Výroba baterií - Mercedes

Nezařaditelné
FCC
Příspěvky: 212
Registrován: čtv říj 16, 2014 8:43 pm
Reputace: 38
Lokalita: Lukov u Zlína
Výkon panelů [Wp]: 10
Kapacita baterie [kWh]: 12
Chci prodávat energii: NE
Chci/Mám dotaci: NE
Bydliště: Lukov u Zlína

Výroba baterií - Mercedes

Nový příspěvek od FCC »

Vážení,

Tady https://www.youtube.com/watch?v=lCXWlFLVpK8 je pěkné video jak se u Mercedesu vyrábí baterie . Překvapilo mě jak je to relativně zdlouhavá výroba.

Pavel
Panely 10 kWp; Conext MPPT 150 60 2x; Conext MPPT 600 100 1x, Conext XW+ 8548; Conext Gateway; BYD Battery-Box Premium LVS 11,5kWh
kodl69
Příspěvky: 7885
Registrován: sob črc 19, 2014 8:56 pm
Reputace: 980
Lokalita: severně od Brna
Systémové napětí: 48V
Výkon panelů [Wp]: 8kWp
Kapacita baterie [kWh]: 12kWh
Chci prodávat energii: NE
Chci/Mám dotaci: NE

Re: Výroba baterií - Mercedes

Nový příspěvek od kodl69 »

To je nějaká blbina. ve třetině dělají cosi rukávama jak ve výrobě 10nm procesorů a v dalším záběru montují celej akupack. Ale asi je to tak, jak je v komentářích pod videem. Tesla vyrobí 50 000 aut, a mercedes jednu baterii...
Asi chtějí předvést, jak to jako dělají důkladně, a tím pádem to je lepší, ale moc bych jim to nežral.
ostrov skoro 8kWp neustále ve stádiu zrodu: smartshunt(ex WBJR), MPPT150/45, MPPT 250/100(ex midnitesolar 150 clasic lite), 16S a různě P cca 340Ah Winston, MP II 5000,( ex Powerjack 8kW, ex samodomo cca 4kW). 48V DC rozvody a spotřebiče.
Uživatelský avatar
redcrown
Příspěvky: 1139
Registrován: pát říj 12, 2012 8:15 pm
Reputace: 75
Bydliště: Severní Čechy

Re: Výroba baterií - Mercedes

Nový příspěvek od redcrown »

Každopádně budou muset zatraceně přidat na tempu...
V provozu: poloostrov 19kWp, 4x XTM4000-48, 4xVT80, 18kWh LFP 14S10P + Batrium
KubisKV
Příspěvky: 515
Registrován: pon zář 04, 2017 1:06 pm
Reputace: 64
Bydliště: Chebsko

Re: Výroba baterií - Mercedes

Nový příspěvek od KubisKV »

Jejich tempo je vražedné, jejich náplní práce je konkurovat všem schnellzugům.
Nevím jak u akumotiv, ale byl jsem přímo na lince mercedesu (jako student na exkurzi) a tempo tam měli jen o trochu rychlejší. Něco jinýho je, být na páse, kde jede jedna kastle za druhou a dělník musí kmitat, aby stihl všechny úkony a nebo být v přípravě, kde dělají součástky a díly na sklad a na předzásobu pro výrobní linku kompletace. Jinak ta rychlost němců je všeobecně známá. Oni jedou pomalu, ale zastavit se smějí pouze na svačinu a na konec šichty. Já musel pár dní chodit jak vocas s vodováhou sem a tam po dílně, protože jsem udělal svou práci moc brzo a šéf už měl plán na týden hotov. Měnit ho nechtěl.
Uživatelský avatar
abrams
Příspěvky: 2775
Registrován: ned črc 17, 2011 12:19 pm
Reputace: 427
Lokalita: Brno
Bydliště: Brno

Re: Výroba baterií - Mercedes

Nový příspěvek od abrams »

Zdravím ,

Němci umí znudit cokoli ;) .

Elektronům zdar *sun*
3,96kWp monokrystalů + 2x regl PCM60X + 24kWh LiFePO4 + 6kW HF sínus měnič 48MWh+ , celé na 52V systému .
Chibi v textu vyhrazeny :D
Dagus
Příspěvky: 2075
Registrován: ned úno 17, 2019 9:07 pm
Reputace: 215
Lokalita: Liberec
Systémové napětí: 48V
Výkon panelů [Wp]: 7820
Kapacita baterie [kWh]: 32
Chci prodávat energii: NE
Chci/Mám dotaci: NE

Re: Výroba baterií - Mercedes

Nový příspěvek od Dagus »

Až mě překvapuje kolik a jak pomalé je u toho lidské práce. Přitom je to napůl přes mašinu. To snad rychleji udělají jogurt i s popisem. Fakt nechápu, že to lepí bába s barevnejma nechtama. Hold asi vsichni chtěj dělat v mersu a tak se jím vymyslií parádní zašívárna. Strach z lionek, ale tohle je masakr. Bych tam chcípnul nudou.
7820Wp, SV 12° 1710Wp Poly, J 90° 1820Wp Mono, JZ 12° 1680Wp Poly, JZ2 12° 1800Wp Mono, J 40° 810Wp Hyundai
MP2 5000VA, MPPT1 150/60tr, MPPT2 150/60tr, 16.8kWh 17S 310Ah AKU1, 15.2kWh 17S 280Ah AKU 2, 2xJK-BMS

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Claudebot [Bot] a 0 hostů