na autosalóne v Nitre
Elektromobily, hybridy, elektrokola, elektroskůtry, řešení pro karavany, obytné přívěsy, maringotky, obytné automobily, mobilní domy.
-
- R.I.P.
- Příspěvky: 3481
- Registrován: úte čer 11, 2013 10:40 pm
na autosalóne v Nitre
Najprv malý kvíz - chceli by ste takú zásuvku ?
Do hodiny pridám podrobnosti
Preletel som celý autosalón a elektromobil práve nekupujem, tak aspoň pár obrázkov som stihol spraviť, prikladám ich v pdf.
Tesla X je do nedele voľná, kto dá viac, ako 153 tisíc EUR - má ju !!! Z n 0 na 100 údajne za 3,1 s pri hmotnosti 2500 kg. Nabitie silným zdrojom za 1 hodinu, doma za sedem hodín. 22 palcové kolesá vyzerajú v skutočnosti veľmi dobre ))
Šedá Tesla je za 67 tisíc EUR.
Do hodiny pridám podrobnosti
Preletel som celý autosalón a elektromobil práve nekupujem, tak aspoň pár obrázkov som stihol spraviť, prikladám ich v pdf.
Tesla X je do nedele voľná, kto dá viac, ako 153 tisíc EUR - má ju !!! Z n 0 na 100 údajne za 3,1 s pri hmotnosti 2500 kg. Nabitie silným zdrojom za 1 hodinu, doma za sedem hodín. 22 palcové kolesá vyzerajú v skutočnosti veľmi dobre ))
Šedá Tesla je za 67 tisíc EUR.
Naposledy upravil(a) vlkazajac dne pát říj 14, 2016 10:54 pm, celkem upraveno 1 x.
750 Wp, LS3024B, 18650 - 198P8S 30,4 V, Multiplus C 800 nonstop / všetky slabé spotrebiče
1950 Wp, 2 x LS3024B, VS2024N, olovo - 330 Ah / 24 V, Carspa 3000 sin deň / silné spotrebiče a ohrev TUV
5995 kWh za meničmi za posledné 2 roky.
1950 Wp, 2 x LS3024B, VS2024N, olovo - 330 Ah / 24 V, Carspa 3000 sin deň / silné spotrebiče a ohrev TUV
5995 kWh za meničmi za posledné 2 roky.
-
- Příspěvky: 811
- Registrován: pon srp 08, 2011 9:55 am
Re: na autosalóne v Nitre
Ta já bych chtěl!:)
-
- R.I.P.
- Příspěvky: 3481
- Registrován: úte čer 11, 2013 10:40 pm
Re: na autosalóne v Nitre
Ešte hodno dodať:
Hyundai tiež pekne prezentoval viaceré pohony.
Existuje tiež nastupujúca generácia malých vozítok pre mladších vodičov vo veku 15 - 17 rokov, sú to akési poloautá, dvojmiestne, s hmotnosťou okolo 350 kg. Trakcia je buď dvojvalec diesel alebo elektromotor. Max. rýchlosť obmedzená na 50 km/h.
Hyundai tiež pekne prezentoval viaceré pohony.
Existuje tiež nastupujúca generácia malých vozítok pre mladších vodičov vo veku 15 - 17 rokov, sú to akési poloautá, dvojmiestne, s hmotnosťou okolo 350 kg. Trakcia je buď dvojvalec diesel alebo elektromotor. Max. rýchlosť obmedzená na 50 km/h.
750 Wp, LS3024B, 18650 - 198P8S 30,4 V, Multiplus C 800 nonstop / všetky slabé spotrebiče
1950 Wp, 2 x LS3024B, VS2024N, olovo - 330 Ah / 24 V, Carspa 3000 sin deň / silné spotrebiče a ohrev TUV
5995 kWh za meničmi za posledné 2 roky.
1950 Wp, 2 x LS3024B, VS2024N, olovo - 330 Ah / 24 V, Carspa 3000 sin deň / silné spotrebiče a ohrev TUV
5995 kWh za meničmi za posledné 2 roky.
-
- Příspěvky: 2244
- Registrován: sob pro 21, 2013 6:58 pm
Re: na autosalóne v Nitre
Tyto vozidla se v ČR označují jako "moped-auto".To v podstatě znamená že lze ve městě s takovýmto elektromobilem parkovat kde se vám zamane ,bez ohledu na parkovací zóny.vlkazajac píše:
Existuje tiež nastupujúca generácia malých vozítok pre mladších vodičov vo veku 15 - 17 rokov, sú to akési poloautá, dvojmiestne, s hmotnosťou okolo 350 kg. Trakcia je buď dvojvalec diesel alebo elektromotor. Max. rýchlosť obmedzená na 50 km/h.
Isolar 5kW (Axpert klon), LiFePo4 202Ah Lishen 18s.Nyní v přestavbě P106 Electric z projektu LiFePo4 na LiIon 100Ah.
-
- R.I.P.
- Příspěvky: 3481
- Registrován: úte čer 11, 2013 10:40 pm
Re: na autosalóne v Nitre
Na vlastne oci som take auta videl v Nemecku v devatdesiatych rokoch s komentarom, ze su s oblubou pouzivane negramotnymi, ktori nie su schopni urobit vodicak........Dnes je to zdanlivo otvoreny segment trhu aj pre elektromobily, ale vela vody sa asi nenamuti. Nebude asi vela ludi , ktori daju 8 tisic a viac za priblizovadlo s lokalnym ( obecnym) akcnym radiusom. Podobne velmi pekne vozitka od Renaultu som videl vlani.
Rozhodujuci vyznam budu zrejme mat alternativy za klasicke auto. A nemecka posta tiez pekne provokuje ))
Rozhodujuci vyznam budu zrejme mat alternativy za klasicke auto. A nemecka posta tiez pekne provokuje ))
750 Wp, LS3024B, 18650 - 198P8S 30,4 V, Multiplus C 800 nonstop / všetky slabé spotrebiče
1950 Wp, 2 x LS3024B, VS2024N, olovo - 330 Ah / 24 V, Carspa 3000 sin deň / silné spotrebiče a ohrev TUV
5995 kWh za meničmi za posledné 2 roky.
1950 Wp, 2 x LS3024B, VS2024N, olovo - 330 Ah / 24 V, Carspa 3000 sin deň / silné spotrebiče a ohrev TUV
5995 kWh za meničmi za posledné 2 roky.
-
- R.I.P.
- Příspěvky: 3481
- Registrován: úte čer 11, 2013 10:40 pm
Re: na autosalóne v Nitre
O dva roky neskôr...
Bol som sa pozrieť, zaujala fiatka - dovoz z Kalifornie. Vyrábajú sa v USA, podrobnosti zistíte z priložených obrázkov.
Antikorózna úprava tam príliš silná nebude, napadlo ma. A ešte 6 geloviek naležato v kostitrase :
Bol som sa pozrieť, zaujala fiatka - dovoz z Kalifornie. Vyrábajú sa v USA, podrobnosti zistíte z priložených obrázkov.
Antikorózna úprava tam príliš silná nebude, napadlo ma. A ešte 6 geloviek naležato v kostitrase :
750 Wp, LS3024B, 18650 - 198P8S 30,4 V, Multiplus C 800 nonstop / všetky slabé spotrebiče
1950 Wp, 2 x LS3024B, VS2024N, olovo - 330 Ah / 24 V, Carspa 3000 sin deň / silné spotrebiče a ohrev TUV
5995 kWh za meničmi za posledné 2 roky.
1950 Wp, 2 x LS3024B, VS2024N, olovo - 330 Ah / 24 V, Carspa 3000 sin deň / silné spotrebiče a ohrev TUV
5995 kWh za meničmi za posledné 2 roky.
-
- Příspěvky: 7728
- Registrován: sob črc 19, 2014 8:56 pm
- Lokalita: severně od Brna
- Systémové napětí: 48V
- Výkon panelů [Wp]: 8kWp
- Kapacita baterie [kWh]: 12kWh
- Chci prodávat energii: NE
- Chci/Mám dotaci: NE
Re: na autosalóne v Nitre
Ten fiarek u mě loni nabíjel, jako vozítko na pojíždky pro ženskou dobrý, ale cenovka pres 300kKc. U vsech fiatu a fordu je koroze problem, ale brzo nebude,"moderní" motory zdechnou dřív...
ostrov skoro 8kWp neustále ve stádiu zrodu: smartshunt(ex WBJR), MPPT150/45, MPPT 250/100(ex midnitesolar 150 clasic lite), 16S a různě P cca 340Ah Winston, MP II 5000,( ex Powerjack 8kW, ex samodomo cca 4kW). 48V DC rozvody a spotřebiče.
-
- Příspěvky: 1203
- Registrován: čtv bře 12, 2015 10:18 pm
- Lokalita: Praha 6
- Bydliště: Praha 6
Re: na autosalóne v Nitre
Jen taková drobnost, měl jsem dva fiaty (Tipo, Brava- oba kolem 160 tis. km garáž. na ulici) a ani po 15-ti letech nějak ani nezačaly rezavět.Ta auta jsou totiž pozinkovaná, takže koroze nehrozí pokud nejsou havarovaná a kdesi ve stodole "odborně" opravená. Škodovky rezly vesele, Mercedesy (Viano)zpravidla rezly ještě během záruky. Takže asi tak z vlastní zkušenosti.
Nemám rád tenhle stát.
-
- Příspěvky: 1207
- Registrován: úte úno 14, 2017 9:35 pm
Re: na autosalóne v Nitre
Viano snad nebylo nikdy pozinkované, jako většina dodávek.
15x GWL Poly 300Wp 72 cells, 1-2x Axpert MKS 48V 4000W, 3x80P14S 18650 (~640Ah/34kWh), https://emoncms.trenet.org/dashboard/view?id=3, https://solarforum.cz/
-
- R.I.P.
- Příspěvky: 3481
- Registrován: úte čer 11, 2013 10:40 pm
Re: na autosalóne v Nitre
To si pamätáme asi viacerí - gumoasfalt, rezistin, striekanie dutín.... A smrdelo z toho roky celé auto aj v interiéri.
Dal som tam tú poznámku o Kalifornii úmyselne, pretože podnebie je tam teplé a suché, takže Fiatka z Ameriky nemusí byť tak ošetrená, ako naše autá. Či je tam vôbec treba zinkovať - dosť pochybujem. Počul som, že ten elektrický Fiat sa tam robí povinne v objeme 20 % z flotily, ináč by ich nepustili na trh.
Dal som tam tú poznámku o Kalifornii úmyselne, pretože podnebie je tam teplé a suché, takže Fiatka z Ameriky nemusí byť tak ošetrená, ako naše autá. Či je tam vôbec treba zinkovať - dosť pochybujem. Počul som, že ten elektrický Fiat sa tam robí povinne v objeme 20 % z flotily, ináč by ich nepustili na trh.
750 Wp, LS3024B, 18650 - 198P8S 30,4 V, Multiplus C 800 nonstop / všetky slabé spotrebiče
1950 Wp, 2 x LS3024B, VS2024N, olovo - 330 Ah / 24 V, Carspa 3000 sin deň / silné spotrebiče a ohrev TUV
5995 kWh za meničmi za posledné 2 roky.
1950 Wp, 2 x LS3024B, VS2024N, olovo - 330 Ah / 24 V, Carspa 3000 sin deň / silné spotrebiče a ohrev TUV
5995 kWh za meničmi za posledné 2 roky.