ebicykel - 26 V LiFe
Elektromobily, hybridy, elektrokola, elektroskůtry, řešení pro karavany, obytné přívěsy, maringotky, obytné automobily, mobilní domy.
-
- Příspěvky: 5451
- Registrován: pát úno 13, 2015 2:24 pm
- Lokalita: SO, SK
- Bydliště: SO, SK
ebicykel - 26 V LiFe
Pojde mi tento motor na 8 x 3.2 V LiFe ?
Treba k tomu ešte komplet nové ráfiky na 26" na cestný bicykel Merida ?
Aký dojazd možem očakávať / 30 km.h-1, rovina, bezvetrie /, ak celková hmotnosť s jazdcom bude cca. 120 kg ?
Články sú 108 až 112 Ah.
Treba k tomu ešte komplet nové ráfiky na 26" na cestný bicykel Merida ?
Aký dojazd možem očakávať / 30 km.h-1, rovina, bezvetrie /, ak celková hmotnosť s jazdcom bude cca. 120 kg ?
Články sú 108 až 112 Ah.
DC-AC inverter REC Lion DC-AC ESP32 DIY inv. 15 GB za sekundu DIY MPPT Holder
Zjedz vsetko, co si kupil, v obchode a netreba ti tasku, auto ci chladnicku.
Zjedz vsetko, co si kupil, v obchode a netreba ti tasku, auto ci chladnicku.
-
- Příspěvky: 856
- Registrován: pon črc 30, 2012 3:43 pm
- Lokalita: Trnava
- Systémové napětí: 48V
- Výkon panelů [Wp]: 4900
- Kapacita baterie [kWh]: 7,5
- Chci prodávat energii: NE
- Chci/Mám dotaci: NE
Re: ebicykel - 26 V LiFe
Musím povedať že velmi zlé riešenie. Typujem že máte tých 8 článkov a viac už nebolo...
Ovládacia jednotka v motore je des. Mám tiež magicpie, ale ovládaciu jednotku mám podla svojho gusta. Ak to chcete naozaj hnať takto do extrémov s 8 článkami tak by som odporúčal pohladať nejaký motor ktorý dá aspon 750W na 24V. 500 nesprevodovaných W sa mi zdá byť velmi málo na to aby som do toho vrážal 400€.
Mám 60V batériu 15Ah na 1Ah spravím 2-5km a celková váha môže byť približne 110kg..
Ďalšia vec, pri systémovom napätí 24V pôjdete velmi pomaly.
Ovládacia jednotka v motore je des. Mám tiež magicpie, ale ovládaciu jednotku mám podla svojho gusta. Ak to chcete naozaj hnať takto do extrémov s 8 článkami tak by som odporúčal pohladať nejaký motor ktorý dá aspon 750W na 24V. 500 nesprevodovaných W sa mi zdá byť velmi málo na to aby som do toho vrážal 400€.
Mám 60V batériu 15Ah na 1Ah spravím 2-5km a celková váha môže byť približne 110kg..
Ďalšia vec, pri systémovom napätí 24V pôjdete velmi pomaly.
-
- Příspěvky: 5451
- Registrován: pát úno 13, 2015 2:24 pm
- Lokalita: SO, SK
- Bydliště: SO, SK
Re: ebicykel - 26 V LiFe
A kde kúpim za 400 € lepší motor, jednotku, batériu + bicykel na prestavbu + ráfiky ?
DC-AC inverter REC Lion DC-AC ESP32 DIY inv. 15 GB za sekundu DIY MPPT Holder
Zjedz vsetko, co si kupil, v obchode a netreba ti tasku, auto ci chladnicku.
Zjedz vsetko, co si kupil, v obchode a netreba ti tasku, auto ci chladnicku.
-
- Příspěvky: 1321
- Registrován: čtv led 15, 2015 1:37 pm
Re: ebicykel - 26 V LiFe
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Dotace NE, 6,9kWp ,reg.Harmonie Ver.1, 60A,aku 4kWh LTO,BMS Sokol 400E,řízení Leonardo, LF a HF měnič vlastní Ver.1 a Ver.2, LF Modrá trojka 3kVA,modul HIS,ohřev vody Malibu L.A.3kW,Ver.1
Příprava instalace panel 18kWp,reg.Harmonie12kW Ver.4,měnič AC-DC-AC 1f PECKA 22kW,BMS Sokol 400E řízení Leonardo 360V, modul HIS, DC modul AFDD,modul chytré řízení,Aku 360V, ohřev vody Malibu L.A.3kW,Ver.4
Dotace NE, 6,9kWp ,reg.Harmonie Ver.1, 60A,aku 4kWh LTO,BMS Sokol 400E,řízení Leonardo, LF a HF měnič vlastní Ver.1 a Ver.2, LF Modrá trojka 3kVA,modul HIS,ohřev vody Malibu L.A.3kW,Ver.1
Příprava instalace panel 18kWp,reg.Harmonie12kW Ver.4,měnič AC-DC-AC 1f PECKA 22kW,BMS Sokol 400E řízení Leonardo 360V, modul HIS, DC modul AFDD,modul chytré řízení,Aku 360V, ohřev vody Malibu L.A.3kW,Ver.4
-
- Příspěvky: 1775
- Registrován: pon zář 09, 2013 5:16 pm
- Lokalita: Šumperk
- Bydliště: Šumperk
Re: ebicykel - 26 V LiFe
24V je malo... lepsi vyssi napeti a mensi proud. Mam ten motor a ani na 36V to neni zadny trhac. Zajimave to zacina byt na 48V a vic.
Pokud ti nejde v prvni rade o vykon, ale o nizkou cenu, tak bych se nekoukal na jeden z nejsilnejsich motoru, ale na neco bezneho. Precejen je trosku overkill koupit skoro nejvykonejsi mozny motor a k tomu ho pouzit na nejnizsi mozne napeti.
Jestli chces neco levneho, tak mam motor s volnobezkou i ridici jednotkou s displayem k dispozici na 36V a nebudu za to chtit moc vlastne mam i nabijecku na 36V
Pokud ti nejde v prvni rade o vykon, ale o nizkou cenu, tak bych se nekoukal na jeden z nejsilnejsich motoru, ale na neco bezneho. Precejen je trosku overkill koupit skoro nejvykonejsi mozny motor a k tomu ho pouzit na nejnizsi mozne napeti.
Jestli chces neco levneho, tak mam motor s volnobezkou i ridici jednotkou s displayem k dispozici na 36V a nebudu za to chtit moc vlastne mam i nabijecku na 36V
-
- Příspěvky: 1203
- Registrován: čtv bře 12, 2015 10:18 pm
- Lokalita: Praha 6
- Bydliště: Praha 6
Re: ebicykel - 26 V LiFe
Těžko kvalifikovaně poradit, tazatel vůbec nenapsal, k čemu to potřebuje. mě osobně by stačilo i povolených 250W čistě na pomoc, když už nemohu. Tak to bude počítám i pro většinu běžných cykloturistů. Pokud by chtěl jezdit v těžším terénu a ještě se v něm tzv. vyblbnout určitě by potřeboval silnější stroj. Takže bylo by dobré napsat k čemu bude bicykl používán.
Nemám rád tenhle stát.
-
- Příspěvky: 7723
- Registrován: sob črc 19, 2014 8:56 pm
- Lokalita: severně od Brna
- Systémové napětí: 48V
- Výkon panelů [Wp]: 8kWp
- Kapacita baterie [kWh]: 12kWh
- Chci prodávat energii: NE
- Chci/Mám dotaci: NE
Re: ebicykel - 26 V LiFe
se 100Ah možná dojedeš až do německa, spíš na tom kole tak dlouho nevydržíš sedět...
ostrov skoro 8kWp neustále ve stádiu zrodu: smartshunt(ex WBJR), MPPT150/45, MPPT 250/100(ex midnitesolar 150 clasic lite), 16S a různě P cca 340Ah Winston, MP II 5000,( ex Powerjack 8kW, ex samodomo cca 4kW). 48V DC rozvody a spotřebiče.
-
- Příspěvky: 856
- Registrován: pon črc 30, 2012 3:43 pm
- Lokalita: Trnava
- Systémové napětí: 48V
- Výkon panelů [Wp]: 4900
- Kapacita baterie [kWh]: 7,5
- Chci prodávat energii: NE
- Chci/Mám dotaci: NE
Re: ebicykel - 26 V LiFe
Ovládaciu jednotku Vám kludne nájdem na aliexpress a bude vás stáť 3x menej ako všade naokolo. Mám ich vyskúšané, už som kúpil 3 kusy od tial. Báteriu budete mať obrovskú.. Skúste napísať na čo chcete používať bycykel, podla toho budeme môcť odvodiť výkon motora.
Motor sa oplatí kúpiť na e-pohon..
Motor sa oplatí kúpiť na e-pohon..
-
- Příspěvky: 5451
- Registrován: pát úno 13, 2015 2:24 pm
- Lokalita: SO, SK
- Bydliště: SO, SK
Re: ebicykel - 26 V LiFe
Potrebujem ísť 30 km po rovine, okrem 1 km tažkého stúpania s prázdnym vozíkom
a potom naspať dole kopcom 1 km + 30 km po rovine, so 120 kg + 100 kg nákupu.
Keďže mám Meridu cesťák + 8 ks LiFe, tak som uvažoval, že dokúpim motor a mám to.
Ak by som mal kúpiť aj baterky + jednotka + nabíjačka + motor + ráfiky, tak to do toho
nejdem, lebo nemám na to peniaze.
Mám v nohách 220 000 km na sedadle bicykla, už som na sedenie zvyknutý.
a potom naspať dole kopcom 1 km + 30 km po rovine, so 120 kg + 100 kg nákupu.
Keďže mám Meridu cesťák + 8 ks LiFe, tak som uvažoval, že dokúpim motor a mám to.
Ak by som mal kúpiť aj baterky + jednotka + nabíjačka + motor + ráfiky, tak to do toho
nejdem, lebo nemám na to peniaze.
Mám v nohách 220 000 km na sedadle bicykla, už som na sedenie zvyknutý.
DC-AC inverter REC Lion DC-AC ESP32 DIY inv. 15 GB za sekundu DIY MPPT Holder
Zjedz vsetko, co si kupil, v obchode a netreba ti tasku, auto ci chladnicku.
Zjedz vsetko, co si kupil, v obchode a netreba ti tasku, auto ci chladnicku.
-
- Příspěvky: 7723
- Registrován: sob črc 19, 2014 8:56 pm
- Lokalita: severně od Brna
- Systémové napětí: 48V
- Výkon panelů [Wp]: 8kWp
- Kapacita baterie [kWh]: 12kWh
- Chci prodávat energii: NE
- Chci/Mám dotaci: NE
Re: ebicykel - 26 V LiFe
to chce brzdy i na vozík, máme tady jednoho, co na dvoukolák dal 200kg brambor a pak ho saniťáci tahali z lesa...
ostrov skoro 8kWp neustále ve stádiu zrodu: smartshunt(ex WBJR), MPPT150/45, MPPT 250/100(ex midnitesolar 150 clasic lite), 16S a různě P cca 340Ah Winston, MP II 5000,( ex Powerjack 8kW, ex samodomo cca 4kW). 48V DC rozvody a spotřebiče.
-
- Příspěvky: 5451
- Registrován: pát úno 13, 2015 2:24 pm
- Lokalita: SO, SK
- Bydliště: SO, SK
Re: ebicykel - 26 V LiFe
No ja som za bicyklom vozil 600 kg dreva a to každý rok, asi 15 r., či nebrzdená vlečka
a malotraktor + 1200 kg dreva dole svahom, kde sme sa v zime sánkovali. Sice to je ťažke,
ale da sa, človek vie ako a nedovoli sa tomu rozbehnuť, potom už len vyskočiť.
a malotraktor + 1200 kg dreva dole svahom, kde sme sa v zime sánkovali. Sice to je ťažke,
ale da sa, človek vie ako a nedovoli sa tomu rozbehnuť, potom už len vyskočiť.
DC-AC inverter REC Lion DC-AC ESP32 DIY inv. 15 GB za sekundu DIY MPPT Holder
Zjedz vsetko, co si kupil, v obchode a netreba ti tasku, auto ci chladnicku.
Zjedz vsetko, co si kupil, v obchode a netreba ti tasku, auto ci chladnicku.
-
- Příspěvky: 1775
- Registrován: pon zář 09, 2013 5:16 pm
- Lokalita: Šumperk
- Bydliště: Šumperk
Re: ebicykel - 26 V LiFe
je to jeste komplikovanejsi nez se zda. Pokud potrebujete vozit tezke veci a vyjizdet kopce, tak to chce male kolo (maly obvod kola) a vysoke otacky. Ja jsem za timto ucelem postavil mame trikolku s 20" koly a jede to na 36V (aktualne olovo - je tam externi jednotka magic, takze 24-48V (60V peak)) a diky malemu kolu to vyjede skoro vsechno. Je to omezeno na 25km/h, ale vykon jsem nechal na 350W, protoze 250W bylo proste malo na vetsi hmotnost trikolky. Ma to ale ma lepsi schopnost vyjizdet kopce, nez moje kolo s 28" rafkem a 3x takovym vykonem.
Bohuzel moje mama ma uz spatne ruce a na trikolce uz nejezdi (je v duchodu), takze pokud by nejakemu nadsenci udelala radost, tak ji prodam i pod naklady. Je to ale fakt kvalitni prace - zelezna konstrukce, svarovane tigem, nosne trubky 3mm stena, praskova vypalovana barva. Chybi tomu blatniky vzadu a napinak retezu. Stala me v materialu 18000kc + 200 hodin prace. Baterky jsou uz ale na polovine kapacity - da to ted 50km bez slapnuti... kdyz to bylo nove dalo to pres 100km. Mozna by stacilo baterky pripojit k desulfatoru... Je tam 36V / 45Ah, predni LED svetlo, zadni svetlo odeslo, nabijecka 2A primo v kole. Kdyztak dodam foto - umi to i couvat
Pod 12000 bych ale sel velmi nerad... jezdim na tom obcas sam a bavi me to. Mozna bych tam do budoucna dal lifepo4 baterky na 48V a potom uz to bude asi opravdu nezastavitelne.
Co se tyka ostatnich komponent co mam doma navic...
motor 36V/250W s volnobezkou do predniho kola - 1400kc
motor 36V/250W s volnobezkou do zadniho kola vypleteny v 28" rafku remerx - 1900kc
ridici jednotka s displayem s nastavitelnou silou asistence, displayem, ukazatelem stavu baterie (ukazatel je mekky delany na olovo) 36W / 12A (provozovano s tim motorem), vcetne PAS modulu za 1000kc
nabijecka 5A na li-ion / li-pol 36V (koncove 42V) - je ji pouzival na lifepo4 36V, ktere ma koncove 43,2V - alespon jsem je nedrtil nadoraz - 600kc
Bohuzel moje mama ma uz spatne ruce a na trikolce uz nejezdi (je v duchodu), takze pokud by nejakemu nadsenci udelala radost, tak ji prodam i pod naklady. Je to ale fakt kvalitni prace - zelezna konstrukce, svarovane tigem, nosne trubky 3mm stena, praskova vypalovana barva. Chybi tomu blatniky vzadu a napinak retezu. Stala me v materialu 18000kc + 200 hodin prace. Baterky jsou uz ale na polovine kapacity - da to ted 50km bez slapnuti... kdyz to bylo nove dalo to pres 100km. Mozna by stacilo baterky pripojit k desulfatoru... Je tam 36V / 45Ah, predni LED svetlo, zadni svetlo odeslo, nabijecka 2A primo v kole. Kdyztak dodam foto - umi to i couvat
Pod 12000 bych ale sel velmi nerad... jezdim na tom obcas sam a bavi me to. Mozna bych tam do budoucna dal lifepo4 baterky na 48V a potom uz to bude asi opravdu nezastavitelne.
Co se tyka ostatnich komponent co mam doma navic...
motor 36V/250W s volnobezkou do predniho kola - 1400kc
motor 36V/250W s volnobezkou do zadniho kola vypleteny v 28" rafku remerx - 1900kc
ridici jednotka s displayem s nastavitelnou silou asistence, displayem, ukazatelem stavu baterie (ukazatel je mekky delany na olovo) 36W / 12A (provozovano s tim motorem), vcetne PAS modulu za 1000kc
nabijecka 5A na li-ion / li-pol 36V (koncove 42V) - je ji pouzival na lifepo4 36V, ktere ma koncove 43,2V - alespon jsem je nedrtil nadoraz - 600kc
-
- Příspěvky: 1321
- Registrován: čtv led 15, 2015 1:37 pm
Re: ebicykel - 26 V LiFe
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Dotace NE, 6,9kWp ,reg.Harmonie Ver.1, 60A,aku 4kWh LTO,BMS Sokol 400E,řízení Leonardo, LF a HF měnič vlastní Ver.1 a Ver.2, LF Modrá trojka 3kVA,modul HIS,ohřev vody Malibu L.A.3kW,Ver.1
Příprava instalace panel 18kWp,reg.Harmonie12kW Ver.4,měnič AC-DC-AC 1f PECKA 22kW,BMS Sokol 400E řízení Leonardo 360V, modul HIS, DC modul AFDD,modul chytré řízení,Aku 360V, ohřev vody Malibu L.A.3kW,Ver.4
Dotace NE, 6,9kWp ,reg.Harmonie Ver.1, 60A,aku 4kWh LTO,BMS Sokol 400E,řízení Leonardo, LF a HF měnič vlastní Ver.1 a Ver.2, LF Modrá trojka 3kVA,modul HIS,ohřev vody Malibu L.A.3kW,Ver.1
Příprava instalace panel 18kWp,reg.Harmonie12kW Ver.4,měnič AC-DC-AC 1f PECKA 22kW,BMS Sokol 400E řízení Leonardo 360V, modul HIS, DC modul AFDD,modul chytré řízení,Aku 360V, ohřev vody Malibu L.A.3kW,Ver.4
-
- Příspěvky: 1775
- Registrován: pon zář 09, 2013 5:16 pm
- Lokalita: Šumperk
- Bydliště: Šumperk
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 10 Odpovědi
- 1072 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Vladon
-
- 14 Odpovědi
- 2306 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od kavous
-
- 4 Odpovědi
- 499 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od georgiik
-
- 1 Odpovědi
- 409 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od kodl69
-
- 3 Odpovědi
- 617 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Martin P