Žvanírna 2
Nezařaditelné
-
- Příspěvky: 1791
- Registrován: pát srp 31, 2012 9:20 pm
- Lokalita: Praha
- Systémové napětí: 48V
- Chci prodávat energii: NE
- Chci/Mám dotaci: NE
Re: Žvanírna 2
Poslední jsme měli 8MWh, ale od jara trápím FVE. Sice nejdřív na ohřev bojleru a až teď přes prázdniny i na spotřebu. Vyúčtování čekám tenhle měsíc. Až mě vzbudí, po té co si ho přečtu, tak jim doplatím cca 25tis. a budu přemýšlet co s tím, abych jim přístí rok nedoplatil nic.
10kWp JJZ, 3x SmartSolar 150/85, 3xVictron MP II 5kVA v paralelním režimu, Smartshunt, Cerbo GX, 16x400Ah LiFePO4 s JK BMS B2A24S20P + JK BMS Invertor
-
- Příspěvky: 1781
- Registrován: pon zář 09, 2013 5:16 pm
- Lokalita: Šumperk
- Bydliště: Šumperk
Re: Žvanírna 2
já prechazim na modelovany spot s bytem kde ale topim a vodu ohrivam plynem.
Koukal jsem a prumerna rocni cena je tam nizsi nez nejlevnejsi fix...
Prechazim ted v pred zimou... idealni doba. Ja vim.
Koukal jsem a prumerna rocni cena je tam nizsi nez nejlevnejsi fix...
Prechazim ted v pred zimou... idealni doba. Ja vim.
-
- Příspěvky: 3358
- Registrován: ned led 29, 2012 3:59 pm
- Lokalita: Žabčice
- Systémové napětí: 48V
- Výkon panelů [Wp]: 29139
- Kapacita baterie [kWh]: 12
- Chci prodávat energii: ANO
- Chci/Mám dotaci: NE
Re: Žvanírna 2
ok. Jak bys tedy řešil generátory černého dýmu co jsou v provozu?unicast píše: ↑čtv zář 12, 2024 11:25 pmNo jsem zvědav, co budeš říkat, až tě zastaví to nové Einsatzkommando Kupka, budou tě nutit túrovat motor a pak jim vyleze, že ti z toho leze třeba o 0.1g/m^3 CO nebo HC víc, než na kolik je vozidlo homologováno, protože tě například zastavili ještě se studeným motorem. Nebo se jim nebudou zamlouvat otáčky na neutrál. Všechno věci, co řidič před jízdou neovlivní a nemá ani možnost zkontrolovat, takže aspekt zavinění takového jednání jaksi absentuje, čili ani přestupek z toho nakonec nebudou moci udělat (jen je nutné se efektivně bránit, protože to určitě budou vehementně zkoušet).
Čili jediné, co hrozí, bude nutnost zajet znovu na ME, kam se ovšem přijede s patřičně zahřátým motorem a všechno zase bude v pořádku. Smrduté diesely sice patří sešrotovat bez náhrady, ale tihle budou mít oprávnění buzerovat úplně každého. Řekl bych, že nebude dlouho trvat, než se taky provalí první případ, kdy zkoušeli hledat výfuk u nějakého elektromobilu.
Pokud někdo jede s očividně hulícím autem že jde vidět každé šlápnutí na plyn tak to je snad očividné že s tím záměrně vyjel.
Každopádně pěvně věřím tomu že můj plugin je poslední fosil co v životě budu vlastnit a na benzinky už budu jezdit jen pro to kafe
-
- Příspěvky: 1527
- Registrován: sob bře 30, 2019 10:27 am
- Lokalita: JV od pekla :)
- Systémové napětí: 48V
- Výkon panelů [Wp]: 5100
- Kapacita baterie [kWh]: 13
- Chci/Mám dotaci: NE
Re: Žvanírna 2
Tak on ten kouř dost možná v zrcátku ani nevidí. Nicméně proč se třeba neptáš, jak bych řešil dětskou úmrtnost nebo třeba téma aktuální, povodně? Některé složité problémy nemají jednoduchá řešení (jakkoli by si to spousta lidí přála). Hlavním problémem samozřejmě je nesmyslně nastavená daňová politika v Evropě, která výrazně zvýhodňuje naftu a znevýhodňuje výrazně čistší palivo, benzín a kromě toho také extrémní zaměření na emise CO2, které způsobují, že se nedají už nově legálně přihlašovat jednoduché a poměrně čisté atmosférické benzínové motory s větší kubaturou, výrobci za taková auta platí nesmyslné pokuty atd. Pseudořešení, s nímž přicháží MDČR, je z výše zmíněných důvodů z části nefunkční, z části kontraproduktivní.
-
- Příspěvky: 1781
- Registrován: pon zář 09, 2013 5:16 pm
- Lokalita: Šumperk
- Bydliště: Šumperk
Re: Žvanírna 2
jako souhlasim s tim ze by vraky mely ze silnic pryc.. ale nesouhlasim s tim aby kdyz nekdo zmeri auto ze porusuje predpisy o 30% aby to bylo na odstaveni auta... melo by to byt spise ve stavu ze do 30% to tolerovat, od 30% nad limit by to mel clovek dostat za ukol opravit a nechat si to premerit treba do 60ti dnu. Pokud bude chycen znovu a nebude tam zadna zmena melo by mu byt auto odebrano, po zaplaceni mastne pokuty by si jej smel vzit zpet. Pokud nezaplati pokutu a neprevezme si vuz do dalsich 60ti dnu od zabaveni auto by auto propadlo statu.
Pokutovat nic netusicicho ridice pri prvnim zastaveni je nesmysl. Nikdo z nas nemame doma merici pristroje abychom si to byli schopni pred jizdou zkontrolovat. Jezdil jsem pred lety nekolika diesely a prestoze kdyz ho mel nekdo jinej umelo to udelat pekny dym koure, ale sam jsem si ho nikdy jako ridic nevsiml.
Pokutovat nic netusicicho ridice pri prvnim zastaveni je nesmysl. Nikdo z nas nemame doma merici pristroje abychom si to byli schopni pred jizdou zkontrolovat. Jezdil jsem pred lety nekolika diesely a prestoze kdyz ho mel nekdo jinej umelo to udelat pekny dym koure, ale sam jsem si ho nikdy jako ridic nevsiml.
-
- Příspěvky: 1791
- Registrován: pát srp 31, 2012 9:20 pm
- Lokalita: Praha
- Systémové napětí: 48V
- Chci prodávat energii: NE
- Chci/Mám dotaci: NE
Re: Žvanírna 2
Jako promiň, ale tohle už je naivní alibismus. A když leze do kufru, tak ten černý zadek taky nevidí? Většina těch, co jezdí s takovým vrakem je na to náležitě hrdá. Já snad nepotkal takového majitele, co by byl nešťastný ztoho, jak mu ta herka kouří, ale všichni jsou to hrdý bojvníci pro "grýdýlu", Bruselu a já nevím čeho ještě. Navíc odmítají do auta investovat ani korunu navíc dokud jezdí a když přestane, tak jenom odstranit závadu. Údržba nula.unicast píše: ↑sob zář 14, 2024 10:40 pm
Tak on ten kouř dost možná v zrcátku ani nevidí. Nicméně proč se třeba neptáš, jak bych řešil dětskou úmrtnost nebo třeba téma aktuální, povodně? Některé složité problémy nemají jednoduchá řešení (jakkoli by si to spousta lidí přála). Hlavním problémem samozřejmě je nesmyslně nastavená daňová politika v Evropě, která výrazně zvýhodňuje naftu a znevýhodňuje výrazně čistší palivo, benzín a kromě toho také extrémní zaměření na emise CO2, které způsobují, že se nedají už nově legálně přihlašovat jednoduché a poměrně čisté atmosférické benzínové motory s větší kubaturou, výrobci za taková auta platí nesmyslné pokuty atd. Pseudořešení, s nímž přicháží MDČR, je z výše zmíněných důvodů z části nefunkční, z části kontraproduktivní.
Motor co vypouští černý kouř je úplně v háji a nemá na silnici co dělat. Zajímalo by mě, jak by jses cítil v letadle na dovolenou, kdyby se mu kouřilo z turbíny a pilot ti řekl, že na ty předpisy Bruselu sere a že je to oukej.
Matess: To je lhaní si do kapsy. Dotyčný, pokud je majitel, tak ví že auto protáhnul přes emise za úplatek.
10kWp JJZ, 3x SmartSolar 150/85, 3xVictron MP II 5kVA v paralelním režimu, Smartshunt, Cerbo GX, 16x400Ah LiFePO4 s JK BMS B2A24S20P + JK BMS Invertor
-
- Příspěvky: 4013
- Registrován: úte dub 23, 2013 10:21 am
- Lokalita: Kousek od Lysé nad Labem
- Systémové napětí: 48V
- Výkon panelů [Wp]: 46000
- Kapacita baterie [kWh]: 40
- Chci prodávat energii: NE
- Chci/Mám dotaci: NE
- Bydliště: Kousek od Lysé nad Labem
Re: Žvanírna 2
Stav vozidel odpovídá stavu ekonomiky. Pokud bude ekonomika dál klesat, dočkáme se vozového stavu jako na Kubě. A pokud budou politici přísní, budeme chodit pěšky.
_______________________________________________________________________
43 kWp, LiFePO4 62 kWh,
EPSolar 60 A/150 V ET6415N + 3x Isolar SM II (5 kW, 450 V, 80 A) + Axpert PIP 5048MS
43 kWp, LiFePO4 62 kWh,
EPSolar 60 A/150 V ET6415N + 3x Isolar SM II (5 kW, 450 V, 80 A) + Axpert PIP 5048MS
-
- Příspěvky: 509
- Registrován: sob bře 09, 2019 5:30 pm
- Lokalita: Usteckoorlicko
- Systémové napětí: 48V
- Výkon panelů [Wp]: 12360
- Kapacita baterie [kWh]: 10?
- Bydliště: Usteckoorlicko
Re: Žvanírna 2
Stav vozu je hlavně vizitka jeho majitele. No a stav ekonomiky je zase vizitka nás obyvatel, jako celku, jak jsme chytrý a jak se nám chce pracovat, byl bych rád, kdyby jsme měli jen to, co si zasloužíme a nežili si na dluh. Toť můj názor.
Jinko 225 W / 6,075 kWp, GWL/Sunny Mono 310Wp / 2,79 kWp, Energetica 385 Wp / 3,495 kWp
PIP 5048 MG, Fangpusun MPPT150/60TR, Victron mppt 150/35 BT
li ion 350 Ah@58V, ICC@rpi3+, celkem instalováno 12,36 kWp, 460 m.n.m.
PIP 5048 MG, Fangpusun MPPT150/60TR, Victron mppt 150/35 BT
li ion 350 Ah@58V, ICC@rpi3+, celkem instalováno 12,36 kWp, 460 m.n.m.
-
- Příspěvky: 3358
- Registrován: ned led 29, 2012 3:59 pm
- Lokalita: Žabčice
- Systémové napětí: 48V
- Výkon panelů [Wp]: 29139
- Kapacita baterie [kWh]: 12
- Chci prodávat energii: ANO
- Chci/Mám dotaci: NE
Re: Žvanírna 2
Matess. Ano nějaká drobná tolerance to by zohledňovala nějaké optřebení a tak a klidně to odstupňovat jako u porušení rychlosti.
Eman
Kdysi jsem měl na týden půjčenou jedničkovou oktávku s furtšlapem. Zadek ani nebyl nijak zlvášť okouřenej spíš vůbec ale když se víc šláplo bylo to trošku vidět proti správnému pozadí samozřejmě. Nevím jestli to tady ty historický motory dělali normálně nebo ne, ale vidět to šlo.
A spousta těchto vraků jsou taky olejničky. Jeden soused to svýho času provozoval. Na obecním parkovišti kde stával metrový kolo od oleje a vrstva nelepenýho hnusu. Vesele do toho lil olejíček a zespodu to zase teklo ven. Že by to jako umyl? neeee Nějakej drobnej úkap je u moc aut ale některý jsou mazec.
To mám i zážitek z práce. Na akci přijel jeřáb T148 a po něm plošina na Avii. Zjistili že budou stát na dlažbě tak už se zháněly kartony a koberce. A to se nestydí za takový vraky ještě účtovat peníze. Naštěstí tato technika již mizí.
já nevím tak buďto ať jsou aspoň ty základní věci v pořádku, nebo ať ty auta prostě neprovozují.
Eman
Kdysi jsem měl na týden půjčenou jedničkovou oktávku s furtšlapem. Zadek ani nebyl nijak zlvášť okouřenej spíš vůbec ale když se víc šláplo bylo to trošku vidět proti správnému pozadí samozřejmě. Nevím jestli to tady ty historický motory dělali normálně nebo ne, ale vidět to šlo.
A spousta těchto vraků jsou taky olejničky. Jeden soused to svýho času provozoval. Na obecním parkovišti kde stával metrový kolo od oleje a vrstva nelepenýho hnusu. Vesele do toho lil olejíček a zespodu to zase teklo ven. Že by to jako umyl? neeee Nějakej drobnej úkap je u moc aut ale některý jsou mazec.
To mám i zážitek z práce. Na akci přijel jeřáb T148 a po něm plošina na Avii. Zjistili že budou stát na dlažbě tak už se zháněly kartony a koberce. A to se nestydí za takový vraky ještě účtovat peníze. Naštěstí tato technika již mizí.
já nevím tak buďto ať jsou aspoň ty základní věci v pořádku, nebo ať ty auta prostě neprovozují.
-
- Příspěvky: 2675
- Registrován: stř úno 02, 2022 10:30 am
- Lokalita: okolí Mělníka
- Systémové napětí: 48V
- Výkon panelů [Wp]: 13000
- Kapacita baterie [kWh]: 15
Re: Žvanírna 2
jo jo a pak si ty lidi jeste libujou jak maj levnej provoz a nahradni dily za hubicku ale ze by s tim teda neco udelali, to je moc prace a nebo penezPavelR píše: ↑ned zář 15, 2024 11:38 amMatess. Ano nějaká drobná tolerance to by zohledňovala nějaké optřebení a tak a klidně to odstupňovat jako u porušení rychlosti.
Eman
Kdysi jsem měl na týden půjčenou jedničkovou oktávku s furtšlapem. Zadek ani nebyl nijak zlvášť okouřenej spíš vůbec ale když se víc šláplo bylo to trošku vidět proti správnému pozadí samozřejmě. Nevím jestli to tady ty historický motory dělali normálně nebo ne, ale vidět to šlo.
A spousta těchto vraků jsou taky olejničky. Jeden soused to svýho času provozoval. Na obecním parkovišti kde stával metrový kolo od oleje a vrstva nelepenýho hnusu. Vesele do toho lil olejíček a zespodu to zase teklo ven. Že by to jako umyl? neeee Nějakej drobnej úkap je u moc aut ale některý jsou mazec.
To mám i zážitek z práce. Na akci přijel jeřáb T148 a po něm plošina na Avii. Zjistili že budou stát na dlažbě tak už se zháněly kartony a koberce. A to se nestydí za takový vraky ještě účtovat peníze. Naštěstí tato technika již mizí.
já nevím tak buďto ať jsou aspoň ty základní věci v pořádku, nebo ať ty auta prostě neprovozují.
-
- Příspěvky: 2632
- Registrován: sob pro 29, 2012 10:22 pm
- Lokalita: pod Brnem
- Systémové napětí: 24V
Re: Žvanírna 2
Vizitka stále slušného prodeje ojetin je co?Stav vozu je hlavně vizitka jeho majitele.
A dotovat místo splácení státního dluhu je co?kdyby jsme měli jen to, co si zasloužíme a nežili si na dluh
3x2000VA-VMP-par, NiCd 24V, 22x210-320Wp, 2x85A-VMPPT
-
- Příspěvky: 1527
- Registrován: sob bře 30, 2019 10:27 am
- Lokalita: JV od pekla :)
- Systémové napětí: 48V
- Výkon panelů [Wp]: 5100
- Kapacita baterie [kWh]: 13
- Chci/Mám dotaci: NE
Re: Žvanírna 2
Co ja vím? Mám (mimo jiné) benzíňák na LPG, s nímž mne už dvakrát, za tu dobu, co ho mám, PČR zastavila, že to mám zasviněné tak, že není čitelná zadní RZ (měli pravdu, nebyla). Při tom na emisích to nemá problém a naměřené výsledky by s přehledem stačily i na Euro 5 (i když auto je homologované jako Euro 3). Prostě na silnicích je tolik špíny, že posuzovat emisní způsobilost auta podle špinavého zadku nedává smysl.
Inu, asi by mi nezbylo, než mu to věřit. Zabít se ten pilot nechce tak jako já (paradoxně u toho letadla by nějaké emise pevných částic vůbec nepředstavovaly problém). Jo, holt sis nevybral nejvhodnější analogii, to se občas stává
-
- Příspěvky: 3358
- Registrován: ned led 29, 2012 3:59 pm
- Lokalita: Žabčice
- Systémové napětí: 48V
- Výkon panelů [Wp]: 29139
- Kapacita baterie [kWh]: 12
- Chci prodávat energii: ANO
- Chci/Mám dotaci: NE
Re: Žvanírna 2
to je fakt . silnice jsou tak špinavé že mám štěstí že mám černý auto. jinak by ty hromady sazí co jsou na jiných autech po celém jejich povrchu byly vidět. Jen někteří mají tu smůlu že nemají černé auto a ty potvory saze se neusadili rovnoměrně a shlukly se kolem jakési roury...
To mi připadne jako když se řekně že vážit auto které očividně klečí nedává smysl. Přitom přesně takovou metodu použili na kolegy co měl v dodávce tunu přes a jeho počin hodnotili velmi vysokým skore. Metoda fungovala.
To mi připadne jako když se řekně že vážit auto které očividně klečí nedává smysl. Přitom přesně takovou metodu použili na kolegy co měl v dodávce tunu přes a jeho počin hodnotili velmi vysokým skore. Metoda fungovala.
-
- Příspěvky: 2632
- Registrován: sob pro 29, 2012 10:22 pm
- Lokalita: pod Brnem
- Systémové napětí: 24V
Re: Žvanírna 2
Start letadel před zahřátím, ty emise bych chtěl vidět. O vrtulových je to také jiné.Zajímalo by mě, jak by jses cítil v letadle na dovolenou, kdyby se mu kouřilo z turbíny a pilot ti řekl, že na ty předpisy Bruselu sere a že je to oukej.
Chemtrail hnutí, lidi co nevěří tomu že provoz letadel není spojen se spalováním toxického odpadu.
Je zajímavé, že lidi věří tomu co vidí, ale u emisí (chem., EMI, prach) to neplatí, emise co jdou vidět jsou pro mne bezpečněji identifikovatelné, než ty, které vidět nejdou. Chemtrail spolky lidí vidí zbytky z uhlovodíku na nebi a myslí si, že to je škodlivé. Já to tímto nevyvracím, mohou mít pravdu.
Systém velmi lpí na tom, aby měřitelnost škodlivin byla pro běžného člověka drahá a jinak nedostupná. Platí to pro dýchání vzduchu, jídlo i půdu a pohyb samozřejmě. Tím narážím nato, že pokud by stát myslel ekologii vážně, měření emisí na STK by mělo být zdarma.
Raději státní aparát založí několik úřadů a trafik ochran než aby zajistila všeobecnou bezpečnost přes dostupné měřiče. Třeba jídla nebo jiných potravin, nebo alkoholu. Možná se bojí všeobecné politické destrukce a chaosu potom, co by lidi zjistili. Hold zájmy. Jako u Putina a Si Ťin-pchinga, v soukromí, viditelně velcí přátelé, ale státní zájmy jsou na jiné úrovni.
3x2000VA-VMP-par, NiCd 24V, 22x210-320Wp, 2x85A-VMPPT
-
- Příspěvky: 3358
- Registrován: ned led 29, 2012 3:59 pm
- Lokalita: Žabčice
- Systémové napětí: 48V
- Výkon panelů [Wp]: 29139
- Kapacita baterie [kWh]: 12
- Chci prodávat energii: ANO
- Chci/Mám dotaci: NE
Re: Žvanírna 2
nevím jak ostatní měření co zmiňuješ ale díval jsem se na emise na auta a za osobák v Brně chtějí 1500 takže to nijak nedostupné není.
-
- Příspěvky: 1791
- Registrován: pát srp 31, 2012 9:20 pm
- Lokalita: Praha
- Systémové napětí: 48V
- Chci prodávat energii: NE
- Chci/Mám dotaci: NE
Re: Žvanírna 2
Objektivně vzato, za 10 minut "práce" slušný vejvar. Člověk se ani nediví, jaký jsou STK dobrý byznys a taky pěkně kartelový. Neexistuje konkurence. Taky se na STK podle toho chovají. To je vyloženě bolševickej byznys.
unicast: Jasně, úplně vidím, jak sedíš a čekáš na start vklidu na ranveji s kouřícím motorem.
unicast: Jasně, úplně vidím, jak sedíš a čekáš na start vklidu na ranveji s kouřícím motorem.
10kWp JJZ, 3x SmartSolar 150/85, 3xVictron MP II 5kVA v paralelním režimu, Smartshunt, Cerbo GX, 16x400Ah LiFePO4 s JK BMS B2A24S20P + JK BMS Invertor
-
- Příspěvky: 2632
- Registrován: sob pro 29, 2012 10:22 pm
- Lokalita: pod Brnem
- Systémové napětí: 24V
Re: Žvanírna 2
Je nutné pochopit několik věcí, které u měření emisí jsou a existují. Dát 1500 peněz neznamená, že je problém s emisemi vyřešen.
Chci jen sdělit, že 1500 je pro někoho stále hodně.
1500. A pro jaký příjem? Asi máš přes 40-50 nebo víc čistýho. Nedávno tu byl třeba zabanován invalida s několika pár eury na měsíc. Kterému ještě to úřad, dle jeho sdělení to stáhl na méně.
A přitom se snaží pracovat a mít se jako člověk. A takové řeči o dostupnosti jsou jen kecy.
Pokud chce stát kontrolovat emise u aut, tak to musí být zcela zdarma a měřitelnost musí být provedena kdekoli, ne jen v trafice zvěné STK kde je braní úplatků v podstatě při pohledu na vznik mobilní STK velký problém. A na druhou stranu, jsou lidé kteří dají 1500 a k tomu něco navíc, protože nemají 20-30t za filtr pevných částic do ojetiny, kvůli které to někdo prodal dál a on jako kupující je vycinkaný z koupě.
Jen pro vystřízlivění, podívej se kolik nabízí pracovní úřad jako plat v běžné práci, v zprostředkovaném zaměstnání lidem. Pokud se nepodíváš, tak ti to řeknu. Minimum co musí, tz. většina nabízených zaměstnání na pracovním úřadu je platově pro chudáka.
Naposledy upravil(a) gupa dne ned zář 15, 2024 2:50 pm, celkem upraveno 1 x.
3x2000VA-VMP-par, NiCd 24V, 22x210-320Wp, 2x85A-VMPPT
-
- Příspěvky: 2632
- Registrován: sob pro 29, 2012 10:22 pm
- Lokalita: pod Brnem
- Systémové napětí: 24V
Re: Žvanírna 2
Nečteš co píšu, proč věříš tomu co nevidíš?
3x2000VA-VMP-par, NiCd 24V, 22x210-320Wp, 2x85A-VMPPT
-
- Příspěvky: 3358
- Registrován: ned led 29, 2012 3:59 pm
- Lokalita: Žabčice
- Systémové napětí: 48V
- Výkon panelů [Wp]: 29139
- Kapacita baterie [kWh]: 12
- Chci prodávat energii: ANO
- Chci/Mám dotaci: NE
Re: Žvanírna 2
ajaj jsem šlápl někam kam jsem neměl.gupa píše: ↑ned zář 15, 2024 2:47 pmJe nutné pochopit několik věcí, které u měření emisí jsou a existují. Dát 1500 peněz neznamená, že je problém s emisemi vyřešen.
Chci jen sdělit, že 1500 je pro někoho stále hodně.
1500. A pro jaký příjem? Asi máš přes 40-50 nebo víc čistýho. Nedávno tu byl třeba zabanován invalida s několika pár eury na měsíc. Kterému ještě to úřad, dle jeho sdělení to stáhl na méně.
A přitom se snaží pracovat a mít se jako člověk. A takové řeči o dostupnosti jsou jen kecy.
Pokud chce stát kontrolovat emise u aut, tak to musí být zcela zdarma a měřitelnost musí být provedena kdekoli, ne jen v trafice zvěné STK kde je braní úplatků v podstatě při pohledu na vznik mobilní STK velký problém. A na druhou stranu, jsou lidé kteří dají 1500 a k tomu něco navíc, protože nemají 20-30t za filtr pevných částic do ojetiny, kvůli které to někdo prodal dál a on jako kupující je vycinkaný z koupě.
Jen pro vystřízlivění, podívej se kolik nabízí pracovní úřad jako plat v běžné práci, v zprostředkovaném zaměstnání lidem. Pokud se nepodíváš, tak ti to řeknu. Minimum co musí, tz. většina nabízených zaměstnání na pracovním úřadu je platově pro chudáka.
Zase si myslím že emise taky není třeba měřit každý měsíc.
K ceně služeb co nabízejí soukromé firmy mám svůj názor a to raději psát nebudu protože by z toho bylo zbytečný flame. O pracovní trh se nazajímám. Vidím jen druhou stranu. Pokud já potřebuji např řemeslníka tak jednak ti co umí zásadně nemají čas a levní nejsou. S mým příjmem jsem spokojen.
Z plakání novopečených majitelů aut, kteří udělali super kauf v podobě koupě dieselu kterej má natočeno že už je emisní systém na hraně si nic nedělám. Zjistím si informace nejřív ne? Co takovej DPF a SCR vydrží +-. Pokud kupuju jetinu která se tomu blíží musím mít v rezervě na opravu.
Ještě lepší je když si takovej kupující koupí jetej diesel 250kkm + a ideálně nějakou vyšší třídu 10+let. ... to je pak plakání jak to je všecko drahý. Obvzlášť když se tím vycinká a je bez rezervy.
Proč si nekoupí nějakej jetej malej benzin? Levnější, menší pravděpodobnost oprav těchto systémů.
-
- Příspěvky: 2675
- Registrován: stř úno 02, 2022 10:30 am
- Lokalita: okolí Mělníka
- Systémové napětí: 48V
- Výkon panelů [Wp]: 13000
- Kapacita baterie [kWh]: 15
Re: Žvanírna 2
kdo chce opici musi mit na banany. Pláč, ze jsem si neco koupil a nemam na provoz me nechava chladnym. Ja kdyz na neco nemam tak si to proste nekoupim a odepru. Jestli nemam na provoz auta a 1500 za dva roky na technickou tak jezdim na kole nebo MHD. Zaplat panbuch uz nemame komunismus a "bratrske" deleni.
Ja takhle naporsto nechapu ekonomiku prodeje ojetin, ktere jsou jako nove drahe. Nedavno kamarad mi ukazoval svoje audi za dve mega. Ma to nove, do 4 let to proda = na konci zaruky. Kdo si pak koupi takovou karu? Svetlo na to stoji 130k. Kolik brzdy? rozvody? A pak "levne" krasne zajete diesly z nemecka Lahudka to pak servisovat.
Ja takhle naporsto nechapu ekonomiku prodeje ojetin, ktere jsou jako nove drahe. Nedavno kamarad mi ukazoval svoje audi za dve mega. Ma to nove, do 4 let to proda = na konci zaruky. Kdo si pak koupi takovou karu? Svetlo na to stoji 130k. Kolik brzdy? rozvody? A pak "levne" krasne zajete diesly z nemecka Lahudka to pak servisovat.