Tesla Motors - petice
Elektromobily, hybridy, elektrokola, elektroskůtry, řešení pro karavany, obytné přívěsy, maringotky, obytné automobily, mobilní domy.
-
- Příspěvky: 277
- Registrován: pon zář 12, 2011 2:25 pm
- Bydliště: Kvasice
Re: Tesla Motors - petice
Ahoj,doporučuji podepsání petice za povolení (přímého) prodeje elektromobilů Tesla v USA:
https://petitions.whitehouse.gov/petiti ... s/bFN7NHQR (je potřeba jednoduchá registrace).
Vracím se k původnímu tématu, pomocí slovutné břitvy odřezávám diskuzi o dotacích, které nemají s touto peticí nic společného, na což jsem opakovaně upozorňoval. Kdo chce řešit dotace, ať založí svoje téma. Ostatně, celé toto fórum je o tom, jak se bez nich obejít.
Petice má zhruba tuto dynamiku:
26.6.: nových 8 000 hlasů
27.6.: nových 14 000 hlasů
28.6.: nových 24 000 hlasů
https://petitions.whitehouse.gov/petiti ... s/bFN7NHQR (je potřeba jednoduchá registrace).
Vracím se k původnímu tématu, pomocí slovutné břitvy odřezávám diskuzi o dotacích, které nemají s touto peticí nic společného, na což jsem opakovaně upozorňoval. Kdo chce řešit dotace, ať založí svoje téma. Ostatně, celé toto fórum je o tom, jak se bez nich obejít.
Petice má zhruba tuto dynamiku:
26.6.: nových 8 000 hlasů
27.6.: nových 14 000 hlasů
28.6.: nových 24 000 hlasů
Měnič Xantrex XW6048; 0,5 baterie Tesla Model 3 (40 kWh)
-
- Příspěvky: 277
- Registrován: pon zář 12, 2011 2:25 pm
- Bydliště: Kvasice
Re: Tesla Motors - petice
Dnes krátce po osmé hodině večerní se petice přehoupla přes hranici 100 000 podpisů. Dobrá práce!
Měnič Xantrex XW6048; 0,5 baterie Tesla Model 3 (40 kWh)
-
- Příspěvky: 544
- Registrován: stř led 02, 2013 4:28 pm
Re: Tesla Motors - petice
Jejda, mám z toho ohromnou radost. Jednosto tisíc Čechů podpořilo TEASLA Motors. Určitě z toho mají v té Jůesej velikou radost.jose píše:Dnes krátce po osmé hodině večerní se petice přehoupla přes hranici 100 000 podpisů. Dobrá práce!
Odhaduji, že dnes po této zprávě klesne cena raných brambor. Honem utíkám do trhu dokud to nikdo neví.
-
- Příspěvky: 277
- Registrován: pon zář 12, 2011 2:25 pm
- Bydliště: Kvasice
Re: Tesla Motors - petice
Děkuji všem za přínosné a pozitivní komentáře a těším se, že těch 0,10 tisícovky českých hlasů pomůže TESLE soustředit se na to, co umí a brzo uvedou lidový automobil s užitečným dojezdem a možností nabíjet z našich FVE, aby už konečně mohly ty auta na ropu zmizet!
Měnič Xantrex XW6048; 0,5 baterie Tesla Model 3 (40 kWh)
-
- Příspěvky: 505
- Registrován: pon čer 10, 2013 8:25 pm
Re: Tesla Motors - petice
Videl jsi ten youtube video? Kdo zabil elektromobil? Nebyl zkratka zajem. A ze si Total koupil podil ve fabrice na baterie? No a co ja si taky koupil akcie Cezu. Veci jsou casto jednoduzsi nez se zdaji a sve zajmy haji kazdy rozumny a vsude, ale jen mala hrstka horlivcu v tom vidi konspirace.
---
A jak bude Tesla servisovat, kdyz nebude mit sit dealeru? Pojedu do fabriky 5000 km na opravu?
Ono zakony jsou u aut jina i v cr, vyrobce (dovozce) musi nejakou dobu po ukonceni vyroby drzet nahradni dily. Dnes uz je to nic, snad 5 let? Drive to bylo snad 15? A skoda boleslav ma dodnes dily na skodu 105 viz etka.
---
A jak bude Tesla servisovat, kdyz nebude mit sit dealeru? Pojedu do fabriky 5000 km na opravu?
Ono zakony jsou u aut jina i v cr, vyrobce (dovozce) musi nejakou dobu po ukonceni vyroby drzet nahradni dily. Dnes uz je to nic, snad 5 let? Drive to bylo snad 15? A skoda boleslav ma dodnes dily na skodu 105 viz etka.
-
- Příspěvky: 277
- Registrován: pon zář 12, 2011 2:25 pm
- Bydliště: Kvasice
Re: Tesla Motors - petice
Viděl. Zájem byl, jenže zájem GM byl silnější. To neznamená, že i tentokrát to musíme okamžitě vzdát!Roger píše:Videl jsi ten youtube video? Kdo zabil elektromobil? Nebyl zkratka zajem.
A dealeři ti snad opraví auto? Tesla má 2 druhy kontaktních center, obchody a servisy. V Americe, Evropě i v Asii: http://www.teslamotors.com/findus Nejbližší servis je zatím v Mnichově, bude i ve Vídni. A dělají to tak, že nahlásíš závadu, přijedou a buď ji opraví na místě, nebo ti nechají náhradní (plnohodnotný) elektromobil a sami ho odvezou do servisu.Roger píše:A jak bude Tesla servisovat, kdyz nebude mit sit dealeru? Pojedu do fabriky 5000 km na opravu?
Měnič Xantrex XW6048; 0,5 baterie Tesla Model 3 (40 kWh)
-
- Příspěvky: 505
- Registrován: pon čer 10, 2013 8:25 pm
Re: Tesla Motors - petice
To je teorie, ja si koupim skodovku nebo koncern protoze ta ma nejvic dealeru = servisu (to plati v 95% ze dealer je soucasne servis).
Az bude elektromobil s porizovaci cenou lepsi jak klasika a s vykonem a kroutakem stejnym jak klasika (chci nejmin 380Nm a 140 kW- prumer y mzch poslednich 3 aut) tak o tom budu uvazovat. Moc toho nenajedu a tak kdyz uz tak nechci mit blativy pedal
Nekoupim si elmobil jen proto, abych neco podporil a s nejistymi vlastnostmi.
Takhle uvazuje vetsina. Viz ten film, jakmile vybrali prachy tak jim GM ty elmobily urcene na sesrotovani okamzite prodal :1)))
Ve filmu jsem prehledl proc jim vubc GM ty auta odvazel? Oni je meli na leasing?
Umim si predstavit ze servisovat takova auta v malem poctu mohlo byt silne ztratove a vyrazne drazsi nez je sesrotovat... Takye doje, co film vzvolaval, konspiracni, je lehce smesny. GM chce prece vydelat a tlaky od sejku budou minimalni.
Mimochodem kdyz bude Tesla super auto za super cenu tak ji jiste kdejaky mistni dealer bude prodavat a servisovat dneska nemuze automobilka nutit dealera aby prodaval jen VWAUDI SEAT SKODA PORSE. I kdyz pravda - asi stejne je nuti neprimo, ruznymi marketingovymi akcemi a tak dale. No ale prodejce Dacie treba? Ten ma vetsi volnost ne?
Az bude elektromobil s porizovaci cenou lepsi jak klasika a s vykonem a kroutakem stejnym jak klasika (chci nejmin 380Nm a 140 kW- prumer y mzch poslednich 3 aut) tak o tom budu uvazovat. Moc toho nenajedu a tak kdyz uz tak nechci mit blativy pedal
Nekoupim si elmobil jen proto, abych neco podporil a s nejistymi vlastnostmi.
Takhle uvazuje vetsina. Viz ten film, jakmile vybrali prachy tak jim GM ty elmobily urcene na sesrotovani okamzite prodal :1)))
Ve filmu jsem prehledl proc jim vubc GM ty auta odvazel? Oni je meli na leasing?
Umim si predstavit ze servisovat takova auta v malem poctu mohlo byt silne ztratove a vyrazne drazsi nez je sesrotovat... Takye doje, co film vzvolaval, konspiracni, je lehce smesny. GM chce prece vydelat a tlaky od sejku budou minimalni.
Mimochodem kdyz bude Tesla super auto za super cenu tak ji jiste kdejaky mistni dealer bude prodavat a servisovat dneska nemuze automobilka nutit dealera aby prodaval jen VWAUDI SEAT SKODA PORSE. I kdyz pravda - asi stejne je nuti neprimo, ruznymi marketingovymi akcemi a tak dale. No ale prodejce Dacie treba? Ten ma vetsi volnost ne?
-
- Příspěvky: 277
- Registrován: pon zář 12, 2011 2:25 pm
- Bydliště: Kvasice
Re: Tesla Motors - petice
Porovnavani Nm a Kw mezi elektromobilem a spalovacim autem je zavadejici. U spalovaciho jsou totiz dostupne jen v omezenem rozsahu otacek. U elektromobilu v podstate plynule uz od nulovych otacek. Takze pro stejny vysledek vlastne elektromobilu staci mensi vykon.Roger píše:Az bude elektromobil s porizovaci cenou lepsi jak klasika a s vykonem a kroutakem stejnym jak klasika (chci nejmin 380Nm a 140 kW- prumer y mzch poslednich 3 aut) tak o tom budu uvazovat. Moc toho nenajedu a tak kdyz uz tak nechci mit blativy pedal
Wikipedia: The 2012 Tesla Model S Performance model has a 416 hp (310 kW) and 443 ft·lb (600 N·m).
Měnič Xantrex XW6048; 0,5 baterie Tesla Model 3 (40 kWh)
-
- Příspěvky: 2786
- Registrován: sob zář 08, 2012 10:40 pm
- Lokalita: Šternberk
- Systémové napětí: 48V
- Výkon panelů [Wp]: 15000
- Kapacita baterie [kWh]: 40
- Bydliště: v údolí mezi kopci
Re: Tesla Motors - petice
http://zpravy.e15.cz/byznys/prumysl-a-e ... gn=e15news
Teď jde o to, jaký to bude mít vliv na ceny lithiových baterií v Evropě.
Teď jde o to, jaký to bude mít vliv na ceny lithiových baterií v Evropě.
15 kWp JJZ + 3x Tristar MPPT60 + Victron 150/100 + 48V LiFePO 850 Ah + UPS 8kW (MPP-Solar 8048 LC) + 4 x nabíječka 1,2 kW (DELTA) Start: 2012
-
- Příspěvky: 505
- Registrován: pon čer 10, 2013 8:25 pm
Re: Tesla Motors - petice
Po precteni http://zpravy.e15.cz/byznys/prumysl-a-e ... sti-964543 nevim co si mam myslet. Ze automobilky jsou zoufale z maleho poctu early adopters a ze racionalni clovek nevyhodi tri ctvrte mega za pokusne auto co ujede "nove od 1.7.13 az 199 km" - http://www.hybrid.cz/novy-nissan-leaf-v ... 0-kc-s-dph
Za tohle asi nemuze nafto baron z arabie... Ktery si obcas koupi nejaky ten patent pro strycka prihodu.
Za kolik si koupim teslu, kolik je MTBF a kolik dojezd? Tusim ze se psalo o 400 km...
A vykon je matematickou funkci kroutaku, nejezdime na vykon ale na kroutak.
Ano jiste, plochost kroutaku je dana softwarovym omezenim vykonu motoru v ridici jednotce, po uprave map je z plochy kopec, ale ten kroutak navic, byt jen v malem rozsahu e zarazi do sedacek. Naprosto snadno se seriovou fabii 550 Nm (ja jsem uvadel predtim uz optimalizovany kroutak na elektromobil a ne spickovy kroutak).
Novejsi TFSI sly dal, mely snad navic kompresor takze tahly jeste od nizsich otacek...
Aneb: pro me je to porovnani uzitnych vlastnosti a ceny a posledni 3 auta jsem vybiral prave podle toho, zejmena s ohledem na ridici jednotku motoru a motor a upravitelnost. Pro vetsinu populace ale bude platit zacatek vety. Obavam se ze s bateriemi nejsme jeste tak daleko, aby pro me byl pozitek z toho tahu (kroutak) a pro ostatni aby ujeli na jedno tankovani > 1000 km (coz mi bezne ukazuje PP po natankovani plne u dieselu, kde jsem schopen jet za 3-4L/100km).
Soucasne motory jsou ale degradovany emisnimi omezenimi, kdo nekdy slysel o starem EGR a nasledne o filtru pevnych castic, ktery dela neplechu, vi co myslim.
Takze az bude elektromobil za dobre prachy, s dobrym vykonem a dojezdem, dejte mi vedet co vim tak zatim nedojede ani z prahy do brna. Zatim je to takova nakupni taska pro nenarocne bohate experimentatory - muj dojem. A to prvni nejsem, za sve penize chci to nejlepsi a elektromobil to urcite neni...
Za tohle asi nemuze nafto baron z arabie... Ktery si obcas koupi nejaky ten patent pro strycka prihodu.
Za kolik si koupim teslu, kolik je MTBF a kolik dojezd? Tusim ze se psalo o 400 km...
Ne tak docela, treba seriovy turbobenzin 1,8 od VW mel kroutak pomerne velmi plochy (a tedy ne nepodobny elektromobilu):jose píše:Porovnavani Nm a Kw mezi elektromobilem a spalovacim autem je zavadejici. U spalovaciho jsou totiz dostupne jen v omezenem rozsahu otacek. U elektromobilu v podstate plynule uz od nulovych otacek. Takze pro stejny vysledek vlastne elektromobilu staci mensi vykon.Roger píše:Az bude elektromobil s porizovaci cenou lepsi jak klasika a s vykonem a kroutakem stejnym jak klasika (chci nejmin 380Nm a 140 kW- prumer y mzch poslednich 3 aut) tak o tom budu uvazovat. Moc toho nenajedu a tak kdyz uz tak nechci mit blativy pedal
Wikipedia: The 2012 Tesla Model S Performance model has a 416 hp (310 kW) and 443 ft·lb (600 N·m).
A vykon je matematickou funkci kroutaku, nejezdime na vykon ale na kroutak.
Ano jiste, plochost kroutaku je dana softwarovym omezenim vykonu motoru v ridici jednotce, po uprave map je z plochy kopec, ale ten kroutak navic, byt jen v malem rozsahu e zarazi do sedacek. Naprosto snadno se seriovou fabii 550 Nm (ja jsem uvadel predtim uz optimalizovany kroutak na elektromobil a ne spickovy kroutak).
Novejsi TFSI sly dal, mely snad navic kompresor takze tahly jeste od nizsich otacek...
Aneb: pro me je to porovnani uzitnych vlastnosti a ceny a posledni 3 auta jsem vybiral prave podle toho, zejmena s ohledem na ridici jednotku motoru a motor a upravitelnost. Pro vetsinu populace ale bude platit zacatek vety. Obavam se ze s bateriemi nejsme jeste tak daleko, aby pro me byl pozitek z toho tahu (kroutak) a pro ostatni aby ujeli na jedno tankovani > 1000 km (coz mi bezne ukazuje PP po natankovani plne u dieselu, kde jsem schopen jet za 3-4L/100km).
Soucasne motory jsou ale degradovany emisnimi omezenimi, kdo nekdy slysel o starem EGR a nasledne o filtru pevnych castic, ktery dela neplechu, vi co myslim.
Takze az bude elektromobil za dobre prachy, s dobrym vykonem a dojezdem, dejte mi vedet co vim tak zatim nedojede ani z prahy do brna. Zatim je to takova nakupni taska pro nenarocne bohate experimentatory - muj dojem. A to prvni nejsem, za sve penize chci to nejlepsi a elektromobil to urcite neni...
-
- Příspěvky: 2774
- Registrován: ned črc 17, 2011 12:19 pm
- Lokalita: Brno
- Bydliště: Brno
Re: Tesla Motors - petice
Zdravím ,
souhlasím s tím ,že nelze přímo srovnávat kW-oný výkon spalováku a kW elektromotoru , ale z jiných důvodů než-li je zmiňováno výše . Výkon elektromotoru je počítán stejnými pricipy jako výkon spalováku - příkon energie (energie do motoru vstupující) krát účinnost (elektromotor 88 až 96% , spalovák 25 až 32%) = výstupní výkon .
Navíc , u spalováků udávaný "špičkový VÝKON v kW" je ve skutečnosti přibližný PŘÍKON v kW při běžném provozu .
Jestli tomuto nekdo ještě nevěří , tak ať si to spočítá sám .
Elektronům zdar
souhlasím s tím ,že nelze přímo srovnávat kW-oný výkon spalováku a kW elektromotoru , ale z jiných důvodů než-li je zmiňováno výše . Výkon elektromotoru je počítán stejnými pricipy jako výkon spalováku - příkon energie (energie do motoru vstupující) krát účinnost (elektromotor 88 až 96% , spalovák 25 až 32%) = výstupní výkon .
Navíc , u spalováků udávaný "špičkový VÝKON v kW" je ve skutečnosti přibližný PŘÍKON v kW při běžném provozu .
Jestli tomuto nekdo ještě nevěří , tak ať si to spočítá sám .
Elektronům zdar
3,96kWp monokrystalů + 2x regl PCM60X + 24kWh LiFePO4 + 6kW HF sínus měnič , celé na 52V systému .
Chibi v textu vyhrazeny
Chibi v textu vyhrazeny
-
- Příspěvky: 3352
- Registrován: ned led 29, 2012 3:59 pm
- Lokalita: Žabčice
- Systémové napětí: 48V
- Výkon panelů [Wp]: 29139
- Kapacita baterie [kWh]: 12
- Chci prodávat energii: ANO
- Chci/Mám dotaci: NE
Re: Tesla Motors - petice
abrams píše:Zdravím ,
souhlasím s tím ,že nelze přímo srovnávat kW-oný výkon spalováku a kW elektromotoru , ale z jiných důvodů než-li je zmiňováno výše . Výkon elektromotoru je počítán stejnými pricipy jako výkon spalováku - příkon energie (energie do motoru vstupující) krát účinnost (elektromotor 88 až 96% , spalovák 25 až 32%) = výstupní výkon .
Navíc , u spalováků udávaný "špičkový VÝKON v kW" je ve skutečnosti přibližný PŘÍKON v kW při běžném provozu .
Jestli tomuto nekdo ještě nevěří , tak ať si to spočítá sám .
Elektronům zdar
Problematika neni jen o vykonech vykonnejsi motor by sel vyrobit vzdy ale kapacita aku je pruser. Ted jsou jaks taks pouzitelny elektromobily velikosti citiga a mensich aut ale podle me nedojde k masivnejsimu rozsireni dokud nebudou aku a pote i motory schopny pohanet vetsi kombiky MPV a SUV s lespi vybavou. Za sebe rikam ze do te doby je pro me elektromobil pase.
I pouziti tech malych elektromobilu je omezene. Dejme tomu ze provoz ekonomicky vychazi naprosto skvele.
Pro domaci pouziti na nakupy a kratke vzdalenosti ok. (ale to si taky muzu fabku 1,2HTP prestavet na LPG rozdil v porizovaci cene se nikdy nevrati) tedy pro nadsence.
Napr me by jako firmeni auto v praci bohate stacil malinkej elektromobil kapacitne aji vykonove ale pruser je dojezd nekdy za den najedu 120km jindy 600km a to nepredvidatelne.
-
- Příspěvky: 544
- Registrován: stř led 02, 2013 4:28 pm
Re: Tesla Motors - petice
Jsem skeptik, zdali budou ona MPV a SUV i v budoucnu na elektriku a to z mnoha důvodů jež nechci rozebírat. Naopak věřím, že je již doba na elekroauta velikosti Citiga. Číňané zde v Evropě chtějí prodávat auto za 130 000,-Kč. Moc se na ten okamžik těším a budu přestavovat. Drtivá většina lidí, včetně mně, nenajede denně víc jak 100 km a to je převelice dobrý počátek. Navíc těch 100 km není vkuse.PavelR píše:Ted jsou jaks taks pouzitelny elektromobily velikosti citiga a mensich aut ale podle me nedojde k masivnejsimu rozsireni dokud nebudou aku a pote i motory schopny pohanet vetsi kombiky MPV a SUV s lespi vybavou. Za sebe rikam ze do te doby je pro me elektromobil pase.
Panely na střechu, elektroauto do garáže a nastane ráj na zemi.
-
- Příspěvky: 3352
- Registrován: ned led 29, 2012 3:59 pm
- Lokalita: Žabčice
- Systémové napětí: 48V
- Výkon panelů [Wp]: 29139
- Kapacita baterie [kWh]: 12
- Chci prodávat energii: ANO
- Chci/Mám dotaci: NE
Re: Tesla Motors - petice
Myslis ze by tridy aut MPV a SUV v budoucnu zanikly? Ja doufam ze ne. Citigo nebo podobne auto bych si koupil pouze pokud by na trhu nebylo nic jinyho ...střídač píše:Jsem skeptik, zdali budou ona MPV a SUV i v budoucnu na elektriku a to z mnoha důvodů jež nechci rozebírat. Naopak věřím, že je již doba na elekroauta velikosti Citiga. Číňané zde v Evropě chtějí prodávat auto za 130 000,-Kč. Moc se na ten okamžik těším a budu přestavovat. Drtivá většina lidí, včetně mně, nenajede denně víc jak 100 km a to je převelice dobrý počátek. Navíc těch 100 km není vkuse.PavelR píše:Ted jsou jaks taks pouzitelny elektromobily velikosti citiga a mensich aut ale podle me nedojde k masivnejsimu rozsireni dokud nebudou aku a pote i motory schopny pohanet vetsi kombiky MPV a SUV s lespi vybavou. Za sebe rikam ze do te doby je pro me elektromobil pase.
Panely na střechu, elektroauto do garáže a nastane ráj na zemi.
Nemas nekde odkaz na to cinsky auto za 130k? zajimalo by me jak to vypada.
-
- Příspěvky: 585
- Registrován: pon dub 23, 2012 2:51 pm
Re: Tesla Motors - petice
To možná ano, pokud budete chtít přes den nabíjet a jezdit autem večer nebo v noci.střídač píše:Panely na střechu, elektroauto do garáže a nastane ráj na zemi.
Tuto situaci již řešil první český majitel Nissanu Leaf, který má též FV elektrárnu doma na střeše; pokud je mi známo, tak si z tohoto důvodu pořídil docela velkou baterii LiFe.
-
- Příspěvky: 505
- Registrován: pon čer 10, 2013 8:25 pm
Re: Tesla Motors - petice
A to se vyplati jaka je asi efktivita takoveho provozu? Neni lepsi zen tarif od cezu pro elektromobily?
-
- Příspěvky: 277
- Registrován: pon zář 12, 2011 2:25 pm
- Bydliště: Kvasice
Re: Tesla Motors - petice
Tady by se asi hodil ten Net-Metering. Přes den jezdím a elektřinu z FVE dodávám do sítě, protože je poptávka. V noci spím a nabíjím ze sítě, protože v síti je přebytek elektřiny. Pokud by to takhle fungovalo, vlastně by to stabilizovalo sít, pokud se nemýlím. Něco jako přečerpávací elektrárny.
Měnič Xantrex XW6048; 0,5 baterie Tesla Model 3 (40 kWh)
-
- Příspěvky: 505
- Registrován: pon čer 10, 2013 8:25 pm
Re: Tesla Motors - petice
Me by se netmetering (ten pravy se zapoctem) vyplatil i bez elektrovozitka
Problem je, ze ne cez baronum, ti maji skoro neomezenou kapacitu silove elektriny i distribuce. Potrebuji platici ovce a ne resit management prebytku...
Ono je to treba tak, ze tady za statni penize infrastruktura je dokonala, tak na tom neni zajem. V cizine ta infrastruktura versus spotreba dokonala neni a proto statni zajem na necem tak nevynosnem (pro stat) jako je netmetering je. Jen ma spekulace. Pokud mate lepsi info ke stabilite elrozv. siti ve svete, podelte se.
-----
Ad elektrovozitko:
Cena od 150000,-
Dojezd alespon 300-500km
Pak o tom jsem ochoten vazne (nejen teoreticky) uvazovat a vzdat se silnych sazi
Problem je, ze ne cez baronum, ti maji skoro neomezenou kapacitu silove elektriny i distribuce. Potrebuji platici ovce a ne resit management prebytku...
Ono je to treba tak, ze tady za statni penize infrastruktura je dokonala, tak na tom neni zajem. V cizine ta infrastruktura versus spotreba dokonala neni a proto statni zajem na necem tak nevynosnem (pro stat) jako je netmetering je. Jen ma spekulace. Pokud mate lepsi info ke stabilite elrozv. siti ve svete, podelte se.
-----
Ad elektrovozitko:
Cena od 150000,-
Dojezd alespon 300-500km
Pak o tom jsem ochoten vazne (nejen teoreticky) uvazovat a vzdat se silnych sazi
-
- Příspěvky: 544
- Registrován: stř led 02, 2013 4:28 pm
Re: Tesla Motors - petice
Cena od 150000,- je již dnesRoger píše:Ad elektrovozitko:
Cena od 150000,-
Dojezd alespon 300-500km
Dojezd alespoň 300-500km je již dnes
Tak o co jde?
Pořád se mi vkrádá na mysl jedna drobnost. Všichni jsme přesvědčení o Net Metering, že jde o správnou věc, hodně o tom mluvíme, všichni se otíráme o ten špatný stát, případně špatné politiky, strany....., ale nikdo není ochoten ten náš stát potažmo naše zástupce-poslance, donutit k naplnění jejich poslání, hájit naše, nás drobných občánků-voličů, zájmy.
Každej, kdo pro zdar věci nic neudělá a jen si stále stěžuje, musí jít na veřejné a dobře viditelné místo a se slovy: jsem neschopnej pitomec, a dát si pár pořádnejch facek. A tok dlouho než se stanou dvě skutečnosti. Přestane si stěžovat, neb pro to nic nedělá, nebo si rozbije hubu způsobem, že na nic jinýho již nezbude sil.
To BY BYLO razbitejch drštěk.
-
- Příspěvky: 505
- Registrován: pon čer 10, 2013 8:25 pm
Re: Tesla Motors - petice
Kde je takove auto za 150 s dojezdem 500, link na eshop? Vyse jsem linkoval nisan s dojezdem 190 km za skoro 800 klacku :1)
Ja mam asi takovyto pocit z elektro auto boomu: http://www.denik.cz/ekonomika/v-cesku-j ... obily.html teda jen tarestavba vyjde na 200.000 ))
Ad ten zbytek, to diskutujeme v jinem vlakne ne?
Ja nejsem expert na energie a poslanec taky ne. Je treba mit nejakematerialy a pak se muze jit lobovat. Samozrejme, take se mi otevira kudla v kapse kdyz nekdo je prisaty na stat a cerpa dotace, hlavne v pripade kdy ja nesaju. Coz mimo stavebka jsem poslednich 15 let nesal ani kacku
Ja mam asi takovyto pocit z elektro auto boomu: http://www.denik.cz/ekonomika/v-cesku-j ... obily.html teda jen tarestavba vyjde na 200.000 ))
Ad ten zbytek, to diskutujeme v jinem vlakne ne?
Ja nejsem expert na energie a poslanec taky ne. Je treba mit nejakematerialy a pak se muze jit lobovat. Samozrejme, take se mi otevira kudla v kapse kdyz nekdo je prisaty na stat a cerpa dotace, hlavne v pripade kdy ja nesaju. Coz mimo stavebka jsem poslednich 15 let nesal ani kacku
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 4 Odpovědi
- 558 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od kodl69
-
- 49 Odpovědi
- 11392 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od dracekvo
-
- 31 Odpovědi
- 3047 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Dagus
-
- 12 Odpovědi
- 2452 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od jose
-
- 69 Odpovědi
- 6691 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od kuli