Zapojení axperta

Souhrn tématu

Správné zapojení Axperta vyžaduje dodržení bezpečnostních opatření, například připojení přes odpor nebo žárovku k baterii, aby se zabránilo jiskření při nabíjení kondenzátorů. Návod obsahuje přehledné schémata a doporučené průřezy kabelů pro připojení k baterii i 230 V síti. Pro začátečníky je vhodné zvážit odbornou pomoc, pokud nejsou jistí v rozpoznání polarity a správném zapojení.
vasule
Reputace:0

Zapojení axperta

Nový příspěvek od vasule »

Mohla by mě prosím, nějaká dobrá duše pomoct se zapojením axperta? Jsem nováček a nechci nic pokazit.
diablo007
Reputace:239

Re: Zapojení axperta

Nový příspěvek od diablo007 »

V návodu k axpertovi jsou bych řekl hodně srozumitelné skoro blbuvzdorne obrázky a popravdě pokud jim úplně nerozumíš asi bych kvůli bezpečnosti přenechal zapojení na někom jiném
rva
Reputace:1036
Lokalita: Kousek od Lysé nad Labem
Systémové napětí: 48V
Výkon panelů [Wp]: 46000
Kapacita baterie [kWh]: 76
Chci prodávat energii: NE
Chci/Mám dotaci: NE
Lokalita:Kousek od Lysé nad LabemSystémové napětí:48VVýkon panelů [Wp]:46000 Kapacita baterie [kWh]:76

Nový příspěvek od rva »

A do jaké hloubky potřebuješ poradit? V návodu máš vše i s doporučenými průřezy kabelů. Poznáš + a - baterie? N a L kabelů 230 V od distributora?
Mppt regulátory: EPSolar ET6415N (60 A/150 V) + EASun ICharger 48100 (100 A / 150 V)
jahodovák
Reputace:235
Lokalita: podhůří Orlických hor
Výkon panelů [Wp]: 7500
Chci prodávat energii: NE
Chci/Mám dotaci: NE
Lokalita:podhůří Orlických horVýkon panelů [Wp]:7500

Nový příspěvek od jahodovák »

vasule píše:
Mohla by mě prosím, nějaká dobrá duše pomoct se zapojením axperta? Jsem nováček a nechci nic pokazit.