půlený elektromobil
Nezařaditelné
-
- Příspěvky: 1315
- Registrován: čtv led 15, 2015 1:37 pm
půlený elektromobil
Půlený elektromobil.
To co mělo být původně jen jako demonstrační model elektromobilu se nakonec ukázalo jako nový žádaný modní trend jak poněkud výstředním způsobem dát najevo zájem a orginální postoj k elektomobilitě.
Tato novinka – půlený elektromobil si rychle našla nové zájemce v segmentu, který v tomto portfoliu na trhu doposud citelně chyběl. Půlený elektromobil s
nižší pořizovací cenou si zachoval vysokou kvalitu technologického zpracování i atraktivní design, jak bylo vidět na posledním autosalonu, kde byla tato novinka poprvé představena. O skutečný rozruch se však postarala jedna belgická firma 1Art Company.Ltd.
Ta ihned začala k půleným elektromobilům dodávat barevné svítící pastelové ale také vícebarevné svítící pláštěnky.Vysoce moderní svítící pláštěnky jsou nabízené jak klasické pro vytvoření deštového stínu pro celou jednu osobu, tak také pláštěnky půlené , s poloviční účinnou děštovou plochou.Protože se jedná o Art modely, nikoho ani nepřekvapí, že půlené pláštěnky mají dvojnásobnou cenu oproti pláštěnkám obyčejným s plnou účinnou deštovou plochou.Tato moderní Art pláštěnka je nezbytný doplněk půleného elektromobilu, je však možné při nepřízni počasí používat pláštěnku obyčejnou. To co by se někdy mohlo zdát málo praktické nebo málo využitelné má jiná měřítka ve světě užitého umění. Půlený elektromobil s doplňky tak ukazuje, jak se průmyslový design může snadno stát uměleckým artefaktem s velkým potencionálem oslovit zejména mladou generaci. Půlený elektromobil je také určený pro začínající mladé rodiny, kde není peněz nazbyt. K dobíjení stačí běžná zásuvka na 220V. Protože se jedná o částečně otevřenou kapotáž je rychlost elektronicky omezena z důvodu bezpečnosti na max.130km/hod.Pozadu nezůstává ani evropská komise pro rozvoj elektromobility a tvorbu dotačních programů. Evropská komise se snaží žadatelům o tuto novinku – půlené elektromobily vyjít vstříc s takzvanou půlkovou dotací. Půlková dotace pokryje až 50% nákladů na koupi a pořízení tohoto elektromobilu, je však nutné použít formulář s označení EU/ DAR /PUL/ 2019.1.4.
Tento dotační program tak umožní se stejným množstvím peněz uspokojit dvojnásobný
počet žadatelů o tento model výstředního elektromobilu.
Příslušné prováděcí ministerstvo u nás se tak domnívá, že by už nemuselo docházet k tvorbě několikadenních front, jako tomu bylo v případě kotlíkových dotací, protože bude uspokojený mnohem větší počet žadatelů. Přidalo se i Ministerstvo financí a prostřednictvím jedné spřátelené pekárny jako motivační a investiční pobídku k půlkové dotaci na tyto elektromobily začalo nabízet kryptokoblihy s vytištěným pořadovým číslem a certifikátem pravosti.Tyto kryptokoblihy mají prodlouženou dobu poživatelnosti až na 10 roků a pokud je žadatel o půlenou dotaci brzy nesní mohly by se stát základem pro novou kryptoměnu , protože kryptokoblich bude jen jedna emise a konečný počet a jejich cena bude vzrůstat tak, jak majitelé postupně neodolají a podlehnou pokušení z kryptokoblih ujídat. Půlková dotace je sice zdarma, ale kryptokobliha se má prodávat v nominální hodnotě 10tis.Kč. a je příjmem do státního rozpočtu. Na rozdíl od obyčejné virtuální kryptoměny tak kryptokobliha nese několik revolučních znaků. Je osvobozena od EET,od DPH a od platby daně z příjmu a dá se na ni sáhnout nebo ji i ochutnat a pokud projde trávícím traktem a změní svoji podobu, s certifikátem pravosti bude tato kryptokobliha stále obchodovatelná.Kde jsou sběratelé kuriozit je i poptávka.Zpomalující ekonomika tak chytne druhý dech a popsaný model je učebnicovým příkladem toho, jak se ekonomika a průmysl dá vhodnými nástroji znovu nastartovat. Půlené elektromobily se mají dokonce vyrábět na revolučních robotech 10.0 , které přeskočily automatizaci v průmyslu 4.0 o několik generaci. A protože se jedná o elektromobil, hlavní prodejci tohoto elektromobilu u nás bude několik největších distributorů elektrické energie , kteří mají nachystané zvýhodněné sazby pro nabíjení .Nezbývá tedy už nic jiného , než si jen přát, aby všechny tyto novinky byly brzy k vidění i na našich silnicích. Mezi registrovanými uživateli a čtenáři mypower je hodně nadšenců do elektromobility a dá se předpokládat, že řada z nich si půlený elektromobil se všemi výhodami nejen vyzkouší ale i pořídí.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Dotace NE, 6,9kWp ,reg.Harmonie Ver.1, 60A,aku 4kWh LTO,BMS Sokol 400E,řízení Leonardo, LF a HF měnič vlastní Ver.1 a Ver.2, LF Modrá trojka 3kVA,modul HIS,ohřev vody Malibu L.A.3kW,Ver.1
Příprava instalace panel 18kWp,reg.Harmonie12kW Ver.4,měnič AC-DC-AC 1f PECKA 22kW,BMS Sokol 400E řízení Leonardo 360V, modul HIS, DC modul AFDD,modul chytré řízení,Aku 360V, ohřev vody Malibu L.A.3kW,Ver.4
Dotace NE, 6,9kWp ,reg.Harmonie Ver.1, 60A,aku 4kWh LTO,BMS Sokol 400E,řízení Leonardo, LF a HF měnič vlastní Ver.1 a Ver.2, LF Modrá trojka 3kVA,modul HIS,ohřev vody Malibu L.A.3kW,Ver.1
Příprava instalace panel 18kWp,reg.Harmonie12kW Ver.4,měnič AC-DC-AC 1f PECKA 22kW,BMS Sokol 400E řízení Leonardo 360V, modul HIS, DC modul AFDD,modul chytré řízení,Aku 360V, ohřev vody Malibu L.A.3kW,Ver.4
-
- Příspěvky: 3074
- Registrován: stř dub 27, 2016 12:12 am
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 68 Odpovědi
- 4370 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od PavelR
-
- 1 Odpovědi
- 525 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od TomHC
-
- 0 Odpovědi
- 569 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od kodl69
-
- 42 Odpovědi
- 2713 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od marko250
-
-
YouTuber přestavěl starý VW Passat na elektromobil
od karelkilian » » v Magazín MyPower.CZ
YouTuber přestavěl starý VW Passat na elektromobil
- 187 Odpovědi
- 9869 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od fugas
-