E-kolo
Elektromobily, hybridy, elektrokola, elektroskůtry, řešení pro karavany, obytné přívěsy, maringotky, obytné automobily, mobilní domy.
-
- Příspěvky: 856
- Registrován: pon črc 30, 2012 3:43 pm
- Lokalita: Trnava
- Systémové napětí: 48V
- Výkon panelů [Wp]: 4900
- Kapacita baterie [kWh]: 7,5
- Chci prodávat energii: NE
- Chci/Mám dotaci: NE
Re: E-kolo
Moj bicykel zasa velku vahu moc nema. 9kg baterie + motor asi 5kg a bicykel je inac cely duralovy...
Gupa v podstate mas aj pravdu, najlepsie je bicykel poskladat si, tiez somto tak spravil, ale nie kazdy ma cas sa s tym hrat a niekedy aj sra.. mam na kolese spice 2,3 mm a bohate to staci, len rafik musim vymenit za sirsi.
Ano mam magic pie tu najvykonnejsiu radu a som rad ze tam nieje ziadne ozubene kolecko, koli tomu som ho aj volil. Kaslat na volnobezku.
Gupa v podstate mas aj pravdu, najlepsie je bicykel poskladat si, tiez somto tak spravil, ale nie kazdy ma cas sa s tym hrat a niekedy aj sra.. mam na kolese spice 2,3 mm a bohate to staci, len rafik musim vymenit za sirsi.
Ano mam magic pie tu najvykonnejsiu radu a som rad ze tam nieje ziadne ozubene kolecko, koli tomu som ho aj volil. Kaslat na volnobezku.
-
- Příspěvky: 2632
- Registrován: sob pro 29, 2012 10:22 pm
- Lokalita: pod Brnem
- Systémové napětí: 24V
Re: E-kolo
Magic natahuje špice, musí se pravidelně dotahovat a zabrušovat. Co mám já, tak mi připadá, že jsou díry právě jen na 3jky. Musel jsem do 24 ráfku zaimprovizovat a nadělat fajky. V podstatě jsem to pozapojoval a od té doby to jede, nemám stím krom plášťů a duší problém, snad jen to, že mi několikrát vyskočil z vidlice, ale po výrobě speciálních podložek a usazení na úchyty a výměně matek za 4x normální se stoupáním tuším 1,25, bo ty originál byly vyřezané jak ručně a blbě seděly jak kmitaly při dotahování.
3x2000VA-VMP-par, NiCd 24V, 22x210-320Wp, 2x85A-VMPPT
-
- Příspěvky: 856
- Registrován: pon črc 30, 2012 3:43 pm
- Lokalita: Trnava
- Systémové napětí: 48V
- Výkon panelů [Wp]: 4900
- Kapacita baterie [kWh]: 7,5
- Chci prodávat energii: NE
- Chci/Mám dotaci: NE
Re: E-kolo
Ja nemam s motoromziadny problem, potreboval by som vymenit iba privodne kable aspon za 4mm2 musel som totizto skratit ten kabel na asi 60 cm. 1.5 mm2 mi bolo malo aj na slabsi vykon 1 kw.
-
- Příspěvky: 856
- Registrován: pon črc 30, 2012 3:43 pm
- Lokalita: Trnava
- Systémové napětí: 48V
- Výkon panelů [Wp]: 4900
- Kapacita baterie [kWh]: 7,5
- Chci prodávat energii: NE
- Chci/Mám dotaci: NE
Re: E-kolo
Pridávam foto článku, článok nevyzerá byť skoro nijako poškodený okrem zátky na vrchu. článok nebol ani nafúknutý, či roztrhnutý. (na šťastie)
Dnes som meral článok, je na ňom čistá nula a meral som jedho odpor a bol to čistý skrat, ani jeden pól článku nieje však vodivo spojený z hliníkovým obalom článku, po reklamácii batériu pravdepodobne vykuchám a pozrem za tomu na zúbok.
Musím povedať že firma eskutr je nadmieru férová a korektná, jeden z mála predajcov, na Slovensku by sa taký hladajú ťažko. Viď odpoveď na reklamáciu:
Dobrý den.
"Článek byl pravděpodobně zničen podbitím.
Použitý monitor nelze považovat za ochranu článků pro sériové zapojení,
Reklamaci nám výrobce uznává jen v případě že je prokázána dostatečná ochrana článků proti podbití a přebití.
Doporučuji instalovat do vašeho systému ochranný obvod, aby v budoucnu nedošlo ke zničení dalších článků.
Takovou reklamaci potom bohužel nemůžeme uznat.
Pošlete prosím fotku vadného články s viditelným seriovým číslem.
Vyjímečně a v rámci podpory naší spolupráce vám zašleme nový článek za cenu poštovného."
Dnes som meral článok, je na ňom čistá nula a meral som jedho odpor a bol to čistý skrat, ani jeden pól článku nieje však vodivo spojený z hliníkovým obalom článku, po reklamácii batériu pravdepodobne vykuchám a pozrem za tomu na zúbok.
Musím povedať že firma eskutr je nadmieru férová a korektná, jeden z mála predajcov, na Slovensku by sa taký hladajú ťažko. Viď odpoveď na reklamáciu:
Dobrý den.
"Článek byl pravděpodobně zničen podbitím.
Použitý monitor nelze považovat za ochranu článků pro sériové zapojení,
Reklamaci nám výrobce uznává jen v případě že je prokázána dostatečná ochrana článků proti podbití a přebití.
Doporučuji instalovat do vašeho systému ochranný obvod, aby v budoucnu nedošlo ke zničení dalších článků.
Takovou reklamaci potom bohužel nemůžeme uznat.
Pošlete prosím fotku vadného články s viditelným seriovým číslem.
Vyjímečně a v rámci podpory naší spolupráce vám zašleme nový článek za cenu poštovného."
-
- Příspěvky: 3358
- Registrován: ned led 29, 2012 3:59 pm
- Lokalita: Žabčice
- Systémové napětí: 48V
- Výkon panelů [Wp]: 29139
- Kapacita baterie [kWh]: 12
- Chci prodávat energii: ANO
- Chci/Mám dotaci: NE
Re: E-kolo
Panove mate nekdo zkusenost nebo tip na BMS pro liion ? planuji 15 clanku. Nasel jsem samozrejme pro lifepo. Spis me jde o to jestli by me nekdo mohl doporucit typ kterej ma odzkousenej.
-
- Příspěvky: 95
- Registrován: pát čer 26, 2015 1:10 pm
Re: E-kolo
Ahoj přestavěl jsme horáka na ebike. Zadní pohon golden motor 1000 w magicpie údajně je to mp4 a je bez integrované řj. Jednotku magicpie mam v brašně v ramu. Akcelerátor s led + multispinac. Akumulátor mam v rámu 48V 11.8 Ah. Dojezd je bez úplného šlapání 30-35 km. Intenzivnější šlapání 80 km. Běžné šlapání 65 km. Což je myslím parádní dojezd. Nabíjí se to 6 hod do full. Rychlost max cyklostezka 48 km hod. Na baterku plně nabitou 43 km hod - bez slapani. A pak se drží kolem 37 km hod. Ale s přišla pěn v pohon přes 40. ( rychlost ovlivnuje - vaha jezde, protivitr apod.) Jinak motor jemne vrčí ale při plné rychlosti nejde slyset. Jen někdy v nízkých otáčkách zahučí a jak by rezonoval. Ale ten pazvuk je znatelný jen v nižších ot. do kopce.
Jinak rekuperace škube. Pokud se nastaví v rozmezí 80-87% tak plynule brzdi motorem bez skubani. Jak někde psali, že v řj se dá nastavit bud 0% vyp. Nebo 100% zap. Není tomu tak. Lze rekuperací mírněji regulovat v rozmezí 80 az 100 %. Nutno do kupit usb kabel. Což si myslim, že ho mohli dávat automaticky k motoru nebo řj.
Jinak rekuperace škube. Pokud se nastaví v rozmezí 80-87% tak plynule brzdi motorem bez skubani. Jak někde psali, že v řj se dá nastavit bud 0% vyp. Nebo 100% zap. Není tomu tak. Lze rekuperací mírněji regulovat v rozmezí 80 az 100 %. Nutno do kupit usb kabel. Což si myslim, že ho mohli dávat automaticky k motoru nebo řj.
E-bike TREK MTB made by já. Magicpie - poslední model ext. řj 1000W 48V/11,6 Ah pláště cesťáky. Zvažuji časem sinusovku řj. Zatím mazec cena.
-
- Příspěvky: 95
- Registrován: pát čer 26, 2015 1:10 pm
Re: E-kolo
Nevím proc mi nejde upravit prispevek. Tak to napíšu sem. Ještě jsem se zde dočetl ze je dlouhá brzdná draha. Tak nemohu souhlasit - pokud máte dobře nastavenou rekuperaci. Brzdi to hodne intenzivně a plynule bez skubani - vypnul jsem rekuperací abych otestoval brzdění jen se špalíky a to už bylo o zivot. Jinak mám namontováné rameno kroutaku. Což ten kdo to je nemá si asi věří Zvažují koupit zadní plast Schwalbe určeny právě pro ebike. Mam tam nějake author hi performance. Mam od doby co mám motor cca 600 km a zatím bez defektu.
Jinak baterka ve středu rámu je fakt dobra vec. Zadní kolo tolik netrpi. Jen po prvních 200 km jsem musel dotáhnout a docentrovat kolo ono to ma tendenci sedat. Spice mi motor netaha.
Jinak baterka ve středu rámu je fakt dobra vec. Zadní kolo tolik netrpi. Jen po prvních 200 km jsem musel dotáhnout a docentrovat kolo ono to ma tendenci sedat. Spice mi motor netaha.
E-bike TREK MTB made by já. Magicpie - poslední model ext. řj 1000W 48V/11,6 Ah pláště cesťáky. Zvažuji časem sinusovku řj. Zatím mazec cena.
-
- Příspěvky: 856
- Registrován: pon črc 30, 2012 3:43 pm
- Lokalita: Trnava
- Systémové napětí: 48V
- Výkon panelů [Wp]: 4900
- Kapacita baterie [kWh]: 7,5
- Chci prodávat energii: NE
- Chci/Mám dotaci: NE
Re: E-kolo
Mám magic pie spravený na 2300 W a rameno krútiaku tam nemám, stačí normálne pridávať. Kúp si radšej nejaký maxxis plášť, s tým je brzdná dráha minimálna, síce na úkor dojazdu, kedže mám ja v zadu 2,7 palcový pláš a v predu tuším 2,5 ale nie je nič lepšie ako mezpečnosť. brzdná dráha sa ti rekuperáciou neskráti, len odlahčíš brzdy. Už sa mi stalo že som musel rýchlo zabrzdiť, lenže zadné koleso išlo ďalej po asfalte a predné už začínalo flekovať tiež. Treba predvídať, to vždy veľmi pomôže.
-
- Příspěvky: 95
- Registrován: pát čer 26, 2015 1:10 pm
Re: E-kolo
Nj ale maxxis je pro terén ne? Provozují kolo výhradně pro stezky a po silnici. Terén malo.
E-bike TREK MTB made by já. Magicpie - poslední model ext. řj 1000W 48V/11,6 Ah pláště cesťáky. Zvažuji časem sinusovku řj. Zatím mazec cena.
-
- Příspěvky: 981
- Registrován: sob čer 09, 2012 9:14 am
Re: E-kolo
Rameno pro přenos kroutáku, taky nemám, jde to udělat taky tak, že zpiluješ na závitu osky plošky, do kterých pak nasuneš vidlice rámu(pokud máš spec rám) nebo zafixuješ plechem do u-čka.
Pokud omezíš proud do motoru, tak by se to škubat nemuselo ani bez ramena(jak píše LIX), navíc vysoké proudové špičky stejně nic nepřinesou, jen zkracují životnost a výdrž aku.
Pokud omezíš proud do motoru, tak by se to škubat nemuselo ani bez ramena(jak píše LIX), navíc vysoké proudové špičky stejně nic nepřinesou, jen zkracují životnost a výdrž aku.
-
- Příspěvky: 95
- Registrován: pát čer 26, 2015 1:10 pm
Re: E-kolo
Tak 2300W už je sila. Jen hoši to už nevypadá jako kolo Chtěl jsem co nejvíce zachovat vzhled kola. A baterka v rámu tomu pomohla aby to vypadalo jako kolo. Ty baterky olepene kolem středové trubky nebo v zadu na nosiči se mi fakt nelíbí. I když výkon musí být brutální - už tak je 1000W raketa a ne kolo A každý čučí, když zahrabu na štěrku. O tom škubání - tohle mi dělá jen při rekuperaci. Ubral jsem v nastavení ze 100 % na 87 % a je klid. Již to brzdí plynule. A taky jsem upravil vybíjecí proudy protože stály 30 a špičkový 50 se mi zda moc. Navíc moje baterka na kole někde udávají 25/50 5 sec a někde zase 20/40 15 sec. Proto jsem nastavil 25 / 40A. No tak nevím zda to tak má být nebo ne. Jinak mám tuhle bat. http://www.e-pohon.cz/e-pohon/eshop/16- ... -nabijecka
E-bike TREK MTB made by já. Magicpie - poslední model ext. řj 1000W 48V/11,6 Ah pláště cesťáky. Zvažuji časem sinusovku řj. Zatím mazec cena.
-
- Příspěvky: 1781
- Registrován: pon zář 09, 2013 5:16 pm
- Lokalita: Šumperk
- Bydliště: Šumperk
Re: E-kolo
Tohle se mi s timto samym clankem stalo taky. Nepretezoval jsem ho... zapojeni 12s2p na 250W motoru...LIX píše:Pridávam foto článku, článok nevyzerá byť skoro nijako poškodený okrem zátky na vrchu. článok nebol ani nafúknutý, či roztrhnutý. (na šťastie)
"
Postavil jsem baterku a po 2 cycklech jsem zjistil ze baterie umira nejak podezrele brzy.. premeril jsem po jizde napeti clanku a vsechny 3,2V a jeden 3,0V.... rozdelal jsem to a tu prasklinu jsem tam mel taky. S Reklamaci jsem otalel tak dlouho az bylo po zaruce (ja blb to koupil se 6 mesicni zarukou), ale byla mi slibena sleva na pristi nakup.
Zmerena kapacita clanku 6Ah (z 10)
Koupil jsem za 350kc novy clanek a jezdim dal.
-
- Příspěvky: 95
- Registrován: pát čer 26, 2015 1:10 pm
Re: E-kolo
Jj tak jsem dnes koupil Schwalbe 26x2.0 (měl jsem objednáne přes net) hmm a vypadá to na zadním kole jak balón - ala mašina. První poznatky z jidy - je to odpruženější než na těch olačkách, napumpoval jsem dle oporučení na 5.0. Maximálka šla nahoru. Zadní plášť jsem měl předtím 2.6x0.5 a je to fakt znat.
Jak bude čas hodím foto e-biku.
Omlouvám se za překlepy, vesměs pisu z mobilu.
Jak bude čas hodím foto e-biku.
Omlouvám se za překlepy, vesměs pisu z mobilu.
E-bike TREK MTB made by já. Magicpie - poslední model ext. řj 1000W 48V/11,6 Ah pláště cesťáky. Zvažuji časem sinusovku řj. Zatím mazec cena.
-
- Příspěvky: 1204
- Registrován: pon srp 31, 2015 11:36 am
- Bydliště: Okolie Popradu SR
Re: E-kolo
Tak priznam sa,nie som tu na fore dlho,tak nemam to tu uplne cele preštudovane,ani tunak som to nečital cele,lebo od začiatku sa tu privela učastnikov tejto diskusie uplne plietlo,tak som to cele preskočil.Poviem iba toľko.Ja mam tiež elektrobajk a pomerne do tejto doby 4 roky.začnem od motora,ten mam tiež Magicpie ten najmohutnejši ktory maju pre bajky.Krmim ho riadiacou jednotkou z procesorrom INFINEON,Jednotka je nastavena nasledovne:30A,ale dava po uprave 28,rekuperacia PAS senzor,obmedzovač otačok a TURBO.Riadiacu krmim bateriou LiFePO4 20Ah 48v(52v-1Kwh).Bajk mam hlinikovi,ale masivnejši pre odolnosť,nie tie Al pliešky ako plechovica od monstera,ten je na 26palcovich kolesach a už len dajake doplnky ako wattmeter menič DC-DC LED osvetlenie kopec prepinačov a najhlavnejšia vec odrazka v kolese.Tak isto nik nepozna TURBO na bajku,tak ono to dokažu iba tie lepšie jednotky a tam Infineon patri,prida to o 10% zjednodušene povedane Vykonu a na ukor spotreby sa rozbehne bajk ešte o 25% viac ako je u bežnych jednotkach maximum.Proste povedane na original jednotke k motoru som šiel 43kmh a na Infineone z Turbom idem 52kmh.Len je tam skoro dvojnasobna spotreba,teda 18-20A po rovinke.Minimalny dojazd na takuto bateriu zo 110kg jazdcom a 38kg važiacim bajkom je 50km.Maximalny je podla šetrenia energiou bez šlapania okolo 120-150km,len nesmie sa v ceste ukazať kopec,lebo ten zožerie kopec šťavy.A pre tych čo tu plaču,že bajk ma veľku hmotnosť a motor dava odpor,tak ano maju pravdu,ale žeby sa to nedalo ušlapať je blud.Ja bez použitia motora dokažem šlapať 30kmh,alebo odšlapat v klude bez udesneho zapotenia 20km.potom tie dalšie famy zo začiatku tejto diskusie,že rekuperacia je na nič,že bez rekuperacie zajde dalej,tak toto som sa rehlil na plne pluca,lebo keby som nemal rekuperaciu tak dole kopcom odpalim kotučovky jedna radosť.Ak ma niekto hocijaku otazku na tuto temu tak ma v klude otravujte,lebo každu vec od baterie k motoru som už opravoval,tak okrem jemnej naprogramovanej techniky viem poradiť k hocičomu.Inak zaklad bajku je
Mix panelov podľa potreby zapojene -9,2kWp papierovo +-5,6kW skutočnych;
48v-PCM-80A+Axpert 2,4KW+PJ 6kW;Li-ion -11kWh
24v-PJ 5kW;NiCd -10kWh
12v-10A MPPT;sin~300W;PB 4kWh
48v-PCM-80A+Axpert 2,4KW+PJ 6kW;Li-ion -11kWh
24v-PJ 5kW;NiCd -10kWh
12v-10A MPPT;sin~300W;PB 4kWh
-
- Příspěvky: 95
- Registrován: pát čer 26, 2015 1:10 pm
Re: E-kolo
Dotaz k řidiči jednotce. Kde jsi ji koupil. Je to už sinwave? Protože jsem někde na netu četl, že sinwave dají v pohodě až 50 km/hod a dojezd se taky prodlouží. Jak píšeš to turbo musí byť zajímave. Šlo by to provozovat na moji baterce? Ty máš 20 Ah a já jen 11.6 Ah. Docela mi u tebe nesedi dojezd. Bez uplneho slapani dojedu cca 30-35 km.Jinak po rovince to jde ušlapat, ale brnkačka to.zrovna není. Do kopců na hory už to je masakr bez šťávy v baterce. Jinak někdy při nižších otackach někdy motor zarezonuje. Dělá ti to taky? Docela me to někdy štve ten pazvuk. Rekuperací používám na brzdění a je to nesmysl, že to dobíjí! Jinak každý na to kolo kouká a nevěři, že to jede tolik a do kopců když se mi nechce nemusím vůbec šlapat. Mam jen pákový plyn PAS a obdobné voloviny jsem ani ne instaloval. Mas od motoru zkrácené kabely? Já zatím ne narval jsem.to.vse do brašny. Ale říkám si zda to nemá nějake ztráty apod. Přes zimu zvažují ze je zkrátím. Jo a asi 2 x jsem dotáhl špice a docentroval kolo a teď mam klid cca 1700 najeto a už se nic nepovoluje
E-bike TREK MTB made by já. Magicpie - poslední model ext. řj 1000W 48V/11,6 Ah pláště cesťáky. Zvažuji časem sinusovku řj. Zatím mazec cena.
-
- Příspěvky: 981
- Registrován: sob čer 09, 2012 9:14 am
Re: E-kolo
Něco doplním za sebe:
Infineon není sinus. Ze sinus je např. Subwoton, ale ten je na kolo moc velkej kanon.
Infinenon se nechá koupit třeba tady http://em3ev.com/store/index.php?route= ... ry&path=38 nebo od Lyena z USA.
Rychlost odvisí od velikosti napětí. S aku na 77V mám maximálku k 70km/h, ale nedá se tak jezdit, žere to silně baterku. Motor MP mi taky vydává pazvuky při různých rychlostech.
Rekuperace mě taky zklamala. Dolů z kopce jde např. při 20km/h zpět do baterek 2A, ale při jízdě nahoru si to bere 20A. Ale aspon to šetří brzdy. Kabely k motoru mám nahrazené silnějšíma, takže se přehřívá spíše sám motor, kontinuální proud při 20st okolních je max 10A. Jak jste na tom vy s max.kontinuálním proudem?
Infineon není sinus. Ze sinus je např. Subwoton, ale ten je na kolo moc velkej kanon.
Infinenon se nechá koupit třeba tady http://em3ev.com/store/index.php?route= ... ry&path=38 nebo od Lyena z USA.
Rychlost odvisí od velikosti napětí. S aku na 77V mám maximálku k 70km/h, ale nedá se tak jezdit, žere to silně baterku. Motor MP mi taky vydává pazvuky při různých rychlostech.
Rekuperace mě taky zklamala. Dolů z kopce jde např. při 20km/h zpět do baterek 2A, ale při jízdě nahoru si to bere 20A. Ale aspon to šetří brzdy. Kabely k motoru mám nahrazené silnějšíma, takže se přehřívá spíše sám motor, kontinuální proud při 20st okolních je max 10A. Jak jste na tom vy s max.kontinuálním proudem?
-
- Příspěvky: 856
- Registrován: pon črc 30, 2012 3:43 pm
- Lokalita: Trnava
- Systémové napětí: 48V
- Výkon panelů [Wp]: 4900
- Kapacita baterie [kWh]: 7,5
- Chci prodávat energii: NE
- Chci/Mám dotaci: NE
Re: E-kolo
JonasPP
Máš to troška popletené, ovládacie jednotky za 30€ 45A majú turbo, mám ho aj ja, nie je to nič výnimočné. Výnimočné by bolo keby si mal sinus, čo nemáš, ja som mal drahú ovládaciu jednotku od lyena a nevydržala to v zime, celá jedna rada fetov sa odpálila. Teraz mám green time ktorá stále 3x menej a je to kvalitatívne porovnatelné. Odrazka v kolese je určite velmi podstatná vec.
Radšej sem daj fotku tvojej mašiny a priznaj sa čo máš za wattmeter, lebo si sem zatial nenapísal nič nové.
Ak by chcel niekto sinus controller tu je:
http://www.aliexpress.com/item/Black-36 ... 6,201409_3
Máš to troška popletené, ovládacie jednotky za 30€ 45A majú turbo, mám ho aj ja, nie je to nič výnimočné. Výnimočné by bolo keby si mal sinus, čo nemáš, ja som mal drahú ovládaciu jednotku od lyena a nevydržala to v zime, celá jedna rada fetov sa odpálila. Teraz mám green time ktorá stále 3x menej a je to kvalitatívne porovnatelné. Odrazka v kolese je určite velmi podstatná vec.
Radšej sem daj fotku tvojej mašiny a priznaj sa čo máš za wattmeter, lebo si sem zatial nenapísal nič nové.
Ak by chcel niekto sinus controller tu je:
http://www.aliexpress.com/item/Black-36 ... 6,201409_3
-
- Příspěvky: 981
- Registrován: sob čer 09, 2012 9:14 am
Re: E-kolo
LIX: Co se stalo, můžeš popsat okolnosti odpálení reglu od Lyena?
Já si jej odpálil když mi vlítlo 90V do 5V napájení. Ale po výměně hlavního švábu(Lyen mi poslal náhradní) naštěstí už zase regl jede. Ještě si dokážu představit odpálení reglu přehřátím - to zlikviduje FETy, proto jsem si hodil jeden DS18B20 přímo na chladič uvnitř v reglu se zobrazováním teploty na displayi, abych předešel riziku přehřátí, stejně tak řeším teplotu uvnitř motoru.
Já si jej odpálil když mi vlítlo 90V do 5V napájení. Ale po výměně hlavního švábu(Lyen mi poslal náhradní) naštěstí už zase regl jede. Ještě si dokážu představit odpálení reglu přehřátím - to zlikviduje FETy, proto jsem si hodil jeden DS18B20 přímo na chladič uvnitř v reglu se zobrazováním teploty na displayi, abych předešel riziku přehřátí, stejně tak řeším teplotu uvnitř motoru.
-
- Příspěvky: 856
- Registrován: pon črc 30, 2012 3:43 pm
- Lokalita: Trnava
- Systémové napětí: 48V
- Výkon panelů [Wp]: 4900
- Kapacita baterie [kWh]: 7,5
- Chci prodávat energii: NE
- Chci/Mám dotaci: NE
Re: E-kolo
Jazdil som v zime, išiel som na nenáročný výjazd v lese a zrazu to začalo sekať a potom to prestalo ísť. Myslel som si že mi tam natiekla voda, ale po rozobratí bola jednotka úplne suchá. Proste to z ničoho nič prdlo a to som nemal ani najväšiu záťaž.
-
- Příspěvky: 981
- Registrován: sob čer 09, 2012 9:14 am
Re: E-kolo
Myslím, že byl už z výroby chytnutý jeden FET, který vzal s sebou další 3.(pakliže řadou FETů myslíš 4sousední na jednu fázi,pak by to mohlo jít opravit - jeden FET výjde kolem 100kč.)
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 4 Odpovědi
- 1333 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Matess