Elektricka / hybridni auta
Elektromobily, hybridy, elektrokola, elektroskůtry, řešení pro karavany, obytné přívěsy, maringotky, obytné automobily, mobilní domy.
-
- Příspěvky: 362
- Registrován: čtv dub 21, 2022 7:15 pm
- Lokalita: Poblíž Hradce Králové
- Systémové napětí: 48V
Re: Elektricka / hybridni auta
No pokud je N vodič dimenzován na dvojnásobek proudu, nebo tam jsou ty kabely dva ( když to má dvě nezávislé jednofázové nabíječky ), tak by to nemuselo vadit... Předpokládám že otázka byla co na to auto ...
Petr byl rychlejší
Petr byl rychlejší
16 panelů DHM-72L9-450 Wp = 7200Wp jih, sklon 17°
2 regulátory EPever Tracer 6415 AN = 6000W
Paralelní adaptér PAL-ADP-50AN
Hlavní měniče Multiplus2 5000VA v sérii 4 + 4kW
Měniče EPever IP+ pro vytěžování 5, 3 a 2kW
135 + 135 + 230 = 500Ah LiFePo na 48V
3* BMS a Balancer Seplos
2 regulátory EPever Tracer 6415 AN = 6000W
Paralelní adaptér PAL-ADP-50AN
Hlavní měniče Multiplus2 5000VA v sérii 4 + 4kW
Měniče EPever IP+ pro vytěžování 5, 3 a 2kW
135 + 135 + 230 = 500Ah LiFePo na 48V
3* BMS a Balancer Seplos
-
- Příspěvky: 1543
- Registrován: úte říj 12, 2021 10:43 am
- Lokalita: Blízko Ústí nad Labem
- Systémové napětí: 48V
- Výkon panelů [Wp]: 10790
- Kapacita baterie [kWh]: 13
- Chci prodávat energii: NE
- Chci/Mám dotaci: NE
Re: Elektricka / hybridni auta
Ono i záleží co má hlídané konkrétní typ auta - některému je jedno když připojíš 3x tu samou fázi (když bude dostatečný proud) a jiné si hlídá, jestli tam jsou připojené různé fáze, někde je možné připojit 2x stejnou fázi, ale 3 už ne, další může mít třeba 1f 11kW nebo 3f 3x3,6 kW (a auto si to osahá)..
mobilní elektrárna 3x Uni-solar PVL-68 a Victron 75/15 MPPT
doma 3280 Wp JV, 3810 Wp JZ, 3690 Wp SZ, Easun SMW 8k (rebrandovaný MAX 8 kW), aku 13kWh 16s LiFePO4
doma 3280 Wp JV, 3810 Wp JZ, 3690 Wp SZ, Easun SMW 8k (rebrandovaný MAX 8 kW), aku 13kWh 16s LiFePO4
-
- Příspěvky: 447
- Registrován: úte led 07, 2020 1:39 pm
- Lokalita: SZ od Mělníka
- Systémové napětí: >48V
- Výkon panelů [Wp]: 20000
- Kapacita baterie [kWh]: 44
- Chci prodávat energii: NE
- Chci/Mám dotaci: NE
Re: Elektricka / hybridni auta
No o víkendu to vyzkouším a dám vědět.
FV pole - 20kWp mono panelů (24ks AUO+42ks GWL)
MPPT a invertory - 3x PIP5048MK paralelně + EPever IPower Plus 5kW, 2x 60A MrPower
Baterie - 44kWh LiIon (10P15S 60Ah+1P15S 200Ah)
Řízení, vytěžování a vzdálené ovládání - LK3, na RPi běžící SolarAssistant, Home Assistant
https://mqtt.ats.pl/viewpanel/public/graph/9257/,
MPPT a invertory - 3x PIP5048MK paralelně + EPever IPower Plus 5kW, 2x 60A MrPower
Baterie - 44kWh LiIon (10P15S 60Ah+1P15S 200Ah)
Řízení, vytěžování a vzdálené ovládání - LK3, na RPi běžící SolarAssistant, Home Assistant
https://mqtt.ats.pl/viewpanel/public/graph/9257/,
-
- Příspěvky: 447
- Registrován: úte led 07, 2020 1:39 pm
- Lokalita: SZ od Mělníka
- Systémové napětí: >48V
- Výkon panelů [Wp]: 20000
- Kapacita baterie [kWh]: 44
- Chci prodávat energii: NE
- Chci/Mám dotaci: NE
Re: Elektricka / hybridni auta
Tak výsledek poněkud rozpačitý:
- napojení standardní 3f = nabíječka bere ze všech 3 stejný výkon
-napojení 1f FV na všechny 3 fáze nabíječky = shození 10kW měniče na přetížení (na kabelu nastaveno 6A)
- napojení 1f FV na 2 fáze nabíječky (1f nezapojená) = vyražený 20A jistič (na kabelu nastaveno 6A)
- napojení 1f FV na 2 f nabíječky + 1f z externího měniče = auto hlásí chybu nabíjení
V autě je přitom 2 x 1f nabíječka. Asi do toho "hází vidle" ta nabíječka na kabelu.
- napojení standardní 3f = nabíječka bere ze všech 3 stejný výkon
-napojení 1f FV na všechny 3 fáze nabíječky = shození 10kW měniče na přetížení (na kabelu nastaveno 6A)
- napojení 1f FV na 2 fáze nabíječky (1f nezapojená) = vyražený 20A jistič (na kabelu nastaveno 6A)
- napojení 1f FV na 2 f nabíječky + 1f z externího měniče = auto hlásí chybu nabíjení
V autě je přitom 2 x 1f nabíječka. Asi do toho "hází vidle" ta nabíječka na kabelu.
FV pole - 20kWp mono panelů (24ks AUO+42ks GWL)
MPPT a invertory - 3x PIP5048MK paralelně + EPever IPower Plus 5kW, 2x 60A MrPower
Baterie - 44kWh LiIon (10P15S 60Ah+1P15S 200Ah)
Řízení, vytěžování a vzdálené ovládání - LK3, na RPi běžící SolarAssistant, Home Assistant
https://mqtt.ats.pl/viewpanel/public/graph/9257/,
MPPT a invertory - 3x PIP5048MK paralelně + EPever IPower Plus 5kW, 2x 60A MrPower
Baterie - 44kWh LiIon (10P15S 60Ah+1P15S 200Ah)
Řízení, vytěžování a vzdálené ovládání - LK3, na RPi běžící SolarAssistant, Home Assistant
https://mqtt.ats.pl/viewpanel/public/graph/9257/,
-
- Příspěvky: 2607
- Registrován: stř úno 02, 2022 10:30 am
- Lokalita: okolí Mělníka
- Systémové napětí: 48V
- Výkon panelů [Wp]: 13000
- Kapacita baterie [kWh]: 15
Re: Elektricka / hybridni auta
A napojeni na standart to bralo kolik? Spravne 6A na fazi?
-
- Příspěvky: 447
- Registrován: úte led 07, 2020 1:39 pm
- Lokalita: SZ od Mělníka
- Systémové napětí: >48V
- Výkon panelů [Wp]: 20000
- Kapacita baterie [kWh]: 44
- Chci prodávat energii: NE
- Chci/Mám dotaci: NE
Re: Elektricka / hybridni auta
Ano, pokud jsou napojeny "točivé" 3f, tak nabíječka bere proud podle nastavení. Správně se chová i při napojení 1f přes adaptér na standardní 230V vidlici.
Jedná se o nabíječku standardně dodávanou s autem - PSA Universal charger 9835744680. Jsou k němu přechodky na 1f 230V, 3f 16A 380V, a Type 2.
Jedná se o nabíječku standardně dodávanou s autem - PSA Universal charger 9835744680. Jsou k němu přechodky na 1f 230V, 3f 16A 380V, a Type 2.
FV pole - 20kWp mono panelů (24ks AUO+42ks GWL)
MPPT a invertory - 3x PIP5048MK paralelně + EPever IPower Plus 5kW, 2x 60A MrPower
Baterie - 44kWh LiIon (10P15S 60Ah+1P15S 200Ah)
Řízení, vytěžování a vzdálené ovládání - LK3, na RPi běžící SolarAssistant, Home Assistant
https://mqtt.ats.pl/viewpanel/public/graph/9257/,
MPPT a invertory - 3x PIP5048MK paralelně + EPever IPower Plus 5kW, 2x 60A MrPower
Baterie - 44kWh LiIon (10P15S 60Ah+1P15S 200Ah)
Řízení, vytěžování a vzdálené ovládání - LK3, na RPi běžící SolarAssistant, Home Assistant
https://mqtt.ats.pl/viewpanel/public/graph/9257/,
-
- Příspěvky: 32
- Registrován: sob pro 24, 2022 12:03 pm
- Lokalita: Říčany
Re: Elektricka / hybridni auta
Tak EVSE nabijecky (externi adaptery a wallboxy) vetsinou maji jen 3f/1f stykac a zapoji ho pokud auto vyda sygnal ze je pripraveno nabijet.
Nabijecka pres CP pin jen "posila" sygnal kolik auto smi vzit pak uz je na aute to splnit.
Nabijecka muze maximalne merit proud a napeti a odpojit auto pokud neplni pokyny nebo pokud napeti je nizke/vysoke.
Muze tam byt take proudovy chranic. Ale pokud auto bere vic nez nastaveno - za to podle me muze jen auto.
Nabijecka pres CP pin jen "posila" sygnal kolik auto smi vzit pak uz je na aute to splnit.
Nabijecka muze maximalne merit proud a napeti a odpojit auto pokud neplni pokyny nebo pokud napeti je nizke/vysoke.
Muze tam byt take proudovy chranic. Ale pokud auto bere vic nez nastaveno - za to podle me muze jen auto.
-
- Příspěvky: 447
- Registrován: úte led 07, 2020 1:39 pm
- Lokalita: SZ od Mělníka
- Systémové napětí: >48V
- Výkon panelů [Wp]: 20000
- Kapacita baterie [kWh]: 44
- Chci prodávat energii: NE
- Chci/Mám dotaci: NE
Re: Elektricka / hybridni auta
No nechci se hádat (nemám pro to podklady), ale jestliže je v autě 2f nabíječka a přes ten adaptér to dokáže brát symetricky 3f, tak tam podle mne bude ještě něco navíc.
FV pole - 20kWp mono panelů (24ks AUO+42ks GWL)
MPPT a invertory - 3x PIP5048MK paralelně + EPever IPower Plus 5kW, 2x 60A MrPower
Baterie - 44kWh LiIon (10P15S 60Ah+1P15S 200Ah)
Řízení, vytěžování a vzdálené ovládání - LK3, na RPi běžící SolarAssistant, Home Assistant
https://mqtt.ats.pl/viewpanel/public/graph/9257/,
MPPT a invertory - 3x PIP5048MK paralelně + EPever IPower Plus 5kW, 2x 60A MrPower
Baterie - 44kWh LiIon (10P15S 60Ah+1P15S 200Ah)
Řízení, vytěžování a vzdálené ovládání - LK3, na RPi běžící SolarAssistant, Home Assistant
https://mqtt.ats.pl/viewpanel/public/graph/9257/,
-
- Příspěvky: 1543
- Registrován: úte říj 12, 2021 10:43 am
- Lokalita: Blízko Ústí nad Labem
- Systémové napětí: 48V
- Výkon panelů [Wp]: 10790
- Kapacita baterie [kWh]: 13
- Chci prodávat energii: NE
- Chci/Mám dotaci: NE
Re: Elektricka / hybridni auta
Podle mě fakt zajímavej rozhovor, myslím si že stojí za to si to poslechnout
https://www.youtube.com/watch?v=sh0jnXW8_cc
https://www.youtube.com/watch?v=sh0jnXW8_cc
mobilní elektrárna 3x Uni-solar PVL-68 a Victron 75/15 MPPT
doma 3280 Wp JV, 3810 Wp JZ, 3690 Wp SZ, Easun SMW 8k (rebrandovaný MAX 8 kW), aku 13kWh 16s LiFePO4
doma 3280 Wp JV, 3810 Wp JZ, 3690 Wp SZ, Easun SMW 8k (rebrandovaný MAX 8 kW), aku 13kWh 16s LiFePO4
-
- Příspěvky: 1989
- Registrován: ned úno 17, 2019 9:07 pm
- Lokalita: Liberec
- Systémové napětí: 48V
- Výkon panelů [Wp]: 7820
- Kapacita baterie [kWh]: 32
- Chci prodávat energii: NE
- Chci/Mám dotaci: NE
Re: Elektricka / hybridni auta
Tak nevím, nepřišlo mi to nic převratně nového. Respektive to jsou dokola ty samé myšlenky jako vyprodukuje každý, kdo se zamýšlí nad Čínskými vozy v EU. Vsadil bych si na CLO na dovezený produkt a o levnejch autech si můžeme nechat zdát. To je jak VW v Indii a ty ceny vs v EU.
7820Wp, SV 12° 1710Wp Poly, J 90° 1820Wp Mono, JZ 12° 1680Wp Poly, JZ2 12° 1800Wp Mono, J 40° 810Wp Hyundai
MP2 5000VA, MPPT1 150/60tr, MPPT2 150/60tr, 16.8kWh 17S 310Ah AKU1, 15.2kWh 17S 280Ah AKU 2, 2xJK-BMS
MP2 5000VA, MPPT1 150/60tr, MPPT2 150/60tr, 16.8kWh 17S 310Ah AKU1, 15.2kWh 17S 280Ah AKU 2, 2xJK-BMS
-
- Příspěvky: 447
- Registrován: úte led 07, 2020 1:39 pm
- Lokalita: SZ od Mělníka
- Systémové napětí: >48V
- Výkon panelů [Wp]: 20000
- Kapacita baterie [kWh]: 44
- Chci prodávat energii: NE
- Chci/Mám dotaci: NE
Re: Elektricka / hybridni auta
Tak zpět na stromy. Zjistil jsem, že Corsa má v autě 3f nabíječku. S tou 2f jsem si to spletl s Golfem. Je to ale celkem fuška tyhle věci zjistit. Všude plno marketingovejch keců, ale přesný technický specifikace aby člověk hledal s lupou...Majkl píše:No nechci se hádat (nemám pro to podklady), ale jestliže je v autě 2f nabíječka a přes ten adaptér to dokáže brát symetricky 3f, tak tam podle mne bude ještě něco navíc.
FV pole - 20kWp mono panelů (24ks AUO+42ks GWL)
MPPT a invertory - 3x PIP5048MK paralelně + EPever IPower Plus 5kW, 2x 60A MrPower
Baterie - 44kWh LiIon (10P15S 60Ah+1P15S 200Ah)
Řízení, vytěžování a vzdálené ovládání - LK3, na RPi běžící SolarAssistant, Home Assistant
https://mqtt.ats.pl/viewpanel/public/graph/9257/,
MPPT a invertory - 3x PIP5048MK paralelně + EPever IPower Plus 5kW, 2x 60A MrPower
Baterie - 44kWh LiIon (10P15S 60Ah+1P15S 200Ah)
Řízení, vytěžování a vzdálené ovládání - LK3, na RPi běžící SolarAssistant, Home Assistant
https://mqtt.ats.pl/viewpanel/public/graph/9257/,
-
- Příspěvky: 1543
- Registrován: úte říj 12, 2021 10:43 am
- Lokalita: Blízko Ústí nad Labem
- Systémové napětí: 48V
- Výkon panelů [Wp]: 10790
- Kapacita baterie [kWh]: 13
- Chci prodávat energii: NE
- Chci/Mám dotaci: NE
Re: Elektricka / hybridni auta
Dagus:
Tak ono čekat na činský levný auta je asi zbytečný i bez cla, protože i teď se v Evropě čínský auta prodávají za několikanásobek toho, co stojí v Číně a není to kvůli clům - takže najspíš proto, že i tak jsou levnější než evropská konkurence a víc na tom vydělají (buď výrobce nebo jeho evropský zastoupení případně oba).
Mě přišlo zajímavý třeba to, že Evropa zatím vyváží plno aut do světa a pokud budou ve světě bojovat s čínskou konkurencí, tak jim klesnou drasticky prodeje a mimo starý světadíl bude většina evropských aut neprodejná, což se samozřejmě projeví na evropském průmyslu a s omezením vývozu i na životní úrovni v Evropě.
Informace o dlouhodobých maržích čínských výrobků byla (alespoň pro mě) taky zajímavá informace.
Taky přístup servisních sítí a prodejců je zajímavý, protože pokud budou zastávat názory jako ty uvedené v rozhovoru, tak za pár let většina z nich zmizí, protože přijdou o živobytí.
Bylo tam toho víc a netýkalo se to jenom aut, mluvilo se tam například i o telekomunikacích, výchova nových odborníků (část o Huawei) a podobně. Bylo tam vidět, že Evropa (pokud se nevzchopí) bude čím dál tím víc zaostávat.
Tak ono čekat na činský levný auta je asi zbytečný i bez cla, protože i teď se v Evropě čínský auta prodávají za několikanásobek toho, co stojí v Číně a není to kvůli clům - takže najspíš proto, že i tak jsou levnější než evropská konkurence a víc na tom vydělají (buď výrobce nebo jeho evropský zastoupení případně oba).
Mě přišlo zajímavý třeba to, že Evropa zatím vyváží plno aut do světa a pokud budou ve světě bojovat s čínskou konkurencí, tak jim klesnou drasticky prodeje a mimo starý světadíl bude většina evropských aut neprodejná, což se samozřejmě projeví na evropském průmyslu a s omezením vývozu i na životní úrovni v Evropě.
Informace o dlouhodobých maržích čínských výrobků byla (alespoň pro mě) taky zajímavá informace.
Taky přístup servisních sítí a prodejců je zajímavý, protože pokud budou zastávat názory jako ty uvedené v rozhovoru, tak za pár let většina z nich zmizí, protože přijdou o živobytí.
Bylo tam toho víc a netýkalo se to jenom aut, mluvilo se tam například i o telekomunikacích, výchova nových odborníků (část o Huawei) a podobně. Bylo tam vidět, že Evropa (pokud se nevzchopí) bude čím dál tím víc zaostávat.
mobilní elektrárna 3x Uni-solar PVL-68 a Victron 75/15 MPPT
doma 3280 Wp JV, 3810 Wp JZ, 3690 Wp SZ, Easun SMW 8k (rebrandovaný MAX 8 kW), aku 13kWh 16s LiFePO4
doma 3280 Wp JV, 3810 Wp JZ, 3690 Wp SZ, Easun SMW 8k (rebrandovaný MAX 8 kW), aku 13kWh 16s LiFePO4
-
- Příspěvky: 1989
- Registrován: ned úno 17, 2019 9:07 pm
- Lokalita: Liberec
- Systémové napětí: 48V
- Výkon panelů [Wp]: 7820
- Kapacita baterie [kWh]: 32
- Chci prodávat energii: NE
- Chci/Mám dotaci: NE
Re: Elektricka / hybridni auta
Hele nevím v kolika salonech pán byl, ale řekl bych, že každý prodejce cílí tam kam zákazník míří. Pokud přijdu a koukám po spalováku, tak na dvě naťuknutí pozná jestli fandí elektru a pokud neprojeví zájem, už začne odrhovačka jak je to strašný a kdesi cosi a to přeci zákazník chce slyšet. Přece vy si pane kupujete posledního jednorožce a už nebudou. Ten samej model, přijdeš stojíš u ionic5, týpek se tě dvěma větama ptá a už ví co chceš a říká ti pohádky jak zrpvna tohle je nejlepší cesta. Od toho prodejci jsou, oni prodávají, je nezajímá co je pro koho nejlepší, jen jestli prodají. Osobně mám zkušenost z posledního roku se 4 salony a nikde o eautech takto nemluvili, ale ano zajimali mě eauta.
Marže má výrobce solidní, jinak by to nedělal, jen dealera vezme Číňan na hůl, to je jasný, není taky důvod, moc mu nepřinese.
To o hua je přeci jasný, pokud firma upadá tak lidi hledají další místa jinde, ale nehledal bych v tom kouzlo Číňana, to dělá každej.
Marže má výrobce solidní, jinak by to nedělal, jen dealera vezme Číňan na hůl, to je jasný, není taky důvod, moc mu nepřinese.
To o hua je přeci jasný, pokud firma upadá tak lidi hledají další místa jinde, ale nehledal bych v tom kouzlo Číňana, to dělá každej.
7820Wp, SV 12° 1710Wp Poly, J 90° 1820Wp Mono, JZ 12° 1680Wp Poly, JZ2 12° 1800Wp Mono, J 40° 810Wp Hyundai
MP2 5000VA, MPPT1 150/60tr, MPPT2 150/60tr, 16.8kWh 17S 310Ah AKU1, 15.2kWh 17S 280Ah AKU 2, 2xJK-BMS
MP2 5000VA, MPPT1 150/60tr, MPPT2 150/60tr, 16.8kWh 17S 310Ah AKU1, 15.2kWh 17S 280Ah AKU 2, 2xJK-BMS
-
- Příspěvky: 3283
- Registrován: pon úno 01, 2021 4:00 pm
Re: Elektricka / hybridni auta
Oživím téma bývalým šefkonstrukterem ČKD.Co jinak s tou elektřinou co vyrobíme a neumíme užít a necháme na střeše:))
https://www.youtube.com/watch?v=nzEaM5tUrgY
https://www.youtube.com/watch?v=nzEaM5tUrgY
18190Wp=13500Wp jihovýchod 27x500Wp, 4690Wpjihozápad Leapton 14x335Wp, cca 8000W 90ks vakuové trubice jihozápad, Lifepo4 17Sx260Ah, trakční gel 800Ah), Axpert Max 7200VA, Easun Isolar 5500VA,Multiplus 2 48/5000,MPPT 150/85
Pojízdná FV 200Wp=2x100Wp flexibilní+4x280Ah lifepo4+měnič 1500W
Pojízdná FV 200Wp=2x100Wp flexibilní+4x280Ah lifepo4+měnič 1500W
-
- Příspěvky: 3283
- Registrován: pon úno 01, 2021 4:00 pm
Re: Elektricka / hybridni auta
I Slováci jsou před ČEZkem
https://www.mojelektromobil.sk/zse-driv ... em-bateria
https://www.mojelektromobil.sk/zse-driv ... em-bateria
18190Wp=13500Wp jihovýchod 27x500Wp, 4690Wpjihozápad Leapton 14x335Wp, cca 8000W 90ks vakuové trubice jihozápad, Lifepo4 17Sx260Ah, trakční gel 800Ah), Axpert Max 7200VA, Easun Isolar 5500VA,Multiplus 2 48/5000,MPPT 150/85
Pojízdná FV 200Wp=2x100Wp flexibilní+4x280Ah lifepo4+měnič 1500W
Pojízdná FV 200Wp=2x100Wp flexibilní+4x280Ah lifepo4+měnič 1500W
-
- Příspěvky: 1631
- Registrován: pát srp 31, 2012 9:20 pm
- Lokalita: Praha
- Systémové napětí: 48V
- Chci prodávat energii: NE
- Chci/Mám dotaci: NE
Re: Elektricka / hybridni auta
A četl jsi poznámku v diskuzi.....Franta2776 píše: ↑úte říj 03, 2023 7:55 pmI Slováci jsou před ČEZkem
https://www.mojelektromobil.sk/zse-driv ... em-bateria
10kWp JJZ, 3x SmartSolar 150/85, 3xVictron MP II 5kVA v paralelním režimu, Smartshunt, Cerbo GX, 16x400Ah LiFePO4 s JK BMS B2A24S20P + JK BMS Invertor
-
- Příspěvky: 3283
- Registrován: pon úno 01, 2021 4:00 pm
Re: Elektricka / hybridni auta
To je samozřejmě začátek a vyjádření jednoho uživatele.Přenášeni el.energie v rámci jednoho měsíce je Ok do zimy by to musel někdo dotovatJen konkurence srazí ceny.
18190Wp=13500Wp jihovýchod 27x500Wp, 4690Wpjihozápad Leapton 14x335Wp, cca 8000W 90ks vakuové trubice jihozápad, Lifepo4 17Sx260Ah, trakční gel 800Ah), Axpert Max 7200VA, Easun Isolar 5500VA,Multiplus 2 48/5000,MPPT 150/85
Pojízdná FV 200Wp=2x100Wp flexibilní+4x280Ah lifepo4+měnič 1500W
Pojízdná FV 200Wp=2x100Wp flexibilní+4x280Ah lifepo4+měnič 1500W
-
- Příspěvky: 1631
- Registrován: pát srp 31, 2012 9:20 pm
- Lokalita: Praha
- Systémové napětí: 48V
- Chci prodávat energii: NE
- Chci/Mám dotaci: NE
Re: Elektricka / hybridni auta
To také, ale všechny ty tarify musíš platit. Takže tě stejně podojí a žádné 1:1 se nekoná.
10kWp JJZ, 3x SmartSolar 150/85, 3xVictron MP II 5kVA v paralelním režimu, Smartshunt, Cerbo GX, 16x400Ah LiFePO4 s JK BMS B2A24S20P + JK BMS Invertor
-
- Příspěvky: 125
- Registrován: stř srp 10, 2022 10:46 pm
Re: Elektricka / hybridni auta
Zeby elektricke auto ?
https://www.novinky.cz/clanek/krimi-rid ... .seznam.cz
Mozno niekto z Brna bude vediet viac ...
https://www.novinky.cz/clanek/krimi-rid ... .seznam.cz
Mozno niekto z Brna bude vediet viac ...
-
- Příspěvky: 7659
- Registrován: sob črc 19, 2014 8:56 pm
- Lokalita: severně od Brna
- Systémové napětí: 48V
- Výkon panelů [Wp]: 8kWp
- Kapacita baterie [kWh]: 12kWh
- Chci prodávat energii: NE
- Chci/Mám dotaci: NE
Re: Elektricka / hybridni auta
prej ne, ony ty gelovky v autech se start stop systémem a moderním mizerným dobíjením dostávají neuvěřitelnou sadu, takže pak se není čemu divit...
ostrov skoro 8kWp neustále ve stádiu zrodu: smartshunt(ex WBJR), MPPT150/45, MPPT 250/100(ex midnitesolar 150 clasic lite), 16S a různě P cca 340Ah Winston, MP II 5000,( ex Powerjack 8kW, ex samodomo cca 4kW). 48V DC rozvody a spotřebiče.
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
-
ostrovní nebo hybridní elektrárna na dobíjení auta
od MartinX » » v Elektroporadna
ostrovní nebo hybridní elektrárna na dobíjení auta
- 27 Odpovědi
- 5149 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od rob.brno
-
-
- 0 Odpovědi
- 621 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Oshurty
-
- 0 Odpovědi
- 1352 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od karelkilian
-
-
Elektrická špirála s termostatom G 6/4-topné teleso
od Brčo » » v Ostatní
Elektrická špirála s termostatom G 6/4-topné teleso
- 7 Odpovědi
- 1478 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od gupa
-
-
- 1 Odpovědi
- 904 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od kodl69