Toyota Prius 1.8 Plug-in Hybrid-stavebnice přídavných aku
Elektromobily, hybridy, elektrokola, elektroskůtry, řešení pro karavany, obytné přívěsy, maringotky, obytné automobily, mobilní domy.
-
- Příspěvky: 429
- Registrován: pon čer 30, 2014 7:02 am
Toyota Prius 1.8 Plug-in Hybrid-stavebnice přídavných aku
S kolegou jsme pred nekolika tydny dovezli ojetou Toyotu Prius Plug-in,2012,cca 150 000 km,velmi dobry stav.S cenou jsme se dostali pod 400 000,-Kc,vlastni dovoz ze zahranici. Nyni provadime experimenty se zvysovanim elektrickeho dojezdu,z puvodnich cca 25 km se nam podarilo dostat navysenim puvodni kapacity akumulatoru na ciste elektricky dojezd cca 70 km.Prozatim se jedna o testy,kde vylucovaci metodou postupne volime stale vhodnejsi kombinace zapojeni Li ion 18650 aku.
Vykon elektromotoru pri provozu pouze na aku cca 27 kW.Stoupani 12 procent zvlada vyjet rychlosti cca 40 km/h,bezne dosazitelna rychlost po rovine kolem 90 km/h bez rozbehnuti spalovaciho motoru 1.8 benzin, 73 kW.
Mame v umyslu nashromazdene poznatky uplatnit pri vyvoji stavebnice,kterou by dokazal sestavit zrucny kutil se zakladnimi znalostmi v oblasti elektro.
O detailech zkousek a jednotlivych komponentech stavebnice se prozatim rozepisovat nebudu,spolu s experimenty s Toyotou Prius 2.generace jsme reseni teto problematiky venovali spoustu casu a radi bychom poznatky zurocili ve finalnim provedeni zamyslene stavebnice.
Dokonceni vyvoje predpokladam v lete,v pripade zajmu ze strany clenu fora by mohly byt prvni seriove kusy takoveto stavebnice BEZ AKU 18650 k dispozici zacatkem podzimu.Cenu mechanickych dilu a elektroniky predpokladame od 20 000,- Kc v zavislosti na propracovanosti BMS.
Priblizna casova narocnost je cca 1 den peclive kutilske prace na 1 kWh kapacity.S ohledem na hmotnost 1 kWh Li ion clanku vychazi hmotnost zamyslenych cca 10 kWh pridavnych akumulatoru na cca 60 kg vcetne prislusenstvi.Samostatne bloky 7S /priblizne 15-30P s kapacitou cca 1-2 kWh budou v pripade potreby pouzitelne i v beznych FV systemech.Funkcni prototyp podobne sestavy pouzivam temer rok v Priusu 2.gen.Bylo by mozne pouzit i LiFePo,peferujeme ale variantu s Li ion vzhledem k jejich hmotnosti.
Pokud by nekdo z Vas mel o takovouto stavebnici nezavazny zajem,zaslete laskave PM.
Jsme schopni zajistit i nove,kvalitni clanky Li ion 18 650,v takovemto pripade by bylo ale treba slozit zalohu ve vysi poloviny prodejni ceny.
Vykon elektromotoru pri provozu pouze na aku cca 27 kW.Stoupani 12 procent zvlada vyjet rychlosti cca 40 km/h,bezne dosazitelna rychlost po rovine kolem 90 km/h bez rozbehnuti spalovaciho motoru 1.8 benzin, 73 kW.
Mame v umyslu nashromazdene poznatky uplatnit pri vyvoji stavebnice,kterou by dokazal sestavit zrucny kutil se zakladnimi znalostmi v oblasti elektro.
O detailech zkousek a jednotlivych komponentech stavebnice se prozatim rozepisovat nebudu,spolu s experimenty s Toyotou Prius 2.generace jsme reseni teto problematiky venovali spoustu casu a radi bychom poznatky zurocili ve finalnim provedeni zamyslene stavebnice.
Dokonceni vyvoje predpokladam v lete,v pripade zajmu ze strany clenu fora by mohly byt prvni seriove kusy takoveto stavebnice BEZ AKU 18650 k dispozici zacatkem podzimu.Cenu mechanickych dilu a elektroniky predpokladame od 20 000,- Kc v zavislosti na propracovanosti BMS.
Priblizna casova narocnost je cca 1 den peclive kutilske prace na 1 kWh kapacity.S ohledem na hmotnost 1 kWh Li ion clanku vychazi hmotnost zamyslenych cca 10 kWh pridavnych akumulatoru na cca 60 kg vcetne prislusenstvi.Samostatne bloky 7S /priblizne 15-30P s kapacitou cca 1-2 kWh budou v pripade potreby pouzitelne i v beznych FV systemech.Funkcni prototyp podobne sestavy pouzivam temer rok v Priusu 2.gen.Bylo by mozne pouzit i LiFePo,peferujeme ale variantu s Li ion vzhledem k jejich hmotnosti.
Pokud by nekdo z Vas mel o takovouto stavebnici nezavazny zajem,zaslete laskave PM.
Jsme schopni zajistit i nove,kvalitni clanky Li ion 18 650,v takovemto pripade by bylo ale treba slozit zalohu ve vysi poloviny prodejni ceny.
...a viděl jsem Křižíka nazpět se otáčeti ...
-
- Příspěvky: 916
- Registrován: čtv úno 07, 2013 1:50 am
Re: Toyota Prius 1.8 Plug-in Hybrid-stavebnice přídavných ak
To ste celkom udreli na moju strunu.
Mam par otazok, treba tam BMS-? nestačí pripojit k existujúcim článkom dalšie a nechat funkciu bms na tej co tam uz je ?
Myslím ze je to 56 članková batéria..teda iba pripojit 56 alebo akykolvek násobok (560) ku existujucim clankom?
Nepripajat teda celu novu bateriu ale iba rozsírit 56 clankov. Alebo si to soft auta sleduje a meria vnutorny odpor alebo čo...aby sa dozvedel ze ma povedzme na clanku 3* kapacitu? Ak to soft nevie zistit mne príde jednoduchsie ku kazdému clanku pridat dalsie a riadenie nechat na toyote.
Dalsiu otazku mam ku kúreniu? ako to auto kúri? je to do motora alebo dokaže kúriť/klimatizovať elektricky?
Lebo to je u hybridu problem ze spotreba v zime a to uz dakde od +5 stupnov ide hore pretože motor beží pre kúrenie.
Vdaka za odpovede.
Mam par otazok, treba tam BMS-? nestačí pripojit k existujúcim článkom dalšie a nechat funkciu bms na tej co tam uz je ?
Myslím ze je to 56 članková batéria..teda iba pripojit 56 alebo akykolvek násobok (560) ku existujucim clankom?
Nepripajat teda celu novu bateriu ale iba rozsírit 56 clankov. Alebo si to soft auta sleduje a meria vnutorny odpor alebo čo...aby sa dozvedel ze ma povedzme na clanku 3* kapacitu? Ak to soft nevie zistit mne príde jednoduchsie ku kazdému clanku pridat dalsie a riadenie nechat na toyote.
Dalsiu otazku mam ku kúreniu? ako to auto kúri? je to do motora alebo dokaže kúriť/klimatizovať elektricky?
Lebo to je u hybridu problem ze spotreba v zime a to uz dakde od +5 stupnov ide hore pretože motor beží pre kúrenie.
Vdaka za odpovede.
4830W+5*PWM+3MPPT,18650 pack 7S/60P -28,20V- 4.2kWh+18ks 40Ah/+3ks 16P18650 (Mitsubishi Outlander) 3 kWh+ pack 26650 7S/6P - 0,75kWh+7ks 60Ah (BMWi3) 1,5kWh + testovacia LTO -11*12Ah.+ 7*150Ah od pimpongáča 3,8kWh + 7* 180Ah od pimpongáča 4,6kWh ,Victron VE.Direct 375VA 24V,Victron VE.Direct 1200VA 24V,NoNAME pimpongáč 4kW, "hybrid 3,8kW pimpongač
el.skúter 48V/30Ah, Yaris Hybrid už tretí , dáke spotrebiče prestavané na Li 18650,
https://www.spritmonitor.de/en/detail/1240420.html
el.skúter 48V/30Ah, Yaris Hybrid už tretí , dáke spotrebiče prestavané na Li 18650,
https://www.spritmonitor.de/en/detail/1240420.html
-
- Příspěvky: 429
- Registrován: pon čer 30, 2014 7:02 am
Re: Toyota Prius 1.8 Plug-in Hybrid-stavebnice přídavných ak
Tovarni BMS by sice bylo mozne pripojit k clankum pridavne baterie,kapacita ovsem vzroste na vice nez trojnasobek puvodni.Balancovaci system by proudove na takovouto kapacitu nemusel stacit a system by mohl prejit do nouzoveho rezimu nebo vozidlo znehybnit-velmi neprijemne.
Je dobre na zacatku jizdy motor zahrat/tim padem i topeni/pro pripad,kdy by bylo zapotrebi intenzivne akcelerovat.Ke zmirneni tepelne nepohody v zime pomahaji elektricky vyhrivane koberecky vlastni vyroby.Spotreba 0 l bude mozna spise v lete na kratsi vhodne,zname trase.V ostatnich pripadech se bude obvykle pohybovat kolem nekolika malo decilitru na 100 km pri kratsich cestach.
Je dobre na zacatku jizdy motor zahrat/tim padem i topeni/pro pripad,kdy by bylo zapotrebi intenzivne akcelerovat.Ke zmirneni tepelne nepohody v zime pomahaji elektricky vyhrivane koberecky vlastni vyroby.Spotreba 0 l bude mozna spise v lete na kratsi vhodne,zname trase.V ostatnich pripadech se bude obvykle pohybovat kolem nekolika malo decilitru na 100 km pri kratsich cestach.
...a viděl jsem Křižíka nazpět se otáčeti ...
-
- Příspěvky: 916
- Registrován: čtv úno 07, 2013 1:50 am
Re: Toyota Prius 1.8 Plug-in Hybrid-stavebnice přídavných ak
Takze kuri od motora..to mi na tom vadi najviac..u elektromobilu to ratam k top veciam ze si pekne vykúri alebo vychladí pred nastupenim.
4830W+5*PWM+3MPPT,18650 pack 7S/60P -28,20V- 4.2kWh+18ks 40Ah/+3ks 16P18650 (Mitsubishi Outlander) 3 kWh+ pack 26650 7S/6P - 0,75kWh+7ks 60Ah (BMWi3) 1,5kWh + testovacia LTO -11*12Ah.+ 7*150Ah od pimpongáča 3,8kWh + 7* 180Ah od pimpongáča 4,6kWh ,Victron VE.Direct 375VA 24V,Victron VE.Direct 1200VA 24V,NoNAME pimpongáč 4kW, "hybrid 3,8kW pimpongač
el.skúter 48V/30Ah, Yaris Hybrid už tretí , dáke spotrebiče prestavané na Li 18650,
https://www.spritmonitor.de/en/detail/1240420.html
el.skúter 48V/30Ah, Yaris Hybrid už tretí , dáke spotrebiče prestavané na Li 18650,
https://www.spritmonitor.de/en/detail/1240420.html
-
- Příspěvky: 429
- Registrován: pon čer 30, 2014 7:02 am
Re: Toyota Prius 1.8 Plug-in Hybrid-stavebnice přídavných ak
Topeni jsme zatim detailne nezkoumali,soustredili jsme se na zvyseni elektrickeho dojezdu.Nemohu v teto chvili potvrdit ani vyvratit moznost elektrickeho vytapeni.Osobne ale motor nejlepe kratkou pomalejsi jizdou do kopce zahrivam pro pripad nutnosti prudke akcelerace a roztoceni spalovaciho motoru.
...a viděl jsem Křižíka nazpět se otáčeti ...
-
- Příspěvky: 429
- Registrován: pon čer 30, 2014 7:02 am
Re: Toyota Prius 1.8 Plug-in Hybrid-stavebnice přídavných ak
Podle navodu by mel Plug in umet topit i z elektriny,kdyz se navoli vytapeni napr.pri stani v garazi a pripojeni na 230V.Jeste overim.
...a viděl jsem Křižíka nazpět se otáčeti ...
-
- Příspěvky: 38
- Registrován: čtv kvě 17, 2012 4:57 pm
- Bydliště: Luka nad Jihlavou
Re: Toyota Prius 1.8 Plug-in Hybrid-stavebnice přídavných ak
Zdravím
jak pokračujete s Priusem. Mám taky jednoho a prodloužení dojezdu mě zajímá
jak pokračujete s Priusem. Mám taky jednoho a prodloužení dojezdu mě zajímá
-
- Příspěvky: 429
- Registrován: pon čer 30, 2014 7:02 am
Re: Toyota Prius 1.8 Plug-in Hybrid-stavebnice přídavných ak
Doposud vse funguje podle predstav. Majitelu Plug in Priusu ale u nas neni tolik,aby se vyplatilo stavebnici seriove vyrabet.
...a viděl jsem Křižíka nazpět se otáčeti ...
-
- Příspěvky: 930
- Registrován: sob úno 18, 2012 3:59 pm
Re: Toyota Prius 1.8 Plug-in Hybrid-stavebnice přídavných ak
Kolik má Prius napětí? Podle mě dává smysl tam dát sbalancované články s nějakou tou rozumnou BMS a napojit to paralelně napřímo k baterii. Pokud se to udělá správně, nemělo by to nic způsobit, ne? Auto si nepočítá zbylou kapacitu, jen napětí, ne? To třeba u i3 to takhle jednoduché není, tam kdybych napřímo napojil druhou 22 kWh baterii, tak to bude dělat neplechu, protože auto si kalibruje více faktorů než jen napětí.
-
- Příspěvky: 429
- Registrován: pon čer 30, 2014 7:02 am
Re: Toyota Prius 1.8 Plug-in Hybrid-stavebnice přídavných ak
I u Priusu je odvozovani zbyvajiciho dojezdu slozitejsi nez z pouhe zmeny napeti.
...a viděl jsem Křižíka nazpět se otáčeti ...
-
- Příspěvky: 930
- Registrován: sob úno 18, 2012 3:59 pm
Re: Toyota Prius 1.8 Plug-in Hybrid-stavebnice přídavných ak
To chápu, nicméně, zajímalo by mě, jak si auto poradí s tím, když tam tu baterku připojíte. Bude se bouřit? Hlásit nesmysly? Nebo si samo po čase přepočet upraví? Případně vyčerpá kapacitu původní baterky a i když budou baterie z poloviny nabité, tak zůstane stát?
-
- Příspěvky: 429
- Registrován: pon čer 30, 2014 7:02 am
Re: Toyota Prius 1.8 Plug-in Hybrid-stavebnice přídavných ak
Podle okolnosti se bude chovat vpodstate vsemi zpusoby,ktere jste popsal.
...a viděl jsem Křižíka nazpět se otáčeti ...
-
- Příspěvky: 429
- Registrován: pon čer 30, 2014 7:02 am
Re: Toyota Prius 1.8 Plug-in Hybrid-stavebnice přídavných ak
...a viděl jsem Křižíka nazpět se otáčeti ...
-
- Příspěvky: 38
- Registrován: čtv kvě 17, 2012 4:57 pm
- Bydliště: Luka nad Jihlavou
Re: Toyota Prius 1.8 Plug-in Hybrid-stavebnice přídavných ak
To je super, že to funguje jak má. Já nemám plugin, ale uvažuji o přestavbě. Ceny kitů na netu jsou nesmysl. Tak hledám někoho u nás, nebo okolo naší hroudy, kdo má zkušenosti a rád by poradil, popřípadě pomohl. Na elektriku jezdím skoro 15 let, takže zkušenosti s tímto pohonem mám. Potřebuji dojezd do 30km max., ale spíš do 20km by stačilo je tam přece ještě spalovák.... Chápu, že "hromadný" prodej u nás asi neklapne, ale rád bych to vyzkoušel a nestálo to nesmysl. Vím jízda s Priusem na el. pohon má svoje specifika, ale mě to stačí. Trasy co jezdím , tak mám prúměrnou rychlost 55km/h
S elektromobilem jezdím denně 25km, ale jsem vázaný prodlužkou a nabíjením. dojezd mám kolem 50km. Čeká mě výměna baterií a řeším zda vyměnit aku, nebo prodat jak je a nebo přestavět hybrid asi tak
stepynek
S elektromobilem jezdím denně 25km, ale jsem vázaný prodlužkou a nabíjením. dojezd mám kolem 50km. Čeká mě výměna baterií a řeším zda vyměnit aku, nebo prodat jak je a nebo přestavět hybrid asi tak
stepynek
-
- Příspěvky: 1319
- Registrován: čtv led 15, 2015 1:37 pm
Re: Toyota Prius 1.8 Plug-in Hybrid-stavebnice přídavných ak
Zdravím,
Dnes jsem si poprvé přečetl Váš příspěvek. Toyotu Prius hyvrid už v roce 2010 předváděl
upravenou na srazu e-aut v Třebíči jeden majitel. V kufru měl aku LIFEPOE4 a ty
mu zaručovaly elektrický dojezd 270km. Vzpomínám, že tehdy říkal, že problém
s připojením aku ke stávajícímu aku nebyl žádny.
Určitě na srazu e-aut se dozvíte více informací,
Mám za to, že se jednalo o zaměstnance EVC, která provádí přestavby
Všeho možného na aku až po vývoj elektrobusu. Zde je odkaz na tu firmu
https://www.evcgroup.cz/
Co se týče dovozu Toyotu Prius hybrid, tak nejlépe vychází ze zámoří.
V cenách 100 až 230tis.kč. Firem co Vám zajistí dovoz auta je celá řada, ale vzpomenul
Bych firmu, která má několik tisíc referencí na dovozy z USA včetně vyřízení .
Je to česká firma a udělají za Vás i nákup auta, platí se v CZK bez navýšení kursu,
Je to seriozní firma , která zajištuje přepravu zboží a určitě Vás nepodvede ani
Nijak nenatáhne se zajištěním nákupu auta. Auto si můžete bud sami vybrat
Někde v bazaru v USA nebo Vám firma s výběrem pomůže na základě
Místních znalostí . Při platbě v CZK se
Řídí se aktuálním přepočtem měny podle kursovního lístku banky.
Platíte v CZK do banky na území CR. Veškeré informace
Vám rychle , ochotně ochotně a zdarma poskytnou na mejlu nebo telefonem. Je to česká
Firma, takže komunikace je česky.
Pokud se podíváte do fotogalerie, tak tam najdete ukázky přepravy vozidel.
Firma má sice sklad v USA, ale je to česká firma se sídlem na území ČR. Tato firma
Je také vhodná k nákupu libovolného zboží v USA. Odkaz je zde.
https://www.usa-balik.cz/
Nedělám této firmě žádnou reklamu i když jsem v minulosti její služby využil a
vše bylo na 100%.
Tak věřím, že jsem informacemi pomohl nejen Petrsovi, ale i dalším zájemcům
Dnes jsem si poprvé přečetl Váš příspěvek. Toyotu Prius hyvrid už v roce 2010 předváděl
upravenou na srazu e-aut v Třebíči jeden majitel. V kufru měl aku LIFEPOE4 a ty
mu zaručovaly elektrický dojezd 270km. Vzpomínám, že tehdy říkal, že problém
s připojením aku ke stávajícímu aku nebyl žádny.
Určitě na srazu e-aut se dozvíte více informací,
Mám za to, že se jednalo o zaměstnance EVC, která provádí přestavby
Všeho možného na aku až po vývoj elektrobusu. Zde je odkaz na tu firmu
https://www.evcgroup.cz/
Co se týče dovozu Toyotu Prius hybrid, tak nejlépe vychází ze zámoří.
V cenách 100 až 230tis.kč. Firem co Vám zajistí dovoz auta je celá řada, ale vzpomenul
Bych firmu, která má několik tisíc referencí na dovozy z USA včetně vyřízení .
Je to česká firma a udělají za Vás i nákup auta, platí se v CZK bez navýšení kursu,
Je to seriozní firma , která zajištuje přepravu zboží a určitě Vás nepodvede ani
Nijak nenatáhne se zajištěním nákupu auta. Auto si můžete bud sami vybrat
Někde v bazaru v USA nebo Vám firma s výběrem pomůže na základě
Místních znalostí . Při platbě v CZK se
Řídí se aktuálním přepočtem měny podle kursovního lístku banky.
Platíte v CZK do banky na území CR. Veškeré informace
Vám rychle , ochotně ochotně a zdarma poskytnou na mejlu nebo telefonem. Je to česká
Firma, takže komunikace je česky.
Pokud se podíváte do fotogalerie, tak tam najdete ukázky přepravy vozidel.
Firma má sice sklad v USA, ale je to česká firma se sídlem na území ČR. Tato firma
Je také vhodná k nákupu libovolného zboží v USA. Odkaz je zde.
https://www.usa-balik.cz/
Nedělám této firmě žádnou reklamu i když jsem v minulosti její služby využil a
vše bylo na 100%.
Tak věřím, že jsem informacemi pomohl nejen Petrsovi, ale i dalším zájemcům
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Dotace NE, 6,9kWp ,reg.Harmonie Ver.1, 60A,aku 4kWh LTO,BMS Sokol 400E,řízení Leonardo, LF a HF měnič vlastní Ver.1 a Ver.2, LF Modrá trojka 3kVA,modul HIS,ohřev vody Malibu L.A.3kW,Ver.1
Příprava instalace panel 18kWp,reg.Harmonie12kW Ver.4,měnič AC-DC-AC 1f PECKA 22kW,BMS Sokol 400E řízení Leonardo 360V, modul HIS, DC modul AFDD,modul chytré řízení,Aku 360V, ohřev vody Malibu L.A.3kW,Ver.4
Dotace NE, 6,9kWp ,reg.Harmonie Ver.1, 60A,aku 4kWh LTO,BMS Sokol 400E,řízení Leonardo, LF a HF měnič vlastní Ver.1 a Ver.2, LF Modrá trojka 3kVA,modul HIS,ohřev vody Malibu L.A.3kW,Ver.1
Příprava instalace panel 18kWp,reg.Harmonie12kW Ver.4,měnič AC-DC-AC 1f PECKA 22kW,BMS Sokol 400E řízení Leonardo 360V, modul HIS, DC modul AFDD,modul chytré řízení,Aku 360V, ohřev vody Malibu L.A.3kW,Ver.4
-
- Příspěvky: 1319
- Registrován: čtv led 15, 2015 1:37 pm
Re: Toyota Prius 1.8 Plug-in Hybrid-stavebnice přídavných ak
Zdravím,
ještě k předchozímu příspěvku .
Podíval jsem se ze zvědavosti na ceny Toyota Prius hybrid
podle vyhledávačů na auta uvedených zde
https://www.usa-balik.cz/
a našel jsem nejlevnější funkční pojízdnou Toyota Prius hybrid
za 500USD. Tak ojetá auta jsou v USA opravdu levná. Stejně tak
přes vyhledávače se můžete podívat na jiné e-auta.
ještě k předchozímu příspěvku .
Podíval jsem se ze zvědavosti na ceny Toyota Prius hybrid
podle vyhledávačů na auta uvedených zde
https://www.usa-balik.cz/
a našel jsem nejlevnější funkční pojízdnou Toyota Prius hybrid
za 500USD. Tak ojetá auta jsou v USA opravdu levná. Stejně tak
přes vyhledávače se můžete podívat na jiné e-auta.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Dotace NE, 6,9kWp ,reg.Harmonie Ver.1, 60A,aku 4kWh LTO,BMS Sokol 400E,řízení Leonardo, LF a HF měnič vlastní Ver.1 a Ver.2, LF Modrá trojka 3kVA,modul HIS,ohřev vody Malibu L.A.3kW,Ver.1
Příprava instalace panel 18kWp,reg.Harmonie12kW Ver.4,měnič AC-DC-AC 1f PECKA 22kW,BMS Sokol 400E řízení Leonardo 360V, modul HIS, DC modul AFDD,modul chytré řízení,Aku 360V, ohřev vody Malibu L.A.3kW,Ver.4
Dotace NE, 6,9kWp ,reg.Harmonie Ver.1, 60A,aku 4kWh LTO,BMS Sokol 400E,řízení Leonardo, LF a HF měnič vlastní Ver.1 a Ver.2, LF Modrá trojka 3kVA,modul HIS,ohřev vody Malibu L.A.3kW,Ver.1
Příprava instalace panel 18kWp,reg.Harmonie12kW Ver.4,měnič AC-DC-AC 1f PECKA 22kW,BMS Sokol 400E řízení Leonardo 360V, modul HIS, DC modul AFDD,modul chytré řízení,Aku 360V, ohřev vody Malibu L.A.3kW,Ver.4
-
- Příspěvky: 7707
- Registrován: sob črc 19, 2014 8:56 pm
- Lokalita: severně od Brna
- Systémové napětí: 48V
- Výkon panelů [Wp]: 8kWp
- Kapacita baterie [kWh]: 12kWh
- Chci prodávat energii: NE
- Chci/Mám dotaci: NE
Re: Toyota Prius 1.8 Plug-in Hybrid-stavebnice přídavných ak
Mě spíš na tom usa vyhledávači zaulaly tesly s okolo 30kUSD, jak je možná, že u nás v bazarech pod mega není nic?
Nebo je tak drahej dovoz a přihlášení?
Edit: není to tak jak na první pohled vypadá, je to odkaz na ebay a cena kup teď je 1.5 mega...
Nebo je tak drahej dovoz a přihlášení?
Edit: není to tak jak na první pohled vypadá, je to odkaz na ebay a cena kup teď je 1.5 mega...
ostrov skoro 8kWp neustále ve stádiu zrodu: smartshunt(ex WBJR), MPPT150/45, MPPT 250/100(ex midnitesolar 150 clasic lite), 16S a různě P cca 340Ah Winston, MP II 5000,( ex Powerjack 8kW, ex samodomo cca 4kW). 48V DC rozvody a spotřebiče.
-
- Příspěvky: 2623
- Registrován: čtv črc 19, 2018 12:14 am
- Bydliště: Vidiek, Trhanova Lhota
Re: Toyota Prius 1.8 Plug-in Hybrid-stavebnice přídavných ak
Tesly S 75 v Usa, se jiz kolem 30.000$ daji sehnat delsi dobu, jenze nejsou homologavane pro EU, takze jak jsi rikal, papirova valka neco stoji. V Evrope obecne jsou vozy jako modla, kdezto v USA je to dopravni prostredek a spotrebni zbozi.
Evropa je pres hromadu veci pokryvena, proc si asi evropani(zlodeji, vrazi, mafiani) predelali Ameriku k obrazu svemu. A nejak jim to funguje.
Evropa je pres hromadu veci pokryvena, proc si asi evropani(zlodeji, vrazi, mafiani) predelali Ameriku k obrazu svemu. A nejak jim to funguje.
-
- Příspěvky: 36
- Registrován: pát kvě 30, 2014 11:40 pm
Re: Toyota Prius 1.8 Plug-in Hybrid-stavebnice přídavných ak
Mohl by mi prosím uživatel Petrs naspat jaké jsou náklady na jeden kilometr v čistě elektrickém režimu. Nebo ještě lépe kolik kilowat spotřebuje nabití plně vybité baterie ze sítě a kolik ujede kilometrů do úplného vybití.
Mám Prius II už skoro 5 let a po prvotních nadšeních před koupí na přestavbu v ceně 100K na prodloužení EV dojezdu jsem došel k názoru že je to neekonomické. Proto jsem Prius hned po koupi přestavěl na LPG. Cena za přestavbu 20K a spotřeba 5l v létě a 6l v zimě dělá náklady 0,70-0,85Kč na KM při dojezdu 550km na LPG. A to při běžném provozu. EKO ralye me po zjištění úspory okolo 10 Kč na 100km přestala bavit .
Mám Prius II už skoro 5 let a po prvotních nadšeních před koupí na přestavbu v ceně 100K na prodloužení EV dojezdu jsem došel k názoru že je to neekonomické. Proto jsem Prius hned po koupi přestavěl na LPG. Cena za přestavbu 20K a spotřeba 5l v létě a 6l v zimě dělá náklady 0,70-0,85Kč na KM při dojezdu 550km na LPG. A to při běžném provozu. EKO ralye me po zjištění úspory okolo 10 Kč na 100km přestala bavit .
-
- Příspěvky: 930
- Registrován: sob úno 18, 2012 3:59 pm
Re: Toyota Prius 1.8 Plug-in Hybrid-stavebnice přídavných ak
Ale je. Třeba teď jsem narazil na Model S P85 Signature verzi s 200 tisícema najeto. Cena 33000 Euro Kup teď bez DPH.
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 0 Odpovědi
- 734 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od karelkilian
-
- 3 Odpovědi
- 968 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od fugas
-
-
nabídka sestavení stavebnice BEL regulatoru
od avionic » » v Regulátory
nabídka sestavení stavebnice BEL regulatoru
- 5 Odpovědi
- 1421 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od lzahradil
-
-
-
Není hybrid jako hybrid?
od Plazivec » » v DC-AC měniče, střídače, invertory
Není hybrid jako hybrid?
- 15 Odpovědi
- 1685 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od FCC
-
-
- 24 Odpovědi
- 2067 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od marsal64