LiFePO4
Archiv ukončených inzerátů
-
- Příspěvky: 56
- Registrován: ned bře 20, 2016 9:40 am
- Reputace: 7
LiFePO4
Nabízím na prodej LiFePO4 články 3x sada 16 článků 70Ah 2 x sada 8 článků 55 Ah a 60 Ah.
Jedná se o nové články se zárukou pocházející z odlaďování stroje. Cena přibližně 28kč/Ah, nebo dohodou.
Informace na telefonu 603182841.
Jedná se o nové články se zárukou pocházející z odlaďování stroje. Cena přibližně 28kč/Ah, nebo dohodou.
Informace na telefonu 603182841.
- ota
- Příspěvky: 2300
- Registrován: čtv dub 18, 2013 9:37 am
- Reputace: 514
- Bydliště: na chaloupce u lesa-Příbramsko
- abrams
- Příspěvky: 2774
- Registrován: ned črc 17, 2011 12:19 pm
- Reputace: 427
- Lokalita: Brno
- Bydliště: Brno
Re: LiFePO4
Zdravím ,
i super cena . Vypadá fakt sqěle .
Má poklona , pane Casper .
Elektronům zdar
i super cena . Vypadá fakt sqěle .
Má poklona , pane Casper .
Elektronům zdar
3,96kWp monokrystalů + 2x regl PCM60X + 24kWh LiFePO4 + 6kW HF sínus měnič 48MWh+ , celé na 52V systému .
Chibi v textu vyhrazeny
Chibi v textu vyhrazeny
-
- Příspěvky: 56
- Registrován: ned bře 20, 2016 9:40 am
- Reputace: 7
Re: LiFePO4
Výroba ta už jela před třemi roky, ale bohužel ta produkce byla hodně malá. Až minulý rok v Září se podařilo část výroby přestěhovat do čistých prostor s řízenou vlhkostí a spustit podstatně rychlejší nanášecí stroj.
Bohužel tato cena je zatím dána jen pro články které nejsou na 100 % svojí kapacity.
Standardní cena za 100Ah článek je 3200,- bez DPH.
Bohužel tato cena je zatím dána jen pro články které nejsou na 100 % svojí kapacity.
Standardní cena za 100Ah článek je 3200,- bez DPH.
-
- Příspěvky: 24
- Registrován: čtv led 22, 2015 9:09 pm
- Reputace: 0
Re: LiFePO4
Zdravim, kolik tedy za tech 16x70Ah?
- abrams
- Příspěvky: 2774
- Registrován: ned črc 17, 2011 12:19 pm
- Reputace: 427
- Lokalita: Brno
- Bydliště: Brno
Re: LiFePO4
Zdravím ,saddam píše:Zdravim, kolik tedy za tech 16x70Ah?
16 x 70Ah = 1.120Ah x 28Kč/1Ah = 31.360Kč , řeklbych . Nejlepší bude kontaktovat Caspera .
Elektronům zdar
3,96kWp monokrystalů + 2x regl PCM60X + 24kWh LiFePO4 + 6kW HF sínus měnič 48MWh+ , celé na 52V systému .
Chibi v textu vyhrazeny
Chibi v textu vyhrazeny
-
- Příspěvky: 56
- Registrován: ned bře 20, 2016 9:40 am
- Reputace: 7
Re: LiFePO4
Sady 70 Ah jsou prodány. Momentálně jsou na prodej články 80 Ah 2000,- a 100Ah 2500,-
Nebo sestava 12V 100Ah cena 11 000,- bez DPH.
Včetně balanceru 5A a cellLogu pro ochranu článků.
Foto sestavy a parametry článků lze nalézt na www.evbattery.cz
Nebo sestava 12V 100Ah cena 11 000,- bez DPH.
Včetně balanceru 5A a cellLogu pro ochranu článků.
Foto sestavy a parametry článků lze nalézt na www.evbattery.cz
- rottenkiwi
- Příspěvky: 5451
- Registrován: pát úno 13, 2015 2:24 pm
- Reputace: 286
- Lokalita: SO, SK
- Bydliště: SO, SK
Re: LiFePO4
Tak keď dobre počítam:
4*3,2*100=1280 Wh.
1,28*2000=2560 kWh.
,8*2560=2048 kWh.
4 ks. 11000x1,2=13200 Kč.
13200/2048=6,4453 Kč za kWh.
Tu majú iné baterky, čo vydržia 5000 cyklov.
http://www.ostrovni-elektrarny.cz/index ... 3-2v-100ah
Takže ten istý výpočet, s iným počtom cyklov.
4*3,2*100=1280 Wh.
1,28*5000=6400 kWh.
,8*6400=5120 kWh.
4*3711x1,2=17813 Kč.
17813/5120=3,4791 Kč za kWh.
A tu majú tie isté baterky, ale len 2000 cyklov.
http://eskutr.cz/cs/baterie/78-baterie- ... 100ah.html
4*3,2*100=1280 Wh.
1,28*2000=2560 kWh.
,8*2560=2048 kWh.
4*4015x1=16060 Kč.
16060/2048=7,8418 Kč za kWh.
http://eshop.neosolar.cz/victron-energy ... -90-ah-bms
4*3,2*90=1152 Wh.
1,152*5000=5760 kWh.
,8*5760=4608 kWh.
Takže nakoniec:
33349/4608=7,2372 Kč za kWh.
Takže tie isté chemikálie, tá istá fyzika a chémia a tak rozne tvrdenia a výsledky.
Potom kto zo mňa ako zákazníka robí vola ?
4*3,2*100=1280 Wh.
1,28*2000=2560 kWh.
,8*2560=2048 kWh.
4 ks. 11000x1,2=13200 Kč.
13200/2048=6,4453 Kč za kWh.
Tu majú iné baterky, čo vydržia 5000 cyklov.
http://www.ostrovni-elektrarny.cz/index ... 3-2v-100ah
Takže ten istý výpočet, s iným počtom cyklov.
4*3,2*100=1280 Wh.
1,28*5000=6400 kWh.
,8*6400=5120 kWh.
4*3711x1,2=17813 Kč.
17813/5120=3,4791 Kč za kWh.
A tu majú tie isté baterky, ale len 2000 cyklov.
http://eskutr.cz/cs/baterie/78-baterie- ... 100ah.html
4*3,2*100=1280 Wh.
1,28*2000=2560 kWh.
,8*2560=2048 kWh.
4*4015x1=16060 Kč.
16060/2048=7,8418 Kč za kWh.
http://eshop.neosolar.cz/victron-energy ... -90-ah-bms
4*3,2*90=1152 Wh.
1,152*5000=5760 kWh.
,8*5760=4608 kWh.
Takže nakoniec:
33349/4608=7,2372 Kč za kWh.
Takže tie isté chemikálie, tá istá fyzika a chémia a tak rozne tvrdenia a výsledky.
Potom kto zo mňa ako zákazníka robí vola ?
DC-AC inverter REC Lion DC-AC ESP32 DIY inv. 15 GB za sekundu DIY MPPT Holder
Zjedz vsetko, co si kupil, v obchode a netreba ti tasku, auto ci chladnicku.
Zjedz vsetko, co si kupil, v obchode a netreba ti tasku, auto ci chladnicku.
-
- Příspěvky: 56
- Registrován: ned bře 20, 2016 9:40 am
- Reputace: 7
Re: LiFePO4
Obecně platí, že stejné typy akumulátorů mají podobnou životnost.
Životnost u akumulátorů je hodně specifická oblast a takhle jednoduše něco spočítat je údaj k ničenu. Velice je ovlivněna parametry užívání.
Například na konferenci http://www.nzee.cz/index.html jsem kdysi viděl prezentaci testu olova na 5000 cyklů při jednom 1C což vypadá na první pohled bomba dokud se nedovíte že nabíjení bylo minutu a vybíjení 30s.
- napětí na které se nabíjí a vybíjí. Například maximální bezpečné napětí u kterého nedochází k urychlené degradaci je LiFePO4 je 2,2V - 3,9V.
Toto napětí vám ale žádný výrobce nedoporučí protože životnost je radikálně snížena, ale když budete využívat jen 3,1V - 3,48V tak v cyklické životnosti přidáte k počtu cyklů jednu nulu. Přitom rozdíl v kapacitě je jen 30%.
Záleží i na tom jakým proudem se dostanete na minimální napětí. U solárů odstavuji 3,1V, ale v elektromobilu jezdím až na 2,5V při 50A.
http://batteryuniversity.com/learn/arti ... ion_to_die
- vyšší teplotou získáte kapacitu, ale snižuje se životnost. To platí obecně pro většinu akumulátorů. Doporučuji když máte místo nechat mezi články prostor ať větrají. Sice je to hezké když je naskládáte jeden vedle druhého, ale to teplo hlavně v plastových pouzder nemá kam jít.
Podle dostupných informací například Tesla má všechny články napojené na centrální chladící systém.
-nabíjecí a vybíjecí proudy.
To jsou tři nejdůležitější věci ovlivňující životnost.
Nevěřil bych všem údajům co který výrobce udává, setkal jsem s nabídkou jedné nejmenované firmy která v roce 2014 v Číně postavila továrnu a hned ještě ten rok nabízela baterky s krásnými grafy a životností.
Když si jen vezmu že při měření životnosti za optimálních parametrů mi za jeden den proběhnou 3 cykli nabití vybití tak jak dlouho trvá 2000 nebo 5000 cyklů?
Nedivil bych se kdyby někteří výrobci peků co nabízí 5000 cyklů měli vyšší kapacitu než udávají a elektronikou pustily ven jen 80% tak jak je to u elektromobilů.
http://batteryuniversity.com/learn/arti ... vehicle_ev
Ke konci Srpna proběhne další konference http://www.aba-brno.cz/, tak máte možnost životnost probrat s odborníky.
Životnost u akumulátorů je hodně specifická oblast a takhle jednoduše něco spočítat je údaj k ničenu. Velice je ovlivněna parametry užívání.
Například na konferenci http://www.nzee.cz/index.html jsem kdysi viděl prezentaci testu olova na 5000 cyklů při jednom 1C což vypadá na první pohled bomba dokud se nedovíte že nabíjení bylo minutu a vybíjení 30s.
- napětí na které se nabíjí a vybíjí. Například maximální bezpečné napětí u kterého nedochází k urychlené degradaci je LiFePO4 je 2,2V - 3,9V.
Toto napětí vám ale žádný výrobce nedoporučí protože životnost je radikálně snížena, ale když budete využívat jen 3,1V - 3,48V tak v cyklické životnosti přidáte k počtu cyklů jednu nulu. Přitom rozdíl v kapacitě je jen 30%.
Záleží i na tom jakým proudem se dostanete na minimální napětí. U solárů odstavuji 3,1V, ale v elektromobilu jezdím až na 2,5V při 50A.
http://batteryuniversity.com/learn/arti ... ion_to_die
- vyšší teplotou získáte kapacitu, ale snižuje se životnost. To platí obecně pro většinu akumulátorů. Doporučuji když máte místo nechat mezi články prostor ať větrají. Sice je to hezké když je naskládáte jeden vedle druhého, ale to teplo hlavně v plastových pouzder nemá kam jít.
Podle dostupných informací například Tesla má všechny články napojené na centrální chladící systém.
-nabíjecí a vybíjecí proudy.
To jsou tři nejdůležitější věci ovlivňující životnost.
Nevěřil bych všem údajům co který výrobce udává, setkal jsem s nabídkou jedné nejmenované firmy která v roce 2014 v Číně postavila továrnu a hned ještě ten rok nabízela baterky s krásnými grafy a životností.
Když si jen vezmu že při měření životnosti za optimálních parametrů mi za jeden den proběhnou 3 cykli nabití vybití tak jak dlouho trvá 2000 nebo 5000 cyklů?
Nedivil bych se kdyby někteří výrobci peků co nabízí 5000 cyklů měli vyšší kapacitu než udávají a elektronikou pustily ven jen 80% tak jak je to u elektromobilů.
http://batteryuniversity.com/learn/arti ... vehicle_ev
Ke konci Srpna proběhne další konference http://www.aba-brno.cz/, tak máte možnost životnost probrat s odborníky.
-
- Příspěvky: 219
- Registrován: pát kvě 25, 2012 11:15 pm
- Reputace: 4
Re: LiFePO4
Zdravím, je hezké vidět takovýhle výrobní počin v ČR, kde je legislativně všechno zadupáváno.. Držím palce.
Jaká je proudová zatížitelnost článků a doporučené nabíjecí a vybíjecí proudy ?
Jaká je proudová zatížitelnost článků a doporučené nabíjecí a vybíjecí proudy ?
-
- Příspěvky: 56
- Registrován: ned bře 20, 2016 9:40 am
- Reputace: 7
Re: LiFePO4
Děkuji.
Doporučený nabíjecí a vybíjecí proud můžete najít v letáku.
Proudová zatížitelnost je velká, není problém startovat auto. Jde hlavně o teplo které vznikne a kam se odvede.
Otázka je na co je potřebujete, jestli se jedná o solární systém nebo hybridní auto.
Jak můžete vidět tak články jsou dělané ve třech kapacitách 80, 90, 100Ah a to právě z důvodů proudové zátěže. V článcích je vybíjecí proud ovlivněn konstrukcí Anody. To je měděná fólie na které je nanesena grafitová vrstva. Cu folie se používá 10 um nebo 15 um což je v přechodovém odporu kontaktů při vysokých proudech velký rozdíl a také záleží na vrstvě naneseného grafitu, čím tenčí tak větší proud, ale menší kapacita. K tomu se ještě musí vyvážit Cathoda a potom jsou tak velké rozdíly v kapacitě.
Z praxe
Při dlouhodobých cyklický testech není problém nabíjet 25A a vybíjet 35A aniž by s článek bez chlazení hřál.
V elektromobilu kde jsou články zavřené v boxu. Maximální vybíjecí proudy 180A a rekuperační proud 120A, nabíjení mám jen bohužel 15A. Maximum využívám při každé jízdě, jen když se připravuji někam daleko tak zvolním.
Pokud nejde o teplé letní dny tak teplota oproti okolí se zvýší do dvou stupňů.
Doporučený nabíjecí a vybíjecí proud můžete najít v letáku.
Proudová zatížitelnost je velká, není problém startovat auto. Jde hlavně o teplo které vznikne a kam se odvede.
Otázka je na co je potřebujete, jestli se jedná o solární systém nebo hybridní auto.
Jak můžete vidět tak články jsou dělané ve třech kapacitách 80, 90, 100Ah a to právě z důvodů proudové zátěže. V článcích je vybíjecí proud ovlivněn konstrukcí Anody. To je měděná fólie na které je nanesena grafitová vrstva. Cu folie se používá 10 um nebo 15 um což je v přechodovém odporu kontaktů při vysokých proudech velký rozdíl a také záleží na vrstvě naneseného grafitu, čím tenčí tak větší proud, ale menší kapacita. K tomu se ještě musí vyvážit Cathoda a potom jsou tak velké rozdíly v kapacitě.
Z praxe
Při dlouhodobých cyklický testech není problém nabíjet 25A a vybíjet 35A aniž by s článek bez chlazení hřál.
V elektromobilu kde jsou články zavřené v boxu. Maximální vybíjecí proudy 180A a rekuperační proud 120A, nabíjení mám jen bohužel 15A. Maximum využívám při každé jízdě, jen když se připravuji někam daleko tak zvolním.
Pokud nejde o teplé letní dny tak teplota oproti okolí se zvýší do dvou stupňů.
-
- Příspěvky: 7758
- Registrován: sob črc 19, 2014 8:56 pm
- Reputace: 944
- Lokalita: severně od Brna
- Systémové napětí: 48V
- Výkon panelů [Wp]: 8kWp
- Kapacita baterie [kWh]: 12kWh
- Chci prodávat energii: NE
- Chci/Mám dotaci: NE
Re: LiFePO4
díván se na adresu firmy v Prostějově - byla by možná exkurze? Nemám to daleko...
ostrov skoro 8kWp neustále ve stádiu zrodu: smartshunt(ex WBJR), MPPT150/45, MPPT 250/100(ex midnitesolar 150 clasic lite), 16S a různě P cca 340Ah Winston, MP II 5000,( ex Powerjack 8kW, ex samodomo cca 4kW). 48V DC rozvody a spotřebiče.
-
- Příspěvky: 1324
- Registrován: čtv led 15, 2015 1:37 pm
- Reputace: 319
Re: LiFePO4
Bylo by prosím možné se k případné exkurzi připojit ? Kodl69 znám a mohli bychom tam třeba i jet společně.
Tedy pokud je exkurze možná ?
Tedy pokud je exkurze možná ?
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Dotace NE, 6,9kWp ,reg.Harmonie Ver.1, 60A,aku 4kWh LTO,BMS Sokol 400E,řízení Leonardo, LF a HF měnič vlastní Ver.1 a Ver.2, LF Modrá trojka 3kVA,modul HIS,ohřev vody Malibu L.A.3kW,Ver.1
Příprava instalace panel 18kWp,reg.Harmonie12kW Ver.4,měnič AC-DC-AC 1f PECKA 22kW,BMS Sokol 400E řízení Leonardo 360V, modul HIS, DC modul AFDD,modul chytré řízení,Aku 360V, ohřev vody Malibu L.A.3kW,Ver.4
Dotace NE, 6,9kWp ,reg.Harmonie Ver.1, 60A,aku 4kWh LTO,BMS Sokol 400E,řízení Leonardo, LF a HF měnič vlastní Ver.1 a Ver.2, LF Modrá trojka 3kVA,modul HIS,ohřev vody Malibu L.A.3kW,Ver.1
Příprava instalace panel 18kWp,reg.Harmonie12kW Ver.4,měnič AC-DC-AC 1f PECKA 22kW,BMS Sokol 400E řízení Leonardo 360V, modul HIS, DC modul AFDD,modul chytré řízení,Aku 360V, ohřev vody Malibu L.A.3kW,Ver.4
-
- Příspěvky: 56
- Registrován: ned bře 20, 2016 9:40 am
- Reputace: 7
Re: LiFePO4
Výroba není přímo v Prostějově, tam je jen sídlo firmy.
Bohužel exkurze není možná, ve výrobě je dost inovativních věcí které nechceme aby se dostali ven, nejzajímavější část je v prostorách kde je řízená prašnost a vlhkost a není možné tam někoho pouštět.
Bohužel exkurze není možná, ve výrobě je dost inovativních věcí které nechceme aby se dostali ven, nejzajímavější část je v prostorách kde je řízená prašnost a vlhkost a není možné tam někoho pouštět.
- rottenkiwi
- Příspěvky: 5451
- Registrován: pát úno 13, 2015 2:24 pm
- Reputace: 286
- Lokalita: SO, SK
- Bydliště: SO, SK
Re: LiFePO4
Ja by som potreboval články bez balancérov a cellogov.
Bol by rozdiel v cene:
4 x 100 Ah
8 x 100 Ah
16 x 100 Ah
alebo
32 x 100 Ah ?
Aká bude cena dopravy v jednotlivých prípadoch do Slovensko ?
Treba platiť predom na účet a je pri tom nejaká zľava alebo len dobierka ?
Bol by rozdiel v cene:
4 x 100 Ah
8 x 100 Ah
16 x 100 Ah
alebo
32 x 100 Ah ?
Aká bude cena dopravy v jednotlivých prípadoch do Slovensko ?
Treba platiť predom na účet a je pri tom nejaká zľava alebo len dobierka ?
DC-AC inverter REC Lion DC-AC ESP32 DIY inv. 15 GB za sekundu DIY MPPT Holder
Zjedz vsetko, co si kupil, v obchode a netreba ti tasku, auto ci chladnicku.
Zjedz vsetko, co si kupil, v obchode a netreba ti tasku, auto ci chladnicku.
-
- Příspěvky: 56
- Registrován: ned bře 20, 2016 9:40 am
- Reputace: 7
Re: LiFePO4
Cena za článek je stejná, nezáleží na počtu.
Přeprava 4x 3,3kg do 15 kg = 407,-
8x 3,3kg do 30 kg = 615,-
16x 3,3kg 2x 30 kg = 1230,-
32x 4x 30 kg = 2460,-
Platit je možno proforma, hotově a dobírka ( max. 180,- )
http://www.geis-group.cz/cz/Balikove-pr ... rava/Cenik
Přeprava 4x 3,3kg do 15 kg = 407,-
8x 3,3kg do 30 kg = 615,-
16x 3,3kg 2x 30 kg = 1230,-
32x 4x 30 kg = 2460,-
Platit je možno proforma, hotově a dobírka ( max. 180,- )
http://www.geis-group.cz/cz/Balikove-pr ... rava/Cenik
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Bing [Bot], Claudebot [Bot], Semrush [Bot] a 0 hostů