na autosalóne v Nitre

Elektromobily, hybridy, elektrokola, elektroskůtry, řešení pro karavany, obytné přívěsy, maringotky, obytné automobily, mobilní domy.
Uživatelský avatar
vlkazajac
R.I.P.
Příspěvky: 3481
Registrován: úte čer 11, 2013 10:40 pm

na autosalóne v Nitre

Nový příspěvek od vlkazajac »

Najprv malý kvíz - chceli by ste takú zásuvku ?

Do hodiny pridám podrobnosti :write:
steker.jpg
Preletel som celý autosalón a elektromobil práve nekupujem, tak aspoň pár obrázkov som stihol spraviť, prikladám ich v pdf.
Tesla X je do nedele voľná, kto dá viac, ako 153 tisíc EUR - má ju !!! Z n 0 na 100 údajne za 3,1 s pri hmotnosti 2500 kg. Nabitie silným zdrojom za 1 hodinu, doma za sedem hodín. 22 palcové kolesá vyzerajú v skutočnosti veľmi dobre ))

Šedá Tesla je za 67 tisíc EUR.
autosalon Nitra 2016_.pdf
(1.75 MiB) Staženo 283 x
Naposledy upravil(a) vlkazajac dne pát říj 14, 2016 10:54 pm, celkem upraveno 1 x.
750 Wp, LS3024B, 18650 - 198P8S 30,4 V, Multiplus C 800 nonstop / všetky slabé spotrebiče
1950 Wp, 2 x LS3024B, VS2024N, olovo - 330 Ah / 24 V, Carspa 3000 sin deň / silné spotrebiče a ohrev TUV
5995 kWh za meničmi za posledné 2 roky.
joseff
Příspěvky: 811
Registrován: pon srp 08, 2011 9:55 am

Re: na autosalóne v Nitre

Nový příspěvek od joseff »

Ta já bych chtěl!:)
Uživatelský avatar
vlkazajac
R.I.P.
Příspěvky: 3481
Registrován: úte čer 11, 2013 10:40 pm

Re: na autosalóne v Nitre

Nový příspěvek od vlkazajac »

Ešte hodno dodať:

Hyundai tiež pekne prezentoval viaceré pohony.

Existuje tiež nastupujúca generácia malých vozítok pre mladších vodičov vo veku 15 - 17 rokov, sú to akési poloautá, dvojmiestne, s hmotnosťou okolo 350 kg. Trakcia je buď dvojvalec diesel alebo elektromotor. Max. rýchlosť obmedzená na 50 km/h.
750 Wp, LS3024B, 18650 - 198P8S 30,4 V, Multiplus C 800 nonstop / všetky slabé spotrebiče
1950 Wp, 2 x LS3024B, VS2024N, olovo - 330 Ah / 24 V, Carspa 3000 sin deň / silné spotrebiče a ohrev TUV
5995 kWh za meničmi za posledné 2 roky.
Uživatelský avatar
fugas
Příspěvky: 2244
Registrován: sob pro 21, 2013 6:58 pm

Re: na autosalóne v Nitre

Nový příspěvek od fugas »

vlkazajac píše:



Existuje tiež nastupujúca generácia malých vozítok pre mladších vodičov vo veku 15 - 17 rokov, sú to akési poloautá, dvojmiestne, s hmotnosťou okolo 350 kg. Trakcia je buď dvojvalec diesel alebo elektromotor. Max. rýchlosť obmedzená na 50 km/h.
Tyto vozidla se v ČR označují jako "moped-auto".To v podstatě znamená že lze ve městě s takovýmto elektromobilem parkovat kde se vám zamane ,bez ohledu na parkovací zóny.
Isolar 5kW (Axpert klon), LiFePo4 202Ah Lishen 18s.Nyní v přestavbě P106 Electric z projektu LiFePo4 na LiIon 100Ah.
Uživatelský avatar
vlkazajac
R.I.P.
Příspěvky: 3481
Registrován: úte čer 11, 2013 10:40 pm

Re: na autosalóne v Nitre

Nový příspěvek od vlkazajac »

Na vlastne oci som take auta videl v Nemecku v devatdesiatych rokoch s komentarom, ze su s oblubou pouzivane negramotnymi, ktori nie su schopni urobit vodicak........Dnes je to zdanlivo otvoreny segment trhu aj pre elektromobily, ale vela vody sa asi nenamuti. Nebude asi vela ludi , ktori daju 8 tisic a viac za priblizovadlo s lokalnym ( obecnym) akcnym radiusom. Podobne velmi pekne vozitka od Renaultu som videl vlani.
Rozhodujuci vyznam budu zrejme mat alternativy za klasicke auto. A nemecka posta tiez pekne provokuje ))
750 Wp, LS3024B, 18650 - 198P8S 30,4 V, Multiplus C 800 nonstop / všetky slabé spotrebiče
1950 Wp, 2 x LS3024B, VS2024N, olovo - 330 Ah / 24 V, Carspa 3000 sin deň / silné spotrebiče a ohrev TUV
5995 kWh za meničmi za posledné 2 roky.
Uživatelský avatar
vlkazajac
R.I.P.
Příspěvky: 3481
Registrován: úte čer 11, 2013 10:40 pm

Re: na autosalóne v Nitre

Nový příspěvek od vlkazajac »

O dva roky neskôr...
Bol som sa pozrieť, zaujala fiatka - dovoz z Kalifornie. Vyrábajú sa v USA, podrobnosti zistíte z priložených obrázkov.
Antikorózna úprava tam príliš silná nebude, napadlo ma.
DSC_7291.jpg
DSC_7282.jpg
DSC_7285.jpg
A ešte 6 geloviek naležato v kostitrase :
DSC_7304.jpg
750 Wp, LS3024B, 18650 - 198P8S 30,4 V, Multiplus C 800 nonstop / všetky slabé spotrebiče
1950 Wp, 2 x LS3024B, VS2024N, olovo - 330 Ah / 24 V, Carspa 3000 sin deň / silné spotrebiče a ohrev TUV
5995 kWh za meničmi za posledné 2 roky.
kodl69
Příspěvky: 7727
Registrován: sob črc 19, 2014 8:56 pm
Lokalita: severně od Brna
Systémové napětí: 48V
Výkon panelů [Wp]: 8kWp
Kapacita baterie [kWh]: 12kWh
Chci prodávat energii: NE
Chci/Mám dotaci: NE

Re: na autosalóne v Nitre

Nový příspěvek od kodl69 »

Ten fiarek u mě loni nabíjel, jako vozítko na pojíždky pro ženskou dobrý, ale cenovka pres 300kKc. U vsech fiatu a fordu je koroze problem, ale brzo nebude,"moderní" motory zdechnou dřív...
ostrov skoro 8kWp neustále ve stádiu zrodu: smartshunt(ex WBJR), MPPT150/45, MPPT 250/100(ex midnitesolar 150 clasic lite), 16S a různě P cca 340Ah Winston, MP II 5000,( ex Powerjack 8kW, ex samodomo cca 4kW). 48V DC rozvody a spotřebiče.
vla
Příspěvky: 1203
Registrován: čtv bře 12, 2015 10:18 pm
Lokalita: Praha 6
Bydliště: Praha 6

Re: na autosalóne v Nitre

Nový příspěvek od vla »

Jen taková drobnost, měl jsem dva fiaty (Tipo, Brava- oba kolem 160 tis. km garáž. na ulici) a ani po 15-ti letech nějak ani nezačaly rezavět.Ta auta jsou totiž pozinkovaná, takže koroze nehrozí pokud nejsou havarovaná a kdesi ve stodole "odborně" opravená. Škodovky rezly vesele, Mercedesy (Viano)zpravidla rezly ještě během záruky. Takže asi tak z vlastní zkušenosti.
Nemám rád tenhle stát.
josse
Příspěvky: 1207
Registrován: úte úno 14, 2017 9:35 pm

Re: na autosalóne v Nitre

Nový příspěvek od josse »

Viano snad nebylo nikdy pozinkované, jako většina dodávek.
15x GWL Poly 300Wp 72 cells, 1-2x Axpert MKS 48V 4000W, 3x80P14S 18650 (~640Ah/34kWh), https://emoncms.trenet.org/dashboard/view?id=3, https://solarforum.cz/
Uživatelský avatar
vlkazajac
R.I.P.
Příspěvky: 3481
Registrován: úte čer 11, 2013 10:40 pm

Re: na autosalóne v Nitre

Nový příspěvek od vlkazajac »

To si pamätáme asi viacerí - gumoasfalt, rezistin, striekanie dutín.... A smrdelo z toho roky celé auto aj v interiéri.

Dal som tam tú poznámku o Kalifornii úmyselne, pretože podnebie je tam teplé a suché, takže Fiatka z Ameriky nemusí byť tak ošetrená, ako naše autá. Či je tam vôbec treba zinkovať - dosť pochybujem. Počul som, že ten elektrický Fiat sa tam robí povinne v objeme 20 % z flotily, ináč by ich nepustili na trh.
750 Wp, LS3024B, 18650 - 198P8S 30,4 V, Multiplus C 800 nonstop / všetky slabé spotrebiče
1950 Wp, 2 x LS3024B, VS2024N, olovo - 330 Ah / 24 V, Carspa 3000 sin deň / silné spotrebiče a ohrev TUV
5995 kWh za meničmi za posledné 2 roky.