů navíc, je to i velmi ekonomické řešení pro většinu občanů Norska - neznamená to ale, že by byli víc uvědomnělý - než my ostatní.
To ovšem neplatí pro jiné a ,,chudší" státy EU, kde E-auto je pro většinu ekonomický nesmysl a stále je to jen pro určité procento vyvolených, kteří mají zaprvé nadstandartní příjem a za druhé doma instalaci FV která nabíjení umožňuje - a v ten moment to už vyjde i ekonomicky úplně jinak.
Kombinace 100km dojíždění, nabíječka večer z DS, plná cena vozu versus životnost = ekonomický nesmysl - s tím, že velké procento mladých je navíc zatížené obvykle ještě i hypotékou na dům a zůstatek přijmů jen tak tak pokrývá měsíční spotřebu.
Tedy nic ve zlém, nemyslím to nijak zle, ale neustálé a nenápadné naznačování, jak je zbytek Čechů a Evropy bez e-auta - jen tupé stádo které neumí počítat a nechce dýchat čistý vzduch - není úplně fér
Mě osobně se e-auto naprosto nevyplatí, je to ekonomický nesmysl, který by stál mnoho peněz měsíčně navíc a to mám mnohem lepší šanci ho získat zde v DE, než kdokoliv v Česku.
Můj známý e-auto má na firmu, ale jezdí s ním manželka na nákupy a na poštu a společně pak jen na navštěvy po širším okolí, fitko, tenis atd... (před týdnem rozšířil svou FV z 30kWp na 46kWp)
Protože má zákazníky po celé DE, on sám jezdí nepřetržitě dieselem, není možné prostě v průběhu dne 4x - 6x půl hodiny stát a nabíjet, když s sebou vozíš skoro tunu v nářadí a nahradních dílech...
A to je člověk, který má nejlepší možné podmínky.
PS: nabíjení jejich Tesly nestálo za 3,5roku ani Euro, ne proto, že mají tak velkou FV, ale protože mají neustále bonusy, za doporučení dalších klientů...
Tedy mě popisoval, jak jeli 250km na návštěvu Teslou ke známým, auto pak nechal na opačné straně města u nabíječky Tesla, aby se zatím auto ,,natankovalo" a známý je dovezli zbytek cesty 8km až k nim domů do nedaleké vesničky v jejich dieselu.... To mě přijde už totálně ujetý, tak jsme se zasmáli a já si myslel své...
Teplota vody jen z FV : Bojler 2 a Bojler 3
Výkon jednotlivých stringů on-line : String 1 - 2,00kWp / String 2 - 2,30kWp / String 3 - 2,25kWp
Porovnání všech 3 stringů : String 1 - String 3
Výkon jednotlivých stringů on-line : String 1 - 2,00kWp / String 2 - 2,30kWp / String 3 - 2,25kWp
Porovnání všech 3 stringů : String 1 - String 3
-
- Příspěvky: 3381
- Registrován: pon úno 01, 2021 4:00 pm
Re: Žvanírna 2
Z Číny VW vytlačili a trh pomatených východoevropanů 1,4mld lidí nenahradí i ti Číňani dýchají raději čistý vzduch:
https://www.autoforum.cz/predstaveni/si ... a-bankrot/
https://www.autoforum.cz/predstaveni/si ... a-bankrot/
18190Wp=13500Wp jihovýchod 27x500Wp, 4690Wpjihozápad Leapton 14x335Wp, cca 8000W 90ks vakuové trubice jihozápad, Lifepo4 17Sx260Ah, trakční gel 800Ah), Axpert Max 7200VA, Easun Isolar 5500VA,Multiplus 2 48/5000,MPPT 150/85
Pojízdná FV 200Wp=2x100Wp flexibilní+4x280Ah lifepo4+měnič 1500W
Pojízdná FV 200Wp=2x100Wp flexibilní+4x280Ah lifepo4+měnič 1500W
-
- Příspěvky: 715
- Registrován: pát dub 21, 2023 7:17 pm
- Lokalita: Kousek od Rozvadova
- Systémové napětí: 48V
- Výkon panelů [Wp]: 2,0+2,25+2,25+0,9kWp
- Kapacita baterie [kWh]: 11+11+16kWh
- Chci prodávat energii: NE
- Chci/Mám dotaci: NE
Re: Žvanírna 2
Omlouvám se, opět nic ve zlém.... Ano ohromující číslo - 25mil prodaných elektro aut... ALE...Franta2776 píše: ↑čtv pro 05, 2024 6:58 amZ Číny VW vytlačili a trh pomatených východoevropanů 1,4mld lidí nenahradí i ti Číňani dýchají raději čistý vzduch:
https://www.autoforum.cz/predstaveni/si ... a-bankrot/
Asi 25milionů po Číně jezdících e-aut na 1400mil obyvatel, versus 1000 - 1200mil pracujících za cca 0,50 USD za hodinu na hranici chudoby a neustálým tlakem režimu, kteří nemají ani na osla a tahají ty své dřevěné kárky na vlastních zádech....
Jestli by raději nedýchali svobodnější vzduch a měli klidně nějakého šprdlíka na benzín, když je to k nejbližšímu doktoru 150km a rudý náčelník vesnice, se základním (ale rudým) vzděláním rozhodne, že návštěva lékaře je zbytečná a hybaj zpět do práce...
Až čas nám ukáže, jestli číňani dokážou dosáhnout evropského průměru - na počet obyvatel
Naposledy upravil(a) JirkaE dne čtv pro 05, 2024 10:02 am, celkem upraveno 1 x.
Teplota vody jen z FV : Bojler 2 a Bojler 3
Výkon jednotlivých stringů on-line : String 1 - 2,00kWp / String 2 - 2,30kWp / String 3 - 2,25kWp
Porovnání všech 3 stringů : String 1 - String 3
Výkon jednotlivých stringů on-line : String 1 - 2,00kWp / String 2 - 2,30kWp / String 3 - 2,25kWp
Porovnání všech 3 stringů : String 1 - String 3
-
- Příspěvky: 2644
- Registrován: stř úno 02, 2022 10:30 am
- Lokalita: okolí Mělníka
- Systémové napětí: 48V
- Výkon panelů [Wp]: 13000
- Kapacita baterie [kWh]: 15
Re: Žvanírna 2
njn, to se tak jednoho dne vzbudili spoceny jak mys a v hlave jim bezi ... Ty vole! Ja vedel ze jsme na neco zapomeli ... na cinu!
Jako jestli tam fakt hrnuli 2/3 vyroby a videj, ze cina jde do baterek uz pred deseti lety, tak asi holt musi zdechnout. Nebo budou vyrabet tuktuky a prodavat za mega.
Jako jestli tam fakt hrnuli 2/3 vyroby a videj, ze cina jde do baterek uz pred deseti lety, tak asi holt musi zdechnout. Nebo budou vyrabet tuktuky a prodavat za mega.
-
- Příspěvky: 3381
- Registrován: pon úno 01, 2021 4:00 pm
Re: Žvanírna 2
Můžeme se podívat na západ, třeba angláni prodávají okolo 22%BEV. Noři zakazují spalováky, Čína spalováky jasně opouští. Češi jako obvykle vymýšlí třetí cestu. Trend je důležitější, jak aktuální prodejní čísla.
Můžeš buď dýchat čistčí vzduch nebo pálit ropu. Moje volba je to první.
Můžeš buď dýchat čistčí vzduch nebo pálit ropu. Moje volba je to první.
18190Wp=13500Wp jihovýchod 27x500Wp, 4690Wpjihozápad Leapton 14x335Wp, cca 8000W 90ks vakuové trubice jihozápad, Lifepo4 17Sx260Ah, trakční gel 800Ah), Axpert Max 7200VA, Easun Isolar 5500VA,Multiplus 2 48/5000,MPPT 150/85
Pojízdná FV 200Wp=2x100Wp flexibilní+4x280Ah lifepo4+měnič 1500W
Pojízdná FV 200Wp=2x100Wp flexibilní+4x280Ah lifepo4+měnič 1500W
-
- Příspěvky: 3381
- Registrován: pon úno 01, 2021 4:00 pm
Re: Žvanírna 2
Oni hlavně vidí, jak se jim zmenšuje trh a nejsou s tím schopni nic udělat.glottis píše: ↑čtv pro 05, 2024 10:01 amnjn, to se tak jednoho dne vzbudili spoceny jak mys a v hlave jim bezi ... Ty vole! Ja vedel ze jsme na neco zapomeli ... na cinu!
Jako jestli tam fakt hrnuli 2/3 vyroby a videj, ze cina jde do baterek uz pred deseti lety, tak asi holt musi zdechnout. Nebo budou vyrabet tuktuky a prodavat za mega.
18190Wp=13500Wp jihovýchod 27x500Wp, 4690Wpjihozápad Leapton 14x335Wp, cca 8000W 90ks vakuové trubice jihozápad, Lifepo4 17Sx260Ah, trakční gel 800Ah), Axpert Max 7200VA, Easun Isolar 5500VA,Multiplus 2 48/5000,MPPT 150/85
Pojízdná FV 200Wp=2x100Wp flexibilní+4x280Ah lifepo4+měnič 1500W
Pojízdná FV 200Wp=2x100Wp flexibilní+4x280Ah lifepo4+měnič 1500W