Mrtvá Pylontech H2 BMS V1

Hybridní elektrárny připojené do rozvodné sítě pro rodinné domy a bytové zástavby s možností plynulého řízení toku energie, popis, technické detaily, celkový výkon, fotografie.
paja-fve
Příspěvky: 46
Registrován: úte říj 20, 2020 4:30 am
Reputace: 1

Mrtvá Pylontech H2 BMS V1

Nový příspěvek od paja-fve »

Mel by nekdo napad? Dnes rano se baterie nabijela ze site i kdyz byl mod stridace GW-et General. V noci nabijeni, ktere se melo vypnout v 6:00. Nikde zadna hlasena chyba. Baterie byla vypnuta, po chvili zapnuta zpet vypinacem, tlacitko Start a totalni nic. Nezapiska, rele necvakne, nenabehne display. Baterie 2x kostka, napeti zmereno, po sundani BMS, 200V, takze skoro full. Stari cca 5 let. V priloze posledni stav ze Solarmanu.
Přílohy
Screenshot_20250218_093828_SOLARMAN Smart.jpg
GW8K-ET (FW.614), 4.4kWp CanadianSolar365 - 2S Vychod, Jih, PylonTech Force H2 7.2kW.
Uživatelský avatar
mgx
Příspěvky: 525
Registrován: stř dub 15, 2015 1:14 pm
Reputace: 101
Bydliště: Tatranska Lomnica

Re: Mrtvá Pylontech H2 BMS V1

Nový příspěvek od mgx »

@paja-fve. mrkni manual, "blackstart" bez komunikacie -> status tlacitko 10s

https://www.master-instruments.com.au/f ... 96-288.pdf

Ked nepomoze, len reklamacia. Nevyhoda cinskeho blackboxu.
Valdano
Příspěvky: 758
Registrován: čtv črc 21, 2022 5:39 pm
Reputace: 119
Lokalita: Česká Lípa
Chci prodávat energii: NE
Chci/Mám dotaci: NE

Re: Mrtvá Pylontech H2 BMS V1

Nový příspěvek od Valdano »

paja-fve píše: úte úno 18, 2025 8:59 pm
Stari cca 5 let.
V ČR je autorizované servisní středisko PYLONTECH v Olomouci. Provozuje ho firma ifTECH s.r.o. Technické dotazy se u nich podávají přes jejich tiketový systém. Zaregistrujte se u nich, poté se přihlaste ke svému účtu, který si u nich při registraci vytvoříte a následně vytvořte nový tiket a v něm popište svůj problém a oni vám poté v odpovědi sdělí zda to můžete vyřešit vy sám nějakým specifickým postupem a nebo zda bude nutný servisní zásah. Pokud byste měl problém s vytvářením tiketu tak zkuste kontaktovat přímo některou z osob uvedených na stránce kontaktů v sekci "Technická podpora a servis".

Pokud bude nutný servisní zásah a baterie je v záruce (na zmíněné baterie je poskytována záruka 7 let) v takovém případě byste to měl v souladu s těmito záručními podmínkami PYLONTECH řešit formou reklamace jako záruční opravu přes prodejce, od kterého jste to koupil. Pokud je to problém vzhledem k tomu, že jste to třeba koupil bůhví kde v zahraničí a nebo prodejce už neexistuje apod. tak se zkuste na opravě domluvit s výše zmíněným servisním střediskem, ale v takovém případě to bude zřejmě řešeno jen jako pozáruční oprava. Zmíněné servisní středisko provádí pozáruční opravy obecně bez ohledu na to zda jste baterii koupil přímo od ifTECH s.r.o. Zde je ceník pozáručních oprav PYLONTECH.

  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Ahrefs [Bot], Claudebot [Bot] a 1 host