Citroen Saxo electric, EVC Group s.r.o.
Elektromobily, hybridy, elektrokola, elektroskůtry, řešení pro karavany, obytné přívěsy, maringotky, obytné automobily, mobilní domy.
-
- R.I.P.
- Příspěvky: 4927
- Registrován: pát bře 04, 2011 11:36 am
Citroen Saxo electric, EVC Group s.r.o.
Tak, pravě dnes se stal ten vysněný okamžik, kdy jsem měl poprvé v životě možnost sednout do elektromobilu Citroen Saxo electric, šlápnout na plyn a projet se v něm. Navštívil jsem osobně firmu EVC Group s.r.o., která sídlí v Hulíně.
Mé dojmy - paráda. Nemám co dodat. Naprosto normální auto na ježdění po okolí, což je 99% mých jízd, zbytek jsou delší trasy (Brno, Praha, Ostrava), což je u mě potřeba tak 1x za uherský rok. Je to sice starší autíčko, ale řekl bych že mi to vůbec nevadí. Snad se mi podaří ufinancovat jeho nákup. 160000 není žádná "prdel" ale je to pro běžného smrtelníka rozhodně lépe ufinancovatelné, než nové auta v hodnotě kolem 3/4 milionu.
Upřímě kdybych měl na účtě 3/4 milionu, nebo takový příjem, že bych si mohl auto v elektrice za ty peníze dovolit, patrně by mě cena benzínu vůbec netrhala žíly a elektromobil bych pořizoval maximálně jako fanda. Já chci elektromobil zajednak kvůli tomu, že benzín je velký zásah do mého rozpočtu, peníze musím pracně vydřít do poslední koruny, ale co je hlavní a co mě nejvíce trápí je to, že nechci financovat náš korupční a zloději skrz na skrz prolezlý stát v obrovské spotřební dani, která je po odevzdání rozkradena našimi zákonodárci a jejich kolegy. V momentě když si uvědomím, že na střeše mám docela požehnaně elektriky, kterou nemám doma čím spotřebovat je volba naprosto jasná. Dojezd údajně 80-100km, samozřejmě bude záležet na stylu jízdy. Systémové napětí 140V.
Že NICD není úplně to nejlepší a že budu muset časem vyměnit baterie je mi naprosto jasné. Když si ale spočítám, kolik musím platit za servis svého současného benzinového auta r.v. 1996, tak mám obavy, že bych z těchto peněz koupil už alespoň troje nové baterie. Místo toho jsem peníze vrazil do oprav staršího benziňáka, jinak by neprošel ani technickou. Až je mi ho teď chudáčka Forda (doma mu říkáme "bobánek") líto jak o něm teď škaredě mluvím (píšu). Udělal za ty roky co ho mám dost velkou službu a nemůže za to, že ho v továrně vybavili spalovacím motorem.
A co budu dělat v zimě? To se teprve uvidí
nedůvěřivě se na mě dívá, ještě mě nezná, a momentálně papá elektriku ze zeleného stojánku u zelených vrat.
Zatím jezdí po Hulíně, vozí chlapíky z EVC Group na obědy a nějaké kratší cesty.
Dobíjecí stojánek - klasická zásuvka. Dobíječ je 220V, 16A, takže u mě to pořeší dostatečně výkonný střídač.
Krásné jeté autíčko
Interiér úplně standardní, řadící páka není potřeba, takže tam není.
Zavazadlový prostor na 14ti denní nákup s přehledem.
Elektromotor
Citroen Berlingo - Plně elektrický.
Dražší elektrická nákupní taška s novými bateriemi, na kterou ale nemám finance, nebo bych se musel hodně zadlužit.
Co vy na to?
Mé dojmy - paráda. Nemám co dodat. Naprosto normální auto na ježdění po okolí, což je 99% mých jízd, zbytek jsou delší trasy (Brno, Praha, Ostrava), což je u mě potřeba tak 1x za uherský rok. Je to sice starší autíčko, ale řekl bych že mi to vůbec nevadí. Snad se mi podaří ufinancovat jeho nákup. 160000 není žádná "prdel" ale je to pro běžného smrtelníka rozhodně lépe ufinancovatelné, než nové auta v hodnotě kolem 3/4 milionu.
Upřímě kdybych měl na účtě 3/4 milionu, nebo takový příjem, že bych si mohl auto v elektrice za ty peníze dovolit, patrně by mě cena benzínu vůbec netrhala žíly a elektromobil bych pořizoval maximálně jako fanda. Já chci elektromobil zajednak kvůli tomu, že benzín je velký zásah do mého rozpočtu, peníze musím pracně vydřít do poslední koruny, ale co je hlavní a co mě nejvíce trápí je to, že nechci financovat náš korupční a zloději skrz na skrz prolezlý stát v obrovské spotřební dani, která je po odevzdání rozkradena našimi zákonodárci a jejich kolegy. V momentě když si uvědomím, že na střeše mám docela požehnaně elektriky, kterou nemám doma čím spotřebovat je volba naprosto jasná. Dojezd údajně 80-100km, samozřejmě bude záležet na stylu jízdy. Systémové napětí 140V.
Že NICD není úplně to nejlepší a že budu muset časem vyměnit baterie je mi naprosto jasné. Když si ale spočítám, kolik musím platit za servis svého současného benzinového auta r.v. 1996, tak mám obavy, že bych z těchto peněz koupil už alespoň troje nové baterie. Místo toho jsem peníze vrazil do oprav staršího benziňáka, jinak by neprošel ani technickou. Až je mi ho teď chudáčka Forda (doma mu říkáme "bobánek") líto jak o něm teď škaredě mluvím (píšu). Udělal za ty roky co ho mám dost velkou službu a nemůže za to, že ho v továrně vybavili spalovacím motorem.
A co budu dělat v zimě? To se teprve uvidí
nedůvěřivě se na mě dívá, ještě mě nezná, a momentálně papá elektriku ze zeleného stojánku u zelených vrat.
Zatím jezdí po Hulíně, vozí chlapíky z EVC Group na obědy a nějaké kratší cesty.
Dobíjecí stojánek - klasická zásuvka. Dobíječ je 220V, 16A, takže u mě to pořeší dostatečně výkonný střídač.
Krásné jeté autíčko
Interiér úplně standardní, řadící páka není potřeba, takže tam není.
Zavazadlový prostor na 14ti denní nákup s přehledem.
Elektromotor
Citroen Berlingo - Plně elektrický.
Dražší elektrická nákupní taška s novými bateriemi, na kterou ale nemám finance, nebo bych se musel hodně zadlužit.
Co vy na to?
-
- Příspěvky: 484
- Registrován: ned kvě 08, 2011 10:16 am
Re: Citroen Saxo electric, EVC Group s.r.o.
kolik stoji ten smart ))) mam ke smartum kladny vztah mel sem benzina pred 10 lety
-
- R.I.P.
- Příspěvky: 4927
- Registrován: pát bře 04, 2011 11:36 am
Re: Citroen Saxo electric, EVC Group s.r.o.
presne nevim, ale bude drahy. Kolem mega urcite. Jsou tam nove LiFeYPO4.
maji o tom zminku v referencich - http://evcgroup.cz/cs/nase-prace.html
ektrifikace Smartu, el. pohon 15/30 kW, nové lithium-iontové akumulátory LiFeYPO4
ale bez ceny.
maji o tom zminku v referencich - http://evcgroup.cz/cs/nase-prace.html
ektrifikace Smartu, el. pohon 15/30 kW, nové lithium-iontové akumulátory LiFeYPO4
ale bez ceny.
-
- Příspěvky: 484
- Registrován: ned kvě 08, 2011 10:16 am
Re: Citroen Saxo electric, EVC Group s.r.o.
tak mega za nej nedam ))). za tech 160 tis se to auto docela da ale muselo by ujet aspon tech 80km aby to nebylo nahodou uz jen 50 ))) sice me by 50 stacilo ale vime vsichni jak to bude vzime kde ty baterky daji dost malo takze z 50 vlete se stane 30 vzime ))) nebo z 80 vlete se stane 50 v zime.
-
- Příspěvky: 484
- Registrován: ned kvě 08, 2011 10:16 am
Re: Citroen Saxo electric, EVC Group s.r.o.
jako kdyz bych byl sam tak bych ho bral na experimentovani ale kdyz uz mam holky tak se to asi nepujde kam bych dal kocar ))) ale jako druhe auto do prace je to paradni to jo na to drncani po meste naprosto idealni
-
- Příspěvky: 2579
- Registrován: pon bře 07, 2011 11:05 am
- Bydliště: Třinec
Re: Citroen Saxo electric, EVC Group s.r.o.
Za 160000 Kč je super cena. Už jen kvůli těch NiCd akumulátorů. Louh se dá vyměnit a většinou jsou zase jako nové. A pokud už nebudou stačit na auto, tak do FVE budou pořád lepší než olovo.
Chci elektrárnu s licencí a s prodejem přebytků nebo komunitní výměnou energie: ANO
-
- Příspěvky: 322
- Registrován: čtv dub 21, 2011 2:46 pm
Re: Citroen Saxo electric, EVC Group s.r.o.
Já chci taky! Láká mě ten druhej Saxík s těmi LiFePo:-)
-
- Příspěvky: 40
- Registrován: pát dub 22, 2011 11:50 am
Re: Citroen Saxo electric, EVC Group s.r.o.
Já bych raději bral to Berlingo:)
-
- Příspěvky: 40
- Registrován: pát dub 22, 2011 11:50 am
Re: Citroen Saxo electric, EVC Group s.r.o.
Za kolik ho prodávali?
-
- R.I.P.
- Příspěvky: 4927
- Registrován: pát bře 04, 2011 11:36 am
Re: Citroen Saxo electric, EVC Group s.r.o.
tak .. citroena jsem z financnich duvodu bohuzel nekoupil, snad nekdy pozdeji, ale pridal jsem k tomuto tematu taky anketku.
-
- Příspěvky: 810
- Registrován: pon srp 08, 2011 9:55 am
Re: Citroen Saxo electric, EVC Group s.r.o.
co znamena moznost E85 v ankete? tento druh paliva zatim neznam?
-
- R.I.P.
- Příspěvky: 4927
- Registrován: pát bře 04, 2011 11:36 am
Re: Citroen Saxo electric, EVC Group s.r.o.
http://www.bioethanole85.cz/joseff píše:co znamena moznost E85 v ankete? tento druh paliva zatim neznam?
bsir ze zdejsiho fora na to jezdi... nebo na smes benzin/ethanol, nevim presne .. uz s tim ma nejake zkusenosti.
-
- Příspěvky: 2579
- Registrován: pon bře 07, 2011 11:05 am
- Bydliště: Třinec
Re: Citroen Saxo electric, EVC Group s.r.o.
Jezdím na nožní pohon - kolo a pěšky . Na delší cesty vlakem a autobusem.
Chci elektrárnu s licencí a s prodejem přebytků nebo komunitní výměnou energie: ANO
-
- R.I.P.
- Příspěvky: 4927
- Registrován: pát bře 04, 2011 11:36 am
Re: Citroen Saxo electric, EVC Group s.r.o.
jn ... ja nez koupil v bazaru jeteho escorta, tak sem jezdil na kole uplne vsude, dokonce i toho escorta v tom bazaru jsem si vyhlidl pri ceste na kole. chudak kolo uz tusilo co ho asi ceka.. konec vyjizdek... Tedka chudak kolo lezi pod terasou oprene se zrezavelym retezem v lete v zime uz 3ti rok. Uplna nostalgie me vzdycky chytne kdyz jdu kolem neho. Lito mi ho je obcas az slza ukapne, spoustu casu na opravy sem mu venoval a navic to bylo moje prvni horske kolo v zivote.. Hodne sem toho na nem po Zline najezdil, spousta vzpominek na jine casy.
-
- Příspěvky: 1245
- Registrován: pon srp 08, 2011 3:14 pm
- Lokalita: Senec
- Systémové napětí: 48V
- Výkon panelů [Wp]: cca 35kwp
- Kapacita baterie [kWh]: malá
- Bydliště: Slovensko
Re: Citroen Saxo electric, EVC Group s.r.o.
Ja tiez tak isto.... ...okrem vlaku.tomas píše:Jezdím na nožní pohon - kolo a pěšky . Na delší cesty vlakem a autobusem.
Ale hlavne ten bycikel...tam uz mam natocenych vyse 19000 Km....
A vodicak nemam....
málo kwp , 60V 1,2kAh , 15S 600P Lion + 60V 198Ah Lifepo4 , 10 x MPPT VT-80 , 4xStuder XTH 8000 vo výstavbe ,
Záloha:180Wp ,12V LiFePO4 60Ah , epsolar 10 ,victron 350w sinus
Záloha:180Wp ,12V LiFePO4 60Ah , epsolar 10 ,victron 350w sinus
-
- Příspěvky: 1403
- Registrován: pon zář 12, 2011 11:32 am
Re: Citroen Saxo electric, EVC Group s.r.o.
Já až budu velká si pořídím nějaké pořádné elektrokolo Nabíjet eauto - na to bych potřebovala větší výkon FVE, a taky takovou maličkost - možnost dojet autem až k domu... Ekolo, to bych nabila razdva.
Inteligentní ostrov - www.vati.cz
-
- Příspěvky: 550
- Registrován: stř srp 03, 2011 5:42 pm
- Lokalita: Praha
- Systémové napětí: 24V
- Výkon panelů [Wp]: 1160
- Kapacita baterie [kWh]: 12
- Chci prodávat energii: NE
- Chci/Mám dotaci: NE
Re: Citroen Saxo electric, EVC Group s.r.o.
Taky se mi hrozně líbí myšlenka elektro auta...navíc nabíjeného z FVE...to by bylo prďácký! Do práce z práce zadáčo a kratší cesty...ale na to teď neni...ale takovej elektroskůtr na LiFe...to už je jiná
(polo) ostrov 1160Wp monokrystal, Midnite Classic 150 + WB Jr, 8S3P (24V) ~540Ah LiFePO (14kWh), HF čína KS-6000p 6kW / 24V čistý sinus
P106 Electric, Samsung SDI 40s3p 148V/180Ah (27kWh) + 9kW fastcharger
P106 Electric, Samsung SDI 40s3p 148V/180Ah (27kWh) + 9kW fastcharger
-
- R.I.P.
- Příspěvky: 4927
- Registrován: pát bře 04, 2011 11:36 am
Re: Citroen Saxo electric, EVC Group s.r.o.
me se elektroskutry zacly cosik jaksik libit.. a jako baterka pro rozsireni kapacity FVE (trebas na zimu) se to hodi taky... + v elektroskutru
a cenove je to taky dosazitelnejsi... o hodne..
a cenove je to taky dosazitelnejsi... o hodne..
-
- Příspěvky: 930
- Registrován: sob úno 18, 2012 3:59 pm
Re: Citroen Saxo electric, EVC Group s.r.o.
Tak někdo jim koupil to saxo s LiFeYPo:-)
-
- Příspěvky: 586
- Registrován: pon dub 23, 2012 2:51 pm
Re: Citroen Saxo electric, EVC Group s.r.o.
Co třeba tohle: www.evtraxer.eu/inpage/specifikace/ Zdraví SJMResHacker píše:Taky se mi hrozně líbí myšlenka elektro auta...navíc nabíjeného z FVE...to by bylo prďácký! Do práce z práce zadáčo a kratší cesty...
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 8 Odpovědi
- 1777 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Valdano
-
- 0 Odpovědi
- 863 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Logotoman
-
- 4 Odpovědi
- 901 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od luge
-
- 80 Odpovědi
- 9904 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od fugas