E-kolo
Elektromobily, hybridy, elektrokola, elektroskůtry, řešení pro karavany, obytné přívěsy, maringotky, obytné automobily, mobilní domy.
-
- Příspěvky: 3333
- Registrován: ned led 29, 2012 3:59 pm
- Lokalita: Žabčice
- Systémové napětí: 48V
- Výkon panelů [Wp]: 29139
- Kapacita baterie [kWh]: 12
- Chci prodávat energii: ANO
- Chci/Mám dotaci: NE
Re: E-kolo
moc pekny kolečka. jen se dívám na ty pláště. Tento vzorek jsem moc nepochopil k čemu to je dobrý. možná někde do měkkýho terénu. Já mám ebikovej plášť kterej má uprostřed celistvou plochu a po stranách kostky. schwalbe maraton plus odkaz výše. Na měkkým drží krásně.Franta2776 píše:Já si připlatil s manželkou za střední třídu a celopéro Haibike .Po polní cestě to jede jak po kolejích to celopéro je stejný pokrok ,jak ten přidaný elektromotor a ta Yamaha spolupracuje výborně.Dokonce i manželka začala vyhledávat kopce a polní cesty kolem řeky.
Takovej plášť co máš Ty má i kámoš na kole. No když se jedeme projet a jedeme někde po asfaltové stezce tak to je rachot hroznej. Vždyť když to hluk dělá tak to musí klást odpor. Jak se to chová Tobě?
-
- Příspěvky: 3399
- Registrován: pon úno 01, 2021 4:00 pm
Re: E-kolo
Je to kolo hlavně do terénu kukni na ty převody.Na nezpevněných površích hlína písek super.Když jedu po velkým makadamu, tak to jede jak po hlíně moc o něm nevím.Na asfaltu slyšet je,ale je to horský kolo.Jsem na něm schopný držet pár km 30km/h bez přípomoci,tak ten odpor moc velký nebude.Kamarád má Specialized s jejich motorem a řekl bych ,že ta Yamaha má menší spotřebu,tak o 20%.Včera jsem jel 40km kolem řeky čistě teren a spotřeboval jsem 3 dílky z 10seti dílků na 630Wh baterii.Přípomoc byla cca 3/4.Kamarád 1/2 baterie vybité.
18190Wp=13500Wp jihovýchod 27x500Wp, 4690Wpjihozápad Leapton 14x335Wp, cca 8000W 90ks vakuové trubice jihozápad, Lifepo4 17Sx260Ah, trakční gel 800Ah), Axpert Max 7200VA, Easun Isolar 5500VA,Multiplus 2 48/5000,MPPT 150/85
Pojízdná FV 200Wp=2x100Wp flexibilní+4x280Ah lifepo4+měnič 1500W
Pojízdná FV 200Wp=2x100Wp flexibilní+4x280Ah lifepo4+měnič 1500W
-
- Příspěvky: 1518
- Registrován: sob bře 30, 2019 10:27 am
- Lokalita: JV od pekla :)
- Systémové napětí: 48V
- Výkon panelů [Wp]: 5100
- Kapacita baterie [kWh]: 13
- Chci/Mám dotaci: NE
Re: E-kolo
Ilegální to za dodržení ostatních podmínek jako je povolené zatížení atd. není, ale souhlasím s tím, že je rozumné jí vyndat.kybos píše:Prodejce mne při předání elektrokol upozorňoval na to, že převážet elektrokola na tažném zařízení s nainstalovanou baterií je ilegální. Baterie by při transportu prý měla být vyjmuta a umístěna dobře zafixovaná v kufru vozu.
-
- Příspěvky: 3333
- Registrován: ned led 29, 2012 3:59 pm
- Lokalita: Žabčice
- Systémové napětí: 48V
- Výkon panelů [Wp]: 29139
- Kapacita baterie [kWh]: 12
- Chci prodávat energii: ANO
- Chci/Mám dotaci: NE
Re: E-kolo
jedině tak. pokud jezdíš v terénu víc jak po asfaltu tak to chápu. Kola jsou moc pěkný ale já bych takový neužil.Franta2776 píše:Je to kolo hlavně do terénu kukni na ty převody.Na nezpevněných površích hlína písek super.Když jedu po velkým makadamu, tak to jede jak po hlíně moc o něm nevím.Na asfaltu slyšet je,ale je to horský kolo.Jsem na něm schopný držet pár km 30km/h bez přípomoci,tak ten odpor moc velký nebude.Kamarád má Specialized s jejich motorem a řekl bych ,že ta Yamaha má menší spotřebu,tak o 20%.Včera jsem jel 40km kolem řeky čistě teren a spotřeboval jsem 3 dílky z 10seti dílků na 630Wh baterii.Přípomoc byla cca 3/4.Kamarád 1/2 baterie vybité.
-
- Příspěvky: 3399
- Registrován: pon úno 01, 2021 4:00 pm
Re: E-kolo
Jojo když se podíváš v odkazu na odrážku technologie, jak je udělaný rám,kryt motoru,integrovaná baterie do rámu,držák zadního tlumiče,tak radost pohledět.PavelR píše:jedině tak. pokud jezdíš v terénu víc jak po asfaltu tak to chápu. Kola jsou moc pěkný ale já bych takový neužil.Franta2776 píše:Je to kolo hlavně do terénu kukni na ty převody.Na nezpevněných površích hlína písek super.Když jedu po velkým makadamu, tak to jede jak po hlíně moc o něm nevím.Na asfaltu slyšet je,ale je to horský kolo.Jsem na něm schopný držet pár km 30km/h bez přípomoci,tak ten odpor moc velký nebude.Kamarád má Specialized s jejich motorem a řekl bych ,že ta Yamaha má menší spotřebu,tak o 20%.Včera jsem jel 40km kolem řeky čistě teren a spotřeboval jsem 3 dílky z 10seti dílků na 630Wh baterii.Přípomoc byla cca 3/4.Kamarád 1/2 baterie vybité.
18190Wp=13500Wp jihovýchod 27x500Wp, 4690Wpjihozápad Leapton 14x335Wp, cca 8000W 90ks vakuové trubice jihozápad, Lifepo4 17Sx260Ah, trakční gel 800Ah), Axpert Max 7200VA, Easun Isolar 5500VA,Multiplus 2 48/5000,MPPT 150/85
Pojízdná FV 200Wp=2x100Wp flexibilní+4x280Ah lifepo4+měnič 1500W
Pojízdná FV 200Wp=2x100Wp flexibilní+4x280Ah lifepo4+měnič 1500W
-
- Příspěvky: 139
- Registrován: stř srp 10, 2022 10:46 pm
Re: E-kolo
Ahojte, prosim vas o radu.
Postavil som si doma FV malu elektraren na vystupe s napatim s modifikovanou sinusoidou - https://forum.mypower.cz/viewtopic.php?f=37&t=9296.
A docital som sa niekde, ze takymto napatim je mozne nabijat - ale iba modernymi nabijackami - elektrobicykle, kolobezky atd.
Ako spoznam, ze prave ta nabijacka co mam, ze tuto mozem napojit na zdroj s modifikovanou sinusoidou, aby som ho neznicil ?
Ide mi o to, ze moja mama jazdi na invalidnej trojkolke - nieco take: https://unizdrav.sk/tovar/3540/elektric ... gJ2VPD_BwE a ze ci mozeme toto nabijat z nasej FV elektrarnicky.
Dakujem za odpoved.
Postavil som si doma FV malu elektraren na vystupe s napatim s modifikovanou sinusoidou - https://forum.mypower.cz/viewtopic.php?f=37&t=9296.
A docital som sa niekde, ze takymto napatim je mozne nabijat - ale iba modernymi nabijackami - elektrobicykle, kolobezky atd.
Ako spoznam, ze prave ta nabijacka co mam, ze tuto mozem napojit na zdroj s modifikovanou sinusoidou, aby som ho neznicil ?
Ide mi o to, ze moja mama jazdi na invalidnej trojkolke - nieco take: https://unizdrav.sk/tovar/3540/elektric ... gJ2VPD_BwE a ze ci mozeme toto nabijat z nasej FV elektrarnicky.
Dakujem za odpoved.
-
- Příspěvky: 42
- Registrován: čtv pro 19, 2019 11:57 am
Re: E-kolo
Dobrý den!
Prosím uživatele SInewawe řídících jednotek o radu: Dá se k nim připojit nějaký Bluetooth modul? Pro ovládání přes nějakou aplikaci v mobilu. Případně je nějaká jiná cesta, jak je propojit s mobilem a ovládat tak nastavení? (USB kabel apod.).
Děkuji!
Prosím uživatele SInewawe řídících jednotek o radu: Dá se k nim připojit nějaký Bluetooth modul? Pro ovládání přes nějakou aplikaci v mobilu. Případně je nějaká jiná cesta, jak je propojit s mobilem a ovládat tak nastavení? (USB kabel apod.).
Děkuji!
-
- Příspěvky: 1518
- Registrován: sob bře 30, 2019 10:27 am
- Lokalita: JV od pekla :)
- Systémové napětí: 48V
- Výkon panelů [Wp]: 5100
- Kapacita baterie [kWh]: 13
- Chci/Mám dotaci: NE
Re: E-kolo
Jo, nabijecku muzes pripojit na modifikovanou sinusoidu, je to s nejvetsi pravdepodobnosti spinany zdroj a tomu to neublizi.JozefSK píše:Ahojte, prosim vas o radu.
Postavil som si doma FV malu elektraren na vystupe s napatim s modifikovanou sinusoidou - https://forum.mypower.cz/viewtopic.php?f=37&t=9296.
A docital som sa niekde, ze takymto napatim je mozne nabijat - ale iba modernymi nabijackami - elektrobicykle, kolobezky atd.
Ako spoznam, ze prave ta nabijacka co mam, ze tuto mozem napojit na zdroj s modifikovanou sinusoidou, aby som ho neznicil ?
Ide mi o to, ze moja mama jazdi na invalidnej trojkolke - nieco take: https://unizdrav.sk/tovar/3540/elektric ... gJ2VPD_BwE a ze ci mozeme toto nabijat z nasej FV elektrarnicky.
Dakujem za odpoved.
-
- Příspěvky: 139
- Registrován: stř srp 10, 2022 10:46 pm
Re: E-kolo
Dakujem unicast za odpoved. Vyskusam. Radsej som sa opytal, nerad by som znicil mamke dnes uz jediny jej dopravny prostriedok.
Ak mozem, este sa chcem opytat. Z nabijaciek pre bicykle, kolobezky aj tie trojkolky idu 3 kontakty v konektoroch: jeden plus, druhy minus a ten treti je prosim naco ?
Rozmyslal som, ze keby som vyskladal z panelov potrebne napatie, ci by sa dalo nabijat tie bicykle priamo z panelov.
Ak to nie je prilis hlupa otazka, poprosil by som odpoved. Dakujem.
Ak mozem, este sa chcem opytat. Z nabijaciek pre bicykle, kolobezky aj tie trojkolky idu 3 kontakty v konektoroch: jeden plus, druhy minus a ten treti je prosim naco ?
Rozmyslal som, ze keby som vyskladal z panelov potrebne napatie, ci by sa dalo nabijat tie bicykle priamo z panelov.
Ak to nie je prilis hlupa otazka, poprosil by som odpoved. Dakujem.
-
- Příspěvky: 7723
- Registrován: sob črc 19, 2014 8:56 pm
- Lokalita: severně od Brna
- Systémové napětí: 48V
- Výkon panelů [Wp]: 8kWp
- Kapacita baterie [kWh]: 12kWh
- Chci prodávat energii: NE
- Chci/Mám dotaci: NE
Re: E-kolo
Nevím co máš za nabíječku, ale zatím všechny nabíječky na elektrokolo, který jsem měl, nebo jenom viděl, měly pouze 2 dráty...
ostrov skoro 8kWp neustále ve stádiu zrodu: smartshunt(ex WBJR), MPPT150/45, MPPT 250/100(ex midnitesolar 150 clasic lite), 16S a různě P cca 340Ah Winston, MP II 5000,( ex Powerjack 8kW, ex samodomo cca 4kW). 48V DC rozvody a spotřebiče.
-
- Příspěvky: 139
- Registrován: stř srp 10, 2022 10:46 pm
Re: E-kolo
kodl69 prekvapila ma tvoja odpoved: "2 draty", lebo ja si zase nepamatam, zeby som videl nabijacku na nejake E-vozitka s dvoma a nie s troma kontaktami v konektoroch. Preto som ti chcel pofotit nieco, co som mal po ruke. Napr. toto je moj 3kontaktny konektor na Ebicykli:
No a nakoniec 3kontaktny konektor Ekolobezky: A tu uz pri foteni som zbadal ten obrazok zapojenia tiez 3 konektorov, z ktorych boli zapojene iba 2. Tu si ale mozete vybrat, ci chcete mat plus vlavo, alebo vpravo ...
Tato skatula bola spojena skrutkami, tak som ju skusil rozobrat: Ano, skutocne do konektora isli iba 2 droty.
Takze kodl69, davam ti za pravdu.
Otazka uz len znie, či tie E-vozitka je mozne zapojit priamo na js fotopanely, alebo pre nieco to nie je dobry napad.
Toto je napr. 3kontaktny konektor na jednokolke predavanej u nas (CE):
Az pri orezavani fotky v PC som na skatuli nabijacky zbadal obrazok zapojenia 3 konektorov, z ktorych boli nazaj zapojene iba 2.No a nakoniec 3kontaktny konektor Ekolobezky: A tu uz pri foteni som zbadal ten obrazok zapojenia tiez 3 konektorov, z ktorych boli zapojene iba 2. Tu si ale mozete vybrat, ci chcete mat plus vlavo, alebo vpravo ...
Tato skatula bola spojena skrutkami, tak som ju skusil rozobrat: Ano, skutocne do konektora isli iba 2 droty.
Takze kodl69, davam ti za pravdu.
Otazka uz len znie, či tie E-vozitka je mozne zapojit priamo na js fotopanely, alebo pre nieco to nie je dobry napad.
-
- Příspěvky: 373
- Registrován: ned čer 20, 2021 10:09 am
- Lokalita: Śenkvice
- Systémové napětí: 48V
- Výkon panelů [Wp]: 16100
- Kapacita baterie [kWh]: 28
- Chci prodávat energii: NE
- Chci/Mám dotaci: NE
- Bydliště: Šenkvice - Slovensko
Re: E-kolo
Samozrejme že je to zlý nápad, lionky prebiješ a skončil si, vždy potrebuješ nejaký medzičlánok aspoň hore orezanie na CV (konštantné napätie) napr. nabíjačka, mppt, pwm, napäťové relé alebo sedieť pri voltmetri a odpojiť pri dosiahnutí hornej hranice.
spolu 16,1kWp - JVV 2,2kWp sklon 45°, JJZ 4,9kWp sklon 55°, JJZ 4,4kWp sklon 24°, bifaciálna pergola 4,6 kWp 9°
Victron Easysolar 5000/48V + Epever Ipower plus 5000/48V iba na vyťažovanie TUV, ÚK, bazén + ďalší 5kW Ipower záloha a príprava na nabíjanie elektromobilu.
Victron Bluesolar MPPT 150/35, 2x Smartsolar 250/85. Lifepo4 48V/560Ah cca 28kWh -16x 320Ah LiitoKala ( reálna kapacita 283 - 294Ah) + 16x 280Ah Eve spolu na Victron Smartshunte.
Victron Easysolar 5000/48V + Epever Ipower plus 5000/48V iba na vyťažovanie TUV, ÚK, bazén + ďalší 5kW Ipower záloha a príprava na nabíjanie elektromobilu.
Victron Bluesolar MPPT 150/35, 2x Smartsolar 250/85. Lifepo4 48V/560Ah cca 28kWh -16x 320Ah LiitoKala ( reálna kapacita 283 - 294Ah) + 16x 280Ah Eve spolu na Victron Smartshunte.
-
- Příspěvky: 2028
- Registrován: ned dub 02, 2017 3:45 pm
- Lokalita: podhůří Orlických hor
- Výkon panelů [Wp]: 7500
- Chci prodávat energii: NE
- Chci/Mám dotaci: NE
Re: E-kolo
Pokud dobře funguje BMSk k tomu by nemělo dojít,to by mělo nabíjení odpojit,jediné co mě napadá,že by pokud bude takto odopojeno nabíjení nedojde k balancování článků,to ale záleží jakou BMS baterka obsahuje.
7,5kWp-
aexpert max 8 kw,power jack 10 kw a cca 45kW LIFE A LION
aexpert max 8 kw,power jack 10 kw a cca 45kW LIFE A LION
-
- Příspěvky: 816
- Registrován: pon led 24, 2022 7:27 pm
Re: E-kolo
Tak jsem dneska testl elektrokolo v terénu, co normálně jezdím na svým 11 kilovým plusku a prozřel jsem.
Když někdo najede 100 kilometrů na 700W baterku tak jede snad jen asfalt, nebo motor nepoužívá. Jel jsem červenou turistickou opakovaně abych to otestoval, nahoru a dolů, převýšení 800m na pár kilometrech (hory na dálným východě ) a 700Wh spotřebováno po 30 kilometrech. Šlapal jsem ležérně, aby se neřeklo, tak 100W výkonem, zbytek táhl motor 750W bafang. Jel jsem na jedničku kadencí 60, aby měl motor tak nějak optimální otáčky.
A ještě před testem jsem dal nad motor ventilátor z motorky, aby se to nepřehřívalo.
Závěr, že kdybych to jel na svým, tak bych za chvíli umřel, samozřejmě bych taky hodně tlačil, ale s motorem jsem se ani moc nenadřel, ale baterky 700W na víkendový cyklo-turistický po horách asi určitě ne.
Víkend by to chtělo minimálně 5 kWh, ale to by už byl tank.
Když někdo najede 100 kilometrů na 700W baterku tak jede snad jen asfalt, nebo motor nepoužívá. Jel jsem červenou turistickou opakovaně abych to otestoval, nahoru a dolů, převýšení 800m na pár kilometrech (hory na dálným východě ) a 700Wh spotřebováno po 30 kilometrech. Šlapal jsem ležérně, aby se neřeklo, tak 100W výkonem, zbytek táhl motor 750W bafang. Jel jsem na jedničku kadencí 60, aby měl motor tak nějak optimální otáčky.
A ještě před testem jsem dal nad motor ventilátor z motorky, aby se to nepřehřívalo.
Závěr, že kdybych to jel na svým, tak bych za chvíli umřel, samozřejmě bych taky hodně tlačil, ale s motorem jsem se ani moc nenadřel, ale baterky 700W na víkendový cyklo-turistický po horách asi určitě ne.
Víkend by to chtělo minimálně 5 kWh, ale to by už byl tank.
Ostrov. Aktuálně v provozu 15 kWp 12+10+10 55°jih, 30kWh 48V + 3kWk 12V Lifepo4 a 2x Easun smp 5kW sfázovaný + 3x Must mppt 6kW + UPS 12V 500Va + 3F měnič 3x400V 6kW.
Nabíječka 1kW z generátoru. Elektro koltel 48V DC, 9kW 9 stupňů regulace. 750lt aku nádrž, 200l bojler. 3x split klima na topení a chlazení a samozřejmě automat na uhlí. Protože jsem Eko a Wegan v jedné osobě !
Nabíječka 1kW z generátoru. Elektro koltel 48V DC, 9kW 9 stupňů regulace. 750lt aku nádrž, 200l bojler. 3x split klima na topení a chlazení a samozřejmě automat na uhlí. Protože jsem Eko a Wegan v jedné osobě !
-
- Příspěvky: 816
- Registrován: pon led 24, 2022 7:27 pm
Re: E-kolo
A ještě jsem si všiml, že tady řešil někdo sedadlo, tak jediný opravdu pohodlný ze současné produkce je široký kožený brooks s pružinami. Nic pohodlnějšího nenajdete, ale váží skoro třičtvrtě kila A ze zadu to vpadá jako z předminulýho století.
Navíc pěkně pruží při "sjezdech" nebo po drncavý cestě a dá se na tom sedět klidně celý den. Kolega sice tvrdí, že se na tom blbě posouvá dozadu při skákání a technických sjezdech, ale mě to vůbec nevadí. Ale abych se přiznal tak neskáču, protože se bojím.
Zkoušel jsem i nějaký super ergo sedadla (za drahý tisíce), ale byly to ohavný dřevěný lavice co se zařezávají mezi půlky a kosti to tolačí ještě více než levný sedlo z baumaxu. Nikdy více.
Navíc pěkně pruží při "sjezdech" nebo po drncavý cestě a dá se na tom sedět klidně celý den. Kolega sice tvrdí, že se na tom blbě posouvá dozadu při skákání a technických sjezdech, ale mě to vůbec nevadí. Ale abych se přiznal tak neskáču, protože se bojím.
Zkoušel jsem i nějaký super ergo sedadla (za drahý tisíce), ale byly to ohavný dřevěný lavice co se zařezávají mezi půlky a kosti to tolačí ještě více než levný sedlo z baumaxu. Nikdy více.
Ostrov. Aktuálně v provozu 15 kWp 12+10+10 55°jih, 30kWh 48V + 3kWk 12V Lifepo4 a 2x Easun smp 5kW sfázovaný + 3x Must mppt 6kW + UPS 12V 500Va + 3F měnič 3x400V 6kW.
Nabíječka 1kW z generátoru. Elektro koltel 48V DC, 9kW 9 stupňů regulace. 750lt aku nádrž, 200l bojler. 3x split klima na topení a chlazení a samozřejmě automat na uhlí. Protože jsem Eko a Wegan v jedné osobě !
Nabíječka 1kW z generátoru. Elektro koltel 48V DC, 9kW 9 stupňů regulace. 750lt aku nádrž, 200l bojler. 3x split klima na topení a chlazení a samozřejmě automat na uhlí. Protože jsem Eko a Wegan v jedné osobě !
-
- Příspěvky: 3399
- Registrován: pon úno 01, 2021 4:00 pm
Re: E-kolo
E kolo by mělo na bateriii vydržet 100km nebo 1000m převýšení potom mě to už stejně nebaví.
18190Wp=13500Wp jihovýchod 27x500Wp, 4690Wpjihozápad Leapton 14x335Wp, cca 8000W 90ks vakuové trubice jihozápad, Lifepo4 17Sx260Ah, trakční gel 800Ah), Axpert Max 7200VA, Easun Isolar 5500VA,Multiplus 2 48/5000,MPPT 150/85
Pojízdná FV 200Wp=2x100Wp flexibilní+4x280Ah lifepo4+měnič 1500W
Pojízdná FV 200Wp=2x100Wp flexibilní+4x280Ah lifepo4+měnič 1500W
-
- Příspěvky: 816
- Registrován: pon led 24, 2022 7:27 pm
Re: E-kolo
Když jedeš odpoledne na projížďku tak to chápu
Ostrov. Aktuálně v provozu 15 kWp 12+10+10 55°jih, 30kWh 48V + 3kWk 12V Lifepo4 a 2x Easun smp 5kW sfázovaný + 3x Must mppt 6kW + UPS 12V 500Va + 3F měnič 3x400V 6kW.
Nabíječka 1kW z generátoru. Elektro koltel 48V DC, 9kW 9 stupňů regulace. 750lt aku nádrž, 200l bojler. 3x split klima na topení a chlazení a samozřejmě automat na uhlí. Protože jsem Eko a Wegan v jedné osobě !
Nabíječka 1kW z generátoru. Elektro koltel 48V DC, 9kW 9 stupňů regulace. 750lt aku nádrž, 200l bojler. 3x split klima na topení a chlazení a samozřejmě automat na uhlí. Protože jsem Eko a Wegan v jedné osobě !
-
- Příspěvky: 1518
- Registrován: sob bře 30, 2019 10:27 am
- Lokalita: JV od pekla :)
- Systémové napětí: 48V
- Výkon panelů [Wp]: 5100
- Kapacita baterie [kWh]: 13
- Chci/Mám dotaci: NE
Re: E-kolo
Odkaz na odpruženou sedlovku už jsem sem dával.
S baterkami je problém, čím víc baterek vezeš, tím víc energie spotřebuješ jenom na rozhýbání těch baterek... A nic s lepší kapacitou v poměru k hmotnosti, než Li-on, prostě není. Nejlepší na zlepšení dojezdu je toho co nejvíc našlapat sám, úsporná jízda obecně (aerodynamický posez pro snížení odporu vzduchu, hodně nahuštěné pneumatiky, zbytečně to nepřehánět s rychlostí) a taky shodit nějaká ta kila
S baterkami je problém, čím víc baterek vezeš, tím víc energie spotřebuješ jenom na rozhýbání těch baterek... A nic s lepší kapacitou v poměru k hmotnosti, než Li-on, prostě není. Nejlepší na zlepšení dojezdu je toho co nejvíc našlapat sám, úsporná jízda obecně (aerodynamický posez pro snížení odporu vzduchu, hodně nahuštěné pneumatiky, zbytečně to nepřehánět s rychlostí) a taky shodit nějaká ta kila
-
- Příspěvky: 3399
- Registrován: pon úno 01, 2021 4:00 pm
Re: E-kolo
Odpružená sedlovka je bezva hlavně ve sjezdech..Největši problém ekola je, že všechny cyklostezky vedou kolem hospody
18190Wp=13500Wp jihovýchod 27x500Wp, 4690Wpjihozápad Leapton 14x335Wp, cca 8000W 90ks vakuové trubice jihozápad, Lifepo4 17Sx260Ah, trakční gel 800Ah), Axpert Max 7200VA, Easun Isolar 5500VA,Multiplus 2 48/5000,MPPT 150/85
Pojízdná FV 200Wp=2x100Wp flexibilní+4x280Ah lifepo4+měnič 1500W
Pojízdná FV 200Wp=2x100Wp flexibilní+4x280Ah lifepo4+měnič 1500W
-
- Příspěvky: 816
- Registrován: pon led 24, 2022 7:27 pm
Re: E-kolo
Když na kole tak jedině do lesa a silnici se vyhýbat co to jen jde, takže hospody vůbec. To znehodnotí projížďku.
Sedlovka ne, přímo sedadlo pruží.
https://www.brooksengland.com/en_eu/b67.html
Sedlovka ne, přímo sedadlo pruží.
https://www.brooksengland.com/en_eu/b67.html
Ostrov. Aktuálně v provozu 15 kWp 12+10+10 55°jih, 30kWh 48V + 3kWk 12V Lifepo4 a 2x Easun smp 5kW sfázovaný + 3x Must mppt 6kW + UPS 12V 500Va + 3F měnič 3x400V 6kW.
Nabíječka 1kW z generátoru. Elektro koltel 48V DC, 9kW 9 stupňů regulace. 750lt aku nádrž, 200l bojler. 3x split klima na topení a chlazení a samozřejmě automat na uhlí. Protože jsem Eko a Wegan v jedné osobě !
Nabíječka 1kW z generátoru. Elektro koltel 48V DC, 9kW 9 stupňů regulace. 750lt aku nádrž, 200l bojler. 3x split klima na topení a chlazení a samozřejmě automat na uhlí. Protože jsem Eko a Wegan v jedné osobě !
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 4 Odpovědi
- 1333 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Matess