Kupim lacny elektromobil.
Archiv ukončených inzerátů
- JonasPP
- Příspěvky: 1204
- Registrován: pon srp 31, 2015 11:36 am
- Reputace: 150
- Bydliště: Okolie Popradu SR
Kupim lacny elektromobil.
Zdarec chalani. Po dajakej dobe presviedčania a vysvetľovania osadke domu,že staroch,teda stare naftove auto,čo evidentne,aj napriek snahe o doladenie neprejde cez EK,teda odcestuje do mesiaca na vrakovisko. Druhe o 4 roky mladšie auto zatial ma splodiny v poriadku,aj STK-EK novu,ale na zraze Mi bolo povedane,že za nedlho odinde elektronicke vstrekovacie čerpadlo,ako na skoro každom danom modele fordu,ktoreho repasacia bude stať najmenej polovicu,až plnu hodnotu auta,tak som usudil,že nastal čas na kupu elektromobilu a čo je hlavne odsuhlasila to aj osadka domu. Žiaľ musi splniť iste kriteria a to musi odviesť najmenej 4 osoby a jeho dojazd musi byť aspoň 100km.
Tak tu som sa dostal k tomuto inzeratu,lebo take auta su,je ich na predaj dosť,ale cenovo prekračuju môj rozpočet 3-10nasobne.
Momentalne čo môžem použiť je zhruba 3000€ a pri najhoršiom môžem načrieť hlboko do rezervneho fondu,ktory je odloženy na pripad nudze,popripade splatku hypoteky,teda sa dostanem na 4000€. Financie sa snažim každy mesiac šetrenim a fuškamy navyšiť,teda na rok to dufam bude viac,lebo zatial ma v šetreni brzdia rodinne problemy,ktore musime poriešiť.
Priklanam sa k elektromobilom,ktore maju čo najmenej elektroniky a môžem bateriu meniť,upravovať,hlavne doložiť kapacitu.
Našiel som najlacnejšie Škodu eltru dvojmiestnu skriňovu s dojazdom 30-50km,ale tam je brutalna investicia do baterie,lebo je to olovo,teda cena 3090€ za auto je stale dosť. Laka ma na nej 4stupňova prevodovka,lebo nebude problem aj poriadny kopec s vlečkov.
Druha možnosť je peugeot 106,za 4000€ s dojazdom do 80km,ale 100km viem poriešiť pridavnou bateriou. Tu sa priklaňam k tomu,že nicd baterka nema problem v zime,teda jej zima neubliži,aj keď trocha klesne dojazd.
Budem vdačny za každu radu,alebo aj ponuku,de predaj môžme uskutočniť aj o 2 roky neskôr,zatiaľ to nemam urgentne.
Kupa vôbec neponahla,aspoň prišetrim lepšiu sumu.
Tak tu som sa dostal k tomuto inzeratu,lebo take auta su,je ich na predaj dosť,ale cenovo prekračuju môj rozpočet 3-10nasobne.
Momentalne čo môžem použiť je zhruba 3000€ a pri najhoršiom môžem načrieť hlboko do rezervneho fondu,ktory je odloženy na pripad nudze,popripade splatku hypoteky,teda sa dostanem na 4000€. Financie sa snažim každy mesiac šetrenim a fuškamy navyšiť,teda na rok to dufam bude viac,lebo zatial ma v šetreni brzdia rodinne problemy,ktore musime poriešiť.
Priklanam sa k elektromobilom,ktore maju čo najmenej elektroniky a môžem bateriu meniť,upravovať,hlavne doložiť kapacitu.
Našiel som najlacnejšie Škodu eltru dvojmiestnu skriňovu s dojazdom 30-50km,ale tam je brutalna investicia do baterie,lebo je to olovo,teda cena 3090€ za auto je stale dosť. Laka ma na nej 4stupňova prevodovka,lebo nebude problem aj poriadny kopec s vlečkov.
Druha možnosť je peugeot 106,za 4000€ s dojazdom do 80km,ale 100km viem poriešiť pridavnou bateriou. Tu sa priklaňam k tomu,že nicd baterka nema problem v zime,teda jej zima neubliži,aj keď trocha klesne dojazd.
Budem vdačny za každu radu,alebo aj ponuku,de predaj môžme uskutočniť aj o 2 roky neskôr,zatiaľ to nemam urgentne.
Kupa vôbec neponahla,aspoň prišetrim lepšiu sumu.
Mix panelov podľa potreby zapojene -9,2kWp papierovo +-5,6kW skutočnych;
48v-PCM-80A+Axpert 2,4KW+PJ 6kW;Li-ion -11kWh
24v-PJ 5kW;NiCd -10kWh
12v-10A MPPT;sin~300W;PB 4kWh
48v-PCM-80A+Axpert 2,4KW+PJ 6kW;Li-ion -11kWh
24v-PJ 5kW;NiCd -10kWh
12v-10A MPPT;sin~300W;PB 4kWh
- ResHacker
- Příspěvky: 550
- Registrován: stř srp 03, 2011 5:42 pm
- Reputace: 21
- Lokalita: Praha
- Systémové napětí: 24V
- Výkon panelů [Wp]: 1160
- Kapacita baterie [kWh]: 12
- Chci prodávat energii: NE
- Chci/Mám dotaci: NE
Re: Kupim lacny elektromobil.
Tu Eltru nevim nevim no.. možnost to každopádně je. Já bych asi doporučil 106tku/Saxo, baterie se semtam sehnat dají a mezi těmihle levnými elektromobily (Leaf, Ion atd) má jednu podstatnou výhodu, jak jsem se nakonec po cestě na sraz přesvědčil - nemá problém s přehříváním ani při intenzivním nabíjení a teoreticky v zimě by se dalo díky vodnímu okruhu napojenému na webasto ty baterky dohřát a tím prodloužit dojezd.. Ani v mrazech jsem ale neměl dojezd menší jak 60km, daj se i podchlazený nabíjet bez obav, vlastně po těch pár letech a cca 20tis km nepociťuju nějakej úbytek v dojezdu. Jediná podstatná nevýhoda těhle baterek je, jak už bylo zmíněno, že ke konci moc nevarujou a poměrně rychle chcípnou.
Takže po těhle zkušenostech bych asi do Leafa, jakožto pokračovacího elektromobilu, nešel - pokud novej elektromobil, tak něco, co má dobře řešenej teplotní management baterek ..
Takže po těhle zkušenostech bych asi do Leafa, jakožto pokračovacího elektromobilu, nešel - pokud novej elektromobil, tak něco, co má dobře řešenej teplotní management baterek ..
(polo) ostrov 1160Wp monokrystal, Midnite Classic 150 + WB Jr, 8S3P (24V) ~540Ah LiFePO (14kWh), HF čína KS-6000p 6kW / 24V čistý sinus
P106 Electric, Samsung SDI 40s3p 148V/180Ah (27kWh) + 9kW fastcharger
P106 Electric, Samsung SDI 40s3p 148V/180Ah (27kWh) + 9kW fastcharger
- JonasPP
- Příspěvky: 1204
- Registrován: pon srp 31, 2015 11:36 am
- Reputace: 150
- Bydliště: Okolie Popradu SR
Re: Kupim lacny elektromobil.
Hej dajak som sa na zraze zasekol a nedostal k tvojej 106tke. Skus po tom poreferovať,ako sa sprava baterka pri rychlonabijani. Bo vraj jej to prospeje,že obživne a stvrdne.ResHacker píše:
Inak najviac sa priklanam k Berlingu staršiemu,čo ma luhovky a 5 miest na sedenie. Tam sa da auto použiť viac sofistikovanejšie a je aj nosnosť lepšia. Len tam už cena dobre podskoči.
Mix panelov podľa potreby zapojene -9,2kWp papierovo +-5,6kW skutočnych;
48v-PCM-80A+Axpert 2,4KW+PJ 6kW;Li-ion -11kWh
24v-PJ 5kW;NiCd -10kWh
12v-10A MPPT;sin~300W;PB 4kWh
48v-PCM-80A+Axpert 2,4KW+PJ 6kW;Li-ion -11kWh
24v-PJ 5kW;NiCd -10kWh
12v-10A MPPT;sin~300W;PB 4kWh
- diablo007
- Příspěvky: 3204
- Registrován: stř lis 28, 2018 7:57 pm
- Reputace: 239
- Bydliště: Vyškov
Re: Kupim lacny elektromobil.
Berlingo prej v holubicich mají sice bez baterek ale to už by jsi nějak zvladl. Někdo ho tu má byl i na sraze má panely na střeše
- diablo007
- Příspěvky: 3204
- Registrován: stř lis 28, 2018 7:57 pm
- Reputace: 239
- Bydliště: Vyškov
Re: Kupim lacny elektromobil.
https://www.fotovoltaik.cz/Vozidla-k-prodeji-d46.htm
Akorát ve specifikaci auta není o počtu míst k sezení ani ťuk
Akorát ve specifikaci auta není o počtu míst k sezení ani ťuk
-
- Příspěvky: 74
- Registrován: stř bře 25, 2015 9:43 am
- Reputace: 7
Re: Kupim lacny elektromobil.
Soused kupoval ojetý Berlingo tady https://www.emerze-elektro.cz
Ale jak tak koukám, už ho nemají. Třeba se bude líbit jiná ojetina z nabídky.
Ale jak tak koukám, už ho nemají. Třeba se bude líbit jiná ojetina z nabídky.
-
- Příspěvky: 515
- Registrován: pon zář 04, 2017 1:06 pm
- Reputace: 64
- Bydliště: Chebsko
Re: Kupim lacny elektromobil.
To byl Martin s tím panelem na střeše a antibabišem na boku auta.diablo007 píše:Berlingo prej v holubicich mají sice bez baterek ale to už by jsi nějak zvladl. Někdo ho tu má byl i na sraze má panely na střeše
-
- Příspěvky: 698
- Registrován: sob říj 21, 2017 2:22 pm
- Reputace: 116
Re: Kupim lacny elektromobil.
Mám obavy, že " lacny elektromobil" v dnešní době není.
Sám bych uvítal něco né až tak drahého na cesty "okolo komínu", ale zase ne, aby to byla jen taková poskakovačka s problémy s baterkou.
V Ostravě jezdím často okolo prodejny těch elektrickejch velorexů. Za sto tisíc ano, za dvětěpadesát určitě ne.
I Holubice jsem podrobil zkoumání. Pokud by někdo chtěl užitkový lektromobil a byl schopen si udělat svoji baterku, pak je to dost dobrá volba. Byly to původně stroje na sírový vysokoteplotní baterky. Také byla potřeba nějaké komunikace baterka, řídící jednotka, jinak to nejede. Ty sírový baterky přirozeně v autě již nejsou.
Já se zajímal o přestavbu na typ pro 5 lidí a našel jednoho člověka jenž tuto cestu podstoupil a bylo to tolik zásahů do karoserie, že to onu prvotní investici naprosto znehodnotilo. Bylo potřeba další spalovací auto jako zdroj dílů pro pět lidí a měsíc klempířské práce!
Takže toto jsou dvě lacinější cesty jenž se ukázaly, alespoň pro mne, neschůdné.
Sám bych uvítal něco né až tak drahého na cesty "okolo komínu", ale zase ne, aby to byla jen taková poskakovačka s problémy s baterkou.
V Ostravě jezdím často okolo prodejny těch elektrickejch velorexů. Za sto tisíc ano, za dvětěpadesát určitě ne.
I Holubice jsem podrobil zkoumání. Pokud by někdo chtěl užitkový lektromobil a byl schopen si udělat svoji baterku, pak je to dost dobrá volba. Byly to původně stroje na sírový vysokoteplotní baterky. Také byla potřeba nějaké komunikace baterka, řídící jednotka, jinak to nejede. Ty sírový baterky přirozeně v autě již nejsou.
Já se zajímal o přestavbu na typ pro 5 lidí a našel jednoho člověka jenž tuto cestu podstoupil a bylo to tolik zásahů do karoserie, že to onu prvotní investici naprosto znehodnotilo. Bylo potřeba další spalovací auto jako zdroj dílů pro pět lidí a měsíc klempířské práce!
Takže toto jsou dvě lacinější cesty jenž se ukázaly, alespoň pro mne, neschůdné.
- JonasPP
- Příspěvky: 1204
- Registrován: pon srp 31, 2015 11:36 am
- Reputace: 150
- Bydliště: Okolie Popradu SR
Re: Kupim lacny elektromobil.
Touto cestou som sa pozeral už davno a bez pôvodnej baterie sa to auto nepohne. Už neviem presne,ale riadiaca jednotka sa sparuje s bateriou a druhu nezoberie,až po znulovani,alebo lepšie povedane,treba ju vratiť do vyrobnych nastaveni,ale zas zoberie iba tu sodikovu baterku. Proste,vraj sa do toho neoplati isť pre konečnu cenu spojazdnenia.střídač_N píše:Mám obavy, že " lacny elektromobil" v dnešní době není.
Sám bych uvítal něco né až tak drahého na cesty "okolo komínu", ale zase ne, aby to byla jen taková poskakovačka s problémy s baterkou.
V Ostravě jezdím často okolo prodejny těch elektrickejch velorexů. Za sto tisíc ano, za dvětěpadesát určitě ne.
I Holubice jsem podrobil zkoumání. Pokud by někdo chtěl užitkový lektromobil a byl schopen si udělat svoji baterku, pak je to dost dobrá volba. Byly to původně stroje na sírový vysokoteplotní baterky. Také byla potřeba nějaké komunikace baterka, řídící jednotka, jinak to nejede. Ty sírový baterky přirozeně v autě již nejsou.
Já se zajímal o přestavbu na typ pro 5 lidí a našel jednoho člověka jenž tuto cestu podstoupil a bylo to tolik zásahů do karoserie, že to onu prvotní investici naprosto znehodnotilo. Bylo potřeba další spalovací auto jako zdroj dílů pro pět lidí a měsíc klempířské práce!
Takže toto jsou dvě lacinější cesty jenž se ukázaly, alespoň pro mne, neschůdné.
Mix panelov podľa potreby zapojene -9,2kWp papierovo +-5,6kW skutočnych;
48v-PCM-80A+Axpert 2,4KW+PJ 6kW;Li-ion -11kWh
24v-PJ 5kW;NiCd -10kWh
12v-10A MPPT;sin~300W;PB 4kWh
48v-PCM-80A+Axpert 2,4KW+PJ 6kW;Li-ion -11kWh
24v-PJ 5kW;NiCd -10kWh
12v-10A MPPT;sin~300W;PB 4kWh
- diablo007
- Příspěvky: 3204
- Registrován: stř lis 28, 2018 7:57 pm
- Reputace: 239
- Bydliště: Vyškov
Re: Kupim lacny elektromobil.
No Martin to sprovoznit tak třeba se dozvíte víc až se tu objeví. Já mám tedy spíš pocit že je to brácha Martina s tím autem
- diablo007
- Příspěvky: 3204
- Registrován: stř lis 28, 2018 7:57 pm
- Reputace: 239
- Bydliště: Vyškov
-
- Příspěvky: 698
- Registrován: sob říj 21, 2017 2:22 pm
- Reputace: 116
Re: Kupim lacny elektromobil.
JonasPP píše:...treba ju vratiť do vyrobnych nastaveni,ale zas zoberie iba tu sodikovu baterku. Proste,vraj sa do toho neoplati isť pre konečnu cenu spojazdnenia.
Ten člověk který mi dal informace o přestavbě, mluvil o lidech jež mají nějakou desku jež umí s řízením spolupracovat. Nevím co za to chtějí a jak se to spolehlivý, ale nakonec něco již jezdí, tudíž to asi nebude takový opruz.
- ResHacker
- Příspěvky: 550
- Registrován: stř srp 03, 2011 5:42 pm
- Reputace: 21
- Lokalita: Praha
- Systémové napětí: 24V
- Výkon panelů [Wp]: 1160
- Kapacita baterie [kWh]: 12
- Chci prodávat energii: NE
- Chci/Mám dotaci: NE
Re: Kupim lacny elektromobil.
Četl jsem na více místech, že se baterky při rychlo nabíjení a obecně intenzivnějším používání chovají lépe. Za sebe můžu říct, že jsem zatím pozoroval jen závislost na teplotě, kdy teď v létě baterky jedou skoro až do 0% a pořád docela zabírají. Vliv intenzivního používání nebo rychlonabíjení (nabíjím "jen" 80A) jsem zatím nepozoroval. Ale možná to chce v zátahu najet více km, popř. nebát se vybít to na 0%, možná i pod, aby se dokalibroval měřák kapacity, nevím, nemám nervy dívat se na ručičku hluboko v červeným poli Zvlášť potom, když tyhle baterky mají tendenci velice rychle vypovědět službu..JonasPP píše:Hej dajak som sa na zraze zasekol a nedostal k tvojej 106tke. Skus po tom poreferovať,ako sa sprava baterka pri rychlonabijani. Bo vraj jej to prospeje,že obživne a stvrdne.ResHacker píše:
Inak najviac sa priklanam k Berlingu staršiemu,čo ma luhovky a 5 miest na sedenie. Tam sa da auto použiť viac sofistikovanejšie a je aj nosnosť lepšia. Len tam už cena dobre podskoči.
Berlingo schvaluju, jen je tam těch bloků 27 a na rychlodobíjení jsou potřeba 4 zdroje 48V v sérii Dynamika auta a dojezd bude zhruba stejná jako u P106.
(polo) ostrov 1160Wp monokrystal, Midnite Classic 150 + WB Jr, 8S3P (24V) ~540Ah LiFePO (14kWh), HF čína KS-6000p 6kW / 24V čistý sinus
P106 Electric, Samsung SDI 40s3p 148V/180Ah (27kWh) + 9kW fastcharger
P106 Electric, Samsung SDI 40s3p 148V/180Ah (27kWh) + 9kW fastcharger
-
- Příspěvky: 322
- Registrován: pon čer 20, 2016 1:56 pm
- Reputace: 18
Re: Kupim lacny elektromobil.
...berlinga z holubic se baj bez problemu rozjezdit
FVE 4,9KWp kostal piko 5,5 , MVE 17KW , elektroauto ELTRA
- diablo007
- Příspěvky: 3204
- Registrován: stř lis 28, 2018 7:57 pm
- Reputace: 239
- Bydliště: Vyškov
Re: Kupim lacny elektromobil.
Máj tam i 5 místne? Podle fotky to vypadá na 2 místa nemaj tam kdoví jak rozepsané co to je zač
-
- Příspěvky: 322
- Registrován: pon čer 20, 2016 1:56 pm
- Reputace: 18
Re: Kupim lacny elektromobil.
ne 5mista tam nejsou
FVE 4,9KWp kostal piko 5,5 , MVE 17KW , elektroauto ELTRA
- dracekvo
- Příspěvky: 1938
- Registrován: čtv zář 13, 2012 4:35 pm
- Reputace: 155
Re: Kupim lacny elektromobil.
V tomto rozpočtu příchází o úvahy snad jen Peugeot 106 nebo Citroen Saxo.
Ale je třeba si uvědomit, že tyto auta jsou spíš koníček, ale na nějaké rozumné ježdění to nebude.
1. Mají jen 11kW(22kW max v přetížení po určitou dobu). Zkoušel jsem si v peugeotu ion jezdit tak, abych nepřekračovat tyto výkony, protože mě samotného zajímalo jak taková 106 jezdí. A počítej s tím, že do kopců by ses ploužil 60km/h.
2. tyto auta nemají rychlonabíječky, takže na nějaké delší cestování to taky není to pravé ořechové.
3. v této cenové relaci budou mít chcíplé baterky.
Do úvahy přichází na serióznější ježdění Peugeot ION a jemu podobné auta. Ty mají dojezd zhruba těch 100km, nemají problém s kopcem a mají rychlonabíječku. Jenže časem bude degradovat baterka a pak dojedeš jen 90km a potom jen 80. Taktéž bych ho jako jediné auto v rodině nechtěl. Navíc už stejně překračuje rozpočet dvojnásobně.
Pokud bych chtěl elektromobil jako jediné auto v rodině, tak bych sáhl v současné době po Kia Soul, nebo BMW i3. Tam je dojezd zhruba 150km, takže i při budoucí degradaci baterie stále dlouho bude splňovat dojezd 100 km. Rozpočet překračují zhruba 5x.
A má rada. Jestli chceš jezdit levně spolehlivým autem co má rozumné servisní náklady a máš pouze takovýto rozpočet. Tak si koupit pěknou zachovalou fábii na lpg. Sice bych uvítal dalšího elektromobilistu, ale je třeba si nalít čistého vína. Bohužel rozumnější řešení s tímto rozpočtem asi není.
U dieselu je sice hezké že jezdí za 5 na sto a táhne vodspodu, ale hodně lidí zapomíná, že je to na úkor složitosti motoru a jeho dražšího servisu a to se nejvíc projevuje právě na vykloktanejch starejch autech. Však to sám nyní poznáváš.
Kdo není fanoušek do elektromobilů, nebo nemá zbytečné finance, tak pro běžného člověka je na elektromobily stále brzo. Viděl bych to tak na 6 let tento nápad odložit.
Ale je třeba si uvědomit, že tyto auta jsou spíš koníček, ale na nějaké rozumné ježdění to nebude.
1. Mají jen 11kW(22kW max v přetížení po určitou dobu). Zkoušel jsem si v peugeotu ion jezdit tak, abych nepřekračovat tyto výkony, protože mě samotného zajímalo jak taková 106 jezdí. A počítej s tím, že do kopců by ses ploužil 60km/h.
2. tyto auta nemají rychlonabíječky, takže na nějaké delší cestování to taky není to pravé ořechové.
3. v této cenové relaci budou mít chcíplé baterky.
Do úvahy přichází na serióznější ježdění Peugeot ION a jemu podobné auta. Ty mají dojezd zhruba těch 100km, nemají problém s kopcem a mají rychlonabíječku. Jenže časem bude degradovat baterka a pak dojedeš jen 90km a potom jen 80. Taktéž bych ho jako jediné auto v rodině nechtěl. Navíc už stejně překračuje rozpočet dvojnásobně.
Pokud bych chtěl elektromobil jako jediné auto v rodině, tak bych sáhl v současné době po Kia Soul, nebo BMW i3. Tam je dojezd zhruba 150km, takže i při budoucí degradaci baterie stále dlouho bude splňovat dojezd 100 km. Rozpočet překračují zhruba 5x.
A má rada. Jestli chceš jezdit levně spolehlivým autem co má rozumné servisní náklady a máš pouze takovýto rozpočet. Tak si koupit pěknou zachovalou fábii na lpg. Sice bych uvítal dalšího elektromobilistu, ale je třeba si nalít čistého vína. Bohužel rozumnější řešení s tímto rozpočtem asi není.
U dieselu je sice hezké že jezdí za 5 na sto a táhne vodspodu, ale hodně lidí zapomíná, že je to na úkor složitosti motoru a jeho dražšího servisu a to se nejvíc projevuje právě na vykloktanejch starejch autech. Však to sám nyní poznáváš.
Kdo není fanoušek do elektromobilů, nebo nemá zbytečné finance, tak pro běžného člověka je na elektromobily stále brzo. Viděl bych to tak na 6 let tento nápad odložit.
- diablo007
- Příspěvky: 3204
- Registrován: stř lis 28, 2018 7:57 pm
- Reputace: 239
- Bydliště: Vyškov
Re: Kupim lacny elektromobil.
Sice pro.mnohenje to sproste slovo ale mám Dácii 1.6 LPG a spokojenost aspoň pokud jde o motor žádný zbytečný píčoviny co by se měli vysrat prostě novější Felicie a co si budeme nalhávat kdyby nerezli tak ty feldy má hromadu lidí pořád doma oprava tam bývala za 500 a udělal si člověk většinu sám
-
- Příspěvky: 7758
- Registrován: sob črc 19, 2014 8:56 pm
- Reputace: 944
- Lokalita: severně od Brna
- Systémové napětí: 48V
- Výkon panelů [Wp]: 8kWp
- Kapacita baterie [kWh]: 12kWh
- Chci prodávat energii: NE
- Chci/Mám dotaci: NE
Re: Kupim lacny elektromobil.
Já taky provozuju bazarovku na LPG (už to stálo v bazaru s plynem, nehledal jsem zrovna tohle) a myslím si, že ještě nějakej rok potrvá, než bude mít elektromobil nižší celkový náklady na vlastnictví než tohle. S nákladama 2.5Kč/km vč. pořízení a oprav se asi dá pořídit už jenom elektroskůtr. A čím víc ujedu, tím bude ta cena na km nižší... Jako bonus je 107kW motor a celkem dobrej podvozek na rychlý přesuny po okreskách... Tady máš dvojče toho mýho https://www.tipcars.com/ford-focus/komb ... 54852.html
Při slušným zacházení vydrží stejně dlouho jako nová Dacia, ne li dýl, ale někteří tomuhle nechtějí rozumět a kupují nový auta s tříválcema a jiný podobný blbosti.
Při slušným zacházení vydrží stejně dlouho jako nová Dacia, ne li dýl, ale někteří tomuhle nechtějí rozumět a kupují nový auta s tříválcema a jiný podobný blbosti.
ostrov skoro 8kWp neustále ve stádiu zrodu: smartshunt(ex WBJR), MPPT150/45, MPPT 250/100(ex midnitesolar 150 clasic lite), 16S a různě P cca 340Ah Winston, MP II 5000,( ex Powerjack 8kW, ex samodomo cca 4kW). 48V DC rozvody a spotřebiče.
- diablo007
- Příspěvky: 3204
- Registrován: stř lis 28, 2018 7:57 pm
- Reputace: 239
- Bydliště: Vyškov
Re: Kupim lacny elektromobil.
Já jít do nového auta tak buď Amerika nebo Mazda ta pořád dělá atmosférické 2l ale taky už to kvůli emisím asi bude mít hodně elektroniky a blbosti kolem.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Bing [Bot], Claudebot [Bot] a 0 hostů