Elektromobily: Kolosální omyl,nebo ještě větší podvod
Nezařaditelné
-
- Příspěvky: 2623
- Registrován: čtv črc 19, 2018 12:14 am
- Bydliště: Vidiek, Trhanova Lhota
Re: Elektromobily: Kolosální omyl,nebo ještě větší podvod
Ja bych radsi jako prvni resil plyn, pak elektriku(tam ti to jistice v nejhorsim vybavi).
U plynu asi nee
U me by bez el. nejela vodarna ;-(. Tezko bych zacal hasit.
U plynu asi nee
U me by bez el. nejela vodarna ;-(. Tezko bych zacal hasit.
-
- Příspěvky: 3204
- Registrován: stř lis 28, 2018 7:57 pm
- Bydliště: Vyškov
Re: Elektromobily: Kolosální omyl,nebo ještě větší podvod
No jsou lidé co plyn nemaji a mají vodu z řádu ale je to individuální . Hold chtěli ho pochválit za duchapřítomnost i když to třeba nebylo úplně ideální
-
- Příspěvky: 1204
- Registrován: pon srp 31, 2015 11:36 am
- Bydliště: Okolie Popradu SR
Re: Elektromobily: Kolosální omyl,nebo ještě větší podvod
Tak toto spravi poriadny škrt v cene elektromobilov. Zlate luhove baterie,pri nich som ešte nepočul,že dačo horelo,skôr,že to nešlo.diablo007 píše:http://www.autoforum.cz/zajimavosti/ele ... -internetu
Nehezké sem zvědavý jestli se dozvíme i důvod proč se tak stalo
Mix panelov podľa potreby zapojene -9,2kWp papierovo +-5,6kW skutočnych;
48v-PCM-80A+Axpert 2,4KW+PJ 6kW;Li-ion -11kWh
24v-PJ 5kW;NiCd -10kWh
12v-10A MPPT;sin~300W;PB 4kWh
48v-PCM-80A+Axpert 2,4KW+PJ 6kW;Li-ion -11kWh
24v-PJ 5kW;NiCd -10kWh
12v-10A MPPT;sin~300W;PB 4kWh
-
- Příspěvky: 1938
- Registrován: čtv zář 13, 2012 4:35 pm
Re: Elektromobily: Kolosální omyl,nebo ještě větší podvod
Ono, kdyby se mělo psát o požárech spalováků, tak v novinách není nic jiného. Je to jen o tom, že je to in, psát článek, když chytne auto na baterky.
Nedavno vydala tesla statistiku požárů na počet ujetých km. A je na tom lépe jak spalováky.
Nedavno vydala tesla statistiku požárů na počet ujetých km. A je na tom lépe jak spalováky.
-
- Příspěvky: 3204
- Registrován: stř lis 28, 2018 7:57 pm
- Bydliště: Vyškov
Re: Elektromobily: Kolosální omyl,nebo ještě větší podvod
Teď se nebavíme o požáru ale píší tam o výbuchu
-
- Příspěvky: 944
- Registrován: stř črc 06, 2016 12:27 pm
- Bydliště: Trnava, Slovensko
Re: Elektromobily: Kolosální omyl,nebo ještě větší podvod
Ten vybuch ma znaky explozie vybusnej plynnej zmesi. Je otazka co to bolo, resp. odkial sa vzal (elektrolyza, plynova bomba, ..). Vybuch prebiehal v priestore garaze a nie (nielen pod kapotou). Na to poskodenie garaze je to auto velmi malo poskodene. Skuste si pozriet ako vyzera auto po vybuchu plastovej trhaviny pod kapotou.
1,77kWp monokryštál + Fangpusun MPPT 150/45, 1,6kWp +Victron MPPT 250/60, 2xStuder XTM4048 + 25kWh LiFePO4, vlastny monitoring na https://www.mms-softec.sk/pip/
-
- Příspěvky: 2037
- Registrován: stř zář 05, 2018 8:38 pm
Re: Elektromobily: Kolosální omyl,nebo ještě větší podvod
Zajimave zjisteni, ne ze by me to prekvapovalo:
Technický guru Stefan Ramaekers ale přidal jednou zajímavou informací, která říká hodně o skutečné ekologičnosti ryzích elektromobilů.
Ramaekers uvedl, že na výrobu jednoho elektromobilu je třeba tolik vzácných kovů, s kolika si vystačí šedesát exemplářů Yarisu. A to je takový rozdíl, že jej relativně malé zlepšení provozní efektivity elektrického auta nedokáže přebít. Proto také Toyota navzdory své pozici ve světě bateriové elektromobily prakticky ignoruje.
Oněmi prvky jsou např. neodym, který je těžen způsobem zcela neohleduplným vůči životnímu prostředí v čínských dolech. Ve výsledku tak jejich ekologická stopa ani nemůže být „bezemisní“, jak se často tvrdí. Stejně jako lze Číně těžko přičíst nějaký kredit, pokud snahy o elektrifikaci neguje neekologickými způsoby těžby vzácných kovů.
Znovu tak lze jen dodat, že současná elektrifikace je pouhým přesouváním emisí z ulic na jiná místa planety, konkrétně pak do elektráren či dolů. Tímto způsobem ale Zemi zachráníme jen stěží. Proto také Toyota říká, že její hybridy jsou „nejatraktivnějšími a nejdostupnějšími elektrifikovanými hnacími ústrojími“ v prodeji.
Zdroj:
http://www.autoforum.cz/zajimavosti/sef ... ckych-aut/
Technický guru Stefan Ramaekers ale přidal jednou zajímavou informací, která říká hodně o skutečné ekologičnosti ryzích elektromobilů.
Ramaekers uvedl, že na výrobu jednoho elektromobilu je třeba tolik vzácných kovů, s kolika si vystačí šedesát exemplářů Yarisu. A to je takový rozdíl, že jej relativně malé zlepšení provozní efektivity elektrického auta nedokáže přebít. Proto také Toyota navzdory své pozici ve světě bateriové elektromobily prakticky ignoruje.
Oněmi prvky jsou např. neodym, který je těžen způsobem zcela neohleduplným vůči životnímu prostředí v čínských dolech. Ve výsledku tak jejich ekologická stopa ani nemůže být „bezemisní“, jak se často tvrdí. Stejně jako lze Číně těžko přičíst nějaký kredit, pokud snahy o elektrifikaci neguje neekologickými způsoby těžby vzácných kovů.
Znovu tak lze jen dodat, že současná elektrifikace je pouhým přesouváním emisí z ulic na jiná místa planety, konkrétně pak do elektráren či dolů. Tímto způsobem ale Zemi zachráníme jen stěží. Proto také Toyota říká, že její hybridy jsou „nejatraktivnějšími a nejdostupnějšími elektrifikovanými hnacími ústrojími“ v prodeji.
Zdroj:
http://www.autoforum.cz/zajimavosti/sef ... ckych-aut/
Dumiho ostruvek: 4,7kWp, 13,3kWh, 2400W inverter
-
- Příspěvky: 2623
- Registrován: čtv črc 19, 2018 12:14 am
- Bydliště: Vidiek, Trhanova Lhota
Re: Elektromobily: Kolosální omyl,nebo ještě větší podvod
Musi proti SNIZENI SPOTREBY ropy brojit, je na to navazano 95% dalsich veci. Pokud nekoho udivuje nazor Toyoty nebo ne je to jedno, protoze je to nejvetsi chrlic prave nehorsich shitu pro planetu (hybrid vlastne ma vse spatne jak z fosilnich tak elektroaut), tak proc vubec nejake nazory vypousti do sveta.dumi píše:Zajimave zjisteni, ne ze by me to prekvapovalo:
Technický guru Stefan Ramaekers ale přidal jednou zajímavou informací, která říká hodně o skutečné ekologičnosti ryzích elektromobilů.
Ramaekers uvedl, že na výrobu jednoho elektromobilu je třeba tolik vzácných kovů, s kolika si vystačí šedesát exemplářů Yarisu. A to je takový rozdíl, že jej relativně malé zlepšení provozní efektivity elektrického auta nedokáže přebít. Proto také Toyota navzdory své pozici ve světě bateriové elektromobily prakticky ignoruje.
Oněmi prvky jsou např. neodym, který je těžen způsobem zcela neohleduplným vůči životnímu prostředí v čínských dolech. Ve výsledku tak jejich ekologická stopa ani nemůže být „bezemisní“, jak se často tvrdí. Stejně jako lze Číně těžko přičíst nějaký kredit, pokud snahy o elektrifikaci neguje neekologickými způsoby těžby vzácných kovů.
Znovu tak lze jen dodat, že současná elektrifikace je pouhým přesouváním emisí z ulic na jiná místa planety, konkrétně pak do elektráren či dolů. Tímto způsobem ale Zemi zachráníme jen stěží. Proto také Toyota říká, že její hybridy jsou „nejatraktivnějšími a nejdostupnějšími elektrifikovanými hnacími ústrojími“ v prodeji.
Zdroj:
http://www.autoforum.cz/zajimavosti/sef ... ckych-aut/
-
- Příspěvky: 534
- Registrován: čtv pro 01, 2016 10:54 am
Re: Elektromobily: Kolosální omyl,nebo ještě větší podvod
Podľa mňa je pravda niekde v strede. Ano na výrobu elektroauta treba vzacne kovy, ale to fosílne palivo co sa spaluje bežné v aute pri 25-30% účinnosti ak by sa spálili v elektrární a poslalo ako elektrina do auta nieje tam väčšia účinnosť? Stačí potom použiť biomasu alebo iný lokálny zdroj a autá sa nezastavia ale ako keď sa zatvorí ropovod.
A čo olej a ďalšie prevádzkové kvapaliny, náhradné diely.... Neviem ci sa dá vôbec dopátrať koľko energie ci Co2 sa vyrobí na to ci tamto
A čo olej a ďalšie prevádzkové kvapaliny, náhradné diely.... Neviem ci sa dá vôbec dopátrať koľko energie ci Co2 sa vyrobí na to ci tamto
[6x235W poly, axpert 2,4kw,lion samsung sdi 24V 190Ah, 10x 1kwh 18650 bloky, total 15kwh, rashberyy pi4, ICC, zaloha kipor 3kw elektrocentrala
https://pvoutput.org/list.jsp?id=84584&sid=74995
https://pvoutput.org/list.jsp?id=84584&sid=74995
-
- Příspěvky: 3301
- Registrován: ned led 29, 2012 3:59 pm
- Lokalita: Žabčice
- Systémové napětí: 48V
- Výkon panelů [Wp]: 29139
- Kapacita baterie [kWh]: 12
- Chci prodávat energii: ANO
- Chci/Mám dotaci: NE
Re: Elektromobily: Kolosální omyl,nebo ještě větší podvod
Drahe kovy jsou problem jen castecne. Pokud by se recyklovalo neni s drahymy kovy problem. Pokud do elektromobilu vlozim X kg litia a jinych kovu tak po skonceni zivotnosti tam zase musim najit stejnych x kg litia. mozna v jine chemicke podobe ale stejne mnozstvi. pokud to tedy nekdo nerozstipe o stom na kusy. Kdyz jdou ziskavat kovy z rudy, proc by nemeli jit ziskavat zpet z vyrobku.
-
- Příspěvky: 1245
- Registrován: pon srp 08, 2011 3:14 pm
- Lokalita: Senec
- Systémové napětí: 48V
- Výkon panelů [Wp]: cca 35kwp
- Kapacita baterie [kWh]: malá
- Bydliště: Slovensko
Re: Elektromobily: Kolosální omyl,nebo ještě větší podvod
Ak som správne informovaný,je velmi zložité a nákladné vyčistiť to litium na znovupoužitie do akumulátorov (vysvetloval mi to jeden chemik čo sa presne o toto pokúša,ale jemu stačí 95% čistota,tým pádom to nerieši)
málo kwp , 60V 1,2kAh , 15S 600P Lion + 60V 198Ah Lifepo4 , 10 x MPPT VT-80 , 4xStuder XTH 8000 vo výstavbe ,
Záloha:180Wp ,12V LiFePO4 60Ah , epsolar 10 ,victron 350w sinus
Záloha:180Wp ,12V LiFePO4 60Ah , epsolar 10 ,victron 350w sinus
-
- Příspěvky: 2025
- Registrován: ned dub 02, 2017 3:45 pm
- Lokalita: podhůří Orlických hor
- Výkon panelů [Wp]: 7500
- Chci prodávat energii: NE
- Chci/Mám dotaci: NE
Re: Elektromobily: Kolosální omyl,nebo ještě větší podvod
Protože je to dražší než vyrobit nové a to negeneruje tolik zisku,ekologie slouží jen k naplnění kapsy zbohatlíkům...
7,5kWp-
aexpert max 8 kw,power jack 10 kw a cca 45kW LIFE A LION
aexpert max 8 kw,power jack 10 kw a cca 45kW LIFE A LION
-
- Příspěvky: 3301
- Registrován: ned led 29, 2012 3:59 pm
- Lokalita: Žabčice
- Systémové napětí: 48V
- Výkon panelů [Wp]: 29139
- Kapacita baterie [kWh]: 12
- Chci prodávat energii: ANO
- Chci/Mám dotaci: NE
Re: Elektromobily: Kolosální omyl,nebo ještě větší podvod
tim padem vse jednou dojde a pujdeme vsici do kopru s takovou.
-
- Příspěvky: 2025
- Registrován: ned dub 02, 2017 3:45 pm
- Lokalita: podhůří Orlických hor
- Výkon panelů [Wp]: 7500
- Chci prodávat energii: NE
- Chci/Mám dotaci: NE
Re: Elektromobily: Kolosální omyl,nebo ještě větší podvod
Pokud by vše šlo tak jak jde tak asi ano,ale ono je tomu tak trochu jinak..všeho je pro všechny dost ale jen pokud budou splněny podmínky k aktivaci toho systému....
7,5kWp-
aexpert max 8 kw,power jack 10 kw a cca 45kW LIFE A LION
aexpert max 8 kw,power jack 10 kw a cca 45kW LIFE A LION
-
- Příspěvky: 1495
- Registrován: sob bře 30, 2019 10:27 am
- Lokalita: JV od pekla :)
- Systémové napětí: 48V
- Výkon panelů [Wp]: 5100
- Kapacita baterie [kWh]: 13
- Chci/Mám dotaci: NE
Re: Elektromobily: Kolosální omyl,nebo ještě větší podvod
Ale dražší to je jen proto, že prodejní cena surovin, v tomto případě tedy lithia, nepokrývá externality, které pak dotují všichni -- a to je samozřejmě špatně. Kdyby měly těžební společnosti financovat rekultivace a další náhrady škod (tedy třeba to, že někomu zničí zdroje vody apod.) tak by ta kalkulace vypadala úplně jinak.jahodovák píše:Protože je to dražší než vyrobit nové a to negeneruje tolik zisku,ekologie slouží jen k naplnění kapsy zbohatlíkům...
-
- Příspěvky: 2623
- Registrován: čtv črc 19, 2018 12:14 am
- Bydliště: Vidiek, Trhanova Lhota
Re: Elektromobily: Kolosální omyl,nebo ještě větší podvod
Automobilka působící na thu od roku 1934 a neví, že pokud bude chtít dělat automobily trochu úsporné nejen kvůli technice, musí trochu popřemýšlet o aerodynamice!!!dumi píše:Zajimave zjisteni, ne ze by me to prekvapovalo:
Technický guru Stefan Ramaekers ale přidal jednou zajímavou informací, která říká hodně o skutečné ekologičnosti ryzích elektromobilů.
Ramaekers uvedl, že na výrobu jednoho elektromobilu je třeba tolik vzácných kovů, s kolika si vystačí šedesát exemplářů Yarisu. A to je takový rozdíl, že jej relativně malé zlepšení provozní efektivity elektrického auta nedokáže přebít. Proto také Toyota navzdory své pozici ve světě bateriové elektromobily prakticky ignoruje.
Oněmi prvky jsou např. neodym, který je těžen způsobem zcela neohleduplným vůči životnímu prostředí v čínských dolech. Ve výsledku tak jejich ekologická stopa ani nemůže být „bezemisní“, jak se často tvrdí. Stejně jako lze Číně těžko přičíst nějaký kredit, pokud snahy o elektrifikaci neguje neekologickými způsoby těžby vzácných kovů.
Znovu tak lze jen dodat, že současná elektrifikace je pouhým přesouváním emisí z ulic na jiná místa planety, konkrétně pak do elektráren či dolů. Tímto způsobem ale Zemi zachráníme jen stěží. Proto také Toyota říká, že její hybridy jsou „nejatraktivnějšími a nejdostupnějšími elektrifikovanými hnacími ústrojími“ v prodeji.
Zdroj:
http://www.autoforum.cz/zajimavosti/sef ... ckych-aut/
Pár příkladů:
Toyota nebo Lexus, prašť jako uhoď: Trochu hystorie, ale příkladné: Novodobá a né moc líbivá, ale rozhodně z aerodynamiky, kromě obutí, funkční: Je to jen můj subjektivní názor, ale nemám rad když je někdo na thu třeba 90let a maže lidem med kolem huby a moc dobře ví, že je to jinak.
-
- R.I.P.
- Příspěvky: 3481
- Registrován: úte čer 11, 2013 10:40 pm
Re: Elektromobily: Kolosální omyl,nebo ještě větší podvod
"...Automobilka působící na thu od roku 1934 a neví, že pokud bude chtít dělat automobily trochu úsporné nejen kvůli technice, musí trochu popřemýšlet o aerodynamice!!!..."
Srdce mi trhá, ale pravda musí von - nemusí ! Aerodynamika ( myslíme jej vplyv na ekonomiku prevádzky ) je pre ľudí, čo kupujú auta z podstatného segmentu, nedôležitý parameter.
Zrovnajme dobu minulú a dnešnú :
1/ V krčme hral discobox, vonku vládly Fiatky a Renaultíky s hmotnosťou 700 - 1100 kg, téma na debatu číslo jedna bola naozaj spotreba a Cx. Keď sa vyčerpala, riešili sa tuhé nápravy, panhardské tyče, McPhersony, hlavy OHV/OHC, diagonálky vs. radiálky, žlté / biele žiarovky, okrajovo páskový prehrávač v autorádiu, .....
2/ Dnes vyhrávajú pamäťové nosiče, autá povýšili na 1500 a viac kg a hoci zadky sú rovnaké ako boli v minulosti, bez crossover si spoločenská nula. Témou číslo 1 je konektivita a elektronické vybavenie auta, skoro nikto ani netuší, o čom to kecám v bode 1/.
Potom je ľahké poskytnúť zákazníkovi aj autobus s dvakrát väčším priečnym profilom, kedy už vylepšovať Cx nie je až tak zmysluplné. Každý totiž vie, že údaj o spotrebe ako aj exhalátoch sa falšujú a nie je dôvod veriť žiadnym testom hospodárnosti auta, lebo čo si pamätám, aj legendárny Automotoundsport sa pekne namočil v korupcii.
Takže tá pravda je : Trh formuje to, čo sa páči a najlepšie predáva. A spolu so snobmi spolurozhodujú aj manželky také alebo onaké, pravda... Nadšenci pre elektromobilitu uvažujú aj trochu technicky, ale v ničom vo svojej minorite nerozhodnú.
Srdce mi trhá, ale pravda musí von - nemusí ! Aerodynamika ( myslíme jej vplyv na ekonomiku prevádzky ) je pre ľudí, čo kupujú auta z podstatného segmentu, nedôležitý parameter.
Zrovnajme dobu minulú a dnešnú :
1/ V krčme hral discobox, vonku vládly Fiatky a Renaultíky s hmotnosťou 700 - 1100 kg, téma na debatu číslo jedna bola naozaj spotreba a Cx. Keď sa vyčerpala, riešili sa tuhé nápravy, panhardské tyče, McPhersony, hlavy OHV/OHC, diagonálky vs. radiálky, žlté / biele žiarovky, okrajovo páskový prehrávač v autorádiu, .....
2/ Dnes vyhrávajú pamäťové nosiče, autá povýšili na 1500 a viac kg a hoci zadky sú rovnaké ako boli v minulosti, bez crossover si spoločenská nula. Témou číslo 1 je konektivita a elektronické vybavenie auta, skoro nikto ani netuší, o čom to kecám v bode 1/.
Potom je ľahké poskytnúť zákazníkovi aj autobus s dvakrát väčším priečnym profilom, kedy už vylepšovať Cx nie je až tak zmysluplné. Každý totiž vie, že údaj o spotrebe ako aj exhalátoch sa falšujú a nie je dôvod veriť žiadnym testom hospodárnosti auta, lebo čo si pamätám, aj legendárny Automotoundsport sa pekne namočil v korupcii.
Takže tá pravda je : Trh formuje to, čo sa páči a najlepšie predáva. A spolu so snobmi spolurozhodujú aj manželky také alebo onaké, pravda... Nadšenci pre elektromobilitu uvažujú aj trochu technicky, ale v ničom vo svojej minorite nerozhodnú.
750 Wp, LS3024B, 18650 - 198P8S 30,4 V, Multiplus C 800 nonstop / všetky slabé spotrebiče
1950 Wp, 2 x LS3024B, VS2024N, olovo - 330 Ah / 24 V, Carspa 3000 sin deň / silné spotrebiče a ohrev TUV
5995 kWh za meničmi za posledné 2 roky.
1950 Wp, 2 x LS3024B, VS2024N, olovo - 330 Ah / 24 V, Carspa 3000 sin deň / silné spotrebiče a ohrev TUV
5995 kWh za meničmi za posledné 2 roky.
-
- Příspěvky: 2623
- Registrován: čtv črc 19, 2018 12:14 am
- Bydliště: Vidiek, Trhanova Lhota
Re: Elektromobily: Kolosální omyl,nebo ještě větší podvod
Ok, vaha je jedna vec.vlkazajac píše:"...Automobilka působící na thu od roku 1934 a neví, že pokud bude chtít dělat automobily trochu úsporné nejen kvůli technice, musí trochu popřemýšlet o aerodynamice!!!..."
Srdce mi trhá, ale pravda musí von - nemusí ! Aerodynamika ( myslíme jej vplyv na ekonomiku prevádzky ) je pre ľudí, čo kupujú auta z podstatného segmentu, nedôležitý parameter.
Zrovnajme dobu minulú a dnešnú :
1/ V krčme hral discobox, vonku vládly Fiatky a Renaultíky s hmotnosťou 700 - 1100 kg, téma na debatu číslo jedna bola naozaj spotreba a Cx. Keď sa vyčerpala, riešili sa tuhé nápravy, panhardské tyče, McPhersony, hlavy OHV/OHC, diagonálky vs. radiálky, žlté / biele žiarovky, okrajovo páskový prehrávač v autorádiu, .....
2/ Dnes vyhrávajú pamäťové nosiče, autá povýšili na 1500 a viac kg a hoci zadky sú rovnaké ako boli v minulosti, bez crossover si spoločenská nula. Témou číslo 1 je konektivita a elektronické vybavenie auta, skoro nikto ani netuší, o čom to kecám v bode 1/.
Potom je ľahké poskytnúť zákazníkovi aj autobus s dvakrát väčším priečnym profilom, kedy už vylepšovať Cx nie je až tak zmysluplné. Každý totiž vie, že údaj o spotrebe ako aj exhalátoch sa falšujú a nie je dôvod veriť žiadnym testom hospodárnosti auta, lebo čo si pamätám, aj legendárny Automotoundsport sa pekne namočil v korupcii.
Takže tá pravda je : Trh formuje to, čo sa páči a najlepšie predáva. A spolu so snobmi spolurozhodujú aj manželky také alebo onaké, pravda... Nadšenci pre elektromobilitu uvažujú aj trochu technicky, ale v ničom vo svojej minorite nerozhodnú.
Takze pokud nechci zacinat vyrabet vozy, aby byly predrazene, ale lehke, tzn.vysokopevnostni ocel, tak jedine vychodisko jak "100hoven" je tim, ze zacnu ovlivnovat to co ovlivnit jako vyrobce muzu!!!
A to prave udelala Tesla a ne automobilka, ktera je na trhu 90let.
Zakaznik si jiz neutrhne od huby: aparaturu, klimatizaci, vyhrivane kde co, automaticke udelatka, plovouci podvozek atd.
Era vozitek, ktere dopravili z bodu A do bodu B za prispeni skoliózy patere, po ceste do Chorvatska 10 oprav chladiciho systemu, diky (nee bohu), ale pokroku se zlepsilo, a je to na ukor paliva. Vozy jako golf2,3 dokazaly jezdit za 4lit nafty /100km. To ano, ale bez veskerych radoby "EKO" udelatek, ktere spotrebu kapalin zvedaji. Dnes jiz mame standartem ve vozech "mocovinu" priste budemem mit jinou "...inu". (Basnicke strevo si doplni samo).
Takze vahu nikdo resit nebude!!!! A prodej vozu dle "dyzajnu" Copak je Toyota pekne auto??? Pamatuju si jak se vsichni smaly Fiatu Ducato, ze je to auto na aute, tak Toyota dela opravdove HYBRIDY a jeste k tomu neaerodynamicke.
-
- Příspěvky: 2037
- Registrován: stř zář 05, 2018 8:38 pm
Re: Elektromobily: Kolosální omyl,nebo ještě větší podvod
Nemyslel si spis Multiplu? dukato je dodavka
Dumiho ostruvek: 4,7kWp, 13,3kWh, 2400W inverter
-
- R.I.P.
- Příspěvky: 3481
- Registrován: úte čer 11, 2013 10:40 pm
Re: Elektromobily: Kolosální omyl,nebo ještě větší podvod
A ešte si všimni závislosť veľkosti modelu s vekom. VW Golf od jednotky cez vajíčko až po dnešnú verziu je stále väčší, kombíky Berlingo, Partner,....Multipla, atď. tak isto. Technicky len limitne rastúca úroveň, tak čo Ti môžu poskytnúť, aby ťa motivovali kúpiť si ho ? No predovšetkým ten priestor, väčšie rozmery. Ale s Cx sa už moc robiť nedá, lebo predlžovať nechceme z praktických dôvodov. Je to na limitoch. Takže v súčine vyjde čelná plocha a Cx dnes asi aj horšie, ako na počiatku modelu.
Čo zaujme, to sa predáva. Tiež je módne spojenie " agresívny vzhľad ".
No právom sa výrobcovia elektromobilov správajú umiernene, čo sa týka rozmerov a hmotnosti. Tankuje sa častejšie ako do benziňáka ((
Čo zaujme, to sa predáva. Tiež je módne spojenie " agresívny vzhľad ".
No právom sa výrobcovia elektromobilov správajú umiernene, čo sa týka rozmerov a hmotnosti. Tankuje sa častejšie ako do benziňáka ((
750 Wp, LS3024B, 18650 - 198P8S 30,4 V, Multiplus C 800 nonstop / všetky slabé spotrebiče
1950 Wp, 2 x LS3024B, VS2024N, olovo - 330 Ah / 24 V, Carspa 3000 sin deň / silné spotrebiče a ohrev TUV
5995 kWh za meničmi za posledné 2 roky.
1950 Wp, 2 x LS3024B, VS2024N, olovo - 330 Ah / 24 V, Carspa 3000 sin deň / silné spotrebiče a ohrev TUV
5995 kWh za meničmi za posledné 2 roky.
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
-
další státní podvod na FVE a OZE?
od tomas » » v Legislativa a právo
další státní podvod na FVE a OZE?
- 2 Odpovědi
- 1185 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od tomas
-
-
-
Hybridní FVE na RD - legalizovaný podvod s účastí státu.. !!
od uvp » » v Ekonomika solárních systémů
Hybridní FVE na RD - legalizovaný podvod s účastí státu.. !!
- 66 Odpovědi
- 6653 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od PapoS
-
-
- 29 Odpovědi
- 6106 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od jakub
-
-
Místo benzínky nabíječka pro elektromobily
od karelkilian » » v Magazín MyPower.CZ
Místo benzínky nabíječka pro elektromobily
- 25 Odpovědi
- 1839 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od jahodovák
-
-
- 17 Odpovědi
- 1513 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od NOPARasito