Inzerát : 1. solární Peugeot 106
Archiv ukončených inzerátů
-
- Příspěvky: 2774
- Registrován: ned črc 17, 2011 12:19 pm
- Lokalita: Brno
- Bydliště: Brno
Inzerát : 1. solární Peugeot 106
Zdravím ,
na sBazaru je za 130k Kč 1. solární Peugeot 106 http://www.sbazar.cz/marusinec/detail/5 ... -o-tovarni .
Neváhejte , je to unykát , párkrát sem jej již viděl , nekoupit před časem spalováka , tak bych toto sem nepsal .
Elektronům zdar
na sBazaru je za 130k Kč 1. solární Peugeot 106 http://www.sbazar.cz/marusinec/detail/5 ... -o-tovarni .
Neváhejte , je to unykát , párkrát sem jej již viděl , nekoupit před časem spalováka , tak bych toto sem nepsal .
Elektronům zdar
3,96kWp monokrystalů + 2x regl PCM60X + 24kWh LiFePO4 + 6kW HF sínus měnič , celé na 52V systému .
Chibi v textu vyhrazeny
Chibi v textu vyhrazeny
-
- Příspěvky: 491
- Registrován: pát říj 05, 2012 8:37 pm
- Bydliště: SK pri Presove
Re: Inzerát : 1. solární Peugeot 106
ehm nooo.. dojazd 80km, spotreba 10-12kwh/100km, takze na 80km dojazdu potrebuje nabit 8-10kwh. a to dokaze so 160Wp panelom za 3 hodiny?? tak to chcem aj ja taky panel alebo som to zle pochopil?
+- 25kWp, 53V 700Ah LifeYpo4+zaloha olovo, 2x5kW Axpert + 3x XTM 4000+Victron quattro 15.000, 5x Victron 250/100, https://forum.mypower.cz/viewtopic.php?t=780 KIA EV6
-
- Příspěvky: 1245
- Registrován: pon srp 08, 2011 3:14 pm
- Lokalita: Senec
- Systémové napětí: 48V
- Výkon panelů [Wp]: cca 35kwp
- Kapacita baterie [kWh]: malá
- Bydliště: Slovensko
Re: Inzerát : 1. solární Peugeot 106
Zle si to pochopil ....prečítaj si to ešte raz...je to tam pekne zrozumitelne vysvetlené
málo kwp , 60V 1,2kAh , 15S 600P Lion + 60V 198Ah Lifepo4 , 10 x MPPT VT-80 , 4xStuder XTH 8000 vo výstavbe ,
Záloha:180Wp ,12V LiFePO4 60Ah , epsolar 10 ,victron 350w sinus
Záloha:180Wp ,12V LiFePO4 60Ah , epsolar 10 ,victron 350w sinus
-
- Příspěvky: 491
- Registrován: pát říj 05, 2012 8:37 pm
- Bydliště: SK pri Presove
Re: Inzerát : 1. solární Peugeot 106
Vozidlo je doplněno o denní svícení, přední blikač KnightRider, střešní zahrádku a na ní solární fotovoltaický panel 160 Wp. Fotovoltaický panel přes speciální zakázkový DC/DC měnič nabíjí trakční baterii. Během slunečného dne se baterie nabijí asi na 5 až 8km běžné jízdy. Doba nabíjení z 0% do 90% jsou 3h.
+- 25kWp, 53V 700Ah LifeYpo4+zaloha olovo, 2x5kW Axpert + 3x XTM 4000+Victron quattro 15.000, 5x Victron 250/100, https://forum.mypower.cz/viewtopic.php?t=780 KIA EV6
-
- Příspěvky: 2244
- Registrován: sob pro 21, 2013 6:58 pm
Re: Inzerát : 1. solární Peugeot 106
Kdyby existovala jen minimální možnost,že to doma projde,hned bych prodal náš rodinný vůz a jel bych pro něj.Je to geniální na dojíždění do práce.
Isolar 5kW (Axpert klon), LiFePo4 202Ah Lishen 18s.Nyní v přestavbě P106 Electric z projektu LiFePo4 na LiIon 100Ah.
-
- Příspěvky: 1245
- Registrován: pon srp 08, 2011 3:14 pm
- Lokalita: Senec
- Systémové napětí: 48V
- Výkon panelů [Wp]: cca 35kwp
- Kapacita baterie [kWh]: malá
- Bydliště: Slovensko
Re: Inzerát : 1. solární Peugeot 106
...vlastne máš pravdu....
ale myslené je to podla mna tak...že tých 5-8km sa myslí ako nejaké maximum čo natlačí ten panel do toho v priebehu slnečného dna...no a ten 3hodinový...tak to je podla mna cez nabíjačku
Je to troška zle popísané...
ale myslené je to podla mna tak...že tých 5-8km sa myslí ako nejaké maximum čo natlačí ten panel do toho v priebehu slnečného dna...no a ten 3hodinový...tak to je podla mna cez nabíjačku
Je to troška zle popísané...
málo kwp , 60V 1,2kAh , 15S 600P Lion + 60V 198Ah Lifepo4 , 10 x MPPT VT-80 , 4xStuder XTH 8000 vo výstavbe ,
Záloha:180Wp ,12V LiFePO4 60Ah , epsolar 10 ,victron 350w sinus
Záloha:180Wp ,12V LiFePO4 60Ah , epsolar 10 ,victron 350w sinus
-
- Příspěvky: 2774
- Registrován: ned črc 17, 2011 12:19 pm
- Lokalita: Brno
- Bydliště: Brno
Re: Inzerát : 1. solární Peugeot 106
Zdravím ,MareC3k píše:Vozidlo je doplněno o denní svícení, přední blikač KnightRider, střešní zahrádku a na ní solární fotovoltaický panel 160 Wp. Fotovoltaický panel přes speciální zakázkový DC/DC měnič nabíjí trakční baterii. Během slunečného dne se baterie nabijí asi na 5 až 8km běžné jízdy. Doba nabíjení z 0% do 90% jsou 3h.
"Během slunečného dne se baterie nabijí asi na 5 až 8km běžné jízdy." Znamená že FV panel za hodinu na nabije aku na 5 až 8 km jízdy .
"Doba nabíjení z 0% do 90% jsou 3h" je nabíjení z klasické zásuvky 231V AC 16A .
Pochopím že zelenáč by tomu nemusel rozumět , ale ... .
Elektronům zdar
3,96kWp monokrystalů + 2x regl PCM60X + 24kWh LiFePO4 + 6kW HF sínus měnič , celé na 52V systému .
Chibi v textu vyhrazeny
Chibi v textu vyhrazeny
-
- Příspěvky: 491
- Registrován: pát říj 05, 2012 8:37 pm
- Bydliště: SK pri Presove
Re: Inzerát : 1. solární Peugeot 106
mozno som to nepochopil kvoli tomu ze som pred chvilkou vstal... ked to citam znova tak uz vidim lepsie, ze panel nabije baterie "na" 5-8km, nie "za"... moja chyba.
ale o beznej nabijcke tam nic nepise, len o FV paneli a rychlonabijacke
Ale velmi sa mi to pozdava, bral by som to auto... do prace a naspat zadarmo
ale o beznej nabijcke tam nic nepise, len o FV paneli a rychlonabijacke
Ale velmi sa mi to pozdava, bral by som to auto... do prace a naspat zadarmo
+- 25kWp, 53V 700Ah LifeYpo4+zaloha olovo, 2x5kW Axpert + 3x XTM 4000+Victron quattro 15.000, 5x Victron 250/100, https://forum.mypower.cz/viewtopic.php?t=780 KIA EV6